• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    "Kan ik mee leven, mijn hemd gaat alleen plakken."
    Ik volg zijn vinger waarmee hij naar zijn buik wijst. Nu ben ik wel wat beter beschermd van doorkijkgevaar, maar Liam's gespierde lichaam tekent nu wel heel duidelijk af in zijn hemdje. Het kan me even helemaal niet meer schelen dat we in de regen staan en ik ben zowat blind voor wat er om me heen gebeurt. Zonder gêne sta ik naar Liam te staren, naar zijn six-pack meer bepaald. Ik bijt even op mijn onderlip en veeg nog een keer wat haar weg uit mijn gezicht. Het dringt dan ook maar heel langzaam tot me door dat hij iets tegen me zei.
    "Wat?" vraag ik met blozende wangen, beschaamd dat ik hem niet gehoord heb omdat ik hem praktisch uit stond te kleden met mijn ogen.
    Ik lach zachtjes even en staar even naar de grond. Soms voel ik me nog steeds dat verlegen vijfjarige meisje dat hem voor het eerst zag. Ik kijk hem weer aan en neem rustig zijn hand in de mijne terwijl ik dit keer wel aandachtig luister.

    Atreyu


    "Oeh. Daar zeg ik geen nee tegen. Ik hou van je."
    Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht en ik druk nog een flinke kus op haar lippen voor ik rechtop ga zitten. Ik buig een beetje naar voor zodat ik het flesje van het nachttafeltje kan nemen. Ik ga terug zitten en speel een beetje met het flesje.
    "Rug? Schouders? Buikje? Voetjes?" vraag ik naar haar voorkeur.
    Ik kan het niet laten om mijn ogen even over Fedea's lichaam te laten glijden. Het ziet er een beetje gek uit, wel een bh maar geen slipje. Ik neem het laken en trek het over haar onderlichaam heen. Ik weet hoe onzeker ze soms kan worden en dat is hier helemaal de bedoeling niet van.
    Misschien dat een klein gevoel van bedektheid dat een beetje kan voorkomen.
    Terwijl ik geduldig wacht op haar antwoord, giet ik een heel klein beetje van de olie in mijn handpalm en wrijf er mijn beid handen mee in om de olie al wat warm te krijgen. Het voelt een beetje glibberig aan en ik moet even lachen, massage olie blijft vreemd voelen.
    Ik druk een klein kusje op Fedea's lippen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Rug? Schouders? Buikje? Voetjes?"
    Even overweeg ik alle suggesties. Rug en schouders betekenen dat ik me moet rechtzetten, en daar heb ik geen zin in. Voeten vind ik niet meteen het aangenaamst.
    "Buikje," zeg ik glimlachend.
    Ik kijk toe hoe hij het laken over me heen legt en kijk hem vertederd aan. Met een hand haak ik mijn bh los en doe hem uit. Ik begrijp niet dat ik hem nog aanhad. Zachtjes druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Ik vind het zo ongelooflijk lief hoe je tegen mijn buik praat en doet," geef ik vertederd toe.
    Ergens zal ik het wel jammer vinden wanneer we niet meer enkel met ons twee zijn, maar langs de andere kant wil ik niets hiervan ongedaan maken.
    Ik laat me onderuit zakken en zorg ervoor dat ik lekker comfortabel lig, terwijl ik wacht totdat hij begint met masseren, iets wat hij van mij wel vaker mag voorstellen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    "Wat?" Ik glimlach. Ik had haar wel zie kijken maar het maakt me niet uit. Ik ben volledig en alleen van haar. Ze neemt mijn hand en kijkt weg van
    de grond terug naar mij. 'Ik hou van je.' Fluister ik met een glimlach en trek haar naar me toe. De regen werd erger maar dat maakte nu toch niet
    meer uit, ik was al drijfnat. 'Misschien kunnen we beter ergens gaan schuilen of terug gaan naar het hotel.' Stel ik voor terwijl mijn vingers zachtjes
    door haar natte haar streelt.

