• NEW YORK CITY
    Deze RPG gaat over een groepje jongeren die in NY wonen, ze zitten met z'n allen op een bekakte school. Allemaal zijn ze rijk, maar sommige van hun zetten zich er tegen af, anderen houden van de luxe en maken er optimaal gebruik van.

    Er zijn 4 verschillende groepen:
    - De 'celebritys' deze jongeren zijn een beetje beroemd, voornamelijk omdat ze it-girls/boys zijn
    - Girl: Delaney Marie McClain Lifeisajoke
    - Girl : Nadine Liv Jackson AGENTP
    - Boy: Samuel Lucas McClain Lifeisajoke
    - Boy: Tyler Jay Montez Wonderwatch
    VOL
    - De haters zij willen eigenlijk niet rijk zijn en proberen zo punk/rock/anders te zijn
    - Boy: Andrew Cole quin98
    - Girl: Allison Rose-mary Greens thatlastkiss
    - Girl: Mary-Lia Liberty Carter curlies
    VOL
    - De luxe-paarden zij zijn een beetje neutraal, ze vinden het fijn dat ze genoeg geld hebben, maar zouden ook zonder kunnen
    Boy: Bentley ... Villique
    Boy: Rafael Greywood Villique
    Noralie Anderson jaimyhoi
    Anna Bailey Miller mismi
    Jenny Everbeet GOFORTH
    - De bitches
    deze jongeren zijn de stereotype rijke tieners. De jongens en meiden zijn achterbaks en bitchy.
    - Girl: Charlynn Cassidy Williams. DreamWishes
    -Boy: Hayden Clark Memoria
    - Boy: John Ellean Brody. GOFORTH
    In elke groep zitten 4 mensen, twee jongens en twee meisjes.

    Excited? Vul dan dit even in:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Groep:
    Relatie?:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk (+foto):
    Extra:

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 20:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hierdoor', fluisterde en bracht mijn mond naar de hare en drukte ze liefdevol op haar lippen. Ik beet op haar onderlip en mijn tong ontmoette de hare, waarna onze tongen een passioneel liefdesspel speelden.
    'Nee, dat is er ook niet, maar dat lijkt wel zo voor anderen', zei ze.
    Ze moest eens weten hoe graag ik wilde dat het ook zo wás.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij fluistert hierdoor en drukt zijn lippen op die van mij en ik word er zelf ook echt warm van. Gewoon omdat het zo.. Ik weet het. Het is gewoon zo. Mijn hand ligt tegen zijn wang aan. Ik kijk hem daarna aan. 'Ik heb het wel iets warmer nu ja,' zeg ik lachend na de kus. 'Jij ook?' Lach ik scheef.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hmm, warmer dan net', glimlachte ik en pakte een nieuw grassprietje.
    Al snel spuugde ik die weer uit en draaide ons om, waardoor ik boven op Noralie kwam te liggen.
    Ik drukte nog eens mijn lippen op de hare en had mijn handen naast haar hoofd gelegd.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Volgens is zo'n grassprietje een tic van hem. Dan draait hij ons om en hij kust me weer en mijn hand leg ik weer tegen zijn wang aan en kus hem gewillig terug. Het is een rustige avond en gewoon relaxed eigenlijk. Dit was echt niet gebeurd als hij niet was terug gekomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Weet je. Ik ben echt blij dat ik je heb leren kennen', zei ik en ik speelde met haar haar.
    Ik rolde van haar af en ging op mijn rug liggen en sloot mijn ogen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij rolt van me af en gaat dan naast me liggen en sluit zijn ogen. Ik glimlach en kijk dan voor me naar de lucht en pak zijn hand beet en sluit dan ook mijn ogen. 'Sommige dingen kunnen raar lopen ja,' zeg ik dan als antwoord.
    Het is namelijk gewoon heel erg toevallig dat we naast elkaar zijn komen wonen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Volgens mij komt mijn verstandskies door...]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    Ik voelde hoe ze mijn hand pakte. Ik vertrengelde mijn vingers met de hare.
    Rustig ademde ik door mijn neus, waar ik redelijk rustig van werd.
    'Maar hey, we moeten zo gaan, anders gaan je ouders nog denken dat ik rare dingen met je doe', grijnsde ik en ik stond overeind.
    Daarna trok ik haar overeind.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    [Krijg je toch eindelijk eens je verstand, hahaha]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    Hij verstrengelt zijn vingers met die van mij. Ik denk dat dit alles na deze avond is afgelopen. Hij trekt me overeind dan en ik kijk hem met een lachje. Ik druk een kusje op zijn mondhoek. 'Doe je dat dan niet?' Vraag ik plagend aan hem en kijk hem nog even aan voordat ik hem mee trek naar de uitgang van het park.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Blanes schreef:
    [Krijg je toch eindelijk eens je verstand, hahaha]


    [Ik wed dat jij er nog geen een heb ;p

    En dan zeg je dat ik bijdehand ben!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Vindt jij dat ik dat doe?', zei ik verontwaardigd toen we het park uitliepen. Haar hand liet ik nog steeds niet los.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Neehh, ik ben raarder gewend,' zeg ik dan grinnikend. En we lopen hand in hand terug over de straat. 'Fuck, me jasje vergeten!' Zeg ik dan en kijk hem even aan en zucht dan. 'Ik ga wel even terug om die te halen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bentley Heathrow

    'Hoe raar?', vroeg ik lachend.
    'Nee, doe normaal. Het is donker, ik loop mee', zei ik eigenwijs en liep mee terug het park in


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Noralie Anderson
    'Zegt het veel als er eentje wilde dat ik naakt naar school ging zodat hij een goed uitzicht had?' Vraag ik hem dan. Het is echt gebeurd. En no way dat ik dat gedaan heb.
    'Ik ben niet zo snel bang,' zeg ik lachend. 'Maar oké. Wat jij wilt.'
    We lopen samen terug en ik pak dan mijn jasje van de grond.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.