• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Drew H
    Ik bijt op mijn lip en probeer mijn stem normaal te laten klinken. 'En heb je tegen één van hen ja gezegd?' vraag ik haar zogenaamd nonchalant. Ik kijk strak voor me uit.


    Mich
    Ik zie dat hij strak voor zich uitkijkt en ik grinnik dan. 'Ik heb ze nog even laten wachten. Want thsjaa, ik wil niet alleen naar het gala. Dus ze zijn nog optioneel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    'Met wie wil je dan? Met een jongen van het footballteam? Voor koning en koningin te worden?' Ik knik nu verbitterd en ik kijk weg. Zo was het de vorige keer gegaan, ik viel op een meisje en ze gebruikte me tot ze een jongen van het team om haar vinger kan winden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik zie haar rondkijken en als we bij het strand aankomen valt haar mond open 'Het is hier zo mooi.' Fluisterde ze vervolgens, 'Vond ik ook' Was mijn andwoord waarna ik een steentje tussen het zand wegpakte -haar hand had ik losgelaten toen we het bos uit waren- en loop wat dichter naar het water om vervolgens het naar het water te gooien waar het een tijdje sprongen maakte en vervolgens naar de bodem zonk .


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    'Neehh, die jongens van het footballteam zijn zo arrogant,' zeg ik dan om hem gerust te stellen. Dat kan ik misschien volgend jaar wel doen. Altijd leuk om hen te dumpen aan het eind. En meestal was het nog goede seks ook met ze.

    Les
    Hij zegt vond ik ook. 'Nu niet meer dan?' Vraag ik hem lichtelijk afwezig. Mijn aandacht gaat namelijk naar de omgeving. Ik loop dan richting Nick en ga naast hem staan. 'Ken ik het hier?' Vraag ik hem dan zachtjes. En met andere woorden bedoel ik, hoor ik het hier te kennen. Want ik ken het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik knik en trek hem mee naar het lokaal. Ik duw hem zachtjes richting het podium en ga op een stoel zitten, in het donker zodat hij vergeet dat ik er ben. Hij heeft even een moment voor hemzelf nodig.

    Axton
    Ik sloot mijn ogen en zuchtte even, toen nam ik een gitaar en ging op een soort van barkruk op het podium zitten.
    Ik liet mijn vingers over de snaren glijden en begon met gesloten ogen te spelen. En te zingen.

    {deze moet je echt eens luisteren!
    ik heb hem net ontdekt, echt mooi!
    iedereen die iemand heeft verloren kan er misschien wat steun/ begrip in vinden. (H)}

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 17:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew
    Ik kijk voor me om de gevoelens die de herinnering bij me opgeroepen had te negeren en bedaar weer. 'Hm geen football dan...' mompel ik zachtjes. Misschien maak ik dan toch nog een kans.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik luister naar hem en sluit mijn ogen terwijl ik naar elk woord luister. Het is prachtig. Om een of andere reden voel ik weer tranen over mijn wangen lopen en ik open mijn ogen om naar hem te kijken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Nogsteeds' Verbeter ik mezelf en kijk vervolgens naar het water en dan werp ik een blik op haar,
    'Nee, voor zover ik weet in iedergeval niet.' Andwoord ik.. Mischien dat ik het wel aan haar had willen laten zien maar ik kreeg de kans niet bepaalt en daarbij zou ik niet weten waarom.

    {Wow.. Ik krijg gewoon rillingen van dat liedje...}


    Don't be like the rest of them, darling

    Mich
    'Nope geen football,' zeg ik glimlachend. 'En heb jij al iemand?' Vraag ik dan en kijk even naar hem en tuit mijn lippen even en ik vraag me af of hij me gaat vragen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.





    Deze liedjes vind ik zelf ook heel mooi :3


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew H.
    'Nee.' mompel ik zachtjes en kijk weer naar de weg. Ik sla in richting het centrum en kijk om me heen dan om een parkeerplaats te zoeken. 'Ik weet niet of ik zo'n zin heb om te gaan.' lieg ik dan. Nog maar goed dat ik een goede leugenaar ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {die zijn inderdaad ook heel mooi}

    Axton
    Ik zette de gitaar weg en ging toen achter de piano zitten.
    Een nieuw liedje kwam vanzelf bij me op en vloeide uit mijn vingers en over mijn lippen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Tranen rollen over mijn wangen en ik kan hier gewoon niet blijven. Niet zo, niet nu ik zelf mijn tranen niet tegenkan houden. Ik slip stiekem de zaal uit zonder dat hij het merkt. Ik ren naar mijn kamer, met tranen over mijn wangen. Ik laat me vallen in de badkamer. Het doet me pijn. Pijn om de ware woorden te horen en zo alle slechte herinneringen te herinneren. De scheldwoorden van vroeger, de haat van mijn ouders, ...


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Nogsteeds' Verbeter ik mezelf en kijk vervolgens naar het water en dan werp ik een blik op haar,
    'Nee, voor zover ik weet in iedergeval niet.' Andwoord ik.. Mischien dat ik het wel aan haar had willen laten zien maar ik kreeg de kans niet bepaalt en daarbij zou ik niet weten waarom.


    {ETEN}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik begon meteen aan een volgende liedje. Ik werd 1 met de muziek. De noten gingen door me heen en verwarmden me een klein beetje op het koudste plekje in mijn hart.


    “To live will be an awfully big adventure.”