• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:02 ]


    Your make-up is terrible

    Angelica Wolfe

    Hij knikt lichtjes op mijn woorden en neemt me mee de andere kant op. "Het park is er één van, maar 's avonds is het er nog mooier. Jammer dat je zo veel moet werken. Eigenlijk zijn er best veel mooie dingen te zien in deze stad. Je moet alleen even de tijd nemen om ze op te zoeken." Niet veel later zijn we al aangekomen in het park. Met zijn arm nog steeds om mij kijken we iets om ons heen. 'En wat vind je ervan?" Ik doe alsof ik rondkijk, maar ondertussen trekt er een vaag gevoel door mij heen. Het voelt raar om dit allemaal zo op deze manier te doen. Niet verkeerd, maar gewoon raar. Misschien zelfs wat onwennig.
    "Het is inderdaad mooi, ik snap dat het één van je favoriete plekjes is." zeg ik uiteindelijk en kijk naar de bomen, het gras en de bankjes. Het park is niet zo groot, maar wel goed onderhouden en mooi. "Wat doe je eigenlijk allemaal in het park dan?" vraag ik. "En wil jij me dan elke zondag één van die mooie plekjes in de stad laten zien? Dan nemen we er de tijd voor en ontdekken we alles, overal." Ik tover een licht, lieflijk glimlachje op mijn lippen als ik mijn hoofd iets optil zodat ik hem aan kan kijken.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Het is inderdaad mooi, ik snap dat het één van je favoriete plekjes is,' zei ze uiteindelijk en ze keek vervolgens naar verschillende dingen. 'Wat doe je eigenlijk allemaal in het park dan?' vroeg ze. 'En wil jij me dan elke zondag één van die mooie plekjes in de stad laten zien? Dan nemen we er de tijd voor en ontdekken we alles, overal.' Wanneer ze mij aankeek, zag ik een licht, lieflijk glimlachje op haar lippen. Een enthousiaste blik was te zien in mijn ogen en ik knikte met een glimlachje op haar woorden.
    'Dat wil ik heel graag,' zei ik met hetzelfde glimlachje. Ik liet mijn arm zacht van haar afglijden om vervolgens wat verder het park in de lopen. 'Maar je vroeg wat ik hier altijd deed?' herhaalde ik haar vraag en dacht even na wat ik wel en niet kon zeggen. Ik kon nogal lastig vertellen dat ik hier meestal kleine spreukjes oefende wanneer ik alleen was. 'Meestal gewoon zitten en rondkijken wat er allemaal langs komt. Zijn zulke plekjes daar niet voor? Gewoon zitten en verder niets? Tot rust komen?' Weer verscheen er een glimlachje op mijn gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe


    Er is een enthousiaste blik in zijn ogen te zijn en hij knikt met een glimlachje op mijn woorden. "Dat wil ik heel graag." zegt hij met hetzelfde glimlachje en mij glimlach word nog iets breder, tot hij zijn arm weer zacht van me af laat glijden om vervolgens verder het park in te lopen. Ik volg hem, maar vind het jammer. "Maar je vroeg wat ik hier altijd deed?" herhaald hij mijn vraag en ik knik eventjes. "Meestal gewoon zitten en rondkijken wat er allemaal langs komt. Zijn zulke plekjes daar niet voor? Gewoon zitten en verder niets? Tot rust komen?" Weer verschijnt er een glimlachje op zijn gezicht.
