• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liep achter haar aan en ging gewoon naast haar zitten in de koude douche. Ik sloeg mijn armen om haar heen en liet haar uithuilen, terwijl een mogelijke gedachte door mijn hoofd speelde. Misschien... maar daar zou ik later even aan denken en het allemaal plannen. Ik moest eerst wat dingen zeker weten voor ik haar iets beloofde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik huil uit en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik wil een ander onderwerp hebben, een minder deprimerend onderwerp. 'Ik wil mijn haar weer kleuren, het word weer bruin.' zeg ik zachtjes en kijk naar hoe het water door mijn vingers glipt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knikte. "En hoe ga je het dan doen?" vroeg ik glimlachend.
    "Weer in verschillende kleurtjes? Of 1 kleur?" vroeg ik, terwijl ik over haar arm streek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ik vond het regenbooghaar wel leuk...' zeg ik aarzelend. 'Wat wil jij?' Als hij normaal haar wil laat ik het wel bruin kleuren zodat de overgang van regenboog naar echt haarkleur niet opvalt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik liep achter haar aan en ging gewoon naast haar zitten in de koude douche. Ik sloeg mijn armen om haar heen en liet haar uithuilen, terwijl een mogelijke gedachte door mijn hoofd speelde. Misschien... maar daar zou ik later even aan denken en het allemaal plannen. Ik moest eerst wat dingen zeker weten voor ik haar iets beloofde.


    [eh wat was hij aan het denken? xD]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    'Ja, het zit gewoon ergens alleen kun je er nu niet bij komen.' Andwoord ik waarna ik nog een steentje pak en die weer richting het water gooi, maar inplaats van sprongetjes te maken zoals de vorige zonk deze direct naar de bodem.


    Leslie Day
    Hij antwoordt ja maar dat ik er nu niet bij kan komen. En ik kijk naar hem als hij weer een steentje gooit. 'Hoe doe je dat?' Vraag ik hem dan. 'En dan bedoel ik niet het steentje laten zinken. Want dat moet zelfs mij nog wel lukken. Maar ik bedoel zoals je daarnet deed.'
    Ik buk even voorover zodat ik een steentje kan pakken. Hij is aardig plat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Scheef gooien, een beetje als een frisbee' andwoord ik en doe het voor met een ander steentje, deze maakte weliswaar niet zoveel sprongetjes als de eerst doe ik gooide maar kon er mee door.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2012 - 8:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik scheef moet gooien, als een frisbee dus ik trek mijn arm naar me toe om zo'n frisbee worp te gooien. Weet ik veel dat je juist andersom moet gooien. Ik gooi de steen en doordat ik het als een frisbee gooi op de manier waarop je niet hoort steentje te keilen zinkt die als een baksteen in het water. [BADUMTSS. Snap je de grap? ;D] 'Ik ben een faler,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Probeer het gewoon nog een keer, oefening baart kunst toch?' Zeg ik met een grijns en ga vervolgens op het zand zitten.

    {Tussenuur.. Moet even gaan.. Kom zo waarschijnlijk wel weer.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    'Daar twijfel ik aan,' zeg ik dan met een klein lachje op mijn lippen. Ik pak nog een steen en ook met die mislukt het weer. Na nog zo'n vijf stenen geef ik het op. 'Maar sommige dingen zijn gewoon niet voor iedereen weggelegd.' Ik zucht een keer en ga ook in het zand zitten naast Nick. Ik wil iets vragen aan hem, maar ik weet niet of ik het moet doen. Dus kijk ik even aarzelend zijn kant op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Vraag maar' Zeg ik als ik haar aarzelend naar me zie kijken, ik wist dat ze iets wou vragen. Wat zou ze anders willen doen? Ik kijk naar het water om er vervolgens gewoon een steentje in te gooien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Ik denk niet dat je er antwoord op wil geven,' zeg ik dan lipbijtend. 'En ik weet ook niet of ik je antwoord wel wil horen.' Ik wil aan hem vragen waarom hij me misbruikt heeft. Of het was omdat hij verliefd op me was en ik nog niet verder wilde gaan. Of omdat hij het... Leuk vond om te doen of wat dan ook.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Hmm..' Mompel ik bedenkelijk, als ik er niet op wilde andwoorden zou ik er niet op andwoorden, dat deed ik altijd al als ik ergens niet op wilde andwoorden.
    De stilte was nogal.. Ongemakkelijk aangezien ik niet wist wat ik moest zeggen. Wat deed ik hier eigelijk?


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik neem gewoon een besluit. 'Waarom misbruikte je me?' Vraag ik dan zacht en ik heb mijn armen om mijn knieën geslagen en kijk heel even naar hem maar dan voor me uit omdat dat misschien makkelijker voor hem is.

    [moet gaan. Bayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Waarom misbruikte je me?' Vroeg ze vervolgens en ik bleef gewoon naar het water kijken zonder te andwoorden, zou ze zich hetzelfde afvragen als ze zich alles had herinnerd? Of wist ze toen de reden al? Maar aangezien ik zelf het andwoord niet eens wist was het moeilijk andwoorden.


    Don't be like the rest of them, darling