• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Aurora Delila Whitlock CxStylinson
    - Fiona Evelyn Sinclair Chat
    - - -
    - Avery Violet Stone Arachno


    - Zane Blade Reynolds Assassin
    - Kyle Dyer Soubi
    - - -
    - - -


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - - -
    - Alice Hale Frodo
    - - -

    -
    - Blaise Wolf Hunter Arachno
    - Yurian Xander Green MakeMeIrish
    - - -
    - - -


    Rollenstory
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 nov 2012 - 21:02 ]


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik zit prima. Mooi uitzicht, lekkere gast onder me,' zei te tegen mij met als gevolg mijn hoofd dat zo rood werd als maar kon. 'Ik had het ook gewoon kunnen zeggen ja, maar dit leek me een zoveel leukere manier.' Ze grijnsde breed en triomfantelijk. Met een mond vol tanden keek ik haar aan. Mijn hoofd werd roder toen ze iets voorover boog en onze gezichten dicht bij elkaar waren. 'Lig jij ook goed dan?' vroeg ze zacht en wat speels, waarna ze zachte grinnikte. Mijn mond opende ik een stukje om hem vervolgens weer dicht te doen. Woorden.. Ik zocht woorden, maar echt komen deden ze niet.
    'K-kan je van mij af gaan?' vroeg ik bijna onverstaanbaar. 'I-ik lig wel lekker, m-maar eeh.. ehm.. H-het voelt... eh.. A-alsjeblieft...'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Zijn hoofd word rod en nog roder zelfs. Hij lijkt wel bijna verbijsterd te zijn, ook als hij zijn mond open doet om iets te zeggen en hem daarna weer sluit. Ik kijk hem afwachtend aan. "K-kan je van mij af gaan?" vraagt hij bijna onverstaanbaar. "I-ik lig wel lekker, m-maar eeh.. ehm.. H-het voelt... eh.. A-alsjeblieft..." Ik kijk iets verbaasd, maar ga dan wel gewoon van hem af omdat hij het vraagt. Waarschijnlijk voelt hij zich enorm ongemakkelijk of zoiets. Ik glimlach wat en ga in kleermakerszit zitten.
    "Ik bedoelde er niets mee hoor, niet dat je dat denkt of je daar ongemakkelijk onder gaat voelen." zeg ik tegen hem en haar mijn schouders wat nonchalant op, een wat nutteloze poging om het gerust te stellen geloof ik. Mijn handen leg ik op mijn knieën neer en ik blijf naar Kyle kijken. "Je moet echt wat meer ontspanning." Ik geef hem een speels duwtje tegen zijn schouder. "Zoals eerder, toen je je arm om mij heen sloeg. Zo moet je zijn."


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Iets wat verbaasd keek zij mij aan, maar gelukkig ging ze wel van mij af. Ze glimlachte wat en ging toen in een kleermakerszit zitten.
    'Ik bedoelde er niets mee hoor, niet dat je dat denkt of je daar ongemakkelijk onder gaat voelen,' zei ze tegen mij en haalde haar schouders nonchalant op. Ik ging een beetje steunen op mijn onder armen en keek haar een beetje aan. 'Je moet echt wat meer ontspanning.' Een speelse duwtje gaf ze tegen mijn schouder. 'Zoals eerder, toen je je arm om mij heen sloeg. Zo moet je zijn.' Mijn wangen waren nog lichtelijk rood en ik moest nog even bijkomen van net. Ik moest ontspanning... Was zij niet diegene die dat moest hebben? En nu zegt ze het tegen mij.
    'Ik moet ontspanning?' vroeg ik zacht met een klein lachje. 'Wat is ontspanning?' Ik ging recht op zitten, ging in een vage kleermakerszit zitten en keek vervolgens even omhoog naar de wolken. 'Hmm, misschien moet ik er gewoon een beetje aan wennen...'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik moet ontspanning?" vraagt hij zacht met een klein lachje, nadat hij op zijn armen is gaat leunen. "Wat is ontspanning?" Hij gaat rechtop zitten, in een vage kleermakerszit en kijkt vervolgens weer even omhoog naar de wolken, terwijl ik mijn tong nar hem uitsteek. "Hmm, misschien moet ik er gewoon een beetje aan wennen..." zegt hij dan en ik trek even mijn wenkbrauw op, omdat ik werkelijk geen idee heb wat hij daar mee bedoeld.
    "Ik maak ook wel eens fouten als ik praat hoor. Wen daar maar aan." lach ik. "En ik snap niet wat je bedoeld met eraan wennen." zeg ik vervolgens. "Waar moet je precies aan wennen dan?" Ik veeg mijn krullen, die iets over mijn schouders vallen, wat naar achter. Wat zijn krullen dan ook ondingen eigenlijk. Stijl haar lijkt me veel makkelijk, alleen zijn krullen wel handig bij het opsteken en dat doe ik normaal elke dag. Misschien zou ik dat wel niet doen als mijn haar gewoon stijl was....


