• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ian
    'Hmm.. Jammer.. Het was een van mijn lieveling shirten' Zeg ik en pruil.
    Ik zag vervolgens dat Camille naar ons toe liep om vervolgens te vragen of we lekker hebben geslapen en vervolgens tegen Cathy te zeggen dat ze wat make-up op zou moeten doen en frons, een frons die een tijdje blijft tot ze zich omdraait en wegloopt.. Juist dat is iets nieuws aangezien voor zover ik weet Camille nou niet echt bekent staat om arrogantie.
    'Duss.. Aangezien ik dat shirt waarschijnlijk niet terug krijg, wat wil je doen?' Vraag ik haar ergens was het vuur wel aanlokkelijk aangezien het zelfs met jas aan best koud was.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    'Hmm.. Jammer.. Het was een van mijn lieveling shirten' Zeg ik en pruil.
    Ik zag vervolgens dat Camille naar ons toe liep om vervolgens te vragen of we lekker hebben geslapen en vervolgens tegen Cathy te zeggen dat ze wat make-up op zou moeten doen en frons, een frons die een tijdje blijft tot ze zich omdraait en wegloopt.. Juist dat is iets nieuws aangezien voor zover ik weet Camille nou niet echt bekent staat om arrogantie.
    'Duss.. Aangezien ik dat shirt waarschijnlijk niet terug krijg, wat wil je doen?' Vraag ik haar ergens was het vuur wel aanlokkelijk aangezien het zelfs met jas aan best koud was.


    [Was het juist niet enorm warm overdag en alleen koud 's nachts ?]

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    [Was het juist niet enorm warm overdag en alleen koud 's nachts ?]


    {Geen idee... Mischien s' morgens ook wel? XD Ik schreef gewoon wat.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Geen idee... Mischien s' morgens ook wel? XD Ik schreef gewoon wat.


    [Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius. Haha ;p]

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik keek op en liet mijn kin op zijn borstkas steunen. Even keek ik nadenkend voor me uit. Ik was nog half aan het slapen, dus echt helder denken deed ik niet maar. Al kon dat ook komen door het feit dat ik net een hele nacht op David had liggen slapen. Of nou ja, bijna een hele nacht. Soms lag ik half onder hem gepropt waardoor ik mijn paardrijd talenten moest bovenhalen. Begrijp me niet verkeerd, ik doelde op het feit dat ik paarden van 800 kg en meer makkelijk langs de kant kon duwen, dus dat lukte bij David ook. Een zachte zucht verliet mijn mond waarna ik mijn ogen sloot.
    "Tuurlijk, op jouw vreselijke gesnurk en je pletacties vanacht na, ja hoor". Oké, dat snurken was niet waar. Hij snurkte enorm schattig. Uh, ophouden Ellie. "Dat snurken is niet waar trouwens, je snurkt meer schattig, als een klein biggetje". Mijn ogen werden groot, maar ik kon mezelf net inhouden om ze wijd open te sperren. Ik zei toch dat ik niet helder kon nadenken ! Ik beet zacht op mijn lip, proberend niets te laten merken van mijn enorme flater, langs mijn kant dan.

    [SORRY SORRY SORRY SORRY!!! Is er nog op Riley gereageerd? Zo ja, mag ik dan quotes? ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    David Daniel Casper Mason
    Mijn duffe hoofd ving maar een aantal woorden op van haar beschrijving over hoe ze geslapen had.
    'Een klein biggetje?' mompelde ik, 'Ik lijk helemaal niet op een klein biggetje! Ik ben veel knapper.' Een glimlachje speelt om mijn lippen.
    'En ik ben totaal niet klein, jij bent het kleine biggetje hier,' grinnik ik terwijl ik zachtjes met mijn vingers tussen haar ribben prik. Ik kietel haar over haar buik en rug. Plagerig kriebel ik met mijn grote, warme handen over haar kleine lichaam. Mijn armen trekken haar dichter naar me toe. Met haar tegen me aan is de zin om weg te gaan van mijn plaats uit deze tent nog kleiner. Ineens krijg ik de behoeft haar te zoenen, ik heb geen idee of dit een slim idee is, maar zonder verder na te denken plaats ik mijn lippen tegen haar oor. Ik laat ze naar beneden glijden en geef kleine kusjes op haar kaak. Een rilling trekt door me heen als ik haar haren in mijn neus voel kriebelen. Mijn hoofd zit vol met Ellie, haar geur, haar lichaam, alles draait nu om haar.
    {Sorry ik dacht dat ik deze al had verstuurd, maar hij stond nog ergens in een word document -.-" Sorry dus ^^
    Ik ga zo eten, maar ik ben -hopelijk- de hele avond online ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Omg ik weet zo iets lullig met Riley nu hahaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MakeMeIrish schreef:
    [Omg ik weet zo iets lullig met Riley nu hahaha]




