• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Atreyu

    Ik trek even een pruillip als Fedea verder naar onder schuift. Ik was nog helemaal niet klaar. Belange niet.
    "Je hebt teveel kleren aan, liefje."
    Daar kan ik haar geen ongelijk in geven. Ik kijk haar aan terwijl haar handen over mijn bovenlichaam glijden. Mijn ademhaling versnelt een beetje als ik er gek van wor hoe ze me plaagt. Na wat een eeuwigheid lijkt, trekt ze dan toch mijn broek uit. Een zucht rolt over mijn lippen als mijn soldaat dan toch de gewilde aandacht krijgt.
    "He kijk, daar is de roomservice met jouw dessert."
    "Hmm, roomservice," mompel ik tegen haar lippen aan.
    Ik kreun zachtjes als ze me begint af te trekken en druk mijn lippen stevig tegen de hare aan. Ze weet precies hoe hard en snel ik het wil. Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden en herinner mezelf er aan dat ik voorzichtig moet zijn met haar borsten. Op dit moment is het laatste dat ik wil haar pijn doen. Dat wil ik nooit, maar je snapt wel wat ik bedoel.
    "Fé," zucht ik opgewonden. Ondertussen besluit de soldaat haar te salueren. Hij doet zijn best zo recht mogelijk te staan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hmm, roomservice."
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en kus hem hartstochtelijk terug wanneer ik de aanraking van zijn lippen op de mijne voel. Mijn vrije arm leg ik om zijn hals en trek hem iets dichter tegen me aan.
    "Fé."
    Ik bijt even zacht op zijn lip en kijk hem ondeugend aan.
    "Wauw, ben jij even blij me te zien," zeg ik plagerig.
    Ik lik even over zijn lippen en streel met mijn duim zachtjes over zijn eikel. Ik houd me in om niet meteen te opgewonden te doen, en hem eerst ook zijn plezier en genot te gunnen. Mijn lippen banen zich een weg over zijn gehele bovenlichaam en laten een spoor van kusjes na. Wanneer ik bij zijn onderbuik ben, zuig ik even op zijn huid en kijk hem opgewonden aan.
    "Ik hou van je," fluister ik tegen zijn huid aan.
    Terwijl ik hem zachtjes blijf aftrekken, plaats ik kleine kusjes over zijn gehele penis om hem net niet gek te maken. Vervolgens richt ik me op zijn eikel, en lik er even zachtjes aan. Door dit te doen, geraak ik alleen maar meer opgewonden met de minuut, maar ik gun hem dit van harte, alleen omdat ik zo van hem hou. Ik begin hem zacht te pijpen, en streel met mijn vingers over zijn onderbuik. Ik kan het niet laten weer even met mijn nagels over zijn huid te krassen. Op dit moment moet ik me echt inhouden hem niet te bespringen. Enkel en alleen al omdat dat al wat moeilijker gaat, gezien mijn situatie, maar ook omdat ik weet hoe hij hiervan houdt, en we alle tijd van de wereld hebben om elkaar te laten genieten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik zal vanavond een post voor Eleanor in elkaar zetten, mijn internet heeft er weer een paar dagen uitgelegen vandaar geen reactie (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Wauw, ben jij even blij me te zien."
    Ik grinnik en lach even tegen haar llppen aan. Ik ben altijd blij haar te zien, maar voor ik haar dat kan vertellen ontneemt ze me even de adem door zich een weg naar beneden te kussen en bij mijn onderbuik op een stukje huid te zuigen.
    "Ik hou van je."
    De glimlach die ik op mijn gezicht heb, wordt alleen maar breder. Terwijl ik mezelf met één hand ondersteun, haal ik de andere zachtjes door haar gladde haren.
    "Ik hou van je," antwoord ik liefdevol.
    Vervolgens zorgt ze ervoor dat ik weer helemaal sprakeloos ben door me te beginnen pijpen en over mijn buik te krassen. Een kreun van dankbaarheid en opwinding rolt over mijn lippen. Er verschijnt een brede grijns op mijn mond.
    "Fé, wacht," breng ik wat hees uit.
    Met wat tegenzin ga ik recht zitten, maar al snel draai ik me om. Hoewel soixanteneuf een van mijn favoriete standjes is, hebben we het eigenlijk nog niet echt gedaan, wij tweetjes. Waarschijnlijk omdat ik weet dat niet veel meisjes er van houden. Dit keer kan ik me echter niet inhouden. Ik wil haar net zo hard verwennen als zij mij.
    Langzaam zet ik mijn tong weer verder aan het werkje waarmee die eerder bezig was. Soms vind ik dit nog opwindender dan zelf gepijpt worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hou van je. Fé, wacht."
    Ik kijk hem even aan, niet goed wetend waarop hij doelt. Even denk ik dat ik het verkeerd doe, dat zou dan de eerste keer zijn dat hij niet tevreden is, maar het kan. Wanneer hij zich omdraait, begin ik zachtjes te grinniken. Onvoorstelbaar. Ik zucht even wanneer ik zijn tong weer tussen mijn benen voel en sluit mijn ogen, even vergeten waarmee ik bezig was. Al snel herpak ik me, en begin hem weer zacht af te trekken, afwisselend met enkele kusjes over zijn gehele penis.
    Mijn onderlichaam staat zowat in brand en heel even houd ik op om me te focussen op het naderende hoogtepunt. Ik probeer het weg te dwingen en richt me weer op zijn genot, het mijne trachtend te negeren. Zachtjes zuig ik op zijn eikel en plaats wat kusjes op zijn onderbuik. Nog steeds trek ik hem liefdevol af, afwisselend met af en toe wat kusjes.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik heb nu werkelijk geen idee waar Cam en Liam zijn dus misschien kun je een post maken zoals je al eerder voorstelde? ;3]

