• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Lyris| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Calantha | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Calantha Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aislinn| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aislinn| Faye Melodié Sanchez*

    [ bericht aangepast op 29 nov 2012 - 19:57 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Matthew

    Ze komt bij me staan en liefdevol slaat ze haar armen om mijn middel. Ik keg mijn wang tegen die van haar. Mijn armen omsluiten haar en ik zucht gelukzalig. 'ik heb je nodig Eleanor.' ik gebruikte niet vaak haar hele naam. Ik kus haar voorhoofd en laat haar dan met tegenzin los.


    Korte iPod post :]

    Eleanor

    Een kleine glimlach sierde mijn lippen zodra ik zijn wang tegen de mijne voelde en zijn armen stevig om me heen kwamen te liggen. Een warm, vertrouwd en veilig gevoel gleed door me heen en maakte mijn hoofd even leeg. ‘Ik heb je nodig, Eleanor.’ Een lichte frons verscheen op mijn gezicht terwijl ik naar hem opkeek, waarna hij een kus op mijn voorhoofd drukte en me vervolgens los liet.
    ‘Je hebt me nodig?’ bracht ik uit terwijl ik hem aan bleef kijken. Heel eventjes probeerde ik me voor te stellen dat hij morgen weer zou vertrekken en ik voelde een steek in mijn hart bij die gedachten. ‘Je weet dat ik er altijd voor je zal zijn, wanneer je me ook nodig hebt,’ bracht ik zachtjes uit terwijl ik in mijn hoofd weer een aantal dingen rechtop probeerde te zetten. Het zachte geping van de lift die zijn verdieping had bereikt trok me terug in waar we waren, de lift. Met tegenzin liet ik mijn armen langs mijn lichaam vallen en stapte vervolgens de lift uit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    Ik word er bijna gek van, hoe langzaam Fedea haar hand over mijn lichaam laat gaan. Ze weet gewoon precies hoe ze me opgewonden moet krijgen, of in dit geval nog meer opgewonden. Wanneer haar ogen de mijne ontmoeten en vasthouden, ben ik helemaal verloren. Ik had gewoon geen eerlijke kans toen ik haar voor het eerst zag, een vogel voor de kat. De vijf maanden die ik op haar gewacht heb, waren de beste maanden van mijn leven achteraf bekeken.
    Ik grinnik even als ze haar benen om mijn middel legt. Ik zou er maar wat graag op in gaan, maar aan de andere kant kan ik het moment niet lang genoeg rekken.
    Voorzichtig beantwoord ik haar kus, tot ze zachtjes over mijn lippen likt. Een kleine grijns weigert zich te laten onderdrukken voor ik plagerig terug over die van haar lik.
    "Woef," mompel ik met een lachje.
    Met een aantal manoeuvres weet ik het deken wat verder over ons heen te krijgen. Ik leg een hand op Fedea's wang en kijk haar nog even in de ogen en druk dan zachtjes mijn lippen op die van haar. Heel langzaam laat ik mijn hand verder naar beneden glijden, over haar borsten en buik, tot net niet tussen haar benen. Heel even moet ik de kus afbreken uit ademnood. Ik kijk Fedea even aan en haal mijn neus glimlachend langs die van haar.
    "Wil je nog ergens gemasseerd worden?" vraag ik met een kleine grijns.

    Camargue

    Er verschijnt een nog bredere lach op mijn gezicht als Liam geen moment aarzelt en onder duikt. Ik zwem nog een heel klein eindje verder weg, hoewel ik er vrij zeker van ben dat hij door het heldere water mijn benen wel kan zien. Uiteindelijk bedenk ik me dat ik niks liever zou willen dan dat hij me te pakken krijgt.
    Een beetje ongeduldig wacht ik tot hij weer boven water komt.
    Wanneer hij er na wat een eeuwigheid lijkt te zijn er is, sla ik als eerste mijn armen weer om hem heen.
    "Het lijkt er op dat ik jou te pakken heb," giechel ik met een glimlach.
