• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Memoria schreef:
    (...)
    Hayden Clark

    Ik kreun zachtjes, ik wist dat dit er aan zou komen. Met een neppe glinlach op mijn gezicht knik ik naar Anna, ik moet me hier dus even mentaal op voorbereiden. Ik richt mijn gedachten maar op die jongen uit de winkel, waarvan Anna het nummer heeft. Een echte grijns glijd over mijn gezicht, ik ga haar gewoon dwingen om met hem op een date te gaan. Desnoods bel ik die jongen zelf. Rustig rijdt ik de snelweg op, na wat aanwijzingen van Anna. Rustig komen we in de buurt van haar huis, ik ben echt benieuwd. Ik verwacht dat ze in een heel gezellg huisje woont met veel grasvelden, zodat er genoeg te eten is voor de paarden. Anna is echt een paardenmeisje, het straalt gewoon van haar af.
    [Ik heb zin om Hayden iets te laten kneuzen of breken. Haha(:]

    Anna Bailey Miller
    Hij kreunt zachtjes en ik grinnik even. Hij glimlach even naar me, maar zijn ogen lachen niet mee, waardoor ik weet dat geen echte is en hij knikt even. Dan komt een grijns op zijn gezicht en ik vraag me af waar hij nu ineens aan denkt. "Leuke gedachte?" vraag ik dan. Na een kwartiertje op de snelweg te hebben gereden zeg ik dat hij de volgende afslag moet nemen, daarna naar links moet en dat hij vervolgens de weg moet volgen. Ik bekijk hem even en schud lichtjes mijn hoofd en kijk dan even uit mijn raam naar buiten. De stad hebben we inmiddels al achter ons gelaten en aan weerszijden van ons is voornamelijk platteland te zien. Een tevreden glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ik vond het heerlijk om hier te wonen en de hele dag vuiten met de paarden bezig te zijn. Als de maisvelden over gaan in weilanden waar paarden staan, wordt mijn glimlach nog groter. In mijn hoofd tel ik ze, iets wat eigenlijk altijd automatisch doe en kom tot de conclusie dat ze er allemaal nog netjes staan. "Volgende oprit moet je hebben." zeg ik dan. echt afslagen had je hier niet, af en toe een kruispunt, verder alleen maar opritten langs de weg. Ik zie dat het huis nog donker is, waarschijnlijk moest mijn zus de spullen dus nog halen voor de lasagna.

    [Nee, je moet het juist zo laten, ik vind het wel grappig dat ze zoiets vraagt, dat maakt het hele gesprek leuk, geeft het een soort hele andere wending. DUS ZO LATEN! XD]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 23:18 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oke ik verander het wel weer terug (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Wees niet bang. Je hebt een gebroken been, niks ernstig', zei de zuster die achter de man kwam aanlopen.
    'Kan ik nog wel uitgaan?', vroeg ik hoopvol, terwijl ik het antwoord eigenlijk al wist.
    'Zes weken in het gips, daarna gaat het gips eraf en dan mag je rustig beginnen met lopen. Begin dan na twee weken maar met uitgaan', zei ze glimlachend.
    'Oh, en voor ik het vergeet', zei de man en haalde iets uit zijn jaszak en legde het op bed.
    Mijn iPhone, helemaal naar de knoppen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Dood vandaag]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Ik wacht nog steeds op Naoomz x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wacht tot noralie op ziekenbezoek komt ^^
    Hoe laat is het in de RPG? Rond half tien of zo?]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Geen idee :3 en hoe moet Noralie het weten? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ziekenhuis belt zn ouders, zn ouders in paniek en brengen meteen de buren op de hoogte, tadaaa]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Speel jij vanuit je ouders of ik vanuit Noralie derde persoon :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moeder Bentley Heathrow

    Toen mijn man en ik op het punt stonden om naar bed te gaan, ging de telefoon af.
    'Hallo, u spreekt met Joy Heathrow?', vroeg ik door de telefoon.
    'Mam? Met Ben. Kun je zo naar het ziekenhuis komen? Ik heb m'n been gebroken', hoorde ik de stem van Bentley door de andere kant.
    'Wat? Ben, hoe komt dat nou weer?', vroeg ik geschrokken, terwijl ik mijn jas aan deed.
    Brooke was bij een vriendin van haar en ik wenkte mijn man.
    'We komen zo, lieverd', zei ik door de telefoon en hing op.
    'Start jij de auto? Ik breng Gucci naar de buren', zei ik en deed Gucci haar riem om.
    Bij de buren aangekomen, belde ik aan en mevrouw Anderson deed open.
    'Sorry dat ik zo laat nog kom, maar zouden jullie asltjeblief op Gucci kunnen passen? Bentley ligt met een gebroken been in het ziekenhuis en mijn man en ik gaan er nu heen. Als we haar alleen thuis laten, bijt ze ons tapijt kapot', ratelde en ik sprak uit ervaring.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ik hoor een deurbel gaan beneden en ik zeg even tegen Naomi dat ik ga kijken beneden. Ik houd mijn mobiel in mijn hand en zie beneden dan ineens Gucci. Ik hoor dan het laatste wat mevrouw Heathrow zegt en ik bijt op mijn lip. Mijn moeder antwoord dat het goed is. Ik zeg tegen Naomi dat ik haar later terug bel. 'Eh, mevrouw Heathrow, is het goed als ik meega?' vraag ik haar dan. En ik bijt even afwachtend op mijn lip en kijk naar haar vragend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moeder Bentley Heathrow

    Ik zag hoe Noralie naar beneden kwam lopen en ze vroeg of ze mee kon.
    'Ja, tuurlijk meisje! En noem me maar Joy! En hartstikke bedankt dat u op Gucci wilt passen', bedankte ik de buurvrouw.
    'Kom', zei ik en wenkte Noralie. 'Mijn man zit al in de auto'.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Ze is echt heel vriendelijk en ik glimlach naar haar. 'Dank u Joy,' zeg ik glimlachend en pak mijn jas van de haak en trek die aan. Ik druk een kus op mijn moeders wang. Ik heb mijn pyjama nog aan, maar het lijkt net zo goed op sportkleding. Ik loop dan naar buiten, mijn mobiel in mijn zak. Hoe komt hij nou weer aan een gebroken been?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Moeder Bentley Heathrow

    We waren al snel op de helft van de rit.
    'Waarom wilde je eigenlijk mee, Noralie?', vroeg ik terwijl ik mijn lippen glosste in het spiegeltje van het zonneschermpje in de auto.
    De wimpers rond mijn heldere grijze ogen werkte ik bij met mascara. Ik had namelijk al mijn make-up er net afgehaald toen mijn onvoorzichtige zoon ons belde.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf