• De stelling van deze week luidt:
    De makers van horrorfilms zijn ziek in hun hoofd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind gewoon dat ze een grotere fantasie hebbebn dan anderen. Ik vind dat er nog ziekelijkere films bestaan buiten horror.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, gelukkig wel, anders zouden ze hartstikke saaie films maken.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    En diegenen die het kijken dan? Oké, ik ken wel mensen die dat gewoon leuk vinden. Afgehakte lichaamsdelen enzo. En dat is misschien wel... Een beetje raar, ja.


    According to Adam Levine fairy tales are full of shit, but so is life.

    Oneens.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Nee! De makers van Horrorfilms zijn geweldig! ^^
    me loves it :)
    Alleen van saw kon ik na de eerste ''moord'' wel kotsen dus toen ben ik maar gestopt met kijken :$
    Ik denk dat ik ''Drag me to Hell' het leukste vind.


    ~

    Ianto schreef:
    (...)

    Ik vind Paranormal Activity best saai... Saw vind ik juist best wel leuk ^^, maar dat komt omdat ik gewoon van horror houd.

    Makers van horrosfilms vind ik niet ziek, maar een grote (rare) fantasie hebben.
    Ik vind het veel zieker om naar operaties op tv te kijken, dat vind ik nog ranziger dan een horrorfilm.



    ik kan niet tegen operaties, te vies, daar heb je een punt in ^.^


    Yesterday is history, tomorrow is a mysterie, but today is a gift, thats why its called present.

    NJHoran schreef:
    Nee! De makers van Horrorfilms zijn geweldig! ^^
    me loves it :)
    Alleen van saw kon ik na de eerste ''moord'' wel kotsen dus toen ben ik maar gestopt met kijken :$
    Ik denk dat ik ''Drag me to Hell' het leukste vind.



    oeh, dat is echt een enge film!
    goed, maar eng XD


    Yesterday is history, tomorrow is a mysterie, but today is a gift, thats why its called present.

    Barnabas schreef:
    Ziek ja. Ik kan soms nachten niet slapen van zo'n kutfilm. Maak 'm niet zo verdomde eng! :C


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Merrow schreef:
    De makers van echt goeie horror zijn geniaal ziek.


    Dit ^^.


    Don't find love. Let love find you.

    Scandal schreef:
    Ik vind gewoon dat ze een grotere fantasie hebbebn dan anderen. Ik vind dat er nog ziekelijkere films bestaan buiten horror.

    Ehhh Nee ben er niet mee eens. Hoezo zijn ze ziek dan?

    Oneens.
    Waarom zouden ze? Er zijn mensen die zot zijn van horror-films. Daarvoor moet de maker toch niet ziek in zijn hoofd zijn? Oh ja, als je dat vind, waarom kijk je er dan naar? Die films zijn voor mensen die graag naar die films kijken, en als jij dan niet graag naar die films kijkt, kijk er dan niet naar. Laat diegene kijken die dat leuk vinden...


    If it is meant to be, it will be !

    Ze zijn niet ziek in hun hoofd. Hooguit iets meer dan prettig gestoord.
    Met een véél te grote fantasie.
    En heel misschien het (toch enigsinds sadistische) verlangen meisjes en jongens nachtenlang doodsbang wakker te laten liggen.


    For those I love, I will sacrifice

    Barnabas schreef:
    Ziek ja. Ik kan soms nachten niet slapen van zo'n kutfilm. Maak 'm niet zo verdomde eng! :C


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Niet gek, eerder geniaaaaal!
    ik ben zelf geen grote horrorfan, maar mensen die horrorverhalen verzinnen of ze schrijven, hebben toch zeker de grootste hoop fantasie die er mogelijk is! :O
    Bewonderenswaardig als je zo'n dingen uit je brein kunt laten ontspruiten (ik wil Stephen King z'n brein namelijk dissecteren, see what's in it XD)
    Dus nee, niet akkoord.


    Na regen komt zonneschijn.