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik maak ook wel eens fouten als ik praat hoor. Wen daar maar aan,' lachte ze, maar volgens mij bedoelde ik er helemaal niet mee dat ze een fout maakte, toch? 'En ik snap niet wat je bedoeld met eraan wennen,' zei ze vervolgens. 'Waar moet je precies aan wennen dan?' Ik keek haar eventjes bedenkelijk aan en keek toe hoe ze haar krullen wat naar achteren veegde.
    'Aan jou gekkie,' zei ik met een klein lachje. 'Eerste keer dat ik samen woon met iemand, die nog eens een vrouw is. Plus ze weet niet wat ontspannen is, maar ze weet wel hoe ze een jongen zich ongemakkelijk moet laten voelen en ze weet hoe ze hem moet laten lachen. Hmm.. Daar moet ik gewoon een beetje aan wennen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Aan jou gekkie." zegt hij met een klein lachje waardoor ik hem nieuwsgierig aan begin te kijken. Aan mij? "Eerste keer dat ik samen woon met iemand, die nog eens een vrouw is. Plus ze weet niet wat ontspannen is, maar ze weet wel hoe ze een jongen zich ongemakkelijk moet laten voelen en ze weet hoe ze hem moet laten lachen. Hmm.. Daar moet ik gewoon een beetje aan wennen." Ik moet hier zacht om lachen.
    "Ik weet heus wel hoe ik me moet ontspannen! Dat kan ik heel goed in bed hoor." zeg ik waarna ik in de lach schiet en mijn hand voor mijn mond sla. "Dat bedoel je zeker met ongemakkelijk laten voelen... Ja, daar ben ik erg goed. Gelukkig kunnen we er om lachen." Ik grijns eventjes onschuldig, hoewel ik ook wel weet dat ik niet onschuldig ben en het ergens gewoon expres doe. Ik wil gewoon weten hoe hij er op reageert maar hij gaat er nooit op in, dus moet ik er eigenlijk gewoon mee stoppen, zo te merken wilt hij er niets van weten.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik weet heus wel hoe ik me moet ontspannen! Dat kan ik heel goed in bed hoor,' zei ze waarna ze in de lach schoot en haar hand voor haar mond sloeg. Verbaasd keek ik haar aan, hoorde ik het nou goed? 'Dat bedoel je zeker met ongemakkelijk laten voelen... Ja, daar ben ik erg goed in. Gelukkig kunnen we er om lachen.' Ze grijnsde eventjes onschuldig, maar dat was ze absoluut niet. Ik was verbaasd dat ze zulke dingen gewoon zo kon doen en zeggen. Eigenlijk was dit gedrag van haar best tegenstrijdig tegen over haar work-a-holic kant. Het was knap van haar dat ze dat allemaal kon combineren.
    'Ontspanning heb je niet alleen in bed,' mompelde ik zachtjes. Ik wende mijn blik af en keek de andere kant op. 'Zullen we zo verder gaan?' Ik stond alvast op en pakte mijn koffer. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ontspanning heb je niet alleen in bed." mompelt hij zacht. Hij wend zijn blik af en kijkt de andere kant op. "Zullen we zo verder gaan?" Hij staat alvast op en pakt zijn koffer. Een kleine glimlach siert zijn gezicht. Ik knik eventjes en sta dan ook op. Mijn brok klop ik wat af, voor het geval er zand en grassprietjes aan zitten.
    "Nee, het was ook een voorbeeld gek." zeg ik tegen hem. "Maar het is wel de beste manier om te ontspannen, vind ik dan." mompel ik erna terwijl ik mijn schouders wat ophaal. "Als je het goed doet dan." vervolg ik snel. Dan gedoe met Blaise dat ervan gekomen is, is nou niet bepaald ontspannend te noemen. Ik vraag me af of Kyle er al uit is dat hij diegene is geweest waar ik hem toen gisteravond over verteld had.