    Faye
    "Een heel goede deal," zegt Rey nog voordat we aan de beurt zijn en ons woordje kunnen doen. Ik houd me vrij stil, meng me hier en daar wat in de discussie die Rey houdt met de receptioniste en wanneer het gelukt lijkt te zijn en Rey een paar foldertjes in zijn handen krijgt, loop ik vrolijk met hem mee. Nu eindelijk gaat het gebeuren.
    "Dit klinkt wel wat," zegt Rey uiteindelijk en gebaard naat het folderrtje in zijn hand. Voorzichtig pak ik het beet en zie met vrolijke, felle letters het woord 'Rick's Café'. Ikknik enthousiast, bekijk de kleine plaatjes nog even.
    "We kunnen ert eventueel met de anderen heen." Stelt Rey dan voor met een bedenkelijke ondertoon, maar dat is al iets dat ik beloofd heb aan Trey. Het voelt als een soort van weddenschap, eigenlijk.
    "Klinkt als een goed plan, en misschien dat Eleanor en Matthew ook mee willen? Kunnen we nog wat drinken daar en zo." Bedenk ik me met een glimlach en plaats mijn lippen kort op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    (Mobielpost dus sorry als ie kort is en veel spelfouten, want mijn vingers vriezen eraf hahha.)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Buikje."
    Ik kijk haar even verbaasd aan als ze haar bh uitdoet. Ik dek haar net een beetje toe omdat ik wil dat ze zich gemakkelijk voelt, gaat zij lekker uitspelen. Met een grijns zit ik even naar haar borsten te kijken. Door haar zwangerschap zijn ze alleen maar mooier en voller aan het worden. Atreyu likie. Mijn blik zakt naar haar buik en een blik van vertedering glijdt op mijn gezicht. Het idee dat daar ons kindje in zit, veilig en warm tot het groot genoeg is om er uit te komen is soms zo moeilijk te bevatten.
    "Ik vind het zo ongelooflijk lief hoe je tegen mijn buik praat en doet."
    Er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht en ik buig me een beetje naar voor zodat ik mijn lippen op haar buik kan drukken. Mijn lippen blijven even plakken maar wanneer ze los zijn, leg ik voorzichtig mijn wang en oor tegen haar buikje.
    "Hoe kan ik ook anders?" vraag ik zacht. "Er zit iets in dat wij twee gemaakt hebben, iets dat groeit voor ons en leeft voor ons, door ons... En ik wil dat hij mijn stem kent, dat hij weet dat ik hem op handen zal dragen."
    Ik til mijn gezicht op en kijk haar glimlachend in de ogen. Ik wil dat die kleine me kent voor ik hem in mijn armen kan houden.
    Ik ga weer rechtop zitten en giet voorzichtig een klein beetje olie op Fedea's buik. Ik wrijf die wel elke dag in, tegen de striemen, maar dit keer ben ik van plan het veel uitgebreider te doen.
    Mijn ogen laten die van haar niet los terwijl ik mijn handen en vingertoppen met wisselende kracht en snelheid over haar buik laat glijden.

