• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik kreunde nog eens, met mijn gezicht vlak bij haar hals, waardoor mijn hijgerige adem over haar huid streek.
    "Ja?" vroeg ik zo hees als wat. De lust stroomde door mijn lichaam en ik beet op mijn lip in een poging mezelf te temperen, terwijl ik haar antwoord afwachtte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nick
    'Tsja, er zijn mensen die graag begaan zijn met mensen en mensen die afstandelijk zijn, blijkbaar hoor ik bij de tweede groep.' Andwoord ik 'En ja, dat ben je' Andwoord ik vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Drew H.
    Ik knik glimlachend en ga op een stoel zitten. Ik trek haar terug op mijn schoot. 'Hm wat ga jij doen met kerst?' vraag ik haar dan nieuwsgierig. Ik laat mijn kin terug op haar schouder leunen en wacht een antwoord af.


    Michelllllee
    Hij trekt me op zijn schoot en vraagt dan nieuwsgierig wat ik ga doen met kerst. Zijn kin steunt op mijn schouder en ik glimlach. 'Ik ga met kerst naar mijn ouders, die heb ik al even niet gezien. Dus dat is dan altijd gezellig.' Ik kijk hem aan. 'En jij?'

    Nick
    'Tsja, er zijn mensen die graag begaan zijn met mensen en mensen die afstandelijk zijn, blijkbaar hoor ik bij de tweede groep.' Andwoord ik 'En ja, dat ben je' Andwoord ik vervolgens.


    Leslie Day
    En mensen die afstandelijk zijn, inderdaad. 'Mensen zijn met een reden afstandelijk, ik vraag me af wat die reden is. Want je hoort niet zomaar ergens bij.' Ik kijk hem even aan en hij zegt dan dat ik dat ben. Ik ben dichterbij gekomen. 'Hoe?' vraag ik hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt weer even op mijn lip en kijk naar hem. Mijn ogen staan vol lust. 'Ik wil je.' fluister ik zachtjes. Ik hoop dat hij dit keer niet de condoom vergeet want ik heb mijn afterpillen niet bij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Drew H.
    'Weet ik nog niet. Misschien naar mijn ouders en mijn zus.' zeg ik zachtjes. De laatste keer dat ik mijn zus gezien heb hadden we een grote ruzie en is ze de deur woedend uitgelopen. Het ging over Tash.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ian
    'Hoe?' Vraagt ze doelend op hoe zij dichterbij is gekomen terwijl ik zo afstandelijk ben, 'Om-' Begin ik naar het juiste woord zoekend, 'Omdat ik van je hou Leslie, is dat genoeg uitleg?' zeg ik om vervolgens van haar weg te kijken richting het water.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:59 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [ga zo op gsm gaan denk ik.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Michelle Fox
    Hij klinkt aarzelend. 'Is er soms iets?' vraag ik hem en kijk naar hem. 'Want anders zou je niet misschien gaan naar je ouders maar zeker weten. Tenzij je het natuurlijk met vrienden viert ofzo, dat kan ook.' Ik houd het een beetje in het midden. Dan komt Stitch met het pak voor Drew. 'Je moet hem even gaan passen,' zegt Stitch glimlachend tegen Drew. En ik sta op zodat Drew een pashokje in kan.

    Leslie Day
    Omdat hij van me houdt.. Die woorden zijn lief. Heel erg lief en ik sla mijn ogen neer. Hij houdt van me. Wacht, houdt. Niet hield? En ik houd ook nog van hem zei Jake. Maar hoe kan het dan dat ik met Jake verkering heb of had of wat dan ook. Kabam, weer even een geweldige verwarring. 'Sorry,' zeg ik dan. 'Ik had er niet zo over door moeten drammen.' Ik kijk op naar hem en ik zie dat hij naar het water kijkt. 'Maar het is wel lief wat je zegt,' fluister ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Kom je mee?' Vraag ik haar en pak mijn helm op om vervolgens richting het bos te lopen, ze zou toch wel meekomen. En daarbij wist ze niet eens waar haar eigen huis stond


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij vraagt of ik mee kom en hij loopt al weg met zijn helm in zijn handen. Ik kan niet anders dan volgen, want ik heb geen idee waar ik heen zou moeten. Ik krabbel overeind en pak de helm op en op een holletje ga ik hem achterna. Ik loop dan rustig naast hem en kijk even opzij naar hem. 'Dank je dat je me wilt helpen Nick,' zeg ik dan gemeend en kijk even naar hem. 'Ik waardeer het echt.' En ik pak heel even zijn hand beet en geef er een kneepje in waarna ik die weer los laat en gewoon verder loop.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Geen probleem' Andwoord ik waarna ik mijn helm opzet als we bij mijn moter aankomen en start deze om vervolgens op te stappen, ik hielt niet zo van verschijnen aangezien het te veel engergie koste en vliegen.. Was nou ook niet bepaalt een hobby van me.

    {... Een Demon met vliegangst? :Y)}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahaahhaahah geniaal :P]

    Leslie Day•
    Hij zegt geen probleem en ik volg zijn voorbeeld en zet ook mijn helm op. Ik stap bij hem achterop en zorg er dit keer voor dat ik goed tegen hem aan zit zodat dat veiliger is voor me. Ik sla mijn armen stevig om hem heen, maar niet zo dat hij stikt of half gewurgd wordt. En mijn hoofd met de helm op leg ik tegen zijn rug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Yeesshhhh, het is me eindelijk gelukt na een week tijd om een gedicht af te maken. Whoopwhoop _O_ het is namelijk voor een wedstrijd hier op Q :3 alleen hij faalt nog redelijk x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Drew H.
    Ik kijk hem dankbaar aan. Nu moet ik het niet uitleggen. Ik loop naar het pashokje en trek mijn kleren uit. Ik doe de broek aan en dan het hemd. Dan het jasje en als laatste de vlinderdas. Ik loop dan het pashokje uit. 'En?' vraag ik Mich.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    [Hahaahhaahah geniaal :P]

    Leslie Day•
    Hij zegt geen probleem en ik volg zijn voorbeeld en zet ook mijn helm op. Ik stap bij hem achterop en zorg er dit keer voor dat ik goed tegen hem aan zit zodat dat veiliger is voor me. Ik sla mijn armen stevig om hem heen, maar niet zo dat hij stikt of half gewurgd wordt. En mijn hoofd met de helm op leg ik tegen zijn rug.


    Nick
    Als ze ook zit rij ik weg, zoals gewoonlijk eerst langzaam om snelheid op te bouwen en op de weg weer tussen de auto's door te zigzaggen die te langzaam rijden.

    {Though so XD}


    Don't be like the rest of them, darling