• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Vergeet de wonden Ax, ze genezen wel.' mompel ik en trek zachtjes mijn arm los. Ik sta op en pak het mesje van de grond. Ik was het bloed af ervan en kijk in de spiegel. Ik ben nu nog lelijker. Ik bijt zachtjes op mijn lip om de tranenvloed tegen te houden. Ik kijk naar mezelf en mijn ogen lopen over van afschuw.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Jaimesssss.. Wil je reager op Nick?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik stond op en ging achter haar staan.
    "Wat is er toch, schat?" vroeg ik, terwijl ik mijn armen om haar heen sloeg. Ze kon niet eens naar zichzelf kijken in de spiegel...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Er is niets.' zeg ik maar mijn stem breekt op het einde van mijn zin. Ik kijk weg van mijn spiegelbeeld. 'Niets belangrijk.' zeg ik dan en het lukt me nu wel om mijn stem gewoon te laten klinken. 'Zullen we iets gaan doen?' vraag ik om van onderwerp te veranderen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Nogsteeds' Verbeter ik mezelf en kijk vervolgens naar het water en dan werp ik een blik op haar,
    'Nee, voor zover ik weet in iedergeval niet.' Andwoord ik.. Mischien dat ik het wel aan haar had willen laten zien maar ik kreeg de kans niet bepaalt en daarbij zou ik niet weten waarom.

    {Wow.. Ik krijg gewoon rillingen van dat liedje...}


    Les
    Ik zie vanuit mijn ooghoek dat hij een blik op me werpt als hij weer verder spreekt. Oke. Tenminste iets wat ik niet vergeten ben. 'Denk je dat ik ooit weer iets zal herinneren?' Vraag ik dan zachtjes terwijl ik over het water staar en probeer niet weer te gaan janken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Ja, het zit gewoon ergens alleen kun je er nu niet bij komen.' Andwoord ik waarna ik nog een steentje pak en die weer richting het water gooi, maar inplaats van sprongetjes te maken zoals de vorige zonk deze direct naar de bodem.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Graag. Vlak na jij me gezegd hebt, wat er nu echt scheelt." zei ik zacht en bleef mijn armen om haar heen houden. Ik wou weten waar ze mee zat, ik wou haar helpen...


    “To live will be an awfully big adventure.”



    Ik ga douchen. :Y).


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Niets waar jij iets aan kan doen.' mompel ik zachtjes, tenzij hij voor plastische chirurgie betaalt maar dat zie ik hem nog niet snel doen. Ik bijt op mijn lip en kijk hem niet aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zuchtte triest en liet haar toen weer los.
    "Ok." mompelde ik met hangende schouders en slofte teleurgesteld terug naar het bed. "Wat wil je doen?" vroeg ik in een poging terug enthousiast te doen... een mislukte poging.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik voel me nu nog slechter omdat ik hem pijn gedaan heb en ga voorzichtig naar hem toe. 'Ax? Het spijt me. Het is gewoon dat ik het nog tegen niemand vertelt heb, zelfs Maddie weet er niet van of oma. Ik wil je niet teleurstellen.' zeg ik zachtjes. Ik kijk naar mijn arm en denk na over hoe ik moet beginnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek naar haar en glimlachte geruststellend.
    "Je stelt me nooit teleur." zei ik zacht, maar zweeg toen, dat ze haar verhaal kon doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk wat ongemakkelijk naar mijn andere arm. 'Het was op mijn vorige school. Maddie zat daar en was mijn enige steun daar. Er was daar... een jongen. Chester Wright. Hij was populair en alle meisjes vielen op hem. Ik viel op hem.' Ik sluit gepijnigd mijn ogen, ik wil het me niet meer herinneren. 'Om één of andere reden kozen ze mij. Hij deed alsof hij mijn vriend was zodat ik door mijn verliefdheid hem al mijn geheimen zou vertellen. Ik deed het. Op een dag kuste hij me plotseling tijdens ons gesprek en duwde me op zijn bed. Hij wilde meer dan zoenen maar ik duwde hem weg. De volgende dag had hij allemaal leugens over me verteld dat ik een grote hoer was, hij vertelde naast de leugens ook mijn geheimen. Iedereen zei dat ik lelijk was -als Maddie er even niet was- dat ik beter mijn polsen zou oversnijden en sterven. Dat ik het niet verdien om te leven, dat ik een afschuwelijk kind ben.' vertel ik en ik huil weer. 'Ze hadden gelijk.' prevel ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 20:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik keek haar met grote ogen aan en sloeg toen mijn armen om haar heen.
    "Ze hadden helemaal geen gelijk! Jij bent het mooiste op deze wereld! Je bent niet afschuwelijk en niemand anders verdient het meer dan jou om te leven! Je bent geweldig, je bent perfect! Alles aan jou is beeldschoon. Je karakter, je uiterlijk, je reacties, je oplossingen, je ideeën,... Alles, alles is perfect aan jou." prevelde ik in haar oor. "Je bent geweldig, niets overtreft jou. Daar mag je nooit aan twijfelen, nooit!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Axton ik ben niet perfect. De enige mensen in deze school die perfect zijn ben jij en Mayra en Tyler. En je zin klopt niet. Volgens jouw zijn mijn oplossingen beeldschoon? Zei je geen 10 minuten geleden dat ik me niet mocht snijden?' fluister ik zachtjes en maak me los uit zijn armen. Ik ren terug naar de badkamer en ga onder de douche staan met mijn kleren en al. Ik ga op de grond zitten en laat het koude water over me heen vallen. Nu heb ik tenminste niet meer door dat ik huil.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'