    Ik knik lichjes. "Natuurlijk, daar is het ook voor. Rust..." Ik denk even na over het woord en knik opnieuw. "Kom, dan gaan wij uitrusten in het park. Ik hou alleen niet zo van die bankjes dus wij nemen het gras!" Ik grijns breed en wandel al naar het gras toe terwijl ik mijn haar los gooi, waar ik mezelf op laat ploffen en me er op neerleg, op mijn rug zodat ik naar boven kan kijken. Mijn armen vouw ik onder mijn hoofd met een klein zuchtje en ik wacht tot Kyle naast me komt zitten of liggen. Mijn haar ligt rond mijn hoofd op het gras, waar het witblonde afsteekt tegen het groen.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Natuurlijk, daar is het ook voor. Rust...' Ik glimlachte eventjes en knikte bevestigend op haar woorden, ook al had ik die woorden net ook gezegd. 'Kom, dan gaan wij uitrusten in het park. Ik hou alleen niet zo van die bankjes dus wij nemen het gras!' grijnsde ze breed en ze wandelde al naar het gras toe terwijl ze haar haren los gooide. Ik moest bekennen dat ik er bewonderend naar keek. Ze ging liggen in het gras en vouwde haar armen onder haar hoofd. Weer verscheen er een glimlachje op mijn gezicht en ik liep naar haar toe. De koffer zette ik neer in het gras en nam plaats naast haar. Één arm legde ik onder mijn hoofd en de ander legde ik over mijn buik heen, als ik die ook onder mijn hoofd vouwde, dan stootte ik Angel heel de tijd aan.
    'Ook één van de dingen die ik hier al te graag doe,' zei ik met een glimlachje en zuchtte vervolgens tevreden terwijl ik mijn ogen sloot. 'Het leuke aan zulke plekjes is dat je het kan delen met mensen. Je moet dat alleen niet met te veel mensen doen, anders word het te druk, dus voel je vereerd dat ik ze an jou wil laten zien.' Zachtjes lachte ik en opende mijn ogen even. 'Als alle soorten werk net zo veel tijd in beslag neemt als die van jou, dan wil ik helemaal niet werken...' fluisterde ik toen opeens na eventjes stil te zijn geweest..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle gaat ook op het gras liggen. Hij vouwt één arm onder zijn hoofd en de ander legt hij over zijn buik heen. Ik besef dat hij zijn andere arm niet onder zijn hoofd kan vouwen omdat hij daarvoor te dichtbij ligt, iets wat een klein glimlachje op mijn lippen legt. "Ook één van de dingen die ik hier al te graag doe." zegt hij met een glimlachje en zucht vervolgens, iets wat tevreden klinkt. "Het leuke aan zulke plekjes is dat je het kan delen met mensen. Je moet dat alleen niet met te veel mensen doen, anders word het te druk, dus voel je vereerd dat ik ze aan jou wil laten zien." Zachtjes lacht hij en ik lach hartelijk met hem mee. "Als alle soorten werk net zo veel tijd in beslag neemt als die van jou, dan wil ik helemaal niet werken..." fluistert hij dan opeens na eventjes stil te zijn geweest..
    Ik zucht eventjes. "Normale mensen werken niet zo veel... Volgens mij ben ik echt een work-a-holic." biecht ik zacht op. "Maar als je het leuk vind en toch niets anders hebt om je tijd in te steken, is het helemaal niet eens zó erg hoor." verklaar ik daarna. "Je moet gewoon iets vinden wat je echt leuk vind, dan komt alles vanzelf goed." besluit ik en ik draai me om op mijn zij zodat ik naar hem kan kijken. "Ik voel me echt vereerd dat je me dit hebt laten zien." grinnik ik vervolgens op wat hij eerder zei. "Volgens mij neem je gewoon elk meisje hier mee naar toe." lach ik dan plagerig, vooral omdat hij me helemaal niet zo'n jongen lijkt. Hij lijkt me eerder iemand die hooguit twee vriendinnetjes gehad heeft.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Normale mensen werken niet zo veel... Volgens mij ben ik echt een work-a-holic,' biechtte ze zachtjes op, waardoor ik zachtjes eventjes moest lachen. Het luchtte mij eerlijk gezegd wel op om te horen dat normaal gesproken mensen niet zo veel werkte. 'Maar als je het leuk vind en toch niets anders hebt om je tijd in te steken, is het helemaal niet eens zó erg hoor,' verklaarde ze daarna. 'Je moet gewoon iets vinden wat je echt leuk vind, dan komt alles vanzelf goed,' besloot ze daarna en ze draaide zichzelf om op haar zij. Ikzelf bleef op mijn rug liggen, maar ik was wel zo beleefd om haar aan te kijken. 'Ik voel me echt vereerd dat je me dit hebt laten zien,' grinnikte ze vervolgens. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht gevolgd door licht rode wangen. Ik wist niet of dat wel te zien was. 'Volgens mij neem je gewoon elk meisje hier mee naar toe,' lachte ze dan plagerig. Even keek ik haar verbaasd aan, lachte en schudde vervolgens lichtjes mijn hoofd.
