• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    'Hm ik ga het weer zo kleuren dan.' zeg ik zachtjes en pak een doekje. Ik veeg het resterende bloed weg en kijk even naar de wondjes voor ik er mijn mouw over schuif. 'Ik moet dan straks naar de winkel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ok... blijf ik ondertussen bij de kindjes?" ik dacht wel dat ik haar genoeg kon vertrouwen. Dat ze tijdens het winkelen niets geks zou doen fo zo. Nee, ze had zich nu al afgereageerd en zou het de eerstkomende dag niet meteen weer doen, normaal gezien.
    "Ze hebben toch net eten gehad, dus..." dat vormde ook geen probleem meer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Sure' Andwoord ik, 'Waarom ik niets anders heb te doen.. Tsja er zijn nou niet echt bepaalt veel mensen die het leuk zouden vinden om met mij om te gaan en daarbij zat ik de laatste tijd op die school waar ik eerst vanplan was vanweg te gaan maar toen... Enigsins tegengehouden werd.' Andwoord ik, 'Ik weet gewoon zeker dat je het je wel weer herinnerd.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    HIj zegt sure en ik sta dan op en kijk eventjes naar hem. 'Waarom vinden ze dat niet?' zelfs nu ik weet dat hij me misbruikt heeft, geen idee wat de reden is, maar zelfs ik probeer hem nu te vertrouwen. 'Oke, wat jij wilt, ik zal het me weer herinneren. Oke?' Ik zucht een keer onhoorbaar, en kijk dan nog even naar het water en dan naar Nick.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik knik en kus hem zachtjes. 'Ik ben over een uurtje terug, ik zal direct ook wat kleren voor hen kopen. Zonder Les dan maar.' Ik zucht. Ik baal er echt van dat ze geheugenverlies heeft. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder leunen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Zelf sta ik ook op om vervolgens van het water naar haar te kijken, 'Oh ik wed dat je al opgemerkt had dat ik niet heel erg aardig ben. En daarbij een demon die van plaats naar plaats reist.. En nu wat op onthoud heeft' Zeg ik vervolgens. 'Wat wil je als eerst leren?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik liep achter haar aan en ging gewoon naast haar zitten in de koude douche. Ik sloeg mijn armen om haar heen en liet haar uithuilen, terwijl een mogelijke gedachte door mijn hoofd speelde. Misschien... maar daar zou ik later even aan denken en het allemaal plannen. Ik moest eerst wat dingen zeker weten voor ik haar iets beloofde.


    [eh wat was hij aan het denken? xD ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik heb gemerkt dat je bij je eigen punt blijft en dat je wel degelijk om mensen geeft. Misschien weinig, dat weet ik niet, maar ik heb niet iets opgemerkt waardoor je niet aardig zou zijn,' zeg ik dan naar warheid. Behalve het misbruiken. Maar ik moet Jake er maar op geloven dat ik Nick vergevn heb. En als dat zo is moet ik hem wel aardig vinden. Wat zei Jake ook alweer? Oja, ik hield nog steeds van Nick. 'Ik weet niet allemaal wat ik kan....' zeg ik dan. 'Of eigenlijk hoor te kunnen. Ehm..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Ah, daar komt ook alles wel weer goed." glimlachte ik geruststellend. "Dat geheugenverlies is zo voorbij en dan kan ze weer de tijd die ze met jou verloren heeft inhalen." zei ik glimlachend en streel met mijn hand over haar arm.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    (...)

    [eh wat was hij aan het denken? xD ]

    {Hmmm...}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nick
    'Vliegen kan je dus dat hoef ik je niet te leren dus je hebt als eerst de keuze tussen manifesteren of het andere leuke aan demon zijn; Vuur.' Zeg ik waarna ik mijn hand naar boven draai en vuur laat verschijnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik glimlach en bijt zachtjes op mijn onderlip. 'Kan je niet mee? Samen met de kleintjes? Ik bedoel... kan je geen warme kledij voor hen laten verschijnen.' De waarheid is gewoon dat ik niet alleen wil gaan shoppen, niet na mijn instorting van net.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    (...)
    {Hmmm...}


    [weet je het niet meer? xD]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt iets over manifesteren of over vuur. 'Vuur?' vraag ik dan en mijn mond valt open als hij ineens vuur laat verschijnen. 'Dat lijkt wel magie,' mompel ik dan en kijk naar mijn eigen handen. Hoe wil ik dat ooit voor elkaar gaan krijgen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [b]Nick[/b]
    'Tovernaars doen aan magie, demonen worden beschreven als duister dus vandaar vuur' Zeg ik simpelweg, 'Het zit in je, je moet het alleen zoeken. Net soiets als je geheugen.'


    Don't be like the rest of them, darling