• Wordt groter en groter.
    What do you think about?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Sommige vind ik echt zonde van het geld dat ze ervoor hebben betaald.


    Magic never ends.

    Saltwater schreef:
    Sommige vind ik echt zonde van het geld dat ze ervoor hebben betaald.


    Ik vind het eerder zonde van hun lichaam. Ze hebben geld genoeg hoor, daar komt het niet op aan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Assassin schreef:
    Volgens mij denken ze niet echt goed na over wat ze laten zetten en doen ze het maar gewoon omdat tattoos op het moment erg in zijn.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Die stomme hypes van tegenwoordig kunnen we er ook wel bij hebben als de kers op de taart.
    Not!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ik vind het wel sexy actually <3,
    maar ja, ze zijn zo randommm


    What by Zeus' beard is going on????

    Wat is dan die tatoo die ze allemaal hebben? Ik vind die zwaluw op zich wel leuk, maar de rest..


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik vind het jammer. Maar het is hun keuze.


    Vatican Cameos

    Beetje jammer maar tis mijn lijf niet. Jwz.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Volgens mij denken ze niet echt goed na over wat ze laten zetten en doen ze het maar gewoon omdat tattoos op het moment erg in zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    "I can't compare with your boyfriend, he has got 27 tattoooos!"
    Louis seriously?
    Dat was wat ik in eerste instantie dacht toen ik dat hoorde... maar nu ik dat zie van dat Harry er al dertig heeft.... Is het dan ech zo 'geweldig' als een jongen veel tattoos heeft? Nou....
    En nee, Nialler! Niett doen :'(


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    ik wil er zelf ook een... dus ik vindt het niet erg... oke ze moeten niet als be saunders worden dat is wel erg overdreven maar zoals het nu is kan nog wel..vind ik..


    if you don't watch out, they will kill you

    VampireLeech schreef:
    "I can't compare with your boyfriend, he has got 27 tattoooos!"
    Louis seriously?
    Dat was wat ik in eerste instantie dacht toen ik dat hoorde... maar nu ik dat zie van dat Harry er al dertig heeft.... Is het dan ech zo 'geweldig' als een jongen veel tattoos heeft? Nou....
    En nee, Nialler! Niett doen :'(


    Het eerste wat ik dacht was toen ik dat hoorde: "LAAAAAAAARRY" en ik flipte. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Tromgetroffel... hier is Shirley aka Irishtown weer, jullie 1D their tattoos-reporter!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 19:58 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    VampireLeech schreef:
    "I can't compare with your boyfriend, he has got 27 tattoooos!"
    Louis seriously?
    Dat was wat ik in eerste instantie dacht toen ik dat hoorde... maar nu ik dat zie van dat Harry er al dertig heeft.... Is het dan ech zo 'geweldig' als een jongen veel tattoos heeft? Nou....
    En nee, Nialler! Niett doen :'(


    Ik dacht echt van : ''UGHUMM!! Hazza has 30 tattoos..''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik vind heel eerlijk gezegd dat ze er net iets te veel in doorgaan, haha. Maar dat vond ik al toen Zayn die gigantische microfoon op z'n arm had laten zetten..
    Maar ach, het blijft hun eigen keuze, en zolang hun het leuk vinden, moeten ze 't zelf weten 8-)


    Visit as many concerts as you can.