• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Naja huiswerk maak ik of in de les of niet. Ik leer alleen voor toetsen en moet dus voor scheikunde leren... Eigenlijk. Haha, duits heb ik al af :) Maar het gaat dus niet goed ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik stop na een tijdje de zoen op adem te komen en kijk haar met een glimlachje aan en druk een kus op het puntje van haar neus, voordat ik nog een klein kusje op haar lippen druk en ons dan omdraai, zodat ze boven op me ligt. Het water stroomt nu over haar heen en komt via haar lichaam op de mijn. Ik veeg natte plukjes haar achter haar oor en druk nog een kus op haar lippen. Ik glimlach even en druk kusjes naar beneden tot haar borsten en dan weer omhoog. Ik grijns even ondeugend naar haar en bijt speels op haar onderlip. Ik hield zoveel om Naomi en om zoveel redenen.


    Naomi Micheal
    Ik kijk hem aan als hij stopt en hij drukt een kusje op het puntje van mijn neus, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verschijnt en dan plots lig ik boven en kijk Ian dan grijnzend aan. Ik voel hoe hij wat plukken van mijn haar achter mijn oor veegt en zijn lippen weer kort op de mijne drukt, maar voel dan zijn lippen weer afdwalen naar mijn borsten en dan weer omhoog en kreunde even zacht en beet op mijn lip en had mijn ogen gesloten, maar als hij weer boven is open ik ze weer. Ik kijk hem aan en zie hem ondeugend grijnzen en dan zacht in mijn onderlip bijten. Dan grijns ik en begin ook kusjes te drukken omlaag en blijf hem weer nog steeds, nu ook met een ondeugende blik, aankijken en ga steeds lager en kom dan bij zijn lid en druk er kort en snel een kus op en grijns en kom dan weer plagerig naar boven en druk dan mijn lippen weer in zijn nek en bijt en lik weer langs zijn huid en kijk hem dan weer met een ondeugende blik aan en mijn nagels krassen weer over zijn lichaam.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 17:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    'Omdat ik zo sexy ben? Woest aantrekkelijk?' Grinnik ik dan en strijk weer langs haar wang. 'Raak je opgewonden van me?' Grijns ik dan licht.
    Het is leuk om haar zo te pesten en eigenlijk ben ik er ook wel benieuwd naar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik had kunnen verwachten dat ze zo zou reageren en doen. Ik klem mijn kaken op elkaar, maar toch verlaat een kreuntje mijn mond en ik raak nog opgewonder dan ik al was. Ik draai haar weer om en begin haar passievol te zoenen. Mijn handen glijden ook over haar lichaam. Ik laat een vinger over haar schaamlippen glijden en grijns even, voordat ik kusjes in haar nek druk. Pest ze mij, dan pest ik haar. En ik weet dat het ook andersom zal zijn. Ik grijns weer tegn haar huid aan en schuur plagerig met mijn onderlichaam tegen de hare aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Nee, omdat je zo'n groot ego hebt." grijnsde ik plagend, maar begon weer te blozen bij zijn volgende vraag.
    "Zoveel vragen vandaag." zei ik zacht, in een poging er een beetje onderuit te komen. Ik zou er eigenlijk nog iets na moeten zeggen, maar kon gewoon niets bedenken. Ik was sowieso al niet iemand van de slimme antwoorden, laat staan met zo'n rode kop als nu.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Naoomz, kan je reageren bij NYC? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam
    Ze zegt zoveel vragen en ik lach dan naar haar. Ik druk een kus op zijn lippen. 'Je hoeft er niet op te antwoorden hoor, ik pest je maar een beetje.' Ik zwijg heel eventjes. 'Je rode hoofd zegt namelijk al meer dan genoeg,' grinnik ik dan plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik zucht even opgelucht en werd daarna weer roder -als dat dan al mogelijk was-.
    "Stop nu maar! Of anders..." ik dacht even na.
    "Of anders... veroordeel ik je tot de kieteldood." zei ik op dramatische toon.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    'Hm, wat rot voor je dat ik tegen kietelen kan,' grinnik ik dan kort. 'Ik moet trouwens nog een nieuw shirt halen. Want sommige kunnen blijkbaar mijn sexyheid niet aan,' plaag ik haar weer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Tegen kietelen kan?" pruilde ik teleurgesteld. "Wie kan er nou tegen kietelen?" ik in ieder geval totaal niet.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Ja, ik snap het. Een wonder dat je nog niet voor de spiegel staat te kwijlen." grijnsde ik, doelend op 'zijn ego'.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik had kunnen verwachten dat ze zo zou reageren en doen. Ik klem mijn kaken op elkaar, maar toch verlaat een kreuntje mijn mond en ik raak nog opgewonder dan ik al was. Ik draai haar weer om en begin haar passievol te zoenen. Mijn handen glijden ook over haar lichaam. Ik laat een vinger over haar schaamlippen glijden en grijns even, voordat ik kusjes in haar nek druk. Pest ze mij, dan pest ik haar. En ik weet dat het ook andersom zal zijn. Ik grijns weer tegn haar huid aan en schuur plagerig met mijn onderlichaam tegen de hare aan.


    Naomi Micheal
    Ik hoor hem kreunen en grijns, maar voor ik het weet lig ik weer onder en ben even verbaasd, maar grijns toch snel weer en voel zijn lippen passievol op de mijne en geniet weer. Zijn handen glijden over mijn lichaam en als ik dan een vinger over mijn schaamlippen voel glijden kreun ik luid en viel dan ook nog zijn lippen in mijn nek, dit alles maakt het niet makkelijker voor mij om mijn kreunen in te houden en ik raak alleen maar meer opgewonden en mijn ademhaling wordt ook zwaarder. Hij pest mij nu ook duidelijk, net zoals ik bij hem deed. Als ik dan zijn onderlichaam tegen het mijne viel schuren kreun ik weer zacht. 'Ian.' kreun ik dan en zet mijn nagels in zijn schouderbladen en bijt op mijn onderlip en heb mijn ogen gesloten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Huaso schreef:
    Nala
    "Tegen kietelen kan?" pruilde ik teleurgesteld. "Wie kan er nou tegen kietelen?" ik in ieder geval totaal niet.
    Ik trok mijn wenkbrauwen op. "Ja, ik snap het. Een wonder dat je nog niet voor de spiegel staat te kwijlen." grijnsde ik, doelend op 'zijn ego'.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik open mijn ogen en kijk naar haar. 'Ja,' zeg ik hijgend en schor. Ik grijns even en druk kusjes ove haar hele gezicht en druk mijn lippen weer in haar nek. Ik laat mijn handen even over haar lichaam glijden, maar laat ze dan toch weer afzakken. Ik bijt even op mijn lip en kijk haar aan, voordat ik een vinger bij haar naar binnen breng en die begin te bewegen. Ik druk kusjes in haar nek en glimlach even tegen haar huid aan. Mijn andere hand laat ik over haar zij gaan en kijk haar evven aan om haar reactie te peilen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Jaimy??? ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [wow, ik heb weinig gemist (:
    Ik heb een heel Spaans so in mijn kop gestampt :Y) 184 woorden :Y)
    maar ik ga weer afsluiten xd]


    Stop acting normal. It gets bored.