    Ik druk mezelf wat dichter tegen zijn lichaam aan en kijk hem stapelverliefd in de ogen terwijl ik een hand zachtjes door zijn haren haal, niet om ze overhoop te halen, maar gewoon omdat ik hem wil aanraken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Ik grijns tegen zijn lippen aan wanneer hij op zijn beurt over mijn lippen likt.
    "Woef."
    Lachend schud ik even mijn hoofd, en onderdruk de drang om zelf te gaan miauwen. Verliefd kijk ik hem aan en leg mijn hand op de zijne wanneer ik die op mijn wang voel. Teder kus ik hem terug en laat zijn hand los wanneer ik hem voel wegglippen. Samen met zijn hand trekt een rilling over mijn lichaam.
    "Wil je nog ergens gemasseerd worden?"
    Ik doe of ik even nadenk, en kijk hem vervolgens opgewonden aan.
    "Ik heb nog wel een ideetje," zeg ik zacht.
    Glimlachend leg ik mijn armen in zijn nek en plaats mijn lippen in zijn hals. Ik baan me een weg naar zijn oor en bijt even op zijn oorlel.
    "Misschien als je een beetje lager..." fluister ik zacht.
    Ik maak mijn zin niet af, en breng mijn heupen iets dichter tegen de zijne aan, in de hoop dat zijn hand iets lager glijdt in plaats van me zo te plagen. Genietend sluit ik mijn ogen en kijk hem na enkele seconden weer aan. Zachtjes veeg ik mijn lippen over de zijne. Mijn vingers strelen de haartjes in zijn nek en verliefd kijk ik hem in de ogen.
    "Ik wil je," fluister ik stil.
    Ik slik even en voel mijn hartslag versnellen terwijl de opwinding in mijn lichaam weer toeneemt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wauw, jij bent even ongeduldig," Ik negeer zijn woorden, voel zijn handen over mijn lichaam glijden en laat mijn hoofd kort op het kussen vallen.
    "Ik maak graag gebruik van een bed, als die er is." zeg ik dan uiteindelijk alsnog en beantwoord zijn kus vurig, haal mijn haren uit de slordige paardenstaart.
    Het stiekje gooi ik ergens de kamer in. Genoeg heb ik daarvan toch bij me, dat ik één exemplaar kwijt ben, maakt niets uit.
    "Ik vind Jamaica nu al leuk," zegt Rey dan, grinnikend kijk ik hem aan. Veel bijzonders hebben we nog niet gedaan buiten gegeten en eh, dit dus.
    "Hier kan je ook genoeg thuis van krijgen." antwoord ik lachend en houd mijn adem in wanneer ik zijn hand over mijn bovenbeen voel glijden. Hij doet het om te plagen, want al snel voel ik zijn handen alweer door mijn donkerbruine lokken haar glijden.
    Zijn tanden voel ik tegen mijn lip aantikken, zachtjes erop bijtend en beantwoord misschien ietwat ruw zijn kus. Mijn handen vinden zijn weg naar de onderkant van zijn shirt, mijn lippen plaats ik in zijn nek en zuig er zachtjes.
    "Veel te warm voor dat," fluister ik zachtjes in zijn oor, doelend op het shirt en kijk hem glimlachend aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hier kan je ook genoeg thuis van krijgen."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Maar hier ook, dus niet zeuren."
    Lachend kijk ik haar aan en beantwoord passioneel haar kus.
    "Veel te warm voor dat."
    Grijnzend trek ik het shirt uit.
    "Het is veel te warm voor elk kledingstuk, doe de jouwe ook maar uit," zeg ik zacht.
    Mijn handen glijden onder haar jurkje en ik streel plagerig over haar slipje. Met een hand probeer ik ongemakkelijk mijn broek los te prullen, terwijl ik haar tussen haar benen blijft strelen. Grijnzend kijk ik haar aan. Wanneer mijn broek los is, buig ik me voorover om mijn lippen weer op de hare te plaatsen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik heb nog wel een ideetje. Misschien als je een beetje lager..."