    Colfer schreef:
    (...)

    Rey

    "Met veel slagroom."
    Half geschokeerd kijk ik Fedea en Trey na. Ze mogen van mij doen wat ze willen, maar ik heb er niet meteen de behoefte aan dat ze zich aan moeien in het seksleven van Faye en mij, en al zeker niet zulke commentaren geven. Trauma's gegarandeerd.
    "Wat te doen, wat te doen?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Die twee zijn echt vreselijk," zeg ik hoofdschuddend.
    "Zullen we het strand opzoeken of heb jij zelf iets in gedachten?"
    Ik haal mijn schouders even op en denk na.
    "We kunnen naar het strand gaan, maar misschien dat we eerst eens aan de receptie kunnen gaan informeren over dat duiken enzo?" stel ik voor.
    Net als Faye schuif ik mijn stoel naar achter en maak aanstalten om op te staan.


    Faye
    "Die twee zijn echt vreselijk," zegt Rey nog, meteen weet ik op wie hij doelt en grinnik. Absoluut, hoewel, af en toe kunnen wij er ook wel wat van, toen we bijvoorbeeld nog op het vliegveld waren.
    "Ach ja, voort is Fé veel te dik om nog maar normaal te kunnen lopen, laat staan dát." lach ik en kijk glimlachend naar Rey, wandel het restaurantje uit. Dan bedenk ik me plots dat Fedea voor iemand van één maand zwanger wel bijzonder dik is, laat staan hoe ze eruit ziet over acht maanden. Letterlijk een wandelende tijdbom.
    "We kunnen naar het strand gaan, maar misschien dat we eerst eens aan de receptie kunnen gaan informeren over dat duiken enzo?" herinnert Rey me dan en knik ik enthousiast. Het klifduiken. Dat is één van de redenen waarom we hier in eerste instantie zijn. Eén van mijn eerste normale conversaties met Rey over dingen die we ooit nog eens wilden gaan doen in ons leven. Onze eerste nacht samen en één van de fijnste ooit, misschien wel.
    Vlug wijs ik op de receptie als we al even verder gewandeld zijn en verstrengel onze vingers, automatisch loop ik ernaar toe en kijk Rey kort aan.
    "Geen dertig meter hoogte of zo, oké. Diep in me zit nog wel de emotie angst." geef ik eerlijk toe, want klifduiken wil ik echt graag, maar ik wil liever geen fataal letsel of dergelijke overhouden hieraan en moet misschien ook wel ergens toegeven dat ik dit misschien veel te snel heb uitgesproken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ach ja, voort is Fé veel te dik om nog maar normaal te kunnen lopen, laat staan dát."
    Ik frons even.
    "Faye, liever geen details."
    Lachend druk ik een kusje op haar voorhoofd en neem haar hand in de mijne.
    "Geen dertig meter hoogte of zo, oké. Diep in me zit nog wel de emotie angst."
    Vertederd kijk ik haar aan.
    "Awh, heeft mijn lieve Faye schrik?" vraag ik plagerig. Ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Hoe schattig." Ik knijp even in haar wang en loop naast haar verder naar de receptie.
    "We springen samen, wat zeg je daarvan?"