    'Nee, ik ga niet elk meisje meenemen,' zei ik met een glimlachje. 'Eigenijk ben jij de eerste, maar jij hebt het nodig en je hebt zo beetje geen tijd! Het is omdat ik je dwong op een vrije dag, anders had je hier nu al nog niet kunnen liggen.' Ik ging rechtop zitten en rekte mij vervolgens toen uit. 'Maar elke zondag mocht ik jou meenemen naar een plekje? Durf je dat wel? Dat is dan gewoon een vrije dag in een week,' zei ik plagerig en prikte speels in haar zij.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt me even verbaasd aan, lacht en schud vervolgens lichtjes met zijn hoofd, net was ik al verwacht had. "Nee, ik ga niet elk meisje meenemen." zegt hij met een glimlachje. "Eigenijk ben jij de eerste, maar jij hebt het nodig en je hebt zo beetje geen tijd! Het is omdat ik je dwong op een vrije dag, anders had je hier nu al nog niet kunnen liggen." Hij gaat rechtop zitten en rekt zich vervolgens uit. "Maar elke zondag mocht ik jou meenemen naar een plekje? Durf je dat wel? Dat is dan gewoon een vrije dag in een week." zegt hij plagerig en prikt speels in mijn zij.
    Ik lach zachtjes en duw zijn hand weg, omdat ik er niet zo goed tegen kan, waarna ik hem terug prik. "Ach, die dag kan er wel bij denk ik. Wat rust en ontspanning zal me zeker niet slecht doen, je opent een hele nieuwe wereld voor me! En zondag hoort toch eigenlijk wel een vrije dag te zijn." grinnik ik. "Ik waardeer het echt dat je dit voor mij doet, Kyle." glimlach ik vervolgens en ik kom ook overeind, omdat het gewoon wat makkelijker praat. "Trouwens... Heb je eigenlijk geen meisje of zo... of een jongen, ik weet het niet." zeg ik wat aarzelend en ik krab even aan mijn achterhoofd. "Ik vraag het maar, voor ik de verkeerde dingen doe en straks een moordlustig meisje achter me aan heb." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Zachtjes lachte ze en ze duwde mijn hand weg, waarna ze mij terug prikte en ik er zacht om begon te lachen. 'Ach, die dag kan er wel bij denk ik. Wat rust en ontspanning zal me zeker niet slecht doen, je opent een hele nieuwe wereld voor me! En zondag hoort toch eigenlijk wel een vrije dag te zijn,' grinnikte ze, waarop ik bevestigend knikte. Inderdaad, dat was een vrije dag. 'Ik waardeer het echt dat je dit voor mij doet, Kyle,' glimlachte ze vervolgens en ze kwam ook overeind. Mijn wangen werden weer lichtjes rood. 'Trouwens... Heb je eigenlijk geen meisje of zo.... of een jongen, ik weet het niet,' zei ze wat aarzelend en ze krabde vervolgens even aan haar achterhoofd. 'Ik vraag het maar, voor ik de verkeerde dingen doe en straks een moordlustig meisje achter me aan heb,' grinnikte ze, waardoor ik begon te lachen en mijn hoofd schudde.