    Camargue

    "Misschien kunnen we beter ergens gaan schuilen of terug gaan naar het hotel," stelt Liam voor. Dat vind ik eerlijk gezegd een prima idee gezien het harder gaan regenen is. Hoewel het absoluut niet koud is, zou ik toch niet graag een verkoudheid opdoen. Ik heb zo'n voorgevoel dat door het feit dat we nu gewoon menselijk zijn onze weerstand een heel stuk lager ligt. Ik begin met knikken, maar hou dan op terwijl er een idee in me opkomt. Een brede grijns verschijnt op mijn lippen en ik kijk omhoog naar Liam.
    "Of we kunnen gaan zwemmen, nat zijn we toch al," stel ik grijnzend voor.
    Ik stap achteruit en trek Liam aan zijn hand met me mee, maar niet richting het hotel.
    Vroeger gingen we samen vaak aan het strand spelen, een klein stukje van ons alleen, verstopt tussen de rotsen. Ik vraag me af of het er nog steeds zou zijn, en nog belangrijker; of we nog steeds door de kleine opening tussen die rotsen zouden passen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Hoe kan ik ook anders? Er zit iets in dat wij twee gemaakt hebben, iets dat groeit voor ons en leeft voor ons, door ons... En ik wil dat hij mijn stem kent, dat hij weet dat ik hem op handen zal dragen."
    Vertederd kijk ik hem aan.
    "Als je niet oppast, word ik nog jaloers," zeg ik plagerig.
    Ik grinnik even en schrik lichtjes van de koele olie op mijn huid. Genietend kijk ik hem aan en bijt even op mijn lip.
    "Dit mag je echt wel vaker doen, lieverd," zeg ik zacht.
    Ik weet dat hij regelmatig mijn buik onder handen neemt, maar ik doelde niet enkel op mijn buik. Zijn massages zijn hemels.
    Met mijn blik nog steeds op de zijne, denk ik aan onze toekomst, hoe het eruit zal zien wanneer de kleine spruit er zal zijn. Gelukzalig zucht ik even. Hoewel hij er steevast van overtuigd is dat het een jongen zal zijn, hoop ik stiekem op een meisje. Haar de hele tijd betuttelen, in prinsessenjurkjes stoppen, bederven tot en met, het perfecte gezinnetje. Maar dat zou het ook zijn met een jongen, gewoon een tikkeltje anders en iets minder roze. Op dat vlak wil ik wel eens gek en meisjesachtig doen. Wat het ook zou worden, ik zou het rotbederven en zowat even graag zien als Trey. Uiteraard blijft hij de belangrijkste persoon in mijn leven, en ik kan niet wachten op een wonder van onszelf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aislinn schreef:
    Faye
    "Een heel goede deal," zegt Rey nog voordat we aan de beurt zijn en ons woordje kunnen doen. Ik houd me vrij stil, meng me hier en daar wat in de discussie die Rey houdt met de receptioniste en wanneer het gelukt lijkt te zijn en Rey een paar foldertjes in zijn handen krijgt, loop ik vrolijk met hem mee. Nu eindelijk gaat het gebeuren.
    "Dit klinkt wel wat," zegt Rey uiteindelijk en gebaard naat het folderrtje in zijn hand. Voorzichtig pak ik het beet en zie met vrolijke, felle letters het woord 'Rick's Café'. Ikknik enthousiast, bekijk de kleine plaatjes nog even.
    "We kunnen ert eventueel met de anderen heen." Stelt Rey dan voor met een bedenkelijke ondertoon, maar dat is al iets dat ik beloofd heb aan Trey. Het voelt als een soort van weddenschap, eigenlijk.
    "Klinkt als een goed plan, en misschien dat Eleanor en Matthew ook mee willen? Kunnen we nog wat drinken daar en zo." Bedenk ik me met een glimlach en plaats mijn lippen kort op de zijne.


    Rey

    "Klinkt als een goed plan, en misschien dat Eleanor en Matthew ook mee willen? Kunnen we nog wat drinken daar enzo."
    Ik knik en kus haar zachtjes terug.
    "Inderdaad. Over die twee gesproken, ik heb ze al een hele tijd niet meer gezien."
    Ik kijk even om me heen, alsof ze plots verschenen zouden zijn. Niet dus. Ik neem Faye's hand in de mijne.
    "Dus, vanavond hierheen?"
    Ik wapper nog een keertje met de flyers.
    "Wat doen we dan in de tussentijd? Jij mag kiezen."
    Ik druk een kusje op haar neus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Of we kunnen gaan zwemmen, nat zijn we toch al," stelt ze voor met een grijns. Cam pakt mijn hand en trekt me met zich mee. 'Als jij zonder mijn hemd zwemt wel.' Grijns ik en volg haar nu gewillig. 'Want als we terug gaan moet je jezelf wel kunnen bedekken.' Bedenk ik snel als smoes en ga naast haar staan. Ik sla mijn arm rond haar middel en loop door de regen met haar mee. Al snel herken ik de plek en kijk haar lachend aan. 'Dat je de weg nog wist.'

