• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Hayden is nog met Kate. Alleen Rafael is weg :3 hij ging naar dat gesprek met Noralie. Daar zit het goed tussen. En er is een nieuw personage Bentley, de beste vriend van Rafael :3 en de buren van Noralie. En die hebben daarstraks gezoend x)

    OJA. En Drew en Samuels hebben gezoend (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wie is Kate:'D]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Laat me raden.. Hier heet ze Anna?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ah duidelijk(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Iemand Charlynn? ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    mismi schreef:
    Anna Bailey Miller
    Rafael geeft een beschrijving van de outfit die hij had uitgezocht en die ik net aanhad. Als ik het pashokje uit kom gelopen staart ook me zus me even aan met een grote grijns. "Veel en veel beter dan die slonzige kleding van je" zegt ze. "Zo erg is het nou ook weer niet!" verdedig ik mezelf. Alsof ik er in vodden bij liep hiervoor. Aan de tassen te zien die mijn zus bij zich heeft, heeft ze zelf ook wat geshopt. "Zo, ook geshopt?" vraag ik dan en ze knikt met haar hoofd. "Maar niet voor mij, voor jou alvast. Ik heb volgens mij genoeg make-up en cremepjes om een hele beauty-case te vullen en ik heb ook een paar outfits voor je, maar die houden we nog maar even als verassing" zegt ze. "Oke, tijd voor wat meer outfits, want je snapt natuurlijk wel dat vanavond ook meteen je hele klerenkast wordt vernieuwd, alles wat oud is eruit, en alles wat nieuws erin" zegt ze en loopt weg en begint dingen bij elkaar te zoeken. Ik begin ook maar een beetje rond te kijken en zie meteen een paar leuke dingen hangen die ik normaal zou kopen en dan bedenk ik me dat ik het maar beter kan laten liggen dus loop ik door. Ik loop door naar de jurkjes en begin daar tussen te kijken. Dan staat er ineens iemand naast me met zo te zien een outfit in zijn handen. Ik verwacht dat het Hayden of Rafael is, maar als ik op kijk zie ik dat het de verkoper is. "Ik weet zeker dat dit je ook goed zal staan" zegt hij dan terwijl hij de oufit omhoog houdt en wacht tot ik het aanpak, maar ik lijk bevroren. "Tenzij ik dit alles verkeerd begrepen heb.." gaat hij dan wat twijfelachtig verder. Ik schud mijn hoofd. "Nee... sorry... dankje" zeg ik dan en ik glimlach even en neem de outfit aan. Ik draai me om en loop wat versuft naar het pashokje waar ik me weer omkleed. Ik trek de outfit aan en bekijk mezelf even in de spiegel van het pashokje. Dit vond ik wel leuk, heel erg leuk eigenlijk, niet te sexy, niet te strak maar zeker vrouwelijk genoeg en ook een beetje stoer. Ik loop het pashokje weer uit en neem ondertussen de outfits mee die ik al gepast heb, die ik netjes op stoel leg. De verkoper is met een klant aan het afrekenen en als ie daarme klaar is kijkt ie even naar mij en steekt zijn duimen op.
    [Rafael is inmiddels weg]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 18:50 ]

    [Ik reageer binnen nu en tien minuten(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [rustig aan =)]