    Ik grinnik even als ik merk hoe ze haar heupen wat optilt. Ik sluit even mijn ogen en gooi mijn hoofd automatisch wat achteruit terwijl ze mijn nek kietelt. Mijn nek is echt één van de gevoeligste plekjes op mijn lichaam en dat weet Fedea heel goed.
    "Ik wil je," fluistert ze. Kippenvel verspreidt zich over mijn hele lijf.
    Hoe graag ik haar nu ook wil bespringen, er is iets dat me tegen houdt. Ik wil dat deze dag zo lang duurt als maar kan, hem zo intiem mogelijk met haar doorbrengen zonder onszelf volledig uit te putten.
    "Ideetjes, hm? Zoals een Spaanse Vingermassage?" grijns ik.
    Ik laat mijn hand dit keer wel tussen haar benen zakken en wrijf zachtjes over haar gevoelige plekje heen. Tergend langzaam laat ik mijn middelvinger in en uit haar glijden terwijl ik haar verder met mijn duim stimuleer. Ik geniet even van de uitdrukking op haar gezicht en zet mijn lippen dan in haar hals. Ik zuig zachtjes tot er net geen plekje kan ontstaan en ga dan verder op een ander stukje huid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ideetjes, hm? Zoals een Spaanse Vingermassage?"
    Een zucht verlaat mijn lippen wanneer ik zijn vingers net op de juiste plaats voel en sluit genietend mijn ogen. Ik bijt op mijn lip en slaak een goedkeurende kreun.
    "Ja, zoiets," zucht ik zacht.
    Wanneer hij me met zijn duim verder begint te stimuleren voel ik mijn ademhaling wat versnellen. Mijn hoofd tolt en ik ben al blij dat ik mijn ogen gesloten heb. Een tweede kreun rolt over mijn lippen wanneer ik voel dat hij zijn lippen in mijn hals plaatst en op mijn huid zuigt.
    "Trey," kreun ik zacht.
    Ik open mijn ogen half om hem aan te kijken en haal mijn hand even door zijn haren. Trillend van genot til ik mijn heupen op en duw mijn middel dichter tegen zijn hand aan, smekend om meer. Mijn onderbuik lijkt wel in brand te staan, en ik voel het tintelen tot in het binnenste van mijn ziel. Van elk plekje waar Trey me aanraakt, ben ik me plots superbewust en samen met mijn hartslag, versnelt mijn ademhaling weer. Als dit zo doorgaat, ga ik dit niet trekken. Tevergeefs probeer ik het hem te vertellen, maar het enige wat mijn lippen ontsnapt is af en toe een kreun of een zucht.
    "Mmmmh, stop," weet ik uiteindelijk toch uit te brengen.
    Als ik hem nu niet tegenhoud, weet ik van mezelf dat ik binnen enkele minuten trillend klaarkom, en stiekem verlang ik naar meer, wil ik samen met hem mijn hoogtepunt bereiken. Niets vind ik lekkerder dan weten dat we beiden elkaar lichamelijk genot kunnen bieden en er samen van genieten, hoewel ik ergens wel vermoed dat hij mij ook wel graag zie genieten, net als ik hem graag verwen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Maar hier ook, dus niet zeuren." Ik leg mijn vinger op mijn lippen, doe net alsof ik de zogenaamde sleutel weggooi.
    "Ik houd mijn mond al dicht hoor," zeg ik lachend om zijn woorden. Zeuren doe ik niet, in tegendeel zelfs. Ik moet heel eerlijk toegeven, ik vind het heus niet erg hier, maar thuis is ook prima. Momenteel geniet ik gewoon dat we hier zijn, Rey, ik en al onze vrienden om ons heen. Ergens hoop ik toch stiekem nog dat ook Cam en Liam uiteindelijk nog zullen komen, na hun huwelijksreis, zodat we echt compleet zullen zijn. Dat zou de vakantie echt naar zijn toppunt brengen, maar voor nu ben ik redelijk tevreden en kan ik er prima mee leven.
    Glimlachend kijk ik toe hoe hij zijn shirt uittrek, help hem behulpzaam en laat de toppen van mijn vingers lichtjes over zijn ontblote borstkas strelen.