    Vragend kijk ik haar aan, en ga achter enkele incheckende mensen staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik ril als Fedea na een tijdje door lijkt te hebben wat ik aan het doen ben, en me op haar beurt weer begint af te trekken. Voor iemand die nog niet zoveel ervaring had, lijkt ze heel goed te weten hoe ze me op moet winden.
    Mijn hoofd begint veel te snel te tollen en ik kan me maar moeilijk concentreren.
    "Ffffffé, i-ik wil nog niet," zeg ik zacht.
    Voorzichtig ga ik van haar af en ga naast haar liggen. Ik leg een arm om haar middel en zorg ervoor dat zij ook op haar zij komt te liggen zodat ik haar aan kan kijken. Zodra mijn ogen de hare ontmoeten verschijnt de verliefde blik weer op mijn gezicht. Ik aai zachtjes over haar wang.
    Teder druk ik mijn lippen op de hare.
    "We hebben tijd," fluister ik met een glimlach.
    Ik laat mijn hand zachtjes op en neer over haar rug glijden. Ondertussen druk ik mijn lichaam dichter tegen het hare aan. Om haar te plagen geef ik haar maar hele kleine kusjes en trek ik af en toe mijn lippen weg.

    Camargue

    Hand in hand lopen we door de straten. De glimlach is niet van mijn gezicht te vegen.
    Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik het waard vinden om mijn leven als Fauniel op te geven voor een normaal leven met Liam. Ik vind het nog steeds heel jammer dat we geen kindjes zullen kunnen krijgen, maar daar bestaan oplossingen voor. Misschien staat Liam er wel voor open. Nee, niet misschien. Ik weet dat Liam er zowat alles voor over heeft om me gelukkig te maken. Maar hoe graag ik ook een kindje wil, de komende jaren mag hij me nog even helemaal voor zichzelf houden.
    Ik hou even halt en trek Liam aan zijn hand naar me toe.
    "Weet je dat je perfect bent?" vraag ik hem zachtjes. Voor hij echter een antwoord kan geven, ga ik op de toppen van mijn tenen staan en druk ik mijn lippen liefdevol tegen de zijne aan.
    Ik schrik even als ik merk dat het zachjes begint te druppelen. Pas wanneer het harder begint te regenen, breek ik de kus af.
    "Liam, ik heb een witte jurk aan," breng ik een beetje in paniek uit.
    Voor hem wil ik dolgraag een keer onder de douche springen ofzo met witte kleren aan, maar ik heb liever dat niet de hele stad straks door mijn kleren heen kan kijken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Weet je dat je perfect bent?" Ik kijk haar vertederd aan en wil antwoorden maar Camargue is me voor. Ze gaat op haar tenen staan en kust me.
    Pas wanneer het echt begint te regenen laat ze me los. "Liam, ik heb een witte jurk aan," Komt er paniekerig uit haar mond. Ik moet even nadenken
    voor ik het snap. 'Voor mij is het heel sexy maar ik snap je, hier.' Ik trek mijn blouse uit waardoor ik alleen een hemd aan heb. Dat geeft niet het is niet
    koud alleen nat. Ik doe haar mijn blouse aan en knoop hem helemaal dicht. Hierdoor zie je bijna niets meer van haar jurk. 'Opgelost.' Grijns ik en sla
    een arm rond haar schouders.

