• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Natuurlijk, wat dacht jij dan? Eerst naar de hotelkamer gaan? Dan zien we het daar wel weer, tenzij jij betere plannen hebt."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Heeft Fedea je op ideeen gebracht?" vraag ik plagerig.
    Ik neem haar mee de lift in wanneer deze open gaat en druk op het knopje van onze verdieping. Grijnzend trek ik haar tegen me aan en druk een kusje in haar hals.
    "Niet dat ik daarmee zou inzitten."
    Langzaam laat ik mijn handen even afzakken naar haar billen en knijp er zachtjes in. Met een verliefde blik kijk ik haar in de ogen. Nog nooit heb ik een serieuze relatie gehad, in mijn hele leven niet. Het lijkt wel of Faye perfect is, en diep vanbinnen weet ik dat ze mijn zielsverwant is, ongeacht wat ze vroeger geweest is. En het is op haar persoonlijkheid dat ik verliefd ben geworden. Daar heeft haar floraat-zijn niets mee te maken gehad, gelukkig.
    Ik laat mijn hand even door haar haren gaan en druk een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Dit vergeten zou zijn als jou vergeten en dat kan ik nu eenmaal niet," Ik glimlach en denk terug aan de tijden die we hier beleeft hebben. We kruipen door een nauw gat tussen de rotsen en daar is het. Ons eigen vertrouwde wereldje waar alleen wij vanaf wisten. Met Camargue naast me loop ik over het zand en kijk gelukkig rond. "Nou zorgen dat ik straks geen natte kleren aan hoef he," De fonkeling in haar ogen doet me grijnzen en ik kijk maar al te graag toe hoe ze zich uitkleed. Mijn blouse, haar jukje en bikini legt ze netjes op een rots en rent dan het water in. "Kom dan!" Roept ze en word overspoeld door de zee. Dit laat ik me geen twee keer zeggen. Ik trek mijn plakkende hemd uit en leg het op een andere rots. De regen was gestopt en de zon brak weer door. Mijn zwembroek en boxer trek ik ook uit en leg die naast mijn schoenen op de rots. Ik volg haar de zee in en laat het water over mijn lichaam stromen. Ik zwem naar camargue en lach. 'Dit is geweldig. Waarom zijn we niet eerder hier heen gekomen?'

    Matthew

    Ik zag hoe ze naar me keek en glimlachte. Hopelijk beviel het. ‘Ik, ehm, wilde het hotel gaan verkennen,’ hakkeld ze en keek me weer aan. ’Ik weet niet of je zin hebt om mee te gaan?’ Ze leek nerveus en rattelde al verder voor ik kon antwoorden. ‘Of je moet natuurlijk iets anders gaan doen. In dat geval ga ik wel in mijn eentje.’ Ik glimlach. 'Nee ik heb nog geen plannen en ik wil ook wel zien wat er allemaal in dit hotel te doen is.' Ik sluit mijn deur achter me en ga naast haar staan. Haar rood gekleurde wangen waren me niet ontgaan en ik glimlachte vertederd.

    Eleanor

    ‘Nee, ik heb nog geen plannen en ik wil ook wel zien wat er allemaal in dit hotel te doen is,’ reageerde hij en sloot de deur achter zich. Mijn blossen waren hem natuurlijk niet ontgaan waarop ik hem een zachte duw gaf toen hij langs me stond. ‘Niet lachen,’ zei ik zacht en trok een pruillipje terwijl ik schuin naar hem opkeek. Hij lachte me niet uit, dat wist ik ook wel. Het was een probeer-zo-luchtig-mogelijk-te-doen-reactie van mezelf in de hoop de aandacht van mijn rode wangen af te halen. ‘Laten we dan maar eens beneden een kijkje gaan nemen.’ Na nog een schuine blik op hem te hebben geworpen liep ik richting de lift en drukte op het knopje. ‘Waar ben je eigenlijk allemaal geweest?’ vroeg ik, doelend op zijn reis en wachtende op de lift.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Nog een geluk dat Fedea medelijden met me blijkt te hebben, al kon ze net een lachje niet al te best verstoppen. Ik druk mijn lippen zacht tegen haar vingers aan als ze er over veegt. Ik glimlach zachtjes als ze me kust.
    "Hmm, lekker zacht. Ik hou van je. Ik hou zielsveel van je, van jullie allebei."
    Ik veeg mijn handen af aan de lakens -die komen ze toch elke dag verversen, en die zullen zo meteen nog een heel stuk viezer raken- en neem dan zachtjes Fedea's gezicht vast. Ik druk mijn lippen nogmaals op de hare.
    "Maar een beetje meer van mij he?" vraag ik met een kinderlijk stemmetje.
    Ik kijk haar even in de ogen en kus haar voor de zoveelste maal. Ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Naast het feit dat ik er gelukkig van word, zoent ze ook nog eens heel lekker. Ik streel rustig haar wangen met mijn duimen en trek haar voorzichtig wat meer tegen me aan. Ik ril even als ik haar zachte huid op de mijne voel. Alsof je een perzik streelt.
    Ik laat één van mijn handen zakken en streel langzaam haar rug, haar zij, haar buik, haar borsten. Geen enkel oppervlak van haar bovenlichaam wordt overgeslagen.

