• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik kreun zacht wanneer hij op mijn lip zuigt. Wanneer hij zijn hand op mijn borst legt en die zachtjes begint te kneden, knijp ik even mijn ogen dicht. Ik weet dat het lief bedoeld is, maar toch trekt een korte pijnscheut door me heen.
    "Mmmmsorry."
    Ik schud even mijn hoofd en kijk hem glimlachend aan.
    "Geeft niet," zucht ik zacht.
    Er rolt een iets luidere kreun over mijn lippen wanneer zijn penis langs mijn gevoelige plekje streelt en ik bijt zachtjes op zijn lip. Mijn blik zoekt de zijne en met een mix van liefde en opwinding houd ik mijn ogen op de zijne gericht. Langzaam beweeg ik mijn heupen mee op zijn ritme om hem iets dieper te voelen en een zucht van genot ontsnapt mijn lippen. Liefdevol plaats ik mijn lippen weer op de zijne en kreun zachtjes.
    "Ik hou van je," zucht ik stil.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Als ik eindelijk bij haar ben slaat zij alseerste haar armen om me heen. "Het lijkt er op dat ik jou te pakken heb," Ik grinnik zacht en knik. 'Maar ik laat jou nooit meer gaan.' Zeg ik en leg mijn armen rond haar middel. Ik hield van haar. Ze was perfect en ik zou haar eigenlijk welke dag willen bedanken dat ze bij me was. De verliefde blik in haar ogen doet me glimlachen en ik aai met een hand over haar wang.

    Matthew

    ‘Je hebt me nodig?’ Ik weet dat het stom was om te zeggen.. 'Je weet dat ik er altijd voor je zal zijn, wanneer je me ook nodig hebt,’ Zegt ze zacht. Ik glimlach en knik. 'Dankje.' De lift is op de beneden verdieping en met tegenzin laat ik haar los. Ik volg haar naar de lobby waar ik een beetje rond kijk. 'Waar wil je als eerste naar toe?'

    Atreyu

    "Ik hou van je," fluistert Fedea terwijl ze haar heupen begint mee te bewegen.
    Ik mompel iets dat op een herhaling van die woorden moet lijken omdat ik haar zo snel mogelijk weer kussen. Soms lijkt het alsof de lucht die zij uitademt als zuurstof werkt voor mij.
    Ik wil iets harder gaan stoten maar ben bang dat ik iets verkeerds zal doen, tegen haar buik stoten ofzo.
    "Feeeeeeee," zucht ik opgewonden. "Gaat niet goed."
    Hoe graag ik ook ons kindje wil en hoe hard ik er ook naar uitkijk, ik zal blij zijn als het er uit is want ik heb nu de hele tijd in mijn achterhoofd dat ik voorzichtig mag zijn, dat ik dit niet mag doen, dat ik daarvoor moet opletten. Het is veel leuker als je jezelf volledig kan laten gaan
    Ik neem Fedea bij de heupen vast en draai ons om. Mijn handen glijden naar haar buik om deze een beetje te ondersteunen. Voorzichtig begin ik weer te stoten met mijn heupen. Een zucht van opluchting verlaat mijn lippen als ik merk dat dit beter gaat.

