• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij start de motor en gaat dan zitten. Ik stap achter bij hem op en blijf gewoon zo recht zitten. Niet mijn armen om hem heen slaand ofzo. Vergeten. Vergeten dat dat soort dingen zo moeten. 'Waar gaan we heen?' Vraag ik hem dan nieuwsgierig.


    [Die tweeeede (:]


    Nick
    'Verassing, hou je maar aan mij vast' Zeg ik vervolgens, het is ergens best iritand dat ze niet wist hoe alles moest.. Hopelijk herinnerde ze zich dat snelgenoeg.

    {Okay :3 Ik zag Nick toch al niet echt in een achtbaan of draaimolen ofzo zitten XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Michelle Fox
    Hij begint ergens aan maar stopt dan. 'Hm, wat wilde je vragen? Of wil je niets doen?' Vraag ik dan met een pruillipje. En druk nog een kusje op zijn wang en dan op zijn kaaklijn waarna ik hem weer aan kijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew Hamelton
    'Wel... we kunnen naar de stad gaan?' stel ik voor. Als ze ja zegt moet ik Jacob smsen. Hij moet alles klaarzetten, hij weet wat ik bedoel. Ik wacht op haar antwoord en druk weer een kusje in haar hals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt een verrassing en dat ik hem vast moet houden. 'O. Eh oke?' Zeg ik dan en pak hem gewoon met mijn handen bij zijn zij beet. Niet wetende dat ik mijn armen echt om hem heen moet slaan.

    Michelle Fox
    Hij stelt voor om naar de stad te gaan en ik knik dan. 'Is goed hoor,' zeg ik glimlachend. Hij heeft weer een kusje in mijn hals gedrukt en dat kietelde. Mijn hals is echt mijn zwakke plek maar ik houd me gewoon in met de rillingen etc.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    'Oke... dan kleed ik me even om.' glimlach ik en til haar op om haar naast me te zetten zodat ik recht kan staan. Ik loop naar de kast en pak er een chino en een shirt uit. Ik pak ook een andere boxer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Ik zit nu naast hem en Drew staat op. Hij pakt wat kleren en ik bekijk gewoon even mijn nagels terwijl ik op hem wacht. Veel beters heb ik toch niet te doen hier. Het is heel schattig, ik denk namelijk dat hij me mee gaat vragen naar het bal. Ik ben benieuwd hoe.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew h.
    Ik trek de kleren aan en stuur vlug een smsje naar Jacob. Ik pak dan Michelle haar hand vast en trek haar recht. 'Gedaan met nagels bewonderen.' grinnik ik en druk een kusje op haar lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik trek haar handen verder naar voren zodat ze begrijpt dat ze die om me heen moet slaan aangezien ze dat waarschijnlijk vergeten was en ik rij de weg op, aan het begin nog niet heel snel maar op de snelweg wel aangezien ik tussen de auto's door zigzag


    Don't be like the rest of them, darling

    {halowa, mijn topics}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Femke!!!!! Jep ik sta hyper xd]

    Alexi
    Ik kijk liefdevol naar de kinderen in mijn armen. Na een tijdje hebben ze genoeg en vallen ze weer in slaap. Ik leg ze terug in hun bedje en pak de zak die onder mijn bed staat. Ik haal er een after pil uit en slik die dan in. Dan ga ik op mijn bed liggen en denk verder aan wat ik in de douche aan het denken was. Mijn onperfectheid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij trekt mijn handen verder naar voren waardoor ik genoodzaakt ben dichter tegen hem aan te gaan zitten en dan heb ik pas door dat ik hem steviger beet moet houden. Ik sla mijn armen daarom om zijn middel en ga dichter tegen hem aan zitten. Hij rijdt weg en ik en hij rijdt gewoon op normaal tempo. Ik snap niet waarom ik vroeger er misselijk van werd. Want zelfs als hij sneller gaat vind ik het niet eng maar lach zelfs.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mich
    Hij pakt mijn hand en trekt me recht. Hij drukt een kusje op mijn lippen en even kus ik hem terug voordat ik hem mee trek naar de deur. Op naar zijn auto.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Hij trekt mijn handen verder naar voren waardoor ik genoodzaakt ben dichter tegen hem aan te gaan zitten en dan heb ik pas door dat ik hem steviger beet moet houden. Ik sla mijn armen daarom om zijn middel en ga dichter tegen hem aan zitten. Hij rijdt weg en ik en hij rijdt gewoon op normaal tempo. Ik snap niet waarom ik vroeger er misselijk van werd. Want zelfs als hij sneller gaat vind ik het niet eng maar lach zelfs.


    Nick
    Ik grijns als ik haar hoor lachen en ga nog een beetje sneller als we op een leeg zijweggetje zijn.
    Wanneer we aankomen zie je in eerste instantie alleen maar bos, iets waardoor het nog meer een verassing was aangezien je niet zou verwachten dat er achter water zou zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew H.
    Als we bij mijn auto aankomen laat ik haar instappen voor ik zelf instap en de auto start. Ik rij de weg op en kijk haar even aan. 'Wat wil je doen in de stad? Shoppen?' Mijn plan moet wachten tot vanavond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij gaat nog sneller en je voelt gewoon de adrenaline door je heen gaan. Een geweldig gevoel. Ik zie een bos. Is dat soms waar hij heen wil? Een verlaten bos? Wacht. Verlaten? Nee. Gewoon vertrouwen.

    Mich
    Hij vraagt wat ik in de stad wil doen. 'Hm, ik heb niet echt een reden om te shoppen,' zeg ik dan met getuite lipjes. 'Maar we kunnen sowieso een ijsje gaan eten? Hoewel het winter is. Wat dacht je van warme chocolade melk drinken in een leuk cafeetje?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.