    'Nee, ik heb geen moordlustig meisje,' lachte ik zachtjes. 'Ook geen moordlustig jongen. Ik heb jou, telt dat ook?' voegde ik er met hetzelfde lachje eraan toe. Ik leunde wat naar achter en steunde vervolgens op mijn handen. Ik deed mijn hoofd iets schuin en keek omhoog naar de wolken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij begint te lachen en schud met zijn hoofd. "Nee, ik heb geen moordlustig meisje." lacht hij zachtjes. "Ook geen mordlustig jongen. Ik heb jou, tet dat ook?" voegt hij er met hetzelfde lachje aan toe. Hij leunt wat naar achter en steunt vervolgens op zijn anden. Hij doet zijn hoofd iets schuin en kijkt omhoog naar de wolken. Ik volg zijn blik eventjes, maar wend die snel van de lucht af en kijk naar Kyle. Ik ben nooit zo goed geweest in naar dingen zoals de lucht staren. Voor eventjes gaat het wel, maar niet voor lang.
    "Mja, vooruit, dat telt." grinnik ik. "Ik had iets mee moeten nemen, zoals een kleed en wijn of zo. Dat past hier perfect bij nu." zucht ik zachtjes. Ik wend mijn blk nu ook weer van Kyle af en laat me achterover in het glas ploffen, met mijn ogen gesloten. Mijn handen vouw ik samen op mijn onderbuik. "Help me eraan herinneren dat ik dat de eerst komende zondag niet vergeet." murmel ik tegen hem. "Of nou ja, jij moet die dingen maar verzamelen omdat ik niet weet waar we heen gaan en wat we mee moeten..."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    ´Mja, vooruit, dat telt,´ grinnikte ze. 'Ik had iets mee moeten nemen, zoals een kleed en wijn of zo. Dat past hier perfect bij nu,' zuchtte ze zachtjes. Ik grinnikte even en keek even op toen Angel zich neer liet ploffen in het gras. Haar ogen waren gesloten en haar handen had ze samen gevouwen op haar onderbuik. Eventjes glimlachte ik. 'Help me eraan herinneren dat ik dat de eerst komende zondag niet vergeet,' murmelde ze. 'Of nou ja, jij moet die dingen maar verzamelen omdat ik niet weet waar we heen gaan en wat we mee moeten...' Ik lachte weer zacht en richtte mijn blik weer omhoog naar de lucht.
    'Wat als ik nou zeg dat ik nog nooit één van die dingen mee heb genomen?' vroeg ik met een glimlachje aan haar. 'Vind je het zo niet fijn dan?' vroeg ik daarna onzeker aan haar. Ik draaide mijzelf een beetje om naar haar en prikte zachtjes in haar wang.. 'Hmm? Niet slapen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik hoor hem zachtjes lachen. "Wat als ik nou zeg dat ik nog nooit één van die dingen mee heb genomen?" vraagt hij met een glimlachje aan me. "Vind je het zo niet fijn dan?" vraagt hij daarna en ik kan de onzekerheid duidelijk in zijn stem horen. Dan voel ik zijn vinger in mijn wang en moet ik zacht lachen. "Hmm? Niet slapen." hoor ik en open mijn ogen om naar hem te kunnen kijken.
    "Jawel, ik vind het heel fijn zelfs." antwoord ik. "Maar ik denk gewoon dat het misschien iets toe zou voegen of zo, weet ik veel. Zo doen mensen het toch meestal?" Ik haal mijn schouders wat op, kijk naar Kyle en sluit dan mijn ogen weer. "Of is dat dan weer een tikkeltje te romantisch?" vraag ik met gesloten ogen en er verschijnt een speels glimlachje op mijn volle lippen. Ik open mijn ogen een klein stukje en kijk van onder mijn wimpers toe hoe hij reageert.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Jawel, ik vind het heel fijn zelfs,' antwoordde ze, nadat ze haar ogen had open gedaan. 'Maar ik denk gewoon dat het misschien iets toe zou voegen of zo, weet ik veel. Zo doen mensen het toch meestal?' Ze haalde haar schouders op, keek naar mij en sloot vervolgens haar ogen weer. 'Of is dat dan weer een tikkeltje te romantisch?' Ik wist niet waarom, maar mijn wangen werden er rood door, al helemaal toen ze een speelse glimlachje op haar lippen liet verschijnen. Iets wat verlegen keek ik omlaag en prikte nog eens zacht in haar wang.
