• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Amy Michels Coockies
    -Lauren Campbell Coockies
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Jack Collins Huaso
    -Jamy Black GOFORTH
    -Joshua Gayle DreamWishes

    Streetdance:
    -Nala Garcia Huaso
    -Naomi Micheal. DreamWishes
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore TeamIsaac

    Hiphop:
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover TeamIsaac

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -Charlynn Williams DreamWishes
    -Mario Estevez Huaso
    -Julio Martinéz Amor8

    Bewakers:
    -Aireal Neville Huaso
    -Marcell Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (grr weer een deel topics gemist school neemt ook alles in beslag ;()


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal
    Ik reun nog steeds en laat stop uiteindelijk met het verwennen van zijn lid die inmiddels toch al stijf stond. Ik kreun als hij dan zijn lippen om mijn tepel zet en sluit mijn ogen en bijt hard op mijn lip om mijn kreunen tegen te houden, maar het heeft geen baat. Al snel wordt ook mijn andere borst gedaan en als hi soms ook speels er langs likt ril ik, hij krijgt me zo helemaal gek. Zijn lid heb ik inmiddels al weer losgelaten. Na een tijdje stopt hij en drukt weer kusjes naar boven en ik grijns en merk dan dat hij ook mijn broek uittrekt en schop die uit en sta nu alleen nog in mijn slip en Ian al helemaal naakt, Ik grinnik even streel weer even kort, plagerig langs zijn lid en laat dan mijn hand weer naar boven glijden naar zijn borst en druk mijn lippen dan zacht op de zijn en sluit mijn ogen en gniet van alles.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Mag ik de link van Deems verhaal? (:]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik hijg zwaar en kus haar vol liefde terug. Mijn handen laat ik rusten op haar kont. Ik grijns even tegen haar lippen aan. 'ik heb zin in een douche,' mompel ik. Ik trek haar broek uit en druk even een plagende kus aan de binnenkant van haar been voordat ik weer omhoog kom, haar op til en alzoenend me haar het douchehokje inloop. Ik heb het inmiddels bloed heet. Ik doe de douche aan en voel hoe we jat worden, maar ik zoen Naomi gewoon door. Ik laat ons langs de muur naar beneden zakken en trek haar op mijn schoot. Mijn handen strelen haar rug en ik kus haar nog altijd.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    mijne


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    mijne


    [De betere :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaimzzzz houd op dat is niet zo! Waarom ben je toch zo koppig haha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik ben niet koppig :Y) ik kan gewoon goed inschatten ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk achterom als hij mijn naam zegt met een wacht even erachter aan. Ik kijk hem aan en wacht tot hij wat zegt, en dat doet hij niet gelijk dus eigenlijk wil ik bijna alweer weg gaan als hij bedankt zegt. Ik bijt op mijn lip. Ik weet niet waarvoor hij me bedankt, maar ik weet wel dat het goed zit. 'Ik ga zeker naar binnen,' zeg ik met een glimlachje tegen hem. 'Ik zie je later wel weer in een gang als ik weer eens ronddwaal Marcell,' zeg ik dan nog en loop weg over mijn armen wrijvend totdat ik weer binnen ben. De warmte komt ineens als een klap maar is wel welkom.


    Marcell
    Tot de volgende keer op de gangen... Dat zal dan wel. Ik zal hier wel blijven werken en blijven leven. Want Leslie heeft gelijk. Zelfmoord is vluchten. Een verleidelijke vlucht, maar wel een vlucht. En een vlucht ís zwak. Soms wel de vredigste keuze, maar.. Niet voor mij. Want zoals Leslie al zegt.. Wanhopige mensen glimlachen niet meer. En dat, waarom ik glimlach, is ook een van de redenen waarom ik hier nog ben. Voor het gevoel wat ik krijg nadat ik iemand geholpen heb. Voor het vertrouwen in May, dat er altijd wel iemand is die van me houdt, wat de afschuw voor armoede laat vervagen. Voor het weten dat ik nog altijd ook levens béter maak, in plaats van slechter. Ik zou willen dat ik mensen niet hoef te straffen. Dat ik als vast persoon alleen op de ziekenzaal zou kunnen werken. Dán zou ik misschien nog wel gelukkig kunnen zijn. Maar nu ben ik dat niet. Ik zal nooit meer helemaal heel kunnen worden. Gewoon omdat ik nu eenmaal vreselijke dingen meegemaakt heb, dingen doe die ik verafschuw en daarmee door moet gaan omdat er anders geen toekomst meer is. Net zoals er een toekomst was voor ons, mijn, kindje. Een windvlaag laat me voelen hoe warm mijn tranen eigenlijk zijn, en, alsof hij het er niet mee eens is, hoe koud ze zijn als de wind weer weg is. Ik trek me dieper terug in de schuilstal en ga uit de wind zetten terwijl ik de tranen opnieuw laat stromen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [ik ben niet koppig :Y) ik kan gewoon goed inschatten ^.^]


    [ik ga niet eens de discussie aan. Jouw grammatica is beter, jouw woordenboek is groter dan de mijne zeg maar haha. Dus.... Einde discussie. Punt. Geen gemaar, geen bezwaar. Ik wil er niks meer over horen (N) c: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    (...)

    [ik ga niet eens de discussie aan. Jouw grammatica is beter, jouw woordenboek is groter dan de mijne zeg maar haha. Dus.... Einde discussie. Punt. Geen gemaar, geen bezwaar. Ik wil er niks meer over horen (N) c: ]


    [Grammatica en een grotere vocabulaire hebben niets te maken met of een verhaal beter is of niet (; En na mijn check op jouw verhaal zaten er toch ook geen grammatica fouten meer in? :3 en en en. JE WEET DAT IK GELIJK HEB 8D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [JAIMZZZZ GEEN DISCUSSIE OKE?! Ja klopt met die grammatica check van jouw, heel erg bedankt. Zullen er dan maar gelijk spel doen? En ik geef niet toe. Daar ben ik ook te koppig voor. Maar ben wel moe. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [JAIMZZZZ GEEN DISCUSSIE OKE?! Ja klopt met die grammatica check van jouw, heel erg bedankt. Zullen er dan maar gelijk spel doen? En ik geef niet toe. Daar ben ik ook te koppig voor. Maar ben wel moe. ]


    [Gelijkspel is goed ^.^ ik weet toch wel beter :Y)

    En ik ga slapen ^.^ dus chillazzzz!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [slaaplekker <33]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Kan niet slapen *sigh*

    Maar ik ga wel zo :3

    Ik ben benieuwd wat Noww van je SA vindt Deemz (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.