    "Nou, laten we maar verder gaan dan. Wil je nog langs andere plekjes of vind je het alweer tijd om op huis aan te gaan?" vraag ik aan Kyle. "Mij maakt het niets uit, ik vind beide goed hoor." Ik glimlach lichtjes.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nee, het was ook een voorbeeld gek,' zei ze tegen mij. Daarvoor was ze opgaan staan en had ze haar broek afgeklopt. 'Maar het is wel de beste manier om te ontspannen, vind ik dan,' mompelde ze erna terwijl ze haar schouders wat ophaalde. 'Als je het goed doet dan,' vervolgde ze al gauw en ik moest denken aan wat ze eerder vertelde over wat er gebeurd was tussen haar en een paar collega's. 'Nou, laten we maar verder gaan dan. Wil je nog langs andere plekjes of vind je het alweer tijd om op huis aan te gaan?' vroeg ze aan mij. 'Mij maakt het niets uit, ik vind beide goed hoor.' Lichtjes glimlachte ze en vriendelijk glimlachte ik terug. Het ging over in een klein lachje en ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Geen andere plekjes, wat dacht jij dan? Dat ik gelijk alles liet zien?' vroeg ik met hetzelfde kleine lachje aan haar. 'Nee, ééntje per keer. We kunnen nog wel eventjes rond lopen,' vervolgde ik daarna vriendelijk. Ik wachte eventjes tot zij ook zo ver was en begon toen langzamerhand met lopen. 'En voor hetzelfde geld vinden we tijdens het lopen een geheel nieuw plekje.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Als ik naar Kyle glimlach, glimlacht hij vriendelijk terug. Het gaat over in een klein lachje en hij schud lichtjes met zijn hoofd. "Geen andere plekjes, wat dacht jij dan? Dat ik gelijk alles liet zien?" vraagt hij met hetzelfde kleine lachje aan mij. "Nee, ééntje per keer. We kunnen nog wel eventjes rond lopen." vervolgt hij daarna vriendelijk. Als hij langzamerhand begint met lopen, volg ik hem en ga ik naast hem lopen. "En voor hetzelfde geld vinden we tijdens het lopen een geheel nieuw plekje."
    Ik knik eventjes. "Wauw, dat lijkt me wel gaaf! Dan hebben we samen een plekje ondekt en dat word het ons plekje." zeg ik en ik grinnik eventjes. "Dus we blijven nog even lopen. Ik wil wel eens wat met jou ontdekken." verklaar ik Kyle en ik steek mijn handen in de kleine broekzakjes van mijn strakke broek. "Al gok ik er op dat jij alles wel zo'n beetje ontdekt hebt..." denk ik daarna hard op. "Oh, ik vond vanmiddag met Alice een verlaten huis in het bos, dat was wel gaaf." zeg ik dan schouder ophalend, wetend dat het een oud huis van de coven is.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Wauw, dat lijkt me wel gaaf! Dan hebben we samen een plekje ondekt en dat word het ons plekje,' zei ze en grinnikte vervolgens eventjes. Een klein glimlachje verscheen. Volgens mij klonk dat behoorlijk romantisch als je het mij vroeg. 'Dus we blijven nog even lopen. Ik wil wel eens wat met jou ontdekken,' verklaarde ze en stak vervolgens haar handen in haar broekzakjes. 'Al gok ik er op dat jij alles wel zo'n beetje ontdekt hebt...' zei ze daarna, waarna ik haar aankeek en lichtjes mijn hoofd schudde. Alles ontdekt hebben? 'Oh, ik vond vanmiddag met Alice een verlaten huis in het bos, dat was wel gaaf,' zei ze schouderophalend. Verbaasd keek ik haar aan. Het enige huis dat ik kende in het bos was het oude huis waar wij eerst zaten.. Zou ze dat weten?
    'Het bos zei je?' vroeg ik aan haar en mijn verbaasde blik ging over in vragend. 'Daar kan je geen kleren kopen Angel! Je zou nieuwe kleding halen, zelfs ik weet dat die niet in het bos zijn,' zei ik lachend in de hoop dat mijn verbaasde blik ook daar opsloeg en niet op het huis waar ze het over had. 'Maar je zei een oud huis? In het bos? Woonde daar dan ook iemand?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Ik hou echt van jullie posts (; mijn dagelijkse soap)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Maar ik mis mijn soap! Dies niet zo dagelijks. Maia, waar blijft de reactie van Blaise? Ik wil het weten. T_T]