    Camargue

    "Maar ik laat jou nooit meer gaan."
    Ik giechel even als ik zijn armen om mijn middel voel glijden en blijf hem gewoon aanstaren. Wanneer zijn hand mijn wang aait, duw ik er mijn gezicht wat meer tegen aan.
    "Daar kan ik mee leven," antwoord ik met een brede glimlach.
    Ik druk mijn lippen zachtjes op de zijne en hou even op als ik merk dat ze zout smaken door het zeewater. Ik lik even over mijn eigen lippen om die zoute smaak er af te krijgen en kus Liam dan gewoon weer verder. Na een tijdje ben ik genoodzaakt op te houden omdat ik geen adem meer kan halen.
    Een beetje hijgend kijk ik hem aan.
    "Het is droog nu," grinnik ik. "Zullen we onze tocht verder zetten?" Ik laat even een pauze vallen. "Of blijven we lekker hier?"
    Ik bijt even op mijn onderlip terwijl ik hem uitdagend aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Feeeeeeee. Gaat niet goed."
    Ik begrijp wat hij bedoelt, en vervloek even dat ik zwanger ben. Nog sneller dan ik het dacht, neem ik het alweer terug. Ik zou het voor geen geld van de wereld ongedaan maken. Ik voel hoe hij ons omdraait en voel hem nog dieper in me komen doordat ik nu op hem zit. Een lichte kreun ontsnapt mijn lippen en genietend sluit ik mijn ogen. Langzaam beweeg ik mijn heupen over de zijne heen en zucht even gefrustreerd.
    "Nu kan ik je niet zoenen," zucht ik.
    Een korte grinnik rolt over mijn lippen en slaat over in een opgewonden zucht wanneer zijn penis langs mijn gevoelige plekje streelt, weeral. Met een zucht ga ik even van hem af en ga weer naast hem liggen. Ik draai me met mijn rug naar hem toe en kruip helemaal tegen hem aan. Met mijn hand begeleid ik hem weer bij me binnen en zucht even opgewonden. Op deze manier kan ik mezelf ertoe brengen mijn bovenlichaam half naar hem toe te draaien en mijn lippen op de zijne te drukken. Ik bijt even zacht op zijn onderlip en leg mijn hand in zijn hals om hem iets dichter naar me toe te trekken. Hier kan ik maar geen genoeg van krijgen. Mijn vrije hand breng ik onbewust tussen mijn benen om mezelf nog wat meer te stimuleren en voel mijn ademhaling versnellen van de opwinding.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Colfer schreef:
    Rey

    "Ik houd mijn mond al dicht hoor."
    Grijnzend kijk ik haar aan en druk een kusje op haar lippen.
    "Rits zit aan de achterkant."
    "Jawel, mevrouw," zeg ik braafjes.
    Mijn handen glijden over haar schouders, en ik leg mijn armen om haar heen zodat ik de rits los kan maken. Mijn lippen drukken kleine kusjes op haar schouders en in haar hals. Ik bijt even zacht op haar huid en kijk haar grijnzend aan.
    "En wat is de volgende stap?" vraag ik met een onschuldige blik.
    Grijnzend kijk ik haar aan. Bij deze geef ik haar de kans zelf de leiding te nemen, iets wat ik ongelooflijk opwindend vind.


    Faye
    "Jawel, mevrouw," Zijn handen voel ik over mijn rug glijden die zich langzaam ontbloot. Ik sluit mijn ogen als ik zijn lippen via mijn hals naar mijn schouders voel glijden, hem zachtjes voel bijten in mijn huid.
    Behulpzaam help ik hem mee nadat hij de rits heeft opengetrokken en plaats mijn lippen passioneel op de zijne.
    "Heel goed gedaan," grinnik ik zachtjes, voel zijn huid branden op de mijne. Nog steeds kan ik niet geloven hoe één jongen me zo gek kan maken.
    Ik kijk hem vragend aan wanneer ik een bijna te noemen, eeuwige grijns op zijn gezicht zie staan, kantel bedenkelijk mijn hoofd en vraag me af wat er in het hoofd van hem rondspookt, waar hij aan denkt.
    "En wat is de volgende stap?" vraagt hij dan. Het doet me denken aan een aantal maanden geleden, over onze discussie over de verschillende spelletjes die er wel niet op de wereld te vinden zijn. Juist.
    "Waar zat je aan te denken?" grinnik ik bedenkelijk en kijk hem recht in de ogen aan, laat mijn handen zo subtiel mogelijk van zijn borst kas naar de rand van zijn boxer glijden, nog even ga ik omhoog naar zijn lies waar ik plagend met de toppen van mijn vingers overheen glijdt, mijn lippen plaats ik zachtjes in zijn hals.
    "Hieraan?" fluister ik dan in zijn oor.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Waar zat je aan te denken? Hieraan?"
    Ik houd mijn adem even in wanneer haar handen over mijn lichaam glijden. Ik voel haar vingers over de rand van mijn boxers glijden en merk hoe al het bloed in mijn lichaam zich op een plaats gaat verzamelen.
    "Faye," kreun ik zacht.
    Ik druk mijn lippen passioneel op de hare.
    "Ik zat te denken aan hoe sexy het is wanneer jij de leiding neemt," zeg ik schor.
    Op mijn beurt laat ik mijn handen over haar lichaam gaan en trek het jurkje over haar hoofd. Ik leg mijn armen om haar middel en laat mijn handen over haar rug naar boven glijden, waar ik het slotje van haar bh lospruts. Ongegeneerd laat ik mijn blik even over haar naakte lichaam glijden en word bijna gek van opwinding. Ik druk mijn lippen weer op de hare en laat mijn lippen langs haar hals afdwalen en kus zachtjes haar borsten een voor een.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Camargue kust me. Onze kus smaakt zout en ik lach zacht. Ik doe haar na als ze haal lippen schoonl likt en onze kus gaat weer verder. Hijgend laat ze me echter los als we beide in ademnood komen. "Het is droog nu," Zegt ze. "Zullen we onze tocht verder zetten?" Ze pauzeerd even. "Of blijven we lekker hier?" Haar uitdagende blik zegt genoeg. Ik trek een moeilijk nadenkend gezicht. 'Ligt eraan wat we hier nog gaan doen?' Ik kan een grijns niet onderdrukken en wiebel kort met mijn wenkbrauwen.