    Eleanor

    Ik slaakte een zachte zucht en glimlachte kleintjes terwijl ik mijn handdoek om wikkelde en de badkamer uit liep. Mijn blik bleef even hangen op raam en het uitzicht wat dat me gaf. Gedurende de vliegreis had ik vrijwel de hele tijd liggen slapen, en zodra we eenmaal geland waren wilde ik het liefst zo snel mogelijk naar het hotel. Mijn spullen waren inmiddels zo goed als uit gepakt en na een heerlijke douche vond ik dat het nu wel tijd werd het hotel eens te verkennen.
    Ik liet de handdoek langs mijn bed op de grond vallen en trok het schone setje ondergoed en kleren aan wat ik op bed had gelegd. Gehuld in een spijkershortje en een loose tank liep ik terug naar de badkamer om de borstel door mijn lange lokken heen te halen en wat lichte make-up aan te brengen. Eventjes bekeek ik mezelf met een lichte frons in de spiegel en dacht terug aan mijn gesprek met Matthew voordat we op het vliehgtuig stapte. Ik sloeg mijn ogen af en ruimde snel mijn spullen op. Geen woord van wat ik gezegd had was gelogen geweest, maar toch kon ik het niet helpen dat het me bleef verwarren. Zodra mijn spullen waren opgeruimd graaide ik mijn telefoon van het bed af, samen met de sleutel van het hotelkamer, en liep de gang op. Twijfelend bleef ik even staan, ik had geen van de andere nog gezien nadat we hadden ingecheckt dus ik had geen idee waar ze waren. Op hun kamer, of ergens in het hotel. Bij Matthews deur bleef ik aarzelend staan, bijtend op mijn onderlip wist ik even niet wat te doen. Aankloppen, of doorlopen?

    [Ik hoop dat het een goede inspring is, anders pas ik hem aan.]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Matthew

    Ik had mijn koffer netjes uitgepakt en stond nu op het balkon een sigaret te roken. Hoewel ik in het vliegtuig naast Eleanor zat hadden we niet gepraat, ze sliep namelijk bijna de hele vlucht wat trouwens een heel lief gezicht was. Ik neem een diepe hijs en kijk uit over het landschap. Het was heerlijk weer en de zon stond hoog aan de hemel. Zodra mijn sigaret op is druk ik hem uit en loop terug mijn kamer binnen. Ik besluit me luchtiger te kleden in verband met het warme weer. Ik draag een witte broek met een donker shirtje en een blouse erover die ik eventueell uit zou kunnen doen als het echt te warm word. Ik zet een zonnebril op en trek mijn schoenen aan. Ik pak vlug mijn spullen en open dan de deur van mijn hotal kamer. Ik knipper verbaast met mijn ogen als ik Eleanor zie staan. 'Hey.' Glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 20:00 ]

    Atreyu

    "Als je niet oppast, word ik nog jaloers. Dit mag je echt wel vaker doen, lieverd."
    Ik grinnik even. Als er één van de twee is die jaloers mag zijn op de baby, dan ben ik het wel. Waarom? Melk in borstverpakking.
    Ondertussen masseer ik haar bolle buikje zachtjes verder. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht als ik merk dat de baby een aantal keer schopt net op de plaats waar op dat moment mijn handen zijn. Plots voel ik wat meer gewicht aan de kant die ik net iets steviger aan het masseren ben.
    "Ooooh, vind je dat lekker kleine beer? Je denkt; ik profiteer lekker even mee en laat mijn rugje masseren."
    Vol trots zit ik naar Fedea's buikje te kijken terwijl ik nu met beide handen het plekje masseer waar het rugje van de baby zit. Straks focus ik me wel weer op Fedea alleen maar dit moment vind ik even te mooi om zomaar voorbij te laten gaan.
    Zonder erbij na te denken buig ik voorover en druk een kusje op Fedea's buik. Bijna meteen zit ik weer recht op en zit met mijn tong tussen mijn lippen te blazen waardoor je dat gekke "pfffrrrrt" geluidje krijgt.
    "Olie niet lekker," breng ik uit ter verduidelijking voor Fé.
    Met een zuur gezicht kijk ik haar aan.