    Faye
    "Faye, liever geen details." Ik kijk hem verbaasd aan en haal mijn schouders op. Zoveel had ik nou ook weer niet gezegd.
    "Ik zei helemaal niets!" lach ik en kijk hem dan heel even serieus aan.
    "Awh, heeft mijn lieve Faye schrik? Grijnzend schud ik mijn hoofd, een leugen en ik weet dat hij dat zal zien, dat hij precies weet hoe mijn gezicht eruit ziet wanneer ik bang ben, wakker wordt door een nachtmerrie of iets anders. Hij kent me. "Hoe schattig." vervolgt hij zijn woorden. Ik pak zijn hand beet en schudt lachend mijn hoofd.
    "Echt niet." zeg ik koppig en doe een stapje richting de receptie toe wanneer een klant geholpen is. "Ik ben nóóit bang." Heel even is het stil en heb ik de tijd om rondom me te kijken en het hotel misschien voor de eerste keer pas echt goed te zien, want het is wonderbaarlijk mooi. Niet te modern, niet te ouderwets, precies er tussen in, luchtig gekleed en niet al te sombere of felle kleuren. Precies zoals ik het mooi vind.
    "We springen samen, wat zeg je daarvan?" Ik kijk op wanneer Rey deze woorden zegt. Aanlokkelijk dat zeker en ik doe dan ook niet moeite om er lang over na te denken.
    "Klinkt als een goede deal." beantwoord ik hem en druk mijn lippen zachtjes en teder op de zijne. Ik breek de kus pas af als ik zie dat we bijna aan de beurt zijn en wijs even naar de lege balie toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Ffffffé, i-ik wil nog niet."
    Meteen stop ik met waarmee ik bezig ben en wacht geduldig tot hij naast me ligt.
    "We hebben tijd."
    Zachtjes knik en kijk hem aan in de ogen. Ik raak lichtjes gefrustreerd wanneer hij te korte en kleine kusjes op mijn lippen plaatst en neem zijn gezicht in mijn handen om hem liefdevol te kussen.
    "We hebben alle tijd," bevestig ik zacht.
    "En ik wilde ook nog niet," geef ik glimlachend toe.
    Verliefd kijk ik hem aan en kruip dichter tegen hem aan zodat ik hem nog dichter tegen me aan voel, iets wat steeds maar moeilijker gaat met mijn buik.
    "Vraag jij je niet soms af of het een meisje of een jongen is?"
    Persoonlijk durf ik niet meteen naar een gynaecoloog te gaan. Langs de ene kant omdat we nog vrij jong zijn, en langs de andere kant omdat ik zelf wel merk dat niets aan deze zwangerschap normaal is, plus wat Trey me daarnet vertelde.
    "Oh ja, ik was even vergeten dat jij al weet dat het een jongen wordt."
    Glimlachend druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Dames en heren, ik ga trouwen met een waarzegger."
    Ik lach tegen zijn lippen aan en laat mijn arm om zijn hals glijden. Zachtjes streel ik met mij neus langs de zijne en kijk hem verliefd in de ogen.