    Camargue

    Wanneer Liam naar me toe gezwommen is, leg ik mijn armen om zijn hals en hou mezelf zo boven water. Ik kan hier al niet meer staan, toch niet op mijn platte voeten.
    "Dit is geweldig. Waarom zijn we niet eerder hier heen gekomen?" vraagt Liam.
    Ik ben even helemaal overdonderd door zijn stralende lach. Ik hou ervan, hoe zijn hele gezicht opklaar als hij lacht, hoe zijn ogen lijken mee te lachen en hoe zijn neusje zo schattig naar boven gaat. Razendsnel druk ik een kusje op zijn lippen waarop ik hem met mijn schattigste snoet aankijk.
    "Omda-hat, je niet op huwelijksreis naar Griekenland kunt als je niet getrouwd bent," lach ik.
    Ik snap heus wel wat hij bedoelt, maar ik vind de herinneringen hier nu zoveel fijner nu we beiden voor onze gevoelens tegenover elkaar uitgekomen zijn. Ik denk dat het eerder lastig dan leuk was geweest toen ik nog in ontkenning was. Daarna hadden we ook niet veel tijd, met het redden van Fedea, in het ziekenhuis liggen en een trouwpartij op poten zetten.
    Ik sluit mijn ogen en leg mijn gezicht tegen zijn schouder aan terwijl ik geniet hoe het water onze tegen elkaar gedrukte lichamen streelt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Matthew

    Eleanor geeft me een speelse duw. ‘Niet lachen,’ Ik grijns schijnheilig. ‘Laten we dan maar eens beneden een kijkje gaan nemen.’ Ik knik instemmend en volg haar naar de lift. Daar moeten we natuurlijk wachten omdat de lift er nog niet is. ‘Waar ben je eigenlijk allemaal geweest?’ Ik zucht en trek mijn 'na denk' gezicht. 'Ik ben bijna overal geweest.' Glimlach ik. 'Eerst begon ik met Europa en daarna ben ik naar Azië geweest.' Leg ik haar uit. Ik loop de lift in als die geariveerd is. 'Maar ik heb het wel gemist hoor.. Bij jullie zijn bedoel ik.' Bij jou... maar dat kan ik natuurlijk niet zeggen.

    Liam

    Camargue antwoord niet maar drukt vlug haar lippen op de mijne. Ze keek me met haar liefste gezichtjes aan waar ik voor smolt als sneeuw voor de zon. "Omda-hat, je niet op huwelijksreis naar Griekenland kunt als je niet getrouwd bent," Ik grinnik en rol met mijn ogen. 'Niet zo eigenwijs jij.' Mompel ik. Ze sluit haar ogen en legt haar hoofd tegen mijn borstkas aan. Vertederd aai ik over haar hoofd en druk er een kusje op. Alles was perfect, zij, wij, onze reis samen.

