• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Chris
    Ik had moeten lachen om wat Cait mij liet zien. Het zag er echt heel grappig uit. Ik lachte vrolijk terwijl ik mijn eten naar binnen werkte. Ik was niet de kieskeurigste als het om eten ging, ik at alles eigenlijk wel. Vrolijk etend keek ik naar de rest. Er zaten aparte, maar ook enge types tussen, bij sommige ging dit gecombineerd. Ik hoorde Eric zeggen dat het eten was afgelopen en ik stond op. Ik pakte een servetje maakte mijn mond schoon en liep snel de trap op. Ik pakte een van mijn schriftjes uit de kast en shreef snel iets op. Ik ging een gedicht ver Caitlynn schrijven.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Moet ik nog ergens op reageren? (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tania schreef:
    (...)

    Damian
    '' Hey!'' Zei ik toen ik de kamer binnenliep en Melinda zag zitten. Ze was er kennelijk al, had ik moeten weten, dan was k ook eerder gegaan. '' Werd je ook gek van de drukte?'' Vroeg ik haar. Ik kwam naast haar zitten en keek naar haar gitaar, het was een mooie gitaar, echt een superleuke. Ik deed mijn schoenen uit en trok mijn benen op. Toen kroop ik richting de kast naast het bed en trok er mijn lievelingsvest uit. Snel trok ik hem aan en kroop ik terug naar Melinda. '' Zover ik je gehoord heb vind ik dat je goed speelt. '' Zei ik enthousiast.


    (Ik had hem al aangepast^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jay

    Ik kon maar niet slapen. waarom niet?
    Op dat moment zag ik mijn prachtige vriendin Jaymina voor me. Ik was helemaal weg van hhar terwijl ik eerst niet op blond viel.
    opeens bedacht ik dat ik van m'n moeder een ketting had gekregen voor als ik een vriendinnetje kreeg. Die zal ik morgen aan haar geven.
    Het was een ketting met 2 hartjes in elkaar met heel kleinI LOVE YOU XXX-JAY perfect!


    live your life, it is beautiful as it is!

    Matthew
    'Ik wil niet'riep Felicia met een kinderstemmetje uit. Ik schoot in de lach om dat stemmetje.
    'Kom je mijn superman spelen als Jay me wil verkrachten?'
    'Altijd'beloofde ik haar waarna ik haar optilde en met haar naar de kamers rende.
    ' I will always be your Superman'riep ik grijsend naar haar.
    En dit beloofde ik. Ik zal er voor zorgen dat Jay haar met geen vinger aan zal raken, of iets zal doen wat zij niet wil.


    •*• Lululu •*•

    Noah
    Sarah was in de badkamer, maar ik daar sowieso niks te zoeken.
    Ik plofte op bed en keek de kamer rond. De ene kant was helemaal roze, de andere kant was kaal. Het was duidelijk dat de kale kant van mij was.
    Ik had geen posters bij of zo, dus ze zouden wel kaal blijven. Niet dat ik daar nou bepaald een probleem mee had.
    Ik dacht na over was Jess zei. Dat ik eigenlijk best kon winnen.
    Ik lachte in mezelf. Jess was aardig. Felicia trouwens ook, maar ons gesprek was opeens geëindigd toen er een andere jongen aankwam.

    Summer
    Ik ging terug naar de kamer en plofte op bed. Ik heb niet bepaald mensen leren kennen. Zal morgen wel komen of zo. Ik vraag me af met wie ik morgen de opdracht moet doen.

    --

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Sorry maar was op school daarnet en had nu lesvoorbereidingen te doen. Ik kan echt overdag niet schrijven want dan heb ik school :s]

    Max

    Eric riep dat we naar de kamers moesten dus besloot ik dat maar te doen. Ik ging naar mijn kamer en daar lag Jaymina al in bed. Ik kleedde me gauw om en merkte dat ik eigenlijk wel moe was. Ik ging in bed liggen en stuurde een smsje naar men zusje: Goed aangekomen, morgen krijgen we de eerste opdracht! Slaapwel xxx Max.
    Na enkele minuten voelde ik mijn ogen al zwaarder worden en viel ik in een diepe slaap.


    Allting handlar om relativitet

    BlueHope schreef:
    (...)

    (Ik had hem al aangepast^^)




    Ik zie het. ik pas mijn antwoord ook wel ff aan.