    'Weet ik niet... H-hoe moet ik dat weten?' vroeg ik aan haar en krabde vervolgens iets aan mijn achterhoofd. 'Voor mij hoef er niets meer aan toegevoegd worden,' mompelde ik en ik draaide mijzelf weer goed. Met mijn hand ging ik zacht over het gras kreeg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Ik zie dat hij rode wangen krijgt en wat verlegen omlaag kijkt. Daarna prikt hij opnieuw in mijn wang. Ik lach zacht. "Weet ik niet... H-hoe moet ik dat weten?" vraagt hij aan me en krabt vervolgens wat aan zijn achterhoofd. Nu open ik mijn ogen helemaal en krijg ik een klein ideetje. "Voor mij hoef er niets meer aan toegevoegd worden." mompelt hij en hij draait zichzelf weer goed. Met zijn hand gaat hij zacht over het gras heen.
    Ik kom overeind en rol mezelf heel snel om, waarbij ik mijn been over Kyle heen gooi en hem vervolgens naar beneden druk zodat ik boven op hem zit, met een brede grijns op mijn lippen. "Je vind het leuk om in mijn wang te prikken hé?" vraag ik hem met een lachje, waarna ik hem in zijn wangen prik en hem begin te kietelen in zijn zij, terwijl ik op zijn onderlichaam blijf zitten met die van mij. Ik hoop alleen maar dat ik hem er niet zo goed als mee vermoord ofzo.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik wist niet precies wat Angel deed, of wat er nou precies met mij gebeurde, maar ik voelde haar been tegen mij aan en ik werd vervolgens omlaag gedrukt. Verbaasd keek ik naar Angel die zat op mijn onderlichaam. 'Je vind het leuk om in mijn wang te prikken hé?' vroeg ze met een lachje, waarna ze in mijn wangen prikte en mij vervolgens begon te kietelen. Ondertussen bleef ze gewoon op mij zitten. Ik begon te lachen en te kronkelen, maar Angel was eigenlijk nog sterk ook! 'Hou op!' riep ik lachend en ik pakte vervolgens haar beide armen beet. 'Je kon het ook gewoon zeggen dat ik niet mocht prikken,' zei ik met een lachje. Ik was al vergeten dat ze eigenlijk niet eens op mijn vraag antwoordde, niet dat ik echt op een antwoord zat te wachten. 'Zit je trouwens goed?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Kyle begint onder mij te lachen en te kronkelen, maar ik ga gewoon verder. "Hou op!" roept hij lachend, maar ik ben het niet van plan, tot hij mijn beide armen vast pakt. Ik kijk hem grijnzend aan. "Je kon het ook gewoon zeggen dat ik niet mocht prikken." zegt hij met een lachje. "Zit je trouwens goed?" Na die vraag grinnik ik even en beweeg ik mijn hoofd iets zodat mijn haar iets minder in mijn gezicht hangt, aangezien Kyle mijn armen beet heeft.
    "Ik zit prima. Mooi uitzicht, lekkere gast onder me." zeg ik tegen hem, aangezien ik bijna nooit een blad voor mijn mond neem. "Ik had het ook gewoon kunnen zeggen ja, maar dit leek me een zoveel leukere manier." Ik grijns breed en triomfantelijk. Dan buig ik iets voorover zodat onze gezichten dicht bij elkaar zijn. "Lig jij ook goed dan?" vraag ik zacht en wat speels, waarna ik zacht grinnik.


    Your make-up is terrible