    Fedea

    "Maar een beetje meer van mij he?"
    Ik grinnik even en druk een kusje op zijn neus, voordat ik zijn lippen weer op de mijne voel. Liefdevol kus ik hem terug en bijt op mijn lip wanneer zijn hand over mijn lichaam glijdt.
    "Misschien. Als je braaf bent."
    Plagerig kijk ik hem aan en haal mijn hand door zijn haren. Zachtjes veeg ik mijn lippen over de zijne. Mijn armen glijden om zijn middel en ik kruip zo dicht mogelijk tegen hem aan.
    "Nee, je weet dat ik altijd van je hou en zal houden." Ik druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Je kan niet geloven hoe gelukkig ik met je ben," zeg ik zacht. Glimlachend kijk ik hem aan. Mijn blik dwaalt even af naar de ring om mijn ringvinger en mijn glimlach wordt nog net iets breder.
    "En ooit wordt het perfect," fluister ik.
    Zachtjes trek ik hem dichter tegen me aan en druk liefdevol mijn lippen weer op de zijne. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Niet zo eigenwijs jij," mompelt Liam.
    Ik maak een genietend geluidje als hij een hand door mijn haren haalt en er een kusje op geeft. Ik hou er van als hij met mijn haar speelt. Als iemand anders dan hij of Eleanor mijn haar aanraken, kan ik hun hand er wel afbijten maar van die twee vind ik het alleen maar prettig.
    "Ben ik altijd al geweest," grinnik ik. "Had je maar niet met me moeten trouwen, als je er niet tegen kan, want nu zit je er aan vast, Sanz," plaag ik.
    Ik laat hem los en duik kopje onder. Het water is zo helder dat ik gewoon de bodem kan zien. Wanneer mijn longen beginnen branden uit ademnood kom ik weer boven water, een eindje van Liam vandaan.
    "Pak me dan," giechel ik terwijl ik nog een eindje achteruit zwem.
    Deze plek brengt het kind in me weer helemaal naar boven.