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt me verbaasd aan als ik het huis terloops noem, ik vraag me af waarom verbaasd. "Het bos zei je?" vraagt hij aan mij en zijn verbaasde blik gaat over in vragend. "Daar kan je geen kleren kopen Angel! Je zou nieuwe kleding halen, zelfs ik weet dat die niet in het bos zijn.' zegt hij lachend en ik vergeet zijn verbaasde blik alweer en grinnik. "Maar je zei een oud huis? In het bos? Woonde daar dan ook iemand?"
    Ik schud lichtjes met mijn hoofd. "Ik weet dat ook wel! Ik zei toch dat het werk er even tussendoor kwam, ik moest Alice helpen!" grinnik ik en stoot hem speels aan. "Ik weet niet of er iemand woonde, want zover kwamen we niet. Toen zagen we het domme nichtje van Blaise en de rest weet je." grijns ik, maar mijn grijns is niet zo blij als ik hem bedoeld heb, aangezien mijn gedachten even afglijden naar Alice en ik vraag me af of ze het alweer bij hebben gelegd, ik gun het haar van harte, al kan ze beter een aardigere gozer kiezen, zoals Kyle.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik weet dat ook wel! Ik zei toch dat het werk er even tussendoor kwam, ik moest Alice helpen!' grinnikte ze na lichtjes te hebben geschud met haar hoofd en stootte mij vervolgens speels aan. 'Ik weet niet of er iemand woonde, want zover kwamen we niet. Toen zagen we het domme nichtjes van Blaise en de rest weet je,' grijnste ze. Een klein glimlachje sierde mijn gezicht. Een willekeurig straatje ging ik in, ook al had ik niet echt een idee waar deze heen ging. Ik was te lui om te onthouden waar alle wegen heen gingen. Ik onthield alleen maar de belangrijkste. Die naar de supermarkt, die naar huis en die naar de plekjes.. Ook al was het vaak zat voorgekomen dat ik zelfs die vergat. Eventjes grinnikte ik om mij zelf.
    'Best raar dat er dan een huis staat in het bos.. Ergens lijkt het mij ook wel weer leuk om daar te wonen. Heerlijke rust, hmmm.' Eventjes keek ik naar Angel en glimlachte vriendelijk naar haar. 'Waar had Alice je hulp eigenlijk voor nodig?' vroeg ik daarna lichtelijk nieuwsgierig aan haar. Haar werk was voor mij af en toe een echte raadsel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Een klein glimlachje siert zijn gezicht en hij slaat een willekeurig straatje in, in mijn ogen, en ik volg hem gewoon. Dan grinnikt hij en ik kijk verbaasd naar hem op, maar hij lijkt het niet echt te gaan toelichten. "Best raar dat er dan een huis staat in het bos.. Ergens lijkt het mij ook wel weer leuk om daar te wonen. Heerlijke rust, hmmm." zegt hij en hij kijkt naar mij om vriendelijk te glimlachen. Ik knik bedenkelijk, zelf zou ik dus echt nooit in een bos gaan wonen, ik ben geen nimf of zwerver.
    "Waar had Alice je hulp eigenlijk voor nodig?'" vraagt hij daarna lichtelijk nieuwsgierig aan me. "Uh oh..." mompel ik en ik kijk even op. "Soms kan het werk wel gevaarlijk zijn, zeker op zo'n afgelegen plek. Het is al eerder gebeurd dat ze daar overvallen was en toen was ze godzijdank met Blaise, maar dit keer had hij haar natuurlijk in de steek gelaten en toen ik haar tegenkwam kon ik haar absoluut niet alleen kunnen laten gaan." vertel ik hem met de nodige armgebaren erbij.
    "Trouwens, ik wil helemaal niet in een bos wonen." vertel ik hem daarna. "Lijkt me veel te eenzaam, alles is ver weg en het is zo groen en modderig. Niets voor mij." Ik schud even lichtjes met mijn hoofd. "Hakken en modder gaan niet zo goed samen." Aangezien ik normaal altijd op hakken loop, zeg ik dat.


    Your make-up is terrible