    [Doe dat ;D

    En wat je gemist hebt.. hmm.. ik zoek ze wel even ^^]

    Sylvesti schreef:
    Rory Williams
    Ik laat me door Riley meevoeren naar buiten, waar we weer neervallen... Nouja, ik val, hij gaat gewoon liggen. Hij bgint wat te mijmeren over zijn pillen. "Ik zal ze je wel gewoon weer geven. Dan gaat er niks mis." Ik zuchtte opgelucht. Op dat moment komt Blaine aanzetten. Ik kijk omhoog naar hem. "Helemaal niks meer. Maak je maar geen zorgen. Riley heeft zijn pillen gehad en is weer helemaal de oude." Ik glimlach een beetje. De glimlach wordt alleen maar heel veel breder als ik Hayden aan zie komen lopen. Ze vraagt hoe het met onze nekken is. Eigenlijk had ik nog maar weinig last van de mijne. Meestal zorgde scheren voor meer irritatie. "Het gaat wel. Dank je Hayden." Ik ga recht zitten en kijk dit kleine groepje even rond. "Waar is Cam?" Die was vanochtend toch bij Hayden? Ik wilde nou niet dat zij nu depressief zou gaan zitten doen, net nu we Riley daar vanaf hadden geholpen... Nou in ieder geval deels. Ik gaf Riley nog een woel door zijn haar en sprong toen op, waardoor ik bijna face first op de grond viel. Ik was ook echt weer zo handig he. Nu pas merkte ik weer hoe levenloos mijn arm was, die alle kanten op sloog, maar waar ik geen controle over had, en het deed PIJN! "Het je misschien iets voor mijn schouder?"vroeg ik terwijl ik die met mijn andere hand voorzichtig probeerde stil te houden.




    Hayden Noralie Everett
    Ik zie dat Rory glimlacht en beschouw dat als een goed teken wat hij zelf ook bevestigd.
    'Gelukkig maar, dat het gaat, en graag gedaan,' zeg ik met een glimlach en kijk hem aan.
    Ik zie dat hij rond kijkt en dan vraagt hij waar Camille is. Ik gebaar richting het busje.
    'Die is zich gaan opmaken en haar kennende duurt dat een half uur.... als het niet langer is,' grinnik ik kort.
    Zelf draag ik dus altijd alleen maar een licht mascara laagje, en voor de rest niets. Ik zie dan hoe zijn hard helemaal spartelt en Rory die dan probeert tegen te houden. Ik kijk er met bezorgde ogen naar en leg er zacht een hand op.
    'Eh, ja, ik denk wel dat ik er iets voor heb, maar veel meer dan een pijnstiller zal het denk ik niet zijn,' mompel ik zachtjes.
    'Loop je even mee naar ons tentje? Dan kan ik de spullen vanuit mijn tas pakken.'

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 18:28 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Ik begon te lachen, "Ik ben geen bi-". Nog voor ik mijn zin kon afmaken begon hij me te kietelen waardoor ik begon te lachen. Tranen ontstonden al in mijn ogen want, 3 keer raden, ik kon totaal niet tegen kietelen. Zijn warme handen leken overal te zijn met die kietelende bewegingen die hij maakte. Daar kwam dan nog eens bij dat het kriebelende gevoel vanuit mijn buik zich ook nog eens verspreidde door mijn gehele lichaam samen met een warme gloed. Ik wou het niet toegeven, maar ik was echt gewoon verliefd geworden op David. Hij stopte met kietelen en trok me terug dichter tegen zich aan. Iets wat ik maar al te graag deed. Ik nestelde me weer wat tegen hem aan en wou hier gewoon de hele dag blijven liggen. Ik sloot mijn ogen en snoof genietend zijn bekende geur op. Hij rook zo goed, niet normaal. Ik voelde uit het niets zijn lippen tegen mijn oor, waardoor mijn ogen open gingen. Ik wou hem vragen wat hij aan het doen was, maar dat vergat ik compleet toen hij kleine kusjes op mijn wang plantte. Een rilling liep over mijn ruggengraat heen en het voelde alsof de hele zoo in mijn buik woonde. Ik beet op mijn lip en sloot mijn ogen terug. Ik ging dit moment niet verpesten met een stomme vraag.

    WillNotLearn schreef:
    Ian
    'Hmm.. Jammer.. Het was een van mijn lieveling shirten' Zeg ik en pruil.
    Ik zag vervolgens dat Camille naar ons toe liep om vervolgens te vragen of we lekker hebben geslapen en vervolgens tegen Cathy te zeggen dat ze wat make-up op zou moeten doen en frons, een frons die een tijdje blijft tot ze zich omdraait en wegloopt.. Juist dat is iets nieuws aangezien voor zover ik weet Camille nou niet echt bekent staat om arrogantie.
    'Duss.. Aangezien ik dat shirt waarschijnlijk niet terug krijg, wat wil je doen?' Vraag ik haar ergens was het vuur wel aanlokkelijk aangezien het zelfs met jas aan best koud was.


    Don't be like the rest of them, darling

    MakeMeIrish schreef:
    [Omg ik weet zo iets lullig met Riley nu hahaha]


    [Jij gaat er nog zo hard voor zorgen dat Riley geen vrienden meer heeft gewoon xp]

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    [Jij gaat er nog zo hard voor zorgen dat Riley geen vrienden meer heeft gewoon xp]


    [Hahaha, dat dacht ik dus ook al. xD Maar ik ga nu een postje maken >:3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MakeMeIrish schreef:
    (...)

    [Hahaha, dat dacht ik dus ook al. xD Maar ik ga nu een postje maken >:3]


    [Je bent Blaine ookal kwijtgespeeld met je stomme plan xp Je plan kan al niet meer werken want het is algemeen bekend dat Ellie niet kan liegen, zeker niet tegen David]

    David Daniel Casper Mason
    Eleanor's lichaamstaal liet maar al te duidelijk blijken dat ze mijn kussen niet erg vond, dus ik besloot een stapje verder te gaan. Ik trok haar iets hoger tegen me aan en draaide haar zo dat we elkaar aan konden kijken. Ik gaf een klein kusje op haar neus. Haar aanblik betoverde me. Mijn buik leek te exploderen toen ik mijn lippen af liet zakken naar beneden en ze heel zachtjes op de hare drukten. Een klein, plagerig kusje. Ik nam een beetje afstand om te kijken hoe ze hierop zou reageren. Ik liet mijn ogen over haar gelaat glijden, een gevoel van verliefdheid trok door me heen. Ik zuchtte zachtjes, trillerig. Was ik echt verliefd op Eleanor? En Riley dan? vroeg een irritant stemmetje achterin mijn hoofd. Tja... En Riley? Ik liet mijn handen langs Ellie's ruggengraat strelen. Riley kon me gestolen worden, besloot ik. Zolang ik Eleanor had was ik gelukkig. Deze wetenschap wekte een blijdschap in me op. Ik wist dat het waar was, dat ik met Eleanor echt gelukkig zou kunnen zijn. Iets dat ik al heel lang niet meer gevoeld had bij een meisje.

    {En toen stortte de tent in,
    nee grapje lol ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page