• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Waarom was er niet gewoon een manier om haar nog eens te zien. Nog een laatste keer. Gewoon mijn excuses aanbieden. Haar de kindjes tonen... dat soort dingen. Uiteindelijk nam ik de shampoo, waste mijn haren, nam toen de zeep en waste me dan volledig.
    Ik stapte de douche uit, sloeg een handdoek om mijn middel en liet mezelf opdrogen. Ik haalde een hand door mijn haren en liep de kamer weer in om een boxer te nemen. Ik trok hem aan en keek toen glimlachend naar Alexi, maar het bereikte mijn ogen niet echt.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Drew H.
    'Is goed.' zeg ik en concentreer me op de weg. 'En... al zin in het bal?' vraag ik haar dan maar om het gesprek op gang te houden. 'Een date ook misschien?' Ik hoop dat ze ja en nee antwoord. In die volgorde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mich
    Hij vraagt dan of ik zin heb in het bal en ik knik dan breed glimlachend. 'Ja, eigenlijk wel ja.' Hij vraagt of ik al een date heb. 'Ik ben door twee jongens mee gevraagd,' laat ik het dan in het midden. Even hem in zenuwen latend. Want thsjaa, het zou zomaar kunnen dat ik ja tegen een van hen heb gezegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik kijk nadenkend op mijn lip en blijf naar één puntje staren. Ik kijk maar even weg als ik Axton hoor binnenkomen. Hij glimlacht maar het voelt niet echt aan. 'Ax?' zeg ik vragend en sta recht. Ik loop naar hem toe. 'Wat is er?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Kom' Zeg ik en trek haar aan haar arm mee door het korte stukje bos waarna je uitkomt op een klein strand met daarvoor allemaal water, en een kleine houten pad door een klein stukje van de zee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Drew H
    Ik bijt op mijn lip en probeer mijn stem normaal te laten klinken. 'En heb je tegen één van hen ja gezegd?' vraag ik haar zogenaamd nonchalant. Ik kijk strak voor me uit.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet mijn armen om haar middel glijden en verstopte mijn gezicht in haar nek.
    "Niets." haalde ik mijn schouders op. "Ik zit er gewoon nog steeds mee..." ik dacht dat ze wel zou begrijpen wat ik bedoelde. Ik heb nog vaak zitten huilen om mijn moeder de afgelopen weken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik zachtjes en houd hem iets steviger vast. Ik vind het vreselijk voor hem. 'Wil je naar het muzieklokaal?' Ik weet nog hoe hij me er heen bracht, toen hij mij pa geslagen en ik me rot voelde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik beet nadenkend op mijn lip. Ik had eigenlijk niet echt zin, maar... "Ah, ik heb niets te verliezen." mompelde ik zacht en liet haar los om wat kleren uit de kast te nemen en die aan te trekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik sta ook op en doe een blauw kleedje en sneakers aan. Ik borstel mijn haar die al een heel stuk langer is en doe die in een staart. Ik kijk even sip naar de verdofte kleuren. Ik koop kleurshampoo vandaag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liep naar de deur en ging daar tegen de muur staan wachten. Ik vroeg me af welk liedje ik nu zou kunnen gebruiken, maar wist ook wel dat het de moment zelf gewoon kwam. Het vloeide uit mijn emoties, alsof zij de beste radar waren om het lied met de juiste toon te vinden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik loop naar hem toe en pak dan zijn hand. 'Kom we gaan.' zeg ik maar bedenk me dan. Wat als Mayra en Tyler wakker worden. 'Ax kun je heel even van die babyfoons laten verschijnen? Dan laat ik er één hier en neem er één mee.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Heel goed idee." glimlachte ik en deed wat ze vroeg. Ik zette de juiste naast het bedje van de kindjes en zette hem aan, de andere gaf ik aan Alexi en nam haar hand toen vast.
    "Nu klaar om te gaan?" vroeg ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik knik en trek hem mee naar het lokaal. Ik duw hem zachtjes richting het podium en ga op een stoel zitten, in het donker zodat hij vergeet dat ik er ben. Hij heeft even een moment voor hemzelf nodig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Kom' Zeg ik en trek haar aan haar arm mee door het korte stukje bos waarna je uitkomt op een klein strand met daarvoor allemaal water, en een kleine houten pad door een klein stukje van de zee.


    Leslie Day
    Hij zegt kom en trekt me dan mee en met onderzoekende ogen kijk ik rond. Ken ik dit bos? Of beter gezegd, zou ik dit bos moeten herkennen? Maar dit is helemaal niet waar we heen gaan. We komen uit bij een klein prachtig strand en mijn mond valt open. 'Het is hier zo mooi,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.