• By Lizor and Demustachana.

    Het is zomervakantie, de beste tijd van het jaar. Eindelijk gaan de veertien vrienden op die langverwachte vakantie waar ze al die tijd naar uitgekeken hebben. Gelijk nadat ze hun laatste les er op hebben zitten pakken ze hun spullen die ze van te voren al ingepakt hebben en gaan ze met de auto op weg.
    Halverwege horen ze een raar geluid.
    Ze stoppen om te kijken wat er aan de hand is en, op het moment dat ze uitstappen, zakt de oude gammele auto in elkaar.
    Wat nu? Er is geen verbinding! Ze moeten nu zien te overleven en terug naar huis zien te komen zonder mobieltjes, zonder een kaart en met een beperkte voorraad aan voedsel.
    Ze staan op een weg, midden in een groot bos, met aan de ene kant immens grote bergen en aan de andere kant een zee die reikt tot aan de horizon. Omringt door natuur met giftige bloemen en bessen, wilde en gevaarlijke dieren zoals slangen, beren, vossen en wolven en extreem wisselende temperaturen. Overdag is het bloedheet en loopt de temperatuur vaak op tot 35-40 graden Celsius en ’s nachts daalt de temperatuur ernstig tot zelfs vijf graden Celsius.
    De irritaties in het groepje bloeien op naarmate ze langer met elkaar vast zitten, en het gevaar loert: zullen ze het overleven en een weg terug naar huis vinden?


    New Topic

    Regels:
    -Minimaal acht regels.
    Het is niet erg als je een keer geen inspiratie hebt en een paar regels minder hebt, maar gelieve je hier ongeveer aan te houden. Wij appreciëren geen one-liners. We hebben expres zo'n hoog minimum, i.v.m eventuele gebrek aan tijd en om het spammen te voorkomen.
    -16+ mag.
    Hieronder valt roken en/of alcoholgebruik, seksueel getinte teksten, schelden e.d.
    -Gelieve ruzies buiten deze RPG te houden.
    Breng andere RPG-ers niet tot last met ruzies, aanvallende bedoelingen, prikkelende opmerkingen o.i.d.
    - Gelieve OOC in het speciale praat topic te houden!
    Het praat topic
    -Maximaal één rol per persoon.
    Alleen als we rollen te kort komen op het einde, kan dit aantal worden verhoogd naar twee. Verder geen uitzonderingen.

    -Pas weer posten als er 2 á 3 mensen na jou gepost hebben.


    Wij zoeken zeven vrouwelijke personages en zeven mannelijke. We accepteren alleen RPG-ers die enthousiast meedoen, en niet stoppen na enkele dagen. Het liefst mensen die een beetje ervaren zijn en ook echt in staat zijn om minimaal acht regels te schrijven en die absoluut niemand buitensluiten.


    Meisjes: VOL
    - Camille Yare Rae Roux - Lizor
    - Caitlin 'Cathy' Lilith Samantha Petrone - Demustachana
    - Eleanor Bethany Hunt - N4I5
    - Hayden Noralie Everett - Jaimyhoi
    - Amelia Helen Keaver - Overexposed
    - Josey Elizabeth Willows - Dysis
    - Aurore Noëlle Maréchal - Winchesterr

    Jongens: VOL
    - Ian Alexander MacGreggor - WillNotLearn
    - Rory Williams - Sylvesti
    - Noah Ackles - Soubi
    - Riley WIlliams - MakeMeIrish
    - David Daniel Casper Mason - Montmartre
    - Twaïn Mayras - Wolffire
    - Blaine Anderson - Quin98

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:39 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ~ New Day~


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [mijn topics]

    cathy
    ''Mischien dat ik dat nog wel doe,'' fluistere Ian met een grijns terug.
    Hij drukte kort en zachtjes zijn lippen nogmaals op de mijne, en trok daarna de slaapzak weer over ons heen.
    De deken in combinatie met de lichaamswarmte van Ian zorgde ervoor dat ik het heerlijk warm had.
    Ik glimlachte en merkte dat ik best moe was.
    Ik ging goed liggen, nestelde me ietsjes tegen Ian aan om de warmte te behouden en zuchtte zachtjes.
    ''Slaap lekker,'' zei ik zacht, en sloot vervolgens mijn ogen.


    [Ik ga zo op mn mobiel, dus reageer wat trager en korter. ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [O daar ben je Perry]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    [Suikerboon.]