    Camargue

    "Als jij zonder mijn hemd zwemt wel....Want als we terug gaan moet je jezelf wel kunnen bedekken."
    Ik moet even lachen om Liam's flauwe smoes en kijk hem ondeugend aan. Hij had die smoes niet eens hoeven te gebruiken, voor hem ga ik graag in een doorschijnend jurkje zwemmen.
    Ik blijf stilletjes naast hem lopen terwijl ik geduldig wacht tot hij doorkrijgt waar we heen gaan. Heel even ben ik de weg kwijt in het doolhof van kleine straatjes, die liggen niet meer zoals vroeger en zijn een heel stuk talrijker gevonden, maar uiteindelijk komen we toch aan bij het strand. Pas wanneer we bij de rotsen zijn, lijkt Liam's muntje te vallen.
    "Dat je de weg nog wist," zegt hij lachend.
    Ik kijk hem met een brede glimlach aan. Hier was ik gelukkigst, alleen met hem, spelen en geen zorgen om de grote boze wereld. Van Fauniel zijn was toen nog geen sprake.
    "Dit vergeten zou zijn als jou vergeten en dat kan ik nu eenmaal niet," zeg ik zachtjes.
    Ik moet even zoeken naar ons opening die verdwenen lijkt te zijn, maar uiteindelijk vind ik toch een spleet waar we beiden door passen. Ik klop een paar planten van me af die bij het zoeken naar een opening blijven steken zijn.
    Mijn geluk wordt nog groter als ik zie dat we hier helemaal alleen zijn. Het plekje is dan misschien niet hetzelfde plekje van vroeger, maar het is het idee dat telt.
    "Nou zorgen dat ik straks geen natte kleren aan hoef he," grinnik ik met een speelse fonkeling in mijn ogen.
    Ik maak het riempje los, doe Liam's hemd uit en leg het netjes op een kei die onder een stukje rotswand droog blijft. Vervolgens doe ik mijn jurkje uit, en mijn schoenen. Met een snelle blik op Liam knoop ik ook mijn bikini los. Er is geen kat die ons hier ziet. Wanneer ik als laatste het broekje weg gelegd heb, ren ik lachend de zee in. Bijna meteen word ik omver gespoeld. Ik zwem een eindje de zee in en draai me dan om naar Liam.
    "Kom dan!" roep ik hem lachend toe.
    Het water is heerlijk warm.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ooooh, vind je dat lekker kleine beer? Je denkt; ik profiteer lekker even mee en laat mijn rugje masseren."
    Lachend kijk ik Trey even aan en schrik telkens wanneer ik kleine schopjes in mijn buik voel.
    "Een profiteurtje? Dat zal hij van zijn papa hebben," zeg ik grinnikend.
    Ik krijg het helemaal warm van Trey's blik, hoe voorzichtig en liefdevol hij met mijn buik omgaat. Om eerlijk te zijn had ik dit nooit van hem verwacht. Wanneer ik zie dat hij een kusje op mijn buik wil drukken, wil ik hem nog waarschuwen, maar het is al te laat. Hij trekt een zuur gezicht en ik bijt op mijn lip om niet te lachen.
    "Olie niet lekker."
    Met een blik vol medelijden kijk ik hem aan. Glimlachend ga ik wat meer rechtop zitten en veeg met mijn vingers zacht over zijn lippen. Vervolgens druk ik een kusje op zijn lippen.
    "Hmm, lekker zacht," zeg ik met een kleine giechel.
    Ik kijk hem even verliefd aan en leg mijn hand in zijn hals om liefdevol mijn lippen op de zijne drukken.
    "Ik hou van je," fluister ik zacht. Ik streel met mijn neus langs de zijne.
