• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [LAMA!

    Ik zie dat ze al gereageerd heeft ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga nog een poging doen :3 chillazz]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik ga ook slapen. Slaaplekker <33]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik vind niet dat de vocabulaire en grammatica het belangrijkst zijn in een verhaal. Ja, ze spelen een rol in hoe leesbaar en begrijpelijk een verhaal is, dus het is wel handig om er wat van te kunnen, maar het belangrijkst in een story vind ik de boodschap die de schrijver wil overbrengen. Like.. *Think*.. Een liedje. De melodie hoeft niet persé goed te zijn als je puur naar de lyrics gaat kijken.. Dat de boodschap zo goed is dat het niet uitmaakt welke melodie je eronder zet, of op welke manier je het verhaal schrijft. Al versterkt een goede melodie of een goede schrijfwijze de boodschap wel - het is niet dat wat de boodschap compleet maakt.
    Oke, ik denk dat jullie hem wel snappen. Ik vind dat jullie allebei een mooi verhaal hebben geschreven, en dat jullie allebei gewoon blij mogen zijn met wat je gemaakt hebt. Al krijg ik de indruk dat jij, Jaims, minder tevreden bent met je stukje dan Deems. Dat hoeft echt niet! Het is minstens even goed..

    ByeBye!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik kan ook niet slapen jeej!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    TeamIsaac--> MusicMyAlibi


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Haai xd
    Ik ga zometeen wel echt. Met mobiel lukt t nooit ;P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Haai xd
    Ik ga zometeen wel echt. Met mobiel lukt t nooit ;P]
    [HOi ik ga nog even film kijken denk ik. Ik ben blij met sommige apps die ik heb facebook bv ;))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Haha, oke xd
    Ik was net een heel verslavend spelletje aan het doen, maar nu ga ik echt pitten. ByeBye! X]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Haha, oke xd
    Ik was net een heel verslavend spelletje aan het doen, maar nu ga ik echt pitten. ByeBye! X]
    [Bye!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amor8 schreef:
    [Ik vind niet dat de vocabulaire en grammatica het belangrijkst zijn in een verhaal. Ja, ze spelen een rol in hoe leesbaar en begrijpelijk een verhaal is, dus het is wel handig om er wat van te kunnen, maar het belangrijkst in een story vind ik de boodschap die de schrijver wil overbrengen. Like.. *Think*.. Een liedje. De melodie hoeft niet persé goed te zijn als je puur naar de lyrics gaat kijken.. Dat de boodschap zo goed is dat het niet uitmaakt welke melodie je eronder zet, of op welke manier je het verhaal schrijft. Al versterkt een goede melodie of een goede schrijfwijze de boodschap wel - het is niet dat wat de boodschap compleet maakt.
    Oke, ik denk dat jullie hem wel snappen. Ik vind dat jullie allebei een mooi verhaal hebben geschreven, en dat jullie allebei gewoon blij mogen zijn met wat je gemaakt hebt. Al krijg ik de indruk dat jij, Jaims, minder tevreden bent met je stukje dan Deems. Dat hoeft echt niet! Het is minstens even goed..

    ByeBye!]


    [Je wilt niet weten hoe tevreden ik ben met mijn stukje o 3o want ik ben er echt trots op dat het gewoon is gelukt. Dat het me gewoon gelukt is om iets zo snel en niet afgerafeld te schrijven terwijl ik als de malle doorschreef. Dat soort dingen maken mij gewoon zo vrolijk in het lezen o 3o en ik heb nu al.. Even tellen.. 8 positieve reacties erop gehad.. Van de 8 (: en sommige zeggen dan ook dat ik ze er nu over laat nadenken. En is dat niet wat iemand ermee wil bereiken?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik hijg zwaar en kus haar vol liefde terug. Mijn handen laat ik rusten op haar kont. Ik grijns even tegen haar lippen aan. 'ik heb zin in een douche,' mompel ik. Ik trek haar broek uit en druk even een plagende kus aan de binnenkant van haar been voordat ik weer omhoog kom, haar op til en alzoenend me haar het douchehokje inloop. Ik heb het inmiddels bloed heet. Ik doe de douche aan en voel hoe we nat worden, maar ik zoen Naomi gewoon door. Ik laat ons langs de muur naar beneden zakken en trek haar op mijn schoot. Mijn handen strelen haar rug en ik kus haar nog altijd.


    Naomi Micheal
    Ik grijns even tegen zijn lippen en voel zijn handen op mijn kont. Als hij dan zegt dat hij wil douchen grinnik ik even en ik hoor hem dan zwaar hijgen wat me weer laat grijnzen. Hij trekt dan mijn slip uit en ik voel dan kort zijn lippen tegen de binnenkant van mijn been en ril zacht en sluit kort mijn ogen. Hij tilt me dan op en zijn lippen zitten inmiddels al weer op de mijne en ik sla mijn armen en benen on hem heen en voel dan al snel de stralen van de douche over mijn lichaam lopen en merk dan plots dan Ian zich via de muur omlaag laat glijden met mij mee. Ik zet dan mijn benen aan weerszijden van zijn lichaam en mijn armen heb ik om zijn nek geslagen en strijk dan met mijn tong langs zijn onderlip en merk dat mijn ademhaling ook al wat zwaarder begint te worden.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik open mijn lippen en laat mijn tong met de haar tong spelen. Ik laat mijn vingertoppen nog steeds figuurtjes over haar rug maken en trek haar nog dichter tegen me aan. Ik laat een arm om haar middel liggen en met de ander streel ik langzaam langs haar zij, over haar bovenbeen en bij haar lies en onderbuik. Ik bijt speels in haar onderlip en laat mijn lippen na een tijdje afzakken naar haar hals en druk daar een paar kusjes. Ik duw Naomi naar achter, zodat ze ligt op de tegels, ik zorg er wel voor dat ze niet vol onder de kraan ligt, anders krijgt ze allemaal water in haar gezicht. Ik ga boven haar hangen en druk mijn lippen weer op de hare. Het douchewater klettert op mijn rug. Mijn handen steunen naast Naomi's hoofd om niet vol op haar te hoeven liggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Heeeeeyyy (: ik heb zo veel zin in de twintigste ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Even denken... Wat is er de 20ste? ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne