• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    "Doe jij de deur open?"
    Ik probeer me te beheersen om de deur zo rustig mogelijk open te doen, maar inwendig tel ik de miliseconden af tot het lampje op groen springt en we naar binnen kunnen. Blijkbaar ben ik niet de enige die vol ongeduld gewacht heeft, want al snel trekt Fedea me de kamer in. Ik heb amper de tijd om de deur dicht te doen of ik voel haar handen al op mijn borstkas. Met heel veel plezier beantwoord ik de kus die Fé op mijn lippen drukt.
    "Hier wacht ik al de hele dag op."
    Ik krijg kippenvel en de haartjes in mijn nek gaan overeind staan, zowel door haar kreun als het feit dat ik haar tanden in mijn onderlip voel.
    Ietwat tegen mijn zin haal ik haar armen om mijn middel vandaan terwijl ik mijn lippen naar haar oor breng.
    "Sluit je ogen en blijf staan," fluister ik. "Vertrouw me."
    Ik doe mijn schoenen uit zodat Fedea niet zo goed kan horen wat ik van plan ben. Ik loop naar de gordijnen en trek deze toe zodat het wat minder zonnig is in de kamer, gezelliger, romantischer. Vervolgens loop ik naar het bed en leg de lakens open.
    "Waag het niet te spieken, Fé," grinnik ik, haar kennende.
    Uit mijn koffer haal ik de massage olie die ik meegebracht heb en zet die op het nachtkastje. Ik wrijf er al sinds het begin van de zwangerschap dagelijks Fedea's buik mee in om striemen te voorkomen, maar dit keer kan ik hem misschien voor iets anders gebruiken. Ik neem er ook het kleine cadeautje uit dat ik heb meegenomen om haar te verrassen. We wachten al zo lang, er kunnen nog wel enkele minuten bij. Verpakt in glanzend blauw papier zit een blauwe zakdoek met onze namen op geborduurd. Ik wist dat Fedea nog op zoek was naar iets blauws voor de bruiloft, en ik ben er vrij zeker van dat ze zal huilen dus een zakdoek leek me gepast. Makkelijk om te verbergen en heel goed om traantjes mee weg te vegen. Voorzichtig leg ik het pakje in het midden van de matras. Dan trek ik alvast mijn t-shirt uit en ga helemaal tegen Fedea aan staan terwijl ik mijn armen om haar heen leg. Liefdevol en zacht druk ik mijn lippen op de hare.
    "Open maar," zucht ik tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Niet-begrijpend kijk ik hem aan wanneer hij mijn armen van zijn middel haalt.
    "Sluit je ogen en blijf staan. Vertrouw me."
    Licht giechelend knik ik.
    "Oke dan," zeg ik zacht.
    Ik sla mijn armen om mezelf heen en sluit mijn ogen. Ik hoor hem wat ritselen. Meteen voel ik het iets frisser worden, en gok dat hij de gordijnen heeft dichtgedaan.
    "Waag het niet te spieken, Fé."
    Ik kan het niet laten even te lachen.
    "Neenee, ik ben braaf."
    Op de tast ga ik op zoek naar een muur en leun ertegen terwijl een brede glimlach mijn gezicht siert. Ik schrik even wanneer ik zijn armen om me heen voel en giechel wanneer ik merk dat hij zich al van zijn shirt heeft ontdaan. Nog steeds met gesloten ogen kus ik hem liefdevol terug.
    "Open maar."
    Langzaam open ik mijn ogen en kijk glimlachend voor enkele seconden in de zijne met een verliefde blik. Het valt me meteen op dat hij inderdaad de gordijnen heeft dichtgedaan waardoor er een gezellige, romantische sfeer in de kamer hangt. Ik leg mijn armen om zijn hals en glimlach.
    "Wat ben je toch van plan, Guarin?" vraag ik giechelend.
    Ik druk nog een kus op zijn lippen en wil hem meetrekken naar het bed, wanneer ik zie dat er iets opligt.
    "He, wat is dit?" vraag ik verbaasd. Ik kijk hem even aan en houd mijn hoofd schuin.
    "Zeg niet dat dit voor mij is, Trey," zeg ik zacht.
    Ik begin even te grinniken en neem het voorzichtig in mijn handen en schud er even mee.
    "Hmm, wat is dit?" herhaal ik nog een keer.
    Glimlachend druk ik een kusje op zijn lippen en kijk hem vragend aan.
    "Mag ik het opendoen?" vraag ik lichtjes nieuwsgierig.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Mijn ogen gaan fonkelen als ik merk dat ze het cadeautje gezien heeft.
    "He, wat is dit? Zeg niet dat dit voor mij is, Trey."
    Ik trek een wenkbrauw op en stop mijn handen in mijn broekzakken. Ik heb namelijk geen idee voor wie het anders zou zijn. Als ik haar ermee zie schudden moet ik zachtjes lachen. Ik heb nog geen enkele zakdoek geluid weten maken en het zou me verbazen dat deze dat wel zou doen.
    "Hmm, wat is dit?" Ik word alvast beloond met een kusje. "Mag ik het opendoen?"
    Ik leg opnieuw mijn armen om haar middel en kijk haar in de ogen.
    "Nee, prinses. Je mag er alleen naar kijken," grinnik ik. "Maar we kunnen wel een deal sluiten, denk ik," voeg ik er met een donker glimlachje aan toe.
    Ik trek haar nog wat dichter tegen me aan en doe alsof ik nadenk.
    "Oh, ik weet het. Als ik nog een kus krijg mag je het open doen."
    Zonder op haar antwoord te wachten druk ik mijn lippen op die van haar. Ze had me die kus hoe dan ook wel gegeven, maar dit maakt het gewoon net iets leuker. Ik zuig zachtjes op haar onderlip voor ik de kus langzaam afbreek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nee, prinses. Je mag er alleen naar kijken. Maar we kunnen wel een deal sluiten, denk ik."
    Giechelend kijk ik hem aan en leg mijn armen weer om zijn hals wanneer hij me dichter tegen zich aantrekt. Ik haal mijn ene arm van zijn schouders en teken kleine tekeningetjes op zijn blote borstkas.
    "Oh, ik weet het. Als ik nog een kus krijg mag je het open doen."
    Ik kreun even wanneer hij plots zijn lippen op de mijne drukt en op mijn lip zuigt. Lachend kijk ik hem aan en druk nog een liefdevolle kus op zijn lippen.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.
    Giechelend pruts ik aan het pakje en bijt op mijn lip terwijl ik de plakband losmaak. Een stukje blauwe stof verschijnt en ik zucht even wanneer ik onze namen zie.
    "Something blue," zucht ik.
    Ik voel bijna zelfs tranen opkomen van de opwelming van geluk en probeer ze terug te dwingen. Liefdevol druk ik mijn lippen op de zijne.
    "Die kader ik thuis in," zeg ik grinnikend.
    Zonder de zakdoek los te laten of weg te leggen, neem ik zijn gezicht in mijn handen en druk liefdevol kleine kusjes op zijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Something blue. Die kader ik thuis in"
    Voor ik kan antwoorden dat inkaderen niet meteen mijn bedoeling is, drukt ze alweer kleine kusjes op mijn lippen. Ik zou stom zijn mocht ik haar daarbij onderbreken dus de enige optie is vrolijk mee doen.
    Heel zachtjes duw ik haar het bed op. Ik ga net als eerder weer over haar heen hangen en kijk haar liefdevol in de ogen.
    "Blij dat je het leuk vindt," zeg ik tevreden.
    Mijn vingers strelen alweer zachtjes haar haren. Dit keer kan het geen kwaad dat ze overhoop liggen. Teder druk ik mijn lippen op de hare. Opnieuw komt dat zenuwachtige gevoel bovendrijven. Ik laat echter niks aan Fedea merken.
    Ik neem een van haar handen in de mijne en laat mijn vingers tussen de hare glijden.
    "Iets dat ik kan doen om jouw blij te maken?" vraag ik ondeugend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Blij dat je het leuk vindt."
    Ik giechel zachtjes.
    "Ik ben altijd blij, met alles wat je doet," zeg ik zacht.
    Gewillig laat ik me op het bed neerzakken en leun achterover zodat hij over me kan hangen.
    "Iets dat ik kan doen om jou blij te maken?"
    Giechelend wiebel ik mijn wenkbrauwen.
    "Ik heb wel enkele ideetjes," zeg ik zacht. "Zo wacht ik nog steeds op mijn dessert."
    Ik laat mijn vrije hand over zijn buik glijden en kruip iets meer naar het hoofdeinde van het bed toe. Langzaam trek ik de jurk over mijn hoofd, en laat het op de grond vallen. Mijn blik glijdt even naar mijn buik, en voor enkele seconden slaat de onzekerheid weer toe, maar ik herinner me zijn woorden en ik weet dat hij van me houdt, en dat dit onze baby is. Ik trek hem dichter naar me toe en druk liefdevol mijn lippen op de zijne.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik heb wel enkele ideetjes. Zo wacht ik nog steeds op mijn dessert."
    Ik kijk haar grijnzend aan terwijl ze haar hand over mijn buik laat gaan. Als ze haar jurk uittrekt, benut ik de kans om mijn ogen over haar heen te laten glijden. De bewondering staat vast in mijn ogen te lezen. Het is zo vreemd om te geloven dat er een kindje, iets dat wij samen gemaakt hebben, in haar lichaam zit. In een veilige cocon tot hij groot genoeg is om er uit te komen.
    Ik glimlach tegen haar lippen aan als ze me weer kust.
    "Ik hou van je."
    Ik druk nog een paar kleine kusjes op haar lippen en fluister dan dezelfde woorden liefdevol terug.
    "Hoe wil je je dessert?" vraag ik ondeugend.
    Ik breng mijn lippen naar haar hals en zet er zachte kusjes in. Af en toe zet ik er heel voorzichtig mijn tanden in of zuig ik net niet lang genoeg om een plekje te doen ontstaan. Na een tijdje laat ik mijn lippen langs haar kaaklijn weer naar haar mond reizen.
    Ondertussen streelt mijn vrije hand de hele tijd haar buik.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hoe wil je je dessert?"
    Ik grinnik tegen zijn lippen aan en denk even na. Dit wordt een beetje moeilijker wanneer zijn lippen afdwalen naar mijn hals en hij me zowat gek maakt. Ik kan een kleine kreun niet onderdrukken en sluit genietend mijn ogen. Wanneer zijn lippen de mijne weer raken, kus ik hem liefdevol terug. Wegens ademnood ben ik gedwongen de kus even te onderbreken en verliefd kijk ik hem in de ogen. Ik laat mijn blik even over zijn lichaam glijden, en kom uiteindelijk terecht bij zijn hand die steeds mijn buik streelt. Ik moet er even van giechelen, en leg mijn hand zachtjes op de zijne. Een gelukzalig gevoel overvalt me.
    "Verras me maar," antwoord ik zachtjes, op zijn nog niet-beantwoorde vraag.
    Glimlachend plaats ik mijn lippen weer op de zijne en laat mijn vrije hand in zijn hals rusten. Ik sluit mijn ogen en geniet van de stilte, en van Trey's aanrakingen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Verras me maar."
    Ik kus haar liefdevol terug als ik haar lippen op de mijne voel. Mijn hart versnelt naar een -volgens mij eerder dodelijk- tempo wanneer haar hand in mijn hals rust. Ik bijt heel zachtjes op haar onderlip en laat een hand naar haar borst glijden.
    "Dat doe ik toch altijd?" mompel ik tegen haar lippen aan. Er verschijnt een kleine grijns op mijn lippen terwijl ik haar kus.
    Heel zachtjes masseer ik haar borst.
    Met mijn andere hand maak ik mijn broeksknop en vervolgens mijn rits los. Mijn broek uit doen met één hand is dan weer een andere uitdaging die ik nog maar even laat liggen.
    De opwinding raast door mijn lichaam terwijl ik zacht satijn en kant onder mijn vingertoppen voel. Ik breek zachtjes de kus af zodat ik haar bh kan bekijken. Mijn ogen dwalen wat af en tot mijn grote vreugde zie ik ook een bijpassend slipje.
    "Sexy," zucht ik met een brede glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Dan kunnen jullie onverstoord verder eten, en straks ook dessert eten." Ik trek mijn wenkbrauw even op en rol overdreven met mijn ogen.
    "Met veel slagroom," vervolgt ze haar woorden dan nog. Fedea toch, weet ook nooit van ophouden. Ik neem een glas in mijn handen en neem een slok van mijn drinken om zo subtiel de rode blos op mijn wangen te verbergen.
    "Ja, veel plezier." geef ik hen nog als antwoord, maar zie ze dan al weglopen.
    Lachend kijk ik naar Rey en bijt op mijn onderlip, hierna neem ik nog een hap van mijn spaghetti en schuif mijn bord dan aan de kant.
    "Wat te doen, wat te doen?" ratel ik en friemel wat aan mijn vingers. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik Rey glimlachend aan.
    "Zullen we het strand opzoeken of heb jij zelf iets in gedachten?" Misschien dat we Matthew en Eleanor erbij kunnen betrekken, wie weet. Vragend kijk ik hem aan en schuif mijn stoel dan iets van de tafel af en kijk het restaurantje rond. Ik ging me hier wel vermaken de aankomende dagen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 14:38 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Dat doe ik toch altijd?"
    Ik grinnik zachtjes tegen zijn lippen aan en kreun even wanneer ik zijn hand op mijn borst voel. Blijkbaar is het waar wat ze zeggen en doen je borsten echt wel pijn tijdens de zwangerschap.
    "Sexy."
    Licht grijnzend kijk ik hem aan en laat mijn handen over zijn lichaam glijden wanneer ik merk dat hij zijn broek probeert uit te werken. Langzaam schuif ik de broek van zijn kont en druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    Ik neem zijn gezicht in mijn handen en trek hem iets dichter tegen me aan. De opwinding maakt me licht in het hoofd en zijn aanrakingen doen me rillen. Ik zucht even wanneer ik zijn handen weer op mijn borst voel.
