• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dan mogen de mensen gaan stemmen en haal ik mijn gelijk :Y) LOLZ. Laughing out load zebra's! HAHAHA ZELFLOL.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [E Naoomz, kan je op de onzinnige vraag van Noralie reageren :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naoomz? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Haha, Jaimsss XD
    Gelukkig maar dat je tevreden bent met je stukje, dat mag zeeeker!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Sorry, ben huiswerk aan het maken + het nieuwe album van One Direction "Take Me Home" aan het luisteren + op Quizlet... XD Ga nu reageren!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Waauuw ik ook Naoomz! Echt precies hetzelfde :) Haha, kan me alleen niet concentreren, hahaa ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sam Jason Night
    Ik zie dat ze licht bloost en strijk met mijn hand over haar wang. Haar stem is een tikkeltje hees.
    Ik breng weer mijn lippen naar haar oor,
    'Lieve nala, hoe komt het toch dat je stem zo hees is?' fluister ik erin.
    Ik plaats mijn lippen vlak onder haar oor voor een klein kusje.

    Nala
    Ik glimlachte betrapt en beet op mijn lip wanneer ik zijn lippen vlak onder mijn oor voel.
    "Moet je aan mij niet vragen." fluisterde ik zacht. "Jij bent de schuldige. Zoek de reden maar bij jezelf." grijnsde ik licht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik open mijn lippen en laat mijn tong met de haar tong spelen. Ik laat mijn vingertoppen nog steeds figuurtjes over haar rug maken en trek haar nog dichter tegen me aan. Ik laat een arm om haar middel liggen en met de ander streel ik langzaam langs haar zij, over haar bovenbeen en bij haar lies en onderbuik. Ik bijt speels in haar onderlip en laat mijn lippen na een tijdje afzakken naar haar hals en druk daar een paar kusjes. Ik duw Naomi naar achter, zodat ze ligt op de tegels, ik zorg er wel voor dat ze niet vol onder de kraan ligt, anders krijgt ze allemaal water in haar gezicht. Ik ga boven haar hangen en druk mijn lippen weer op de hare. Het douchewater klettert op mijn rug. Mijn handen steunen naast Naomi's hoofd om niet vol op haar te hoeven liggen.


    Naomi Micheal
    Mijn handen liggen nog steeds rond zijn nek en zijn vingers laten een tintelend, brandend gevoel achter en ik geniet van alles. Na een tijdje verplaats hij zijn lippen weer naar mijn hals en drukt daar kusjes en ik sluit genietend mijn ogen en bijt op mijn onderlip. Dan merk ik dat ik langzaam naar achter wordt geduwd en lig al snel mijn mijn rug tegen de tegels met Ian boven me hangen en kijk hem aan en grijs even en voel dan weer zijn lippen op de mijne en zoen hem met veel passie, liefde, lust terug. Mijn handen laat ik nu weer over zijn hele lichaam glijden en kras met mijn nagels over zijn huid.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    [Waauuw ik ook Naoomz! Echt precies hetzelfde :) Haha, kan me alleen niet concentreren, hahaa ]


    [Ik ook, van Quizlet en ook van One Direction, ze leiden me af... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Ik doe hw, quizlet en chat met Marco
    Minstens even afleidend :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Haha xD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik stop na een tijdje de zoen op adem te komen en kijk haar met een glimlachje aan en druk een kus op het puntje van haar neus, voordat ik nog een klein kusje op haar lippen druk en ons dan omdraai, zodat ze boven op me ligt. Het water stroomt nu over haar heen en komt via haar lichaam op de mijn. Ik veeg natte plukjes haar achter haar oor en druk nog een kus op haar lippen. Ik glimlach even en druk kusjes naar beneden tot haar borsten en dan weer omhoog. Ik grijns even ondeugend naar haar en bijt speels op haar onderlip. Ik hield zoveel om Naomi en om zoveel redenen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Amy en Luke lopen nu toch richting danszaal trouwens? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik heb atm nog geen huiswerk :3 En de enige afleiding die ik heb is Q]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Huaso schreef:
    (...)
    Nala
    Ik glimlachte betrapt en beet op mijn lip wanneer ik zijn lippen vlak onder mijn oor voel.
    "Moet je aan mij niet vragen." fluisterde ik zacht. "Jij bent de schuldige. Zoek de reden maar bij jezelf." grijnsde ik licht.

    {Hier nog wat afleiding dan :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”