    "Ik hou zielsveel van je, van jullie allebei."
    Glimlachend werp ik even een blik op mijn buik en zoek vervolgens de ogen van Trey weer, en haak mijn blik in de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Inderdaad. Over die twee gesproken, ik heb ze al een hele tijd niet meer gezien." Vrijwel meteen kijkt Rey in het her en der de grote ruimte rond en moet ik zachtjes grinniken. Alsof ze hier nu werkelijk zouden zijn, dat zou wel heel toevallig zijn. Ik vraag me dan ook af wat hen nu bezig houdt, want eerlijk is eerlijk, ik ben doodnieuwsgierig naar wat die twee hebben meegemaakt en waarom Matthew is vertrokken. Het is wel duidelijk dat die twee niet even gewoon afscheid genomen hebben voordat Matthew weg ging.
    "Waarschijnlijk nog heel wat bijpraten." antwoord ik dan ook vlug en besluit dat het tijd is om terug te lopen naar onze kamer. Heel misschien dat we Matthew of Eleanor onderweg dan nog tegenkomen, van Fedea en Trey verwacht ik niets - die zijn veel te druk bezig met andere dingen, dat ding is zeker.
    Rey zijn hand voel ik om de mijne sluiten en een gelukzalig gevoel vult mijn lichaam. "Dus, vanavond hierheen?" stelt hij dan voor.
    Glimlachend kijk ik hem aan en knik. Ik heb er zin in, maakt niet uit wie er allemaal meegaan.
    "Natuurlijk, wat dacht jij dan?" zeg ik vrolijk en zie dat we al dicht bij de liften komen. Nog even blijf ik op mijn plek staan en sluit mijn armen om zijn middel heen, een zucht verlaat mijn lippen.
    "Wat doen we dan in de tussentijd? Jij mag kiezen." Ik grinnik, natuurlijk mag ik kiezen. Er is hier zoveel keus dat het haast onmogelijk is. Zijn lippen voel ik zachtjes op mijn neus drukken en even blijft het stil zodat ik kan nadenken. Aangezien we vanavond dus al naar het strand gaan, zie ik daar het nut niet meer van in en naar de stad gaan, daar is toch niet meer zo heel veel tijd voor.
    "Eerst naar de hotelkamer gaan? Dan zien we het daar wel weer." stel ik voor, omdat ik werkelijk even niets kan bedenken. Vragend kijk ik hem aan, "tenzij jij betere plannen hebt."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Eleanor

    Licht geschrokken doe ik een stap achteruit als de deur van Matthew zijn kamer plots opengaat. ‘Hey,’ glimlacht hij waarna ik een korte en zachte grinnik uitbreng vanwege mijn eigen reactie. ‘Hey,’ glimlach ik vervolgens terug en laat mijn blik zo onopvallend mogelijk over hem heen glijden. Inwendig kreunde ik licht, hij was er metertijd echt niet slechter uit gaan zien. De kleine veranderingen waren alleen maar een pluspunt. ‘Ik, ehm, wilde het hotel gaan verkennen,’ hakkelde ik licht en richtte mijn blik weer op de zijne. ’Ik weet niet of je zin hebt om mee te gaan?’ voegde ik er vragend aan toe en glimlachte vervolgens licht. ‘Of je moet natuurlijk iets anders gaan doen. In dat geval ga ik wel in mijn eentje.’ Ik begon te ratelen, iets wat totaal niet voor mij was en iets wat mijn wangen direct een lichte blos deed geven.Een blozende Eleanor, dat was zo goed als nieuw.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'