    Atreyu

    "Misschien. Als je braaf bent. Nee, je weet dat ik altijd van je hou en zal houden. Je kan niet geloven hoe gelukkig ik met je ben. En ooit wordt het perfect."
    Ik blijf stil luisteren naar haar gepraat. Zelfs wanneer ze gewoon spreekt, heeft ze zo'n melodieuze stem, een gouden keeltje. Met die laatste opmerking ben ik het echter helemaal niet eens. Voor mij is het perfect, elk moment met haar.
    Ik laat haar me gewillig tegen zich aan trekken en kruip zo mogelijk zelf nog dichter. Haar zachte lippen strelen de mijne en maar al te graag zoen ik haar terug. Ik laat een hand door haar haren gaan en herinner mezelf er aan adem te halen.
    Voorzichtig geef ik een beetje gewicht tegen haar lichaam zodat ze zou gaan liggen. Ik let er op dat ik niet teveel druk op haar buik zet. Ik zou geen sandwich van die kleine willen maken, arm jong.
    "Ik hou van je," fluister ik tegen haar lippen aan.
    Een rilling loopt over mijn ruggengraat, puur door intensheid van dit intiem moment. Het doet me denken aan onze eerste keer. Hoeveel keren er op gevolgd zijn, ik ben helaas de tel kwijt. Maar ik weet wel zeker dat dit weer zo'n heerlijke herinnering zal opleveren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Gewillig laat ik me door hem neerduwen, en leg mijn armen om zijn hals.
    "Ik hou van je."
    Ik voel zijn adem op mijn lippen terwijl hij het zegt en voel een rilling door me heen trekken. Die vier woorden raken me telkens weer.
    "En ik hou van jou," zeg ik zacht.
    Voorzichtig plaats ik mijn lippen op de zijne, net als bij de eerste keer. Sindsdien ben ik er zowat verslaafd aan geraakt. Mijn hand streelt even door zijn haren en mijn blik boort zich in de zijne. Wanneer mijn hand in zijn hals ligt, laat ik hem zachtjes verder over zijn bovenlichaam glijden. Ik voel zijn spieren onder mijn aanraking en bijt op mijn lip, aangezien dit me best wel opwindt. Zijn sterke armen en schouders dwaal ik af met mijn vingertoppen, zonder zijn blik los te laten. Onbewust leg ik mijn benen losjes rond zijn middel en trek hem dichter tegen me aan. Mijn lippen vinden de zijne weer, en haast smekend streelt mijn tong zijn zoete lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    ‘Ik ben bijna overal geweest. Eerst begon ik met Europa en daarna ben ik naar Azië geweest,’ reageert hij waarop ik lichtjes knik. Ik kon hem geen ongelijk geven wat betreft zoveel mogelijk plekken van de wereld zien, als je dan toch gaat doe het dan ook meteen goed. Het geluid van de lift die is aangekomen trekt me weer even uit mijn gedachten en samen met Matthew loop ik de lift in.
    ‘Maar ik heb het wel gemist hoor.. Bij jullie zijn bedoel ik.’ Met een schuine blik kijk ik hem even aan terwijl ik tegen de muur van de lift aan leun. Ondanks zijn gemis had het hem er niet van weerhouden weg te blijven. Eventjes voelde ik me weer zoals op de dag dat hij vertrokken was, in de steek gelaten. Mijn gezicht vertrok even maar zo snel als ik kon trok ik hem weer in de plooi en drukte op het knopje voor de begane grond. ‘Wij hebben je ook gemist,’ reageerde ik en beet even op mijn onderlip. Ik waarschijnlijk het meeste van allemaal. ‘Wat was de mooiste plek die je hebt gezien?’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Heeft Fedea je op ideeen gebracht?" Ik schud lachend mijn hoofd, gewoon omdat het niet was waar ik op doelde en volg zijn voorbeeld om naar de liften te lopen. Ik kijk toe hoe Rey de knop indrukt en wacht geduldig totdat de deurtjes openglijden en de passagiers eruit stappen. Hierna stappen zowel Rey als ik in en zie hoe hij de juiste knopjes van onze verdieping indrukt.
    "Fedea brengt mij nooit op ideeën, meestal ben ik degene die dat doe." Niet dat dit helemaal waar is waarschijnlijk, maar eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit. Precies wanneer de liftdeurtjes dicht glijden, voel ik Rey zijn warme huid tegen de mijne aankomen. Vrijwel automatisch klopt mijn hart een niveau sneller en ga op mijn tenen staan wanneer hij zachtjes in mijn billen knijpt.
    "Oh en trouwens, volgens mij hebben wíj ze op ideeën gebracht toen wij een fijne wandeling gingen maken." zeg ik dan bedenkelijk en druk mijn lippen passioneel op de zijne. Zijn handen voel ik door mijn haren glijden en plaats mijn handen rondom zijn nek totdat ik me bedenk dat we in de lift staan en laat hem dan ook vrijwel acuut los als de deurtjes weer open glijden.
    Al snel loop ik het kleine hokje uit, een paar meters voor Rey uit en draai me glimlachend om en trek een klein stukje van mijn jurkje omhoog zodat een klein deel van mijn bovenbeen zichtbaar is.
    "Kom je meneer Venado?" vraag ik aan hem en doe een paar stappen achteruit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Fedea brengt mij nooit op ideeën, meestal ben ik degene die dat doe. Oh en trouwens, volgens mij hebben wíj ze op ideeën gebracht toen wij een fijne wandeling gingen maken. Kom je meneer Venado?"
    Ik ril even wanneer ze haar jurkje wat optilt en volg haar gedwee naar de kamer. Wanneer ik haar voor het eerst zag, had ik geen flauw idee wat voor een persoontje er achter deze kleine schoonheid schuilging, maar nu ben ik er best wel tevreden mee. Best wel veel.
    "Tuurlijk, mevrouw Sanchez."
    Grijnzend volg ik haar naar de kamer en open zo snel mogelijk de deur. Zodra we binnen zijn, doe ik gauw de deur toe en neem haar in mijn armen. Ik kijk even twijfelend naar het bed en kijk haar vervolgens glimlachend aan.
    "Ik denk dat iets comfortabeler gaat zijn dan een wc-hokje."
    Lachend plaats ik mijn lippen op de hare en begeleid haar al zoenend naar het grote bed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Had je maar niet met me moeten trouwen, als je er niet tegen kan, want nu zit je er aan vast, Sanz," Ik grinnik zacht. Ik zou nog steeds hetzelfde gedaan hebben. Nog geen dag, zelfs geen seconde heb ik spijt gehad van ons huwelijk. Camargue duikt onderwater en komt een stuk verderop weer boven. "Pak me dan," Ik laat me dat geen twee keer zeggen. Met een grijns duik ik onderwater om achter haar aan te gaan. Oh ik zou haar krijgen.