    Atreyu

    "Nu kan ik je niet zoenen," zucht Fedea na even gekreund te hebben.
    Ik moet zachtjes lachen. Blijkbaar is seks hebben tijdens een zwangerschap een grotere opgave dan je eerst zou denken. Ik kijk haar stomverbaasd aan als ze plots van me af gaat. Heeft ze er geen zin meer in? Even ben ik er van overtuigd dat ze er gewoon mee ophoudt, als ze met haar rug tegen me aan komt liggen maar wanneer ze mijn penis vast neemt besef ik wat ze van plan is. Ik kreun zachtjes in haar oor wanneer ik voel hoe ik weer binnen glijd in haar.
    Als ze zich wat omdraait om haar lippen op die van mij te drukken, besef ik ook ten volle waarom ze van standje gewisseld heeft.
    "Zo sexy als je slim bent," breng ik hees, half kreunend uit.
    Ik sluit mijn ogen en zet mijn lippen in haar hals. Ik wissel af tussen kusjes, likjes en zuigen.
    Ondertussen laat ik mijn hand over haar buik glijden. Wanneer mijn arm langs de hare schuurt, verwacht ik haar hand ergens op haar buik tegen te komen. Als dat echter niet het geval blijkt te zijn, duurt het niet lang voor ik besef waar die hand zich dan wel bevindt.
    "Mmmhandje hulp nodig prinses?" fluister ik, deze keer met opzet hees.
    Ik leg mijn hand over de hare en druk die wat verder tussen haar benen. Ik probeer wat dieper in haar te komen en versnel tegelijk het tempo. Ik vind niks opwindender dan dat ze met zichzelf speelt. Liefst kijk ik, maar meedoen is ook meer dan prima. Ik breng mijn lippen naar haar oor en zuig zachtjes even op haar oorlel.
    "Is het lekker, liefje?" fluister ik er dan langzaam in. Terwijl ik het zeg duw ik nog wat steviger tegen haar hand.