    Rey

    "Klinkt als een goede deal."
    Grijnzend laat ik mijn armen om haar middel glijden.
    "Een heel goede deal," verbeter ik haar.
    Ik druk nog snel een kusje op haar neus voordat het aan ons is. Soms speelt het in ons voordeel dat Faye en ik ouder lijken dan we in werkelijkheid zijn (fysiek gezien dan toch), en niet zoveel vreemde blikken krijgen als Trey en Fedea soms wel.
    Vriendelijk vraag ik de vrouw achter de balie informatie over het klifduiken en of ze ons enkele plekken kan aanraden. Ze stopt ons een foldertje toe over Rick's Café, een café aan een pier, waar je ook zonsondergang kan bezichtigen en zolang de zon op is, kan klifduiken.
    "Dit klinkt wel wat," zeg ik tegen Faye wanneer ik de vrouw bedankt heb.
    "Hier kunnen we eventueel met z'n allen heen, niet?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Voor mij is het heel sexy maar ik snap je, hier."
    Ik kijk hem even verbaasd aan als hij zijn hemd uit trekt, maar al snel snap ik wat hij van plan is. Ik kijk hem glimlachend aan terwijl hij het ding bij mij dicht knoopt. "Opgelost."
    Ik grinnik even en til mijn armen een beetje op. Hoewel Liam absoluut niet dik is, is het ding me veel te groot. Zo kan ik toch niet verder door de stad wandelen? Ik denk even na en stop dan mijn handen onder het hemd om mijn riempje los te maken. Ik haal het van onder het hemd en maakt het erboven rond mijn middel weer vast.
    "Tadaaaa," zeg ik trots. Ik moet vaker Liam's kleren dragen. De boyfriend-clothes look is helemaal in tegenwoordig.
    "Maar nou word jij nat," zeg ik met een pruillipje.
    Ik veeg wat van mijn inmiddels natte haren naar achter. Heel sexy, volgens mij.

    Atreyu

    "We hebben alle tijd. En ik wilde ook nog niet. Vraag jij je niet soms af of het een meisje of een jongen is? Oh ja, ik was even vergeten dat jij al weet dat het een jongen wordt. Dames en heren, ik ga trouwen met een waarzegger."
    Ik lach even en hou nog even mijn mond voor het geval dat er nog iets komt, want Fedea lijkt op dreef te zijn. Ik haal mijn schouders even op. Natuurlijk vraag ik het me af maar volgens mij is een echo laten nemen niet echt een optie. En ergens ben ik er nog steeds heilig van overtuigd dat het een jongen zal zijn. Vraag me niet waarom.
    "Nou," begin ik met een grijns op mijn gezicht. "Misschien wilde ik wel masseur worden, maar als jij liever hebt dat ik je handpalm probeer te lezen dan wil ik daar wel een beetje naar zitten staren hoor."
    Ik moet mijn best doen niet al te hard te grijnzen. Fedea kennende ben ik er 96% zeker van dat ze een massage niet zou afslaan. Natuurlijk heeft ze me al vaker verrast met haar reacties dus ik hou er wel rekening mee.
    Ik haal mijn hand even van haar af om naar de fles massage olie te wijzen die ik eerder uit mijn koffer gehaald had. Ondertussen druk ik mijn lippen zachtjes in haar hals en op haar kaaklijn.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Mijn blouse is veelste groot wat haar ontzettend schattig maakt. Zo slim als ze is doet ze het riempje dat om haar jurkje zit af en knoopt die rond
    mijn blouse. "Tadaaaa," Ik schiet in de lach. Ze was sexy zo.. Schattig maar toch sexy. "Maar nou word jij nat," Ik glimlach en haal mijn
    schouders op. 'Kan ik mee leven, mijn hemd gaat alleen plakken.' Lach ik en wijs naar mijn buik, het lijkt wel alsof het ding ineens veel strakker zit.
    Achja. Ze kende me hier toch niet. 'Laten we maar ergens gaan schuilen.' Stel ik voor als ze een pluk nat haar uit haar gezicht veegt. Ik hou er van
    als haar haren nat zijn, het maakt haar nog mooier dan ze al is.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 22:29 ]

    Fedea

    "Nou. Misschien wilde ik wel masseur worden, maar als jij liever hebt dat ik je handpalm probeer te lezen dan wil ik daar wel een beetje naar zitten staren hoor."
    Ik kijk even naar het nachtkastje wanneer hij erheen wijst en glimlach.
    "Oeh," zeg ik zacht.
    Grinnikend druk ik een kusje op zijn lippen en denk even na.
    "Daar zeg ik geen nee tegen."
    Glimlachend kijk ik hem aan en rek me even uit, maar zo onopvallend mogelijk. Zachtjes streel ik over mijn buik, het geeft me een kalmerend gevoel. Intussen kijk ik Trey verliefd aan.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.
    Ik druk even een kusje op zijn lippen en druk mijn lichaam iets dichter tegen het zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.