• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind die van Harry, Louis en Zayn echt verschrikkelijk.
    Bij Zayn vind ik het wel passen maar het zijn er teveel en random.
    Bij Liam vind ik hem wel sexy eigelijk en bij Niall, zou ik het echt erg vinden ):


    Miep

    Ze overdrijven inderdaad, maar ach ja.
    Still love them though.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Harry's ster (de open versie) en ''won't stop till we surrender' vond ik heel erg mooi, en de kleine tatoeages die hij daarna liet zetten konden ook nog wel (de 'A' en 'Hi') maar daarna werd het echt te gek. De twee vogel dingen vind ik nog wel mooi, alleen totaal niet op de plek waar ze zitten.
    Zayn is ja.. Zayn. Ik vind het wel mooi bij hem, alleen zijn ze allemaal zo groot.
    Die tekst van Liam vond ik nog wel mooi, maar die... dingen op zijn arm zijn echt afschuwelijk en Louis gaat ook te ver.
    Ik blijf met heel mijn hart hopen dat Niall niet ook nog eens toegeeft... *fingers crossed*


    Anything can happen in this world, for an ordinary girl.'

    Nixon schreef:
    Harry's ster (de open versie) en ''won't stop till we surrender' vond ik heel erg mooi, en de kleine tatoeages die hij daarna liet zetten konden ook nog wel (de 'A' en 'Hi') maar daarna werd het echt te gek. De twee vogel dingen vind ik nog wel mooi, alleen totaal niet op de plek waar ze zitten.
    Zayn is ja.. Zayn. Ik vind het wel mooi bij hem, alleen zijn ze allemaal zo groot.
    Die tekst van Liam vond ik nog wel mooi, maar die... dingen op zijn arm zijn echt afschuwelijk en Louis gaat ook te ver.
    Ik blijf met heel mijn hart hopen dat Niall niet ook nog eens toegeeft... *fingers crossed*


    Vatican Cameos

    Nixon schreef:
    Harry's ster (de open versie) en ''won't stop till we surrender' vond ik heel erg mooi, en de kleine tatoeages die hij daarna liet zetten konden ook nog wel (de 'A' en 'Hi') maar daarna werd het echt te gek. De twee vogel dingen vind ik nog wel mooi, alleen totaal niet op de plek waar ze zitten.
    Zayn is ja.. Zayn. Ik vind het wel mooi bij hem, alleen zijn ze allemaal zo groot.
    Die tekst van Liam vond ik nog wel mooi, maar die... dingen op zijn arm zijn echt afschuwelijk en Louis gaat ook te ver.
    Ik blijf met heel mijn hart hopen dat Niall niet ook nog eens toegeeft... *fingers crossed*


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Als ik ooit een tattoo neem, dan is deze van grootte betekenis voor mijzelf. En zal ik deze zeker niet op van die goed zichtbare plekken zetten. En dan van de grote, ugh. En ze zijn zo groot, vormloos en random. Er is niet goed over nagedacht, wat de betekenis ook mag zijn, vier van die stomme pijlen op je onderarm is wel een beetje afzichtelijk. En dan hebben we het nog niet over al die andere tattoos gehad. Maar goed, het zijn hun keuzes, zij zitten voor de rest van hun leven vast aan die afzichtelijke dingen.


    Chasing goals.

    Hmm, bij Zayn en Harry vind ik het eigenlijk wel goed staan. Die vogels van Harry vind ik op zich best mooi, lol. Maar die pijlen bij Liam en dat rare poppetje met dat skateboard van Louis vind ik dan weer niet zo mooi... Ach ja, het is hun lichaam, het gaat erom dat zij het zelf mooi vinden. Ze zullen er heus wel over hebben nagedacht en er hun redenen voor hebben =)


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Who cares, als ik het geld had dan had ik het ook gedaan :Y)


    -

    CASPAR schreef:
    Ze overdrijven inderdaad, maar ach ja.
    Still love them though.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    ik vind het wel bij harry en zayn passen eigenlijk
    bij louis en liam wat minder, die pijlen van liam vind ik ook echt verschrikkelijk..
    die vogels bij harry vind ik trouwens wel echt mooi <3
    achja het is hun lichaam en zolang ze niet veranderen in een zwarte inktvlek vind ik het best.

    Ze zullen wel denken: we verdienen toch genoeg om later nooit meer te hoeven werken, dus volplamuren die hap!


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    Ze zullen wel denken: we verdienen toch genoeg om later nooit meer te hoeven werken, dus volplamuren die hap!


    Wat zal dat er lelijk uit zien als ze oud zijn.


    Physics is awesome

    Ik begin het hoe langer hoe meer te aanvaarden en mooier te vinden, vooral bij Harry. :-)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Chill, er wordt elke dag een tattoo op iemand zijn huid gezet.


    Take me to wonderland

    Ze hebben allemaal een tattoo. Dus ook Niall. Tja, tattoos zijn nu helaaml in, en al zij het mooi vinden moeten ze het vooral doen joh. Ik zou daardoor echt niet minder fan worden ofz. Uiteindelijk al ze spijt krijgen is het hun eigen schuld, niet dat van jou. Dus... no worry and chill.


    "We accept the love we think we deserve."