    Camargue

    "Ligt eraan wat we hier nog gaan doen?"
    Ik weerspiegel zijn grijns op mijn eigen lippen en bijt nog een keer op mijn onderlip als hij met zijn wenkbrauwen wiebelt. Terwijl ik hem in de ogen blijf kijken, haal ik een hand door mijn haren. Vervolgens laat ik die langs mijn hals over mijn borsten tussen ons in zakken. Dan laat ik mijn vingers over Liam's gespierde buik glijden. Niet veel later ligt mijn arm om zijn middel en druk ik mezelf dichter tegen hem aan.
    "Ik denk dat jij wel een leuk idee hebt, niet?" zeg ik liefjes.
    Ik veeg plagerig mijn lippen heel lichtjes over de zijne en grijns nog even voor ik hem echt kus. Heel langzaam lik ik over zijn lippen.
    Ik hou er van hem zo uit te dagen, het loont doorgaans ook altijd de moeite.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Zo sexy als je slim bent."
    Ik doe een poging een bedankje te mompelen, maar zijn lippen in mijn hals maken me gek. Ik kreun zachtjes en bijt van pure opwinding op mijn lip.
    "Mmmhandje hulp nodig prinses?"
    Grijnzend knik ik even en kreun wanneer ik zijn lippen aan mijn oor voel. Zijn hand duwt de mijne meer tegen mijn kruis aan, en ik grom zachtjes.
    "Is het lekker, liefje?"
    Ik krijg geen woord over mijn lippen van opwinding, dus knik ik maar gewoon.
    "Hemels," weet ik er toch uit te persen.
    Haast wanhopig druk ik mijn lippen weer op de zijne en sluit genietend mijn ogen. Mijn heupen bewegen mee op zijn ritme en de opwinding in mijn lichaam neemt nog toe.
    "Fuck," mompel ik even, wanneer onze handen over mijn clitoris strelen en een golf van opwinding over me heen komt.
    Ik verhoog het tempo een beetje en probeer onze kus zo weinig mogelijk te verbreken, behalve voor noodzakelijke adempauzes.
    "Hmmfuck, Trey," weet ik uit te brengen. Het vervolg van die zin zou 'ik hou van je' geweest zijn, als ik een deftige zin kon vormen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    ‘Dankje,’ glimlacht hij na een korte knik. Met een twijfelende blik kijk ik hem aan terwijl we de lobby in lopen. Was het de reactie die hij wilde, of was het wel de juiste reactie die ik wilde? Met een bedenkelijke blik keek ik even voor me uit, waarna ik lichtjes met mijn hoofd schudde en de gedachten van me afzetten.
    ‘Waar wil je als eerste naar toe?’ Ik haal lichtjes mijn schouders open laat mijn blik even rond glijden. ‘We kunnen hier binnen kijken, of eerst buiten een kijkje gaan nemen?’ vraag ik hem zodra mijn ogen de zijne weer gevonden hadden. ‘Een frisse neus lijkt me wel een goed idee,’ voeg ik er met een glimlachje aan toe en haal ondertussen vluchtig mijn hand even door mijn haren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Hemels."
    Ik kus haar gretig terug als ik haar lippen op de mijne voel. Voor ik mezelf kan tegen houden grijp ik met mijn vrije hand haar gezicht vast en druk zachtjes op haar wangen zodat haar lippen wat getuit blijven en ik haar verder kan blijven kussen.
    "Fuck. Hmmfuck, Trey," weet ze tussen het kussen door toch te mompelen.
    "Ben ik mmmmmee bezig," kreun ik op mijn beurt.
    Ik laat haar gezicht los en leg mijn arm om haar heen om haar steviger tegen me aan te houden. Ik vertraag het tempo een beetje en hou mijn lippen net lang genoeg van de hare weg om weer even op adem te komen.
    "Niet zo snel, prinses," zucht ik. "Papa wil nog wat genieten."
    Ik grijns even tegen haar lippen aan en bijt zachtjes op haar onderlip voor ik er even over lik.
    "Mmmondje open," kreun ik opgewonden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ben ik mmmmmee bezig."
    Ik grinnik tegen zijn lippen aan.
    "Niet zo snel, prinses. Papa wil nog wat genieten."
    Zijn stem doet me rillen van opwinding en ik word steeds weker in zijn armen.
    "Mmmondje open."
    Gehoorzaam doe ik wat hij vraagt en laat mijn tong op zoek gaan naar de zijne, terwijl de vlinders en opwinding door me heen razen. In de verte voel ik mijn hoogtepunt al aankomen, en ik vloek binnensmonds. Ik wil helemaal nog geen einde aan dit hemelse moment. Ik focus me even op het uitstellen ervan, voordat ik hem weer liefdevol terugzoen.
    "Trey," mompel ik zachtjes.
    Doordat we daarnet al niet helemaal tot het hoogtepunt gedaan hebben, weet ik dat het nu niet lang meer gaat duren en genietend sluit ik mijn ogen. Ik verstrengel de vingers van onze handen die zich tussen mijn benen bevinden en leg die op mijn buik. Als ik nu nog niet meteen wil klaarkomen, houden we daar best mee op, ook al voelde het enorm hemels.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik grijns. 'natuurlijk weet ik wel wat' ik plaats een klein kusje op haar lippen. Mijn vingers verkennen de huid van haar lichaam. Ik begin bij haar schouder en rug. Expres sla ik haar borsten over en eindig bij haar benen. 'weet jij ook iets leuks om te doen?' grinnik ik en plaats een kusje in haar nek.

