• De stelling van deze week luidt:
    De makers van horrorfilms zijn ziek in hun hoofd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    SuperEva schreef op 11 nov 2012 - 10:02:
    (...)

    OK dat wist ik dus totaal niet is dat echt waar?


    jep, moet je voor de grap maar eens en kinderfilm in slowmosion gaan kijken. Wist je trouwens dat K3 van de directeur van studio 100 (gert van samson & gert) korte rokjes en topjes moesten dragen? dat was voor de mannen in de zaal zei hij, dan zouden zij ook nog wat te doen hebben als ze met hun kind(eren) naar zo'n optreden zouden gaan.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Absoluut niet. Ik hou van horrorfilms! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat vroeg ik mij dus af bij Saw.


    Pretty is just a pretty word.

    Mordin schreef:
    Die van de human centipede toch zeker wel!


    26 - 02 - '16

    Mordin schreef:
    Die van de human centipede toch zeker wel!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat slaat echt nergens op. De makers van de teletubbies zijn toch ook niet gestoord?Tegenwoordig moet je gewoon een goed verhaal hebben hoor,het is fantasie geen gestoordheid. En daarbij vind ik dat de makers van teletubbies eerder gestoord zijn, kom op!!!! Wie verzint er nou een gekleurd wezen met een tv in zijn buik dat een stofzuiger vriend heeft en met de tekst begint het zonnetje lacht de lucht is blauw,teletubbiea kom maar gauw. Leuk voor de kleintjes, maar daarom vind ik horrorfilm makers echt niet gestoord hoor


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hmm, moeilijk. Denk het niet. Of soms.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 11:44 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik denk niet dat ik genoeg verstand heb van horrorfilms om hier iets zinnigs over te zeggen. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Niet mee eens. Ze laten vaak zieke beelden zien, om te laten zien hoe ver dingen uit de hand kunnen lopen en daarvoor hoef je niet ziek in je hoofd te zijn. Ik denk dat ze gewoon veel fantasie hebben en mensen er mee doen verbazen, althans het verbaasd mij wel hoeveel fantasie mensen kunnen hebben.


    You are beautiful, you are love.

    Merrow schreef:
    De makers van echt goeie horror zijn geniaal ziek.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    oke, ik heb HAAT aan horror films omdat ik een te grote fantasie heb, en al hoor ik er alleen maar iets over kan ik er al moeilijk van slapen.
    dus eigenlijk wel ja.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Oneens. Die mensen hebben gewoon veel fantasie en laten die de vrije loop... Je moet er maar even opkomen om een Saw film bijvoorbeeld te maken. En het uitvoeren is ook niet niks... Nee, ik vind ze niet ziek in hun hoofd. Maar horror moet je liggen of het ligt je niet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    hahah geniaale stelling.... de meeste wel ja!!!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Om nou meteen te zeggen dat ze ziek in hun hoofd zijn.. Ze hebben misschien een grote fantasie, maar dit vind ik een beetje ver gaan :').


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Mordin schreef:
    Die van de human centipede toch zeker wel!


    Shoganai i ne~