    Daniel
    Toen de deur openging keek ik op van mijn schetsboek. Het was Melinda met haar gitaar. Snel hield ik mijn oordopjes uit mijn oren en zwaaide ik naar haar. ''Hey, hoe vond je het beneden? Leuke mensen leren kennen?'' ik zette mijn schetsboek naast mij neer en keek haar aan met een glimlach op mijn gezicht. Ik deed mijn vest dicht en stak mijn handen in mijn zakken, het was koud. '' Zouden ze hier een kachel hebben? Het is echt fucking koud hier..'' Ik bekeek haar gitaar, wat een mooie. Vervolgens hield ik een hand door mijn haar en liet ik mij vallen op mijn kussen, ik was moe maar nog lang niet in de bui om te slapen.


    Hi. This makes no sence.

    Sarah
    In de badkamer besefte ik dat ik Noah maar een kans moest geven. We waren kamergenoten, en dat zou voorlopig wel zo blijven,. De concurrentie zou blijven, tenminste voor mij dan. Want ik was nog altijd van mening dat ik moest winnen. Ik kwam de badkamer uit en zag Noah zitten. Ik glimlachtte vriendelijk en zette mijn haarborstel neer. '' Sorry voor mijn gedrag van vandaag. Ik was een beetje opgefokt. Vergeef je me?'' Vroeg ik hem onzeker. Ik hoopte dat hij me zou vergeven. Ik hield mijn hand door mijn haar en kwam naast hem op het bed zitten. '' We zijn kamergenoten, en of we elkaar nou mogen of niet. Ik denk dat het verstandig is om gewoon chill te doen tegen elkaar, we hoeven geen beste vrienden te worden maar aardig doen kan altijd.. toch? ''


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina

    Ik zuchtte toen ik voelde dat de andere kant van het bed inzakte. Ik miste mijn familie. Mijn zusje. Ik voelde dat er tranen begonnen op te wellen in mijn ogen. Snikkend veegde ik ze weg. Hopend dat ze niet terug kwamen. Ik haalde diep adem en draaide me om naar Max. "Max? Max?" Wacht nee , nu maak ik hem wakker.. Of , maar - hij kan me het beste helpen..

    (Sorry als ie in de normale site klekn is , maar ik zit nu op mijn mobiel.. Sorry!)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camille
    En toen zat ik weer alleen. Ik sta op om naar mijn kamer te lopen.
    Alex ligt op het bed te bellen, ik glimlach naar hem en ga naast hem op het bed liggen. Ik zucht diep en staar naar het plafond, ik vind echt dat ik hier niet thuis hoor tussen al die getalenteerde mensen. Ik ga mezelf zo hard voor schut zetten.... iets waar ik een hekel aan heb.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Max

    Ik werd wakker door iemand die mijn naam riep. Ik vroeg me even af waar ik was en na een tijdje besefte ik het. "Jaymina?" vroeg ik verward. Ik probeerde te zien wie er naast me lag maar het was te donker. In een poging om het nachtlampje aan te doen botste ik tegen mijn gsm en die viel met een luide smak op de grond.


    Allting handlar om relativitet

    Noah
    Ik keek haar aan. Moest ik dit geloven? Misschien had ze hier de hele tijd op geoefend. Misschien ook niet.
    'Eh... Oké.' Ze leek wel aardig zonder de arrogante blik in haar ogen en ik zag het al wat zonniger in.
    Ik wilde beginnen over dat ik haar daarstraks vroeg om te zingen, maar ik luisterde liever naar mijn eigen muziek, om eerlijk te zijn.

    Alex

    Toen Camille binnenkwam zei ik tegen mijn zusje dat ik moest gaan. Het was sowieso tijd voor haar om te gaan slapen, ik zong nog even zachtjes een slaapliedje voor haar en hing toen op. ''Hey hey.'' Zei ik toen tegen Camille. Ze zag er niet heel blij uit, ik vroeg me af waarom. ''Hoe vond je het? Gaat het een beetje met je? je ziet er een beetje... unhappy uit.'' Ik keek haar aan en draaide naar haar toe om mijn interesse te tonen. Ik kon er altijd slecht tegen als iemand ongelukkig was, ik probeerde ze dan ook altijd gelijk weer blij te maken.


    Hi. This makes no sence.