    Matthew

    Ik zie haar gezicht vertrekken en mijn hart breekt in miljoen kleine stukjes. Ik kon er niet tegen als ze pijn had. Ik wil iets doen, haar troosten zeggen dat ik van haar hou en dat ik haar heb gemist maar ik doe niets.. Ik sta stil en kijk toe hoe ze het knopje van de lift indrukt. ‘Wat was de mooiste plek die je hebt gezien?’ Ik trek een bedenkelijk gezicht. 'Er zijn zoveel mooie plekken op de wereld. Maar het zijn voornamelijk de mensen en de herinneringen die het het mooiste maken.' Zeg ik zacht. 'Overal waar jij bent is een prachtige plek.' Ik kijk haar niet aan en focus me op het lift knopje. Ik was normaal gesproken niet zo open over wat ik voelde maar na haar gezicht van net had ik niet echt een keuze.

    Faye
    "Tuurlijk, mevrouw Sanchez." Ik merk hoe hij me langzamerhand inhaalt en de deur gretig voor me opent.
    "Heb je haast?" vraag ik lachend aan hem en loop voor hem vooruit de kamer in. De deur hoor ik op slot draaien, maar trek me er vrij weinig van aan. Met Rey kan er toch niets gebeuren. Zijn grote armen voel ik rondom mijn lichaam en gelukzalig druk ik mijn lippen kort maar krachtig op de zijne.
    Zijn ogen zie ik naar het bed glijden, heel goed wetend waar hij aan denkt en zijn zin zal ik hem nog geven ook, niet dat het mij namelijk geen pleziertje doet.
    "Ik denk dat iets comfortabeler gaat zijn dan een wc-hokje." Ik knik grinnikend. Een stuk beter, dat is wel zeker. Ik moet toegeven, het was een heel aparte plek, zo in het openbaar.
    "Ik weet het wel zeker, eigenlijk." grinnik ik op mijn beurt en deins een aantal stappen naar achteren, beantwoord zijn kus passioneel en bijt zachtjes op zijn lip. Mijn hand laat ik door zijn korte donkerblonde haren glijden waardoor het enkel en alleen maar in een nog wilder model komt te zitten. Voorzichtig plaats ik mezelf op het bed, als ik de rand tegen mijn kuiten aanvoel en trek hem mee, mijn armen om zijn nek geplaatst, mijn lippen volgen zijn kaaklijn en laat mijn handen naar de kraag van zijn shirt glijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    ‘Er zijn zoveel mooie plekken op de wereld. Maar het zijn voornamelijk de mensen en de herinneringen die het het mooiste maken,’ reageert hij zacht waarop ik lichtjes knik. ‘Overal waar jij bent is een prachtige plek.’ Ik voel hoe mijn wangen weer kleuren terwijl ik zijn blik probeer te vangen, maar hij was gericht op de lift knopjes. Even beet ik op mijn lip terwijl ik naar hem keek. Hij en ik waren zowat precies hetzelfde als het aankwam op uitspreken van gevoelens. Hij sprak er niet over en ik klapte dicht. En toch had hij op het vliegveld al een groot deel van zijn gevoelens uit gesproken, voor mij.
    Maar het plaatje is nu pas echt compleet nu jij er ook bent.. De woorden gleden in stilte door mijn hoofd heen, klaar om te worden uitgesproken maar mijn stem liet me in de steek en ik wist even geen woord uit te brengen. Dus in plaats daarvan ging ik voor hem staan, sloeg mijn armen om zijn middel heen en drukte me stevig tegen hem aan. Diep van binnen was een gevecht met mezelf los gebarst, een deel wat nog niet wilde toegeven aan mijn gevoelens voor hem en een deel wat zich al totaal had overgegeven aan hem. Was Cam maar hier, zij wist me wel te helpen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    "Ik weet het wel zeker, eigenlijk."
    Ik lach wanneer ze ons op het bed laat neervallen.
    "Wauw, jij bent even ongeduldig," zeg ik lachend.
    Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden en zoek met mijn lippen de hare weer.
    "Ik vind Jamaica nu al leuk," zeg ik grijnzend.
    Mijn ene hand verdwijnt onder haar jurkje en plagerig streel ik haar bovenbenen. Zachtjes bijt ik op haar lip en kijk haar verliefd in de ogen aan. Hoe meer tijd ik met haar doorbreng, hoe verliefder ik op haar word. Met mijn andere hand streel ik zachtjes door haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.