    Hayden Noralie Everett
    Op een gegeven moment is de droom met mijn vader verandert in een rustigere droom, ik weet niet hoe het komt maar ineens was Rory toen in mijn droom verschenen. En natuurlijk heb ik weleens dromen over hem, hij is mijn beste vriend, maar het was anders dit keer.
    Híj was anders.
    De volgende ochtend word ik vanzelf wakker, zoals gewoonlijk, want ik kan als ik eenmaal echt slaap heel diep slapen zonder nog iets door te hebben.
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en heb het heel erg warm. En het duurt even totdat ik doorheb dat ik tegen de borstkas van Rory aan lig en dat zijn arm strak en vertrouwd om me heen ligt.
    Vandaar dat ik het dus warm heb en niet meer door de tent heen woelde. Maar het is nu wel erg warm.
    Zonder hem wakker proberend te maken, maak ik me voorzichtig los uit zijn greep. Ik wrijf dan met mijn hand over mijn gezicht waar wellicht vouwen van mijn slaapzak in mijn gezicht zitten.
    O ja, een tentje, kapotte bus en stuck in de middle of nowhere.
    Dan kruip ik voorzichtig uit mijn slaapzak en trek mijn topje even omlaag, die is blijkbaar weer eens omhoog gekropen in de nacht.
    Ik gaap een keer en kijk dan even in mijn tas. Ik pak er mijn tandenborstel en tandpasta uit en kruip dan de tent uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.





    Ian
    'Slaap lekker' Hoorde ik Cathy nog zeggen waarna ik me omdraaide en zelf al snel in slaap viel.
    De volgende ochtend werd ik wakker door de kou aangezien ik de slaapzak half van me af had geschud in mijn slaap en mijn bovenlichaam ontbloot was geweest.
    ik ga rechtopzitten op het luchtbed en pak mijn T-shirt om die vervolgens aan te trekken waarna ik een blik op een nu nog slapende Cathy wierp,
    Waarschijnlijk zou ze ook niet al te lang blijven slapen maar ook daar kon ik me in vergissen.
    Ik rekte me uit en haalde uit gewoonte mijn mobiel tevoorschijn -die overgens bijna leeg was- om te zien hoe laat het was.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 19:40 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Cathy
    Ik hoor wat geluiden waardoor ik mijn ogen langzaam, tegen het vroege morgenlicht, opende.
    Ik ben altijd al een lichte slaper geweest: ik werd wakker van de kleinste, zachtste en kortste geluiden.
    Ik kwam tot de ontdekking dat Ian al wakker was, -met T-shirt aan, helaas-, terwijl hij op zijn mobiel keek.
    Ik gaapte even, wreef in mijn ogen om het wazige zicht weg te krijgen en keek hem aan.
    "Morgen," mompelde ik droogjes, en trok de slaapzak nog wat dichter tegen me aan.
    "Hoe laat is het?" Vroeg ik hem. Mijn stem was wat zachter omdat ik net wakker was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Camille Yare Rae Roux
    Rond vier uur wordt ik wakker... met hoofdpijn. Ja Camille dan had je maar niet in een keer zoveel moeten drinken, dat is toch echt je eigen schuld. Ik zucht diep, ik heb het ijskoud en mijn hele kussen zit onder de make-up. Fijn. Ik zucht diep en bijt op mijn lip.
    Ik heb honger. Ik sta op en loop op mijn tenen naar mijn tas. Snel haal ik er een rol koekjes uit en nog wat drank. Ik moet toch iets drinken en ik heb nu toch al koppijn. Ik ren weer terug naar mijn bed, het is echt ijskoud. Ik kruip onder de dekens en open de rol koekjes. Snel eet ik er een paar op en zet de rol naast mijn bed. Ik drink een slok drank en zucht diep. Ik kan maar beter gaan slapen, dan ben ik morgen tenminste nog iets waard. Of nee, eigenlijk maakt het niet uit. Ik ben toch al niks waard. Ik haal mijn hand door mijn haar neem nog een slok en zet dan de fles drank naast mijn bed. Ik ga liggen en sluit mijn ogen, niet veel later dommel ik weer in. Mijn muziek staat zachtjes aan en mijn wangen zijn zout van de tranen, maar ik denk er even niet aan. In mijn dromen is alles rustig en vredig. Veel beter dan de echte wereld.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Eleanor Bethany Hunt.