    "Trey," fluister ik zacht, "niet te hard, alsjeblief."
    Licht blozend kijk ik hem aan. Ga ik het moment even verpesten door te klagen dat mijn borsten pijn doen, goed bezig, Ambessa. Schaamtevol wend ik even mijn blik af en zucht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik til mijn kont een beetje op wanneer ik merk dat Fedea heeft besloten me te helpen met het uit trekken van mijn broek. Haar zachte lippen blijven tussen het kussen door aan de mijne plakken.
    "Trey niet te hard, alsjeblief."
    Het duurt even voor ik doorheb wat ze precies bedoelt en ik kijk haar even verbaasd aan. Al snel verschijnt er een glimlach op mijn gezicht bij het zien van haar blozende wangen. Ik haal mijn hand zachtjes door haar haren en kijk haar even in de ogen.
    "Doe ik je pijn prinses?" vraag ik zachtjes. Ik haal mijn hand van haar borst af en voel de glimlach op mijn gezicht veranderen in een grijns.
    "Ik maak het wel goed."
    Ik zet mijn lippen weer in haar hals en kus me een weg naar haar borsten. Daar plaats ik hele tedere en lichte kusjes.
    Mijn handen glijden over haar buik en heupen.
    "Beter zo?" vragen ik tussen de kusjes door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Doe ik je pijn prinses?"
    Ik bijt even op mijn lip en kijk hem voorzichtig aan.
    "Ik maak het wel goed."
    Het schuldige gevoel verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer ik zijn lippen in mijn hals en op mijn borsten voel.
    "Beter zo?"
    Lachend kijk ik hem aan. "Veel beter." Verliefd haal ik even een hand door zijn haren en schud lachend mijn hoofd. "Je bent echt onvoorstelbaar, Guarin."
    Glimlachend wrijf ik heel even over mijn buik en schiet recht wanneer ik wat voel. Meteen neem ik Trey's hand en leg die op mijn buik.
    "Ze bewoog," zeg ik zacht. Lachend rol ik mijn ogen. "Hij bewoog, whatever. Ons kindje bewoog."
    Lipbijtend kijk ik hem aan, ik kan haast wel huilen. Ik druk mijn lippen op de zijne en blijf mijn hand op mijn buik houden, voor het geval er nog iets gebeurt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aislinn schreef:
    Faye
    "Dan kunnen jullie onverstoord verder eten, en straks ook dessert eten." Ik trek mijn wenkbrauw even op en rol overdreven met mijn ogen.
    "Met veel slagroom," vervolgt ze haar woorden dan nog. Fedea toch, weet ook nooit van ophouden. Ik neem een glas in mijn handen en neem een slok van mijn drinken om zo subtiel de rode blos op mijn wangen te verbergen.
    "Ja, veel plezier." geef ik hen nog als antwoord, maar zie ze dan al weglopen.
    Lachend kijk ik naar Rey en bijt op mijn onderlip, hierna neem ik nog een hap van mijn spaghetti en schuif mijn bord dan aan de kant.
    "Wat te doen, wat te doen?" ratel ik en friemel wat aan mijn vingers. Vanuit mijn ooghoeken kijk ik Rey glimlachend aan.
    "Zullen we het strand opzoeken of heb jij zelf iets in gedachten?" Misschien dat we Matthew en Eleanor erbij kunnen betrekken, wie weet. Vragend kijk ik hem aan en schuif mijn stoel dan iets van de tafel af en kijk het restaurantje rond. Ik ging me hier wel vermaken de aankomende dagen.


    Rey

    "Met veel slagroom."
    Half geschokeerd kijk ik Fedea en Trey na. Ze mogen van mij doen wat ze willen, maar ik heb er niet meteen de behoefte aan dat ze zich aan moeien in het seksleven van Faye en mij, en al zeker niet zulke commentaren geven. Trauma's gegarandeerd.
    "Wat te doen, wat te doen?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Die twee zijn echt vreselijk," zeg ik hoofdschuddend.
    "Zullen we het strand opzoeken of heb jij zelf iets in gedachten?"
    Ik haal mijn schouders even op en denk na.
    "We kunnen naar het strand gaan, maar misschien dat we eerst eens aan de receptie kunnen gaan informeren over dat duiken enzo?" stel ik voor.
    Net als Faye schuif ik mijn stoel naar achter en maak aanstalten om op te staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Als Eleanor er bij betrokken kan worden, heel fijn! Ik weet even niet hoe in te komen en aangezien Realist niet reageert met Matthew.. :') ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'