    "Het is veel te warm voor elk kledingstuk, doe de jouwe ook maar uit," Grinnikend kijk ik hem aan, hap naar adem wanneer ik zijn vingers weer tussen mijn benen voel glijden en mijn ademhaling automatisch versneld. Mijn lippen laat ik naar zijn sleutelbeen glijden, waar ik zacht een kusje druk. Wanneer ik zie dat Rey wel erg ongeduldig is en al bezig is met het ontdoen van zijn broek, help ik hem behulpzaam mee en beantwoord zijn kus passioneel.
    "Rits zit aan de achterkant," doel ik erop dat als hij echt graag me wilt ontdoen van mijn jurkje, hij zelf de touwtjes in handen heeft liggen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik houd mijn mond al dicht hoor."
    Grijnzend kijk ik haar aan en druk een kusje op haar lippen.
    "Rits zit aan de achterkant."
    "Jawel, mevrouw," zeg ik braafjes.
    Mijn handen glijden over haar schouders, en ik leg mijn armen om haar heen zodat ik de rits los kan maken. Mijn lippen drukken kleine kusjes op haar schouders en in haar hals. Ik bijt even zacht op haar huid en kijk haar grijnzend aan.
    "En wat is de volgende stap?" vraag ik met een onschuldige blik.
    Grijnzend kijk ik haar aan. Bij deze geef ik haar de kans zelf de leiding te nemen, iets wat ik ongelooflijk opwindend vind.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Trey."
    Ik kijk haar in de ogen als ze een hand door mijn haren haalt en ril even. Ik vind het heerlijk hoe ze altijd tegen de richting in streelt en mijn hoofd dat grappige gevoel krijgt. Ik geniet met volle teugen van het zicht en van de geluidjes die ze maakt terwijl ze zichzelf dichter tegen mijn hand aandrukt.
    "Mmmmh, stop."
    Ik trek een wenkbrauw op en kijk haar even verbaasd aan. Stop? Vind ze het niet lekker? Dat lijkt me nogal gek gezien de kreunen die zojuist talrijk over haar lippen vloeiden. Langzaam en voorzichtig haal ik mijn hand weg.
    "Wat wil je dan?" fluister ik zacht.
    Ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar nog steeds in de ogen. Ik kan even niet anders dan glimlachen terwijl ik voel hoe ik vanbinnen helemaal warm word. Ik ben er zeker van dat ze dit na vijftig, honderd en duizend jaar nog steeds bij me teweeg brengt. Het is alsof ze een deel van mezelf is. Ik ben mijn rust kwijt als zij er niet is, voel me leeg en doelloos. Maar als ze er is, dan kan ik gewoon de wereld aan, voel ik me compleet.
    Ik druk opnieuw mijn lippen op de hare en laat ze er iets langer op rusten. Waarschijnlijk heb ik haar nu even de kans ontnomen te antwoorden, maar ik kon het niet helpen. Soms is het allemaal sterker dan mezelf bij haar.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Wat wil je dan?"
    Ik kijk even in zijn ogen en vergeet alles om me heen. Ik vergeet waar we zijn, ik vergeet even dat ik zwanger ben, ik vergeet wie ik ben. Het enige wat ik nog weet is dat ik van hem hou en niets liever wil dan bij hem zijn.
    Wanneer ik zijn lippen op de mijne voel, land ik weer met mijn twee voetjes op aarde en kus hem liefdevol terug. Mijn armen glijden automatisch rond zijn hals en zachtjes bijt ik op zijn lip.
    Ik open mijn ogen en besef dat ik zijn vraag nog steeds niet beantwoord heb.
    "Jou," zeg ik schor.
    Ik kuch even en laat mijn blik over zijn gezicht glijden.
    "Ik wil jou," fluister ik.
    Ik laat een van mijn handen langs zijn hals naar zijn borst glijden en voel zijn hartslag onder mijn aanraking. Vanbinnen word ik helemaal warm en mijn hartslag lijkt zich aan te passen aan de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Ik merk dat ik lichtjes ga grijnzen als ze op mijn lip bijt.
