• NEW YORK CITY


    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.


    Er zijn 4 verschillende groepen:

    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl: Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch

    VOL

    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    - Boy: Andrew Cole quin98


    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen.
    - Girl: Noralie Anderson jaimyhoi
    - Girl: Anna Bailey Miller mismi
    - Girl: Jenny Everbeet GOFORTH
    - Boy: Rafael Greywood Blanes
    - Boy: Bentley Heathrow Blanes

    VOL

    - De bitches deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams DreamWishes
    - Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody GOFORTH


    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.
    Er zijn nog twee rollen beschikbaar, een meisje uit de bitch-groep en een jongen uit de hater-groep.


    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:
    Rollentopic


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:02 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Bentley Heathrow

    Nadat ik van het toilet terugkwam opende ik zachtjes de deur van de kelder. Op mijn tenen sloop ik naar beneden en zag hoe Noralie op haar buik lag met haar hoofd in het kussen verstopt.
    Zachtjes liep ik richting het bed en ging op haar zitten, met beide knieën aan een andere kant.
    'Boe', fluisterde ik in haar oor.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 14:13 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik schrik als ik ineens gewicht op me voel en dan een boe in mijn oor hoor. 'Bentley!' Zeg ik dan. 'Is 1 keer schrikken niet genoeg?' Vraag ik tegen het kussen aan waardoor hij het waarschijnlijk niet kan verstaan. Ik moet echt minder in gedachten zitten en beter gaan opletten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Blijkbaar niet', grinnikte ik.
    Ik masseerde met mijn handen haar schouders.
    'Ik voel dat je stress hebt', grapte ik.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij blijft op me zitten en begint me dan met masseren. Dat is eigenlijk wel lekker. 'Hm, wat verwacht je anders als er de hele tijd een jongen op je gaat zitten?' Zeg ik dan. Ik maak maar een grapje. Hoewel ik me wel moet "sterk" houden. Ik moet echt niet zo'n makkelijk persoon zijn. Ik heb mijn hoofd opzij gedaan zodat ik nu opzij kijk en niet de hele tijd adem in een kussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hmm', zei ik toen alleen maar.
    Toen ze haar hoofd draaide viel het bandje van haar jurkje over linkerschouder.
    'Hey, wat heb je daar?', vroeg ik en wees op een litteken op haar linkerschouder.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij vraagt dan ineens wat ik daar heb en ik zie hem ergens naar wijzen. 'Waar lijkt het op? Een litteken,' zeg ik dan met een zuchtje. Het is een niet zo'n heel oud litteken. Ik denk een jaar of anderhalf. Ik doe mijn bandje weer goed zodat het litteken iets bedekt wordt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Waar lijkt het op? Een litteken', zegt ze.
    Ja, hèhè..
    'Hoe kom je daaraan?', vroeg ik haar, nadat ze haar bandje terug had geschoven.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Aangevallen door een pelikaan,' verzin ik dan. Hij zit nog steeds op me dus rol ik op mijn zij zodat ik hem eraf kan duwen. Nu zit hij in ieder geval niet meer op me. Maar ligt hij half naast me. Ik kijk hem even aan maar wend gauw mijn blik weer af voordat ik weer gevangen genomen wordt door zijn ogen. 'Ik ben van een hek gevallen met van die ijzeren punten eraan,' zucht ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Aangevallen door een pelikaan', zei ze toen.
    Zo goedgelovig als ik was, zei ik: 'echt?'
    Ik trok een wenkbrauw op.
    Ze rolde om, zodat ik half naast haar lag. Ik probeerde haar blik te vangen, maar ze ontweek de mijne.
    'Ik ben van een hek gevallen met van die ijzeren punten eraan,' zucht ze dan.
    'Oh, echt? Dat lijkt me echt pijnlijk! Doet het nog pijn?', vroeg ik haar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij vroeg echt en ik schud mijn hoofd. Natuurlijk niet echt. En dan vinden sommige mensen mij goedgelovig. Hij vraagt dan oh echt? 'Nee nep nou goed?' Zeg ik dan en kijk hem even aan. En om die woorden te verzachten lach ik even. 'Toen wel, nu niet meer, die pijn.' Shit. Ik kijk hem aan. Kijk weg Noralie kijk weg. Want ik vind Bentley niet leuk, nehh, hij is niet mijn type. Maar het zijn gewoon die ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jij haat me, of niet?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik ga voor de of niet :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Nee, nep. Nou goed?', zei ze en lachte even.
    'Toen wel, nu niet meer. De pijn', zei ze en keek me aan.
    Bingo. Ik hield haar blik vast en bleef kijken.
    Ik zweeg, zei niks, keek alleen maar.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Pfff. Waarom doet Noralie zo gemeen tegen mijn personages?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij kijkt me dan aan en ik word er stil van onder zijn ogen terwijl ik terug kijk. Niet een makkelijk persoon zijn Noralie. Niet een makkelijk persoon zijn. Dus daarom probeer ik weg te kijken, maar zelfs als het me al lukt worden mijn ogen gelijk terug gezogen. 'Nog-' begin ik dan. Maar ik val toch gelijk weer stil door zijn zwijgen. Herpak jezelf Anderson. 'Nog vragen?' Vraag ik dan maar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.