• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik kan het gewoon niet geloven, niet Nialler ook al D:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Irishtown schreef:
    (...)
    Ik vind sommige tattoo's ook wel leuk, maar de jongens maken daar een hobby van, wat dus niet de bedoeling is

    Hun lichaam, hun keuzes :') Ik vind tattoos altijd geweldig op jongens zolang het niet op het gezicht is of in de nek dus voor mij maakt het niet uit of dat ze er nog wat bij doen of niet :')))


    The soul needs autumn.

    Het is hun lichaam, mij maakt het niet zoveel uit, als ze er maar blij mij zijn toch?
    Ze hebben toch het geld om het weg te laten.
    Mij maakt het echt niks uit hoor het kan er wel leuk uit zien dus tja.

    Beckett schreef:
    Voor mij persoonlijk, vind ik sommige echt zo belachelijk. Maar ik ben dan ook geen fan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vind tattoo's echt niet bij Liam, Niall en Louis passen. Eigenlijk ook niet bij Harry. Mijn mening: Ze verkloten hun lichaam ermee. Maar goed, zij moeten het zelf weten. Ik vind ze er alleen wel op achteruit gaan qua knapheid.


    There is nothing more badass than being yourself

    Verschrikkelijk, teveeeeeeeeel!
    Een paar is mooi, maar het lijkt wel alsof ze elkaar aansteken ofzo.


    life is awesome

    omg wat vreselijk, vooral omdat het zoveel verschillende bij elkaar zijn :|


    As travars

    Damare schreef:
    omg niet Liam ook): En ik las ook in een reactie hierboven dat Niall ook een tatto heeft? Dat kan gewoon niet waar zijn. Bij Louis vond ik het al raar, hij was altijd tegen tattoos... Tja het is hun lichaam.


    •*• Lululu •*•

    Tegen dat ze in Antwerpen / Amsterdam arriveren, zien ze eruit als van een doorsnee metalbands.
    Ik zeg niet dat iedere metalband tattoo's heeft en ik heb er ook niks op tegen.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Irishtown schreef:
    Tegen dat ze in Antwerpen / Amsterdam arriveren, zien ze eruit als van een doorsnee metalbands.
    Ik zeg niet dat iedere metalband tattoo's heeft en ik heb er ook niks op tegen.


    HAHA Die is goed! x'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Adlington schreef:
    (...)

    Haha ja.
    Harry heeft er blijkbaar 30, Zayn 24, Louis 6, Liam 3 en als Niall er nu ook één heeft...

    Uhm, wot. o.O
    Ze mogen echt niet zoveel overdrijven.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Adlington schreef:
    (...)

    Ik hoorde via via dat die staan voor de 4 andere leden van 1D. En dan alle pijlen in één richting. ^^


    Hmm, hij doet me meer denken aan Hummel.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Is die eerste foto, rechts onder Niall?
    De eerste twee, drie tattoo's vond ik nog wel leuk, maar nu vind ik het echt niet mooi meer. En inderdaad, dadelijk moeten ze hun muziekstijl aanpassen omdat ze er niet meer uitzien als een boyband. Waar ik trouwens geen problemen mee heb, ghehe(:

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 19:33 ]


    Food.

    No me gusta. Ik vind die tattoo's echt heel erg lelijk. But anyway.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Scharry schreef:
    Is die eerste foto, rechts onder Niall?
    De eerste twee, drie tattoo's vond ik nog wel leuk, maar nu vind ik het echt niet mooi meer. En inderdaad, dadelijk moeten ze hun muziekstijl aanpassen omdat ze er niet meer uitzien als een boyband. Waar ik trouwens geen problemen mee heb, ghehe(:

    Nee, dat is Zayn, je kan het zien aan het jeanshemdje & de zwarte broek. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."