    Matthew

    Ik knik instemmenden volg Eleanor naar buiten. Het was me helemaal duidelijk. Ik hield van haar maar zij... Zij zag me als haar vriend en beschermer. Ik heb mijn handen in mijn zakken en geniet van de zon op mijn huid. Het was ook te mooi om waar te zijn. Zij was te mooi om waar te zijn.

    Atreyu

    Een golf van opwinding rolt over me heen als Fedea bijna meteen doet wat ik vraag. Ergens halverwege ontmoet mijn tong die van haar. Ik grinnik zachtjes als ze plots in mijn mond ligt te vloeken, maar zoen haar zachtjes verder.
    "Trey."
    "Fé," zucht ik op mijn beurt.
    Ik kreun zachtjes uit protest als ze onze handen van tussen benen haalt om haar vingers met die van mij te verstrengelen en ze op haar buik te leggen. Ik maak langzaam mijn lippen los van de hare en zet ze weer in haar hals. Heel zachtjes zet ik mijn tanden er in.
    "Zo lekker, prinses," fluister ik tegen haar huid aan.
    Ik kan het niet laten met mijn vrije hand heel zachtjes een van haar borsten te strelen. Ik gebruik enkel mijn vingertoppen en zet er niks van druk achter. Heel langzaam laat ik ze langs haar zij naar beneden glijden tot ik bij haar kontje ben. Ik cirkel er zachtjes even over met mijn hand en geef haar dan een klapje.
    "Mijn stout, stout meisje," grinnik ik.

    Camargue

    "Natuurlijk weet ik wel wat." Ik kijk hem glimlachend aan nadat hij me een kusje gegeven heeft en zucht zachtjes als ik zijn hand over me heen voel gaan. Mijn ogen worden groot als ik merk dat hij me opzet mijn borsten vergeet.
    "Weet jij ook iets leuks om te doen?"
    Ik wil antwoorden, maar hij ontneemt me even de adem door mijn hals te kussen. Een kleine kreun rolt over mijn lippen. De hand die ik nog in zijn nek had liggen gebruik ik nu om een plukje van zijn haar vast te grijpen. Wanneer zijn lippen uit mijn hals weg zijn, kijk hem met een ondeugende glimlach aan.
    "Ja, vooral Cammie niet plagen."
    Ik hou mijn lippen even tegen de zijne aan maar kus hem niet en trekt mijn hoofd weer weg voor hij mij kan kussen. Ik hou mijn lichaam een heel klein stukje bij het zijne vandaan.
    "Want Cammie plaagt net zo hard terug," giechel ik.
    Ik kijk hem aan met een blik die maar één boodschap heeft: kom maar halen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Fé."
    Ik bijt op mijn lip wanneer ik zijn lippen naar mijn hals voel afdwalen en kreun wanneer hij erin bijt.
    "Zo lekker, prinses."
    Ik grijns zachtjes en kijk hem opgewonden aan over mijn schouder. Ik druk mijn lippen liefdevol op de zijne.
    Kreunend sluit ik mijn ogen wanneer de zachte aanrakingen op mijn borsten me nog meer opgewonden maken dan ik al ben. Ik houd mijn adem even in wanneer zijn hand over mijn kont voel glijden. Er rolt een korte grom over mijn lippen op het moment dat hij me een tikje geeft.
    "Mijn stout, stout meisje."
    Grijnzend kijk ik hem aan en druk passioneel mijn lippen op de zijne.
    "Ik luister toch braaf?" weet ik zuchtend uit te brengen.
    Ik geef hem een likje over zijn lippen en druk mijn lichaam dichter tegen het zijne aan. Met gesloten ogen voel ik dat mijn hoogtepunt weer bijna komt, en dit keer heb ik geen zin om het uit te stellen. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en kreun zacht.
    "MhmmTrey," kreun ik genietend. Ik voel mijn ademhaling versnellen.
    "Sneller," smeek ik hees.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.