    Hayden Clark
    Voor de grap fluit ik naar Anna, die kleren geven haar echt een andere uitstraling. Omdat Rafael weg moest om te praten met Noralie heb ik Anna nog wat kleren gegeven, maar volgens mij heeft ze nu genoeg. Hopelijk heeft ze heel wat geld op haar bankrekening, maar dat zal wel. 'Zullen we naar de kassa gaan?'
    Vragend kijk ik haar aan, ik ben niet heel goed in stil staan. Geduldig wacht ik tot Anna reageerd, maar ik ben gewoon te hyper. Ik kijk naar rechts en daar precies in het zonlicht hangt een donker blauwe trui. De vonken spatten er van af en ik voel hoe ik grote ogen krijg.'Die wil ik.' Ik ren in slowmotion naar de trui toe waarna ik voorzichtig de mouw streel, super zacht. Ik pak hem voorzichtig vast en pak mijn creditcard. Over dat geld hoef ik me geen zorgen te maken, op rekening van mijn moeder. Wat houd ik toch van shoppen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Anna Bailey Miller
    Als ik alle kleren heb gepast vraagt Hayden of we naar de kassa gaan en ik knik terwijl ik alle kleren verzamel en met volle handen naar de kassa loop. Als ik me omdraai zie ik dat Hayden in slowmotion naar een donker blauwe trui rent. Ik moet lachen, het zag er te grappig uit. De jongen begint ondertussen met alles aan te slaan en alvast in tassen te doen. "Het is maar goed dat ik mijn auto mee heb" hoor ik mijn zus dan zeggen en ik grinnik als ik naar alle tassen kijk. Het is ook echt voor het eerst dat ik zo'n groot bedrag op de kassa zie staan, maar ik weet dat er meer dan genoeg op mijn rekening nummer staat. Het zal een wonder zijn als ik het allemaal op krijg in mijn hele leven. Ik betaal en begin alvast de tassen vast te pakken zodat Hayden zijn trui kan afreken.

    Hayden Clark
    Nadat de jongen achter de kassa heel rustig mijn trui afrekent, kijk ik naar Anna. ze heeft een aantal tassen, haar missie is geslaagd. Ik bene cht nieuwsgierig over hoe de jongens gaan reageren op school, mijn hart sloeg ook even een slag ocver. Het is echt een hele grote verandering, maar ik hoop dat haar karakter zo blijft. Ik ben echt blij dat ik haar heb leren kennen, door dat ongeval met Noralie. Dat ben ik eigenlijk al bijna helemaal vergeten, het was meer een behoefde dan echte liefde. Hoe dan ook, ik houd er van om single te zijn. Nadat de jongen mijn trui in een tasje heeft gedaan en ik heb betaald loop ik vrolijk naar Anna toe. Ik weet niet of Anna nu naar huis wilt of niet. Ik kan nu wel naar huis toe, mijn zus zal wel thuis zijn. De keus is aan Anna.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    [Guys, ik ben er weer]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    Toen Mason weg was, stond ik op van het bed en ging achter haar staan en sloeg mijn armen om haar middel en mijn hoofd rustte op haar schouder.
    'Die heb je goed weggejaagd', fluisterde ik in haar nek. En drukte een kusje in haar hals.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Anna Bailey Miller
    Nadat de jongen zijn trui in een tasje heeft gedaan en Hayden heeft afgerekend, komt hij vrolijk mijn kant op gelopen. Ik zeg de jongen gedag en loop naar buiten toe achter mijn zus aan. "Ik denk niet dat ik nog meer kan meesjouwen" zeg ik dan en ik kijk even naar alle tassen die ik vast heb. "En ik heb eigenlijk best wel veel honger" zeg ik dan. "Ik maak lasagna zo thuis" zegt mijn zus dan en mijn ogen lichten op, die van haar was zooo lekker. "Je hebt trouwens het telefoonnummer gekregen van die jongen" zegt ze dan en ik kijk haar even raar en niet begrijpend aan. Ik heb helemaal geen telefoonnummer gekregen. Ze begint te grabbelen in de tas, haalt de bon eruit en drukt die in mijn handen. Ik bekijk hem, maar zie eerst alleen maar alle kleren erop staan, dan grist ze het bonnetje uit mijn hand en draait hem om en drukt hem onder mijn neus. "De achterkant slimpie" zegt ze dan. Ik bekijk het even en knik dan lichtjes en haal dan mijn schouders op en richt me tot Hayden. "Wil je mee eten? Deze lasagna moet je echt een keer geproefd hebben?" vraag ik dan, om van onderwerp te veranderen en ondertussen prop ik het bonnetje weer in één van de tassen.

    Hayden Clark
    Lachend kijk ik Anna aan, ze had nog maar net nieuwe kleren en al gelijk een nummer op zak.'Wel, als ik jullie niet tot last ben zou ik graag meekomen.'Ik ben benieuwd naar de lasagna en dan zou ik Anna ook nog wat extra trucjes aan kunnen leren. Wat flirt trucjes en nog wat andere dingen die ze zeker zou moeten weten. Dat telefoonnummer wordt vandaag nog gebeld, geloof me. Ik heet niks voor niks Hayden.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."