    "Jou. Ik wil jou."
    Pas nu merk ik dat haar armen om mijn nek liggen. Voorzichtig voor haar buik druk ik mezelf nog wat dichter tegen haar aan. Terwijl ik haar in de ogen lig te kijken, voel ik dat ze een van haar handen over mijn borstkas laat glijden tot die net boven mijn hart ligt.
    "Maar je hebt me al," fluister ik liefdevol. "Je hebt alles."
    Ik weet wel dat ze het op een andere manier bedoelde, maar het leek me even het vermelden waard. Ik zou haar alles geven waar ze om vraagt, mijn loft, mijn geld, mijn motor, alles wat ik bezit. Mij heeft ze al, al heel lang.
    Met een glimlach breng ik mijn gezicht weer dichter bij dat van haar. Mijn lippen strelen die van haar. Het doet me opnieuw denken aan onze eerste keer, zo voorzichtig, aftastend, liefdevol, tijdsloos. Ander is het ook héél fijn, ik heb niks liever dan dat ze een beetje wild is, maar op dit moment zou ik het niet anders willen dan zoals het is.
    Terwijl ik haar rustig blijf zoenen, laat ik me langzaam tussen haar benen zakken. Vervolgens dring ik rustig bij haar binnen. Meteen voel ik me opgelucht, hoewel er ook een bepaalde spanning blijft hangen. Heel langzaam begin ik te stoten.
    "Fé," mompel ik zachtjes tegen haar lippen aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Maar je hebt me al. Je hebt alles."
    De vlinders in mijn buik veranderen even in een stel olifanten die zowat alles verpletteren en een golf van liefde voor hem overspoelt me.
    "Bijna alles," zeg ik zacht, met een korte blik op mijn buik en de ring om mijn vinger. Hoewel ik meer dan tevreden ben met hoe het nu is, kan ik stiekem niet wachten tot de kleine er is, en ik officieel de zijne ben. Langs de andere kant hebben we natuurlijk zeeën van tijd, en mag een huwelijk nog best wel een poos wachten. Zolang ik die eeuwigheid naast zijn zijde mag doorbrengen, hoor je mij niet klagen.
    Klagen is alles behalve wat ik doe wanneer ik zijn lippen weer zachtjes op de mijne voel. Mijn hart mist enkele slagen wanneer hij bij me binnendringt en even staat mijn wereld weer stil. Een zucht verlaat mijn lippen en genietend sluit ik mijn ogen.
    "Fé."
    Ik klem mijn benen iets steviger om zijn middel maar trek hem nog net niet helemaal tegen me aan.
    "Mmmhm, Trey," antwoord ik beamend.
    Mijn hele lichaam tintelt van de opwinding. Op de tast ga ik op zoek naar zijn hand. Net wanneer ik onze vingers verstrengel, rolt een kleine kreun over mijn lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Mmmhm, Trey."
    Ik zucht genietend als ze me met haar benen een heel klein stukje dichter tegen zich aantrekt en mijn handen in de hare neemt. Ik knijp even in haar vingers en laat ter antwoord op de hare een kreun uit mijn mond ontsnappen.
    Ik druk mijn lippen op die van haar en zuig zachtjes op haar onderlip. Mijn vrije hand haal ik zachtjes door haar haren om die vervolgens naar haar borst te laten glijden die ik zachtjes begin te kneden. Pas na een tijdje besef ik dat ze eerder pijn had toen ik dat deed.
    "Mmmmsorry," mompel ik tegen haar lippen aan terwijl ik mijn hand een eindje in de lucht hou.
    Omdat ik natuurlijk niet de hele tijd zo kan blijven liggen, leg ik hem op haar buik neer en streel die met mijn duim.
    Mijn lippen lijken vastgekleefd aan die van haar. Gelukkig heb ik ook een neus om door adem te halen want ik zou nog liever dood vallen dan ophouden met kussen. Ondertussen blijf ik gewoon verder mijn heupen bewegen.
    Ik doe mijn ogen even open zodat ik haar gezicht kan zien.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.