    Met een zachte zucht probeerde ik me om te draaien. Ik merkte dat iets om me heen lag en dat ik op iets lag, niet zoiets als een bed, daarvoor was het te klein que breedte. Ik opende mijn ogen en knipperde een paar keer. Ik zag David liggen en begon te glimlachen. Nu wist ik het weer. Ik beet zachtjes op mijn lip en drukte een zacht kusje op zijn kaak. Hij sliep, dus hij kon er niets van zeggen. Ik beet terug zachtjes op mijn lip en legde mijn hoofd weer naar op zijn borstkas. Nog eventjes genieten van dit moment mocht vast wel. Ik keek naar de stof van de tent die zachtjes heen en weer waaide. Het eerste wat ik voelde was dat het enorm warm was. Warmer dan toen we hier waren toegekomen. Ik fronste mijn wenkbrauwen maar haalde mijn schouders op. Ik had veel zomerkleren meegedaan. Voor alles een oplossing dus. Zonder dat ik het zelf doorhad was ik rondje beginnen tekenen met mijn wijsvinger op zijn arm.

    {Hoe laat is het in de Rpg? 7 uur ofzo?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Blaine Anderson

    Langzaam wordt ik wakker en kijk even naar Riley die nog licht te slapen. Ik denk weer even aan wat die gister heeft verteld, ik vond het eigenlijk echt niet kunnen maar ja. Hij wist waarschijnlijk wel dat ik er zo over dacht, dat ik vond dat dit niet goed was maar hij zou er toch niet mee stoppen, pas als die David had. Ik rek me uit en wrijf even door mijn ogen. Ik gooi de slaapzak van me af en pak mijn koffer. Ik zoek naar een broek en shirt en trek die daarna rustig aan. Ik trek nog een vest erover aangezien het nog niet heel warm was. Ik haal mijn hand even door mijn haar dat zat nu echt niet. Ik pak een pot gel en maak het een beetje in model. Daarna leg ik het weer weg en zoek in mijn tas naar wat te eten en te drinken. Ik vindt mijn brood wat ik eigenlijk gister op zou eten in de bus, goed genoeg. Ik pak nog een flesje ice thea, gelukkig had ik nog wat meer meegenomen dan alleen drank of cola. Ik rits de tent open en stap er rustig uit. Nog niemand was wakker volgens mij, of ze lagen allemaal nog gewoon in hun tent. Ik rits de tent weer dicht en ga rustig op een boomstronk zitten waarna ik mijn broodje begin te eten en af en toe wat slokken neem van mijn ice thea.

    WillNotLearn schreef:
    {Hoe laat is het in de Rpg? 7 uur ofzo?}

    [Hmm ik denk tussen 9 en 10 (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Pindakoekje!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mitshy schreef:
    Cathy
    Ik hoor wat geluiden waardoor ik mijn ogen langzaam, tegen het vroege morgenlicht, opende.
    Ik ben altijd al een lichte slaper geweest: ik werd wakker van de kleinste, zachtste en kortste geluiden.
    Ik kwam tot de ontdekking dat Ian al wakker was, -met T-shirt aan, helaas-, terwijl hij op zijn mobiel keek.
    Ik gaapte even, wreef in mijn ogen om het wazige zicht weg te krijgen en keek hem aan.
    "Morgen," mompelde ik droogjes, en trok de slaapzak nog wat dichter tegen me aan.
    "Hoe laat is het?" Vroeg ik hem. Mijn stem was wat zachter omdat ik net wakker was.




    Ian
    'Morgen' Hoorde ik Cathy haar zachte stem zeggen en keek om naar haar terwijl ze haar slaapzak dichter tegen haar aan trok.
    'Hoe laat is het?' Vroeg ze vervolgens, 'Half 10' Andwoorde ik vervolgens. Meestal als ik niets hoefde te doen bleef ik liever uren lang liggen. Vaak tot 11 of 12 uur.
    Er was toch niemand die er bezwaar tegen had of kon hebben.
    'Lekker geslapen?' Vraag ik haar vervolgens en zoek naar iets te eten maar vind niets behalve een leeg pakje koekjes dat ik na het overdekop te hebben gehouden om te kijken of er nog iets in zat in een hoek van de tent heb gegooit. Ik had honger.


    Don't be like the rest of them, darling