• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Felicia Kiara Mancini
    Hij liep naar de muziek installatie en koos een nummer uit. 'Ik ben lang niet zo goed als jij hoor!' riep hij nog voordat de eerste noten uit de boxen klonken.
    Hij begon meteen te dansen en kreeg na verloop van tijd een grote grijns op zijn gezicht, je zag gewoon dat hij ervan genoot. Ook ik zat met een grote grijns op mijn gezicht naar hem te kijken. De beheersing die hij over zijn lichaam had, en de emotie die hij in zijn dans legde was niet normaal. De muziek stopte en ik zag hoe hij zijn blik op mij richtte, wachtend totdat ik iets zou zeggen.
    'Wauw Matthew! Dat was super goed, waarom zeg je dat je niet zo goed als mij bent? Jou talent is veel groter!' zei ik toen ik op stond van mijn plekje op de grond en mijn hakken in mijn hand nam.
    'Dat was echt goed!' zei ik nogmaals toen ik hem grijnzend aankeek. Nu ik zo voor hem stond zonder mijn hakken aan, was ik nog kleiner en moest ik alsnog omhoog kijken. Ik haatte het soms wel dat ik zo klein was, maar aan de andere kant was het meestal toch wel leuk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Noah
    'Noah,' antwoordde ik. Ik heb mijn naam vandaag zo vaak gezegd, het gaat automatisch.
    Het was een tijdje stil. 'Dus. Wat is jouw talent?
    Terwijl ik wachtte op antwoord bestudeerde ik Jess.

    [Had je haar uiterlijk al?]

    Matthew
    'Wauw Matthew! Dat was super goed, waarom zeg je dat je niet zo goed als mij bent? Jou talent is veel groter!' reageerde ze.
    Ik protesteerde direct en begon haar te kietelen , hopelijk kon ze daar niet tegen.'Ik stop pas als je toegeeft dat jij beter bent' roep ik naar Felicia.


    •*• Lululu •*•

    Jessica
    'Noah'zei hij stilletjes.
    Ik merkte dat hij een stille jonegn was die niet veel van praten hield. Na een korte stilte vroeg ik welk talent ik had.
    'Ik dans, en wat doe jij?'antwoorde ik.
    (soory dat ie zo kort is, ik moet eten ;))


    •*• Lululu •*•

    ( Wanneer is het nacht?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Felicia Kiara Mancini
    Hij protesteerde meteen en begon me te kietelen. Mijn hakken vielen uit mijn hand op de grond, want kietelen was iets waar ik absoluut niet tegen kon.
    'Ik stop pas als jij toegeeft dat je beter bent!' riep hij naar me. Ik viel bijna op de grond van het lachen, want ik kon er echt niet tegen.
    'S-stop!' riep ik half gillend, half lachend tegen Matthew. 'J-jij bent beter!' zei ik met tranen in mijn ogen van het lachen.
    Als hij nog langer doorging met kietelen dan viel ik echt neer, want ik werd er helemaal gek van. Niet dat ik het erg vond dat Matthew me aanraakte. Felicia, hou je hoofd erbij, schoot door mijn hoofd heen. Waarom dacht ik aan Matthew die me aanraakte, en waarom vond ik het fijn? De gedachten gingen niet uit mijn hoofd en ik voelde hoe mijn wangen langzaam rood kleurde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Eric:
    '' Hallo Allemaal. Ik hoop dat jullie genoten hebben van het eten. Ik zie dat niet iedereen er is maar oké, ze zouden wel zo hun redens hebben. Jullie moeten nu terug naar de kamer, we staan morgen op tijd op voor de eerste opdracht. De teams worden morgen bekend, je werkt in tweetallen. Jullie hoefen geen wekker te zetten, dat doen wij al. Slaap lekker en geniet van je avond. Tot morgen!


    Hi. This makes no sence.

    Noah
    'Ik drum, maar ik betwijfel of ik met dat deze wedstrijd ga winnen,' grinnik ik.
    We worden terug naar de kamers geroepen.
    Ik baalde. 'Oh. Nou, ik zie je dan wel weer.' Ik stond op, glimlachte nog een keer naar Jess en ging richting de kamers.
    Nou, jippie, weer met Sarah. Dat ging nog leuk worden...

    Matthew
    "S-stop'riep ze. Ik kietelde haar vrolijk door en hield haar stevig in mijn armen gevangen.'J-jij bent beter'wist ze te kunnen zeggen.
    'Nietes, jij krijgt de kieteldood!'grijnsde ik.We werden helaas onderbroken door Eric zijn stem die melde dat we naar onze kamers moesten gaan.
    Ik trok Felicia mee terug omhoog.'Ga je mee? 'vroeg ik toen.


    •*• Lululu •*•

    Sarah
    Toen Eric vertelde dat we terugmoesten naar de kamer stond ik zuchtend op. Ik weet niet of ik erg onder de indruk was door het eten, het was nogal vet vond ik. De rest van de groep leek er geen problemen mee te hebben, whatever, het zal wel. Ik liep naar de kamer, Noah was er nog niet. Ik zuchtte en liep door naar de badkamer. Ik pakte mijn borstel en begon mijn donkerbruine haar te borstelen. Ik was benieuwd hoe het zou verlopen in de competitie. Ik hoorde de deur opengaan. Ik keek om de hoek en zag nog niemand. Ik hield mijn schouders op, waarschijnlijk de kamer hiernaast.

    Damian
    Ik stond op nadat Eric gepraat had en zwaaide naar de mensen waar ik net mee zat. Ik liep snel naar de kamer, teveel mensen om me heen, teveel drukte. Ik vond mijn kamergenoot, Melinda, wel erg aardig. Ik vond het om eerlijk te zijn helemaal niet erg om met haar op een kamer te zitten, ze was heel relaxed. ik liep de kamer binnen, leeg. Ik liep naar mijn kast en pakte mijn tekenblok en potloden. Ik ging op bed liggen en pakte mijn camera. Ik had onderweg foto's gemaakt van het landschap en misschien had ik nu tijd om aan een tekening te werken. Ik pakte mijn mp3 speler en zette wat muziek op. De tijd ging voorbij en voor ik het doorhad ging de deur open.

    Alex
    Het diner was wel redelijk. De mensen die ik had leren kennen waren best aardig tot nu toe. Ze waren anders dan de mensen waar ik mee om ging maar ik moest toegeven dat ze niet vreselijk waren of zo. Ik liep terug naar mijn kamer en gooide de deur open. Ik deed een paar random dans moves en gooide de deur dicht. Ik pakte mijn telefoon en zag dat ik een gemiste oproep had, mijn zusje. Ik glimlachtte en belde snel terug. ''Zusje! Hoe gaat het ermee?'' Vroeg ik. '' Ik mis je nu al maar het moet, het is voor mijn dromen. Hoe gaat het met mama? Zorg goed voor haar he?'' Ik voerde een heel gesprek en ging op bed liggen. Ik luisterde naar mijn zusje. Ze was zo schattig, pas tien en nu al erg zelfstandig en superlief.


    Hi. This makes no sence.

    Jay

    Toen ik hoorde dat we naar bed moesten gaan gaf ik Jaymina een laatste zoen en ging naar m'n kamer.
    Jippie, Felicia vertrouwd me helemaal niet en dan moet ik ook al met haar op de kamer slapen.
    Ik liep m'n kamer binnen deed m'n pyjama aan en ging in bed liggen hopend dat ik al sliep voor Felicia binnen kwam.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Melinda
    Ik keek even op toen ik Eric zijn stem hoorde. Hij verzocht ons terug naar de kamers te gaan. Ik zat buiten. Al een tijdje. Ik was op mijn gitaar aan het spelen, lekker in mijn eentje.Ik had het niet zo op grote onbekende groepen, dus was ik ook niet zomaar ergens bij gaan zitten. Dat was gewoon niet zoals mij, mensen kwamen normaal altijd op mij af, maar ja. Ik probeer met moeite de laatste