• De stelling van deze week luidt:
    De makers van horrorfilms zijn ziek in hun hoofd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Desmond schreef:
    Sommige makers van kinderliedjes zijn veel erger.


    •*• Lululu •*•

    ik vind horror niet zo erg als kinderliedjes xd
    Tja tijden veranderen. Vroeger was ik verslaafd aan de Teletubbie Theme song ;o
    En nu kijk ik Horror Animes. Niet altijd. Als ik er in de mood voor ben .3.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Merrow schreef:
    De makers van echt goeie horror zijn geniaal ziek.


    The odds are néver in our favor.

    Neh, ben het er niet mee eens. Ze moeten wel een levendige geest hebben en een overdosis fantasie hebben. Maar ze zijn niet ziek in hun hoofd, want dan zou ik het ook zijn (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mulford schreef:
    Dat hangt er een beetje vanaf, vind ik. Er zijn sommige horrorfilms die gewoon betuigen van een grote fantasie, maar sommige films zijn wel ziekelijk, ja.


    Je hebt gelijk


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Nee, ze hebben gewoon een rijke fantasie en zijn misschien een beetje sadistisch.

    niet ziek, maar ze zijn wel gek&engg


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    ze laten hun fantasie de vrije loop en spelen in op de angsten van de mensen

    Mordin schreef:
    Die van de human centipede toch zeker wel!


    Jup, ze gingen zelfs nog samen met een chirurg kijken of het echt zou kunnen. En raad eens, het kan nog eens ook s:


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Merrow schreef:
    De makers van echt goeie horror zijn geniaal ziek.


    yes baby, ik HOU van horror (: heb je sint wel eens gezien?? drie woorden: GE-NI-AAL

    Desmond schreef:
    Sommige makers van kinderliedjes zijn veel erger.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    CookieHoran schreef:
    het ligt eigenlijk aan wat voor horrorfilms.
    sommige zijn wel leuk, (mijn favo is paranormal activity) maar die saw films zijn gewoon ziek.

    Haha ik hou joust van Saw films, maar kan echt niet tegen films zoals Paranormal Activity xD

    Wel dan denk je heel wat mensen ziek in hun hoofd kunt noemen. Er zijn er zo velen die denken via het: als-het-maar-verkoopt-principe.
    Oneens dus. :Y)


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    oneens

    Euhhm, nou, ziek in hun hoofd. Kijk, als zij hun leven willen verknallen met het maken van zo'n film, van mij mogen ze... Maarjaah, het verdient wel. MAAR, VOORAL DIE ACTEURS, DIE ZIJN ERG. WIE WIL DAAR NOU IN SPELEN? DAN SLAAP JE TOCH NACHTEN NIET?