• De stelling van deze week luidt:
    De makers van horrorfilms zijn ziek in hun hoofd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee. Horrorfilms zijn er om te griezelen, om een paar nachten niet van te slapen. De meeste van die makers zijn gewone mensen. Heb je Tim Burton al gezien? Is hij een diva? Is hij ziek in zijn hoofd? Hij heeft gewoon speciale ideen. Hij is niet ziek.

    LipPierce schreef:
    (...)
    Haha ik hou joust van Saw films, maar kan echt niet tegen films zoals Paranormal Activity xD


    haha, precies het omgekeerde XD


    Yesterday is history, tomorrow is a mysterie, but today is a gift, thats why its called present.

    nachtkat schreef:
    (...)

    klopt, ooit naar dat lied van bongo geluisterd "Maar een beer zegt het liever met een klap"? Daar staat letterlijk in: "...Een ezel doet het met zijn lijf als hij met zijn meisje vrijt..."
    Of bij de Loin King als dat stof opwaait zie je "Sex" staan. Bij sommige kinderfilms zijn die makers van horrorfilms heilig: Die doen die dingen tenminste niet stiekem in een film verbergen.


    Er staat geen sex. Er staat SFX dat staat voor het bedrijf die de effecten deed bij Disney films, dat is overigens niet alleen in de Lion King.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:17 ]

    Ja, de meeste wel ja ...

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:40 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mordin schreef:
    Die van de human centipede toch zeker wel!


    Die film is werkelijk misselijkmakend, maar het zag er wel grappig uit.. XD
    En ja, ik ben het eens met de stelling, ze geven me alleen maar nachtmerrie's....

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 18:45 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Oneens. Ze zijn gewoon steengoed. Hoewel ik me soms afvraag hoe ze op zulke onmenselijke dingen kunnen komen, dus wat dat betreft eens. Maar voor de restm het is gewoon hun vak.


    Intersectional feminist

    Sommige horrorfilms kunnen alleen maar tot stand gekomen zijn door een ziek persoon (denk aan the Human Centipede, Saw, enz.). Alleen zijn ze dan vaak niet ziek als in ze hebben een aandoening, maar gewoon ziek als in een veel te grote en foute fantasy.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    thoughtful schreef:
    (...)

    Jup, ze gingen zelfs nog samen met een chirurg kijken of het echt zou kunnen. En raad eens, het kan nog eens ook s:


    Wow. Dat is wel heel erg creepy...

    Hoe in hemelsnaam hebben ze dat kunnen bekijken O.o


    If you're going to hell, keep going

    Mordin, ik wilde net hetzelfde zeggen ;D wat een voze film !


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    Niet mee eens, ik ben dol op horror net als vele anderen wij vinden het niet leuk als er geen horror wordt gemaakt ikzelf vind dat die makers grwoon veel fantasie hebben.


    Can you even find the one who dies his red heart to black?

    Ze zijn niet ziek. Je hebt voor de meeste goede horror toch wel een grote fantasie nodig.
    Zoals heel veel mensen vinden Saw echt heel ziek. Maar als je erover nadenkt hebben die makers het best goed bedacht.
    Want de meeste mensen zien alleen het ranzige moorden. Maar er zit ook echt een verhaal achter.

    Nu vind ik niet alle horror films geweldig. Want bij sommige heb ik ook echt wel iets van: gadverdamme!
    Maar je moet het maar bedenken.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    CookieHoran schreef:
    het ligt eigenlijk aan wat voor horrorfilms.
    sommige zijn wel leuk, (mijn favo is paranormal activity) maar die saw films zijn gewoon ziek.


    Ik vind Paranormal Activity best saai... Saw vind ik juist best wel leuk ^^, maar dat komt omdat ik gewoon van horror houd.

    Makers van horrosfilms vind ik niet ziek, maar een grote (rare) fantasie hebben.
    Ik vind het veel zieker om naar operaties op tv te kijken, dat vind ik nog ranziger dan een horrorfilm.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 20:49 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."

    Ik denk niet dat ze ziek zijn, gewoon een hele grote rijke fantasie hebben. Die ze op een unieke manier gebruiken. Zolang ze goed functioneren en die gedachten niet in het echt gebruiken, vind ik ze niet ziek.
    Je verdient geld omdat het blijkbaar erg populair is, maar ik heb zo'n vermoede dat iedereen rare dingen doet voor geld.

    Sommige wel, andere niet.
    Bepaalde horrors zijn logisch, makkelijk te verzinnen (als in Final Destination).µ
    Andere horrors, zoals the human centipede... Ja, ik denk wel dat die mensen ziek zijn...

    Maar ach, het is een manier van geld maken en ze kunnen er uiteindelijk van leven, dus waarom zouden ze het niet doen? Als ze het leuk vinden. *lol*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Barnabas schreef:
    Ziek ja. Ik kan soms nachten niet slapen van zo'n kutfilm. Maak 'm niet zo verdomde eng! :C


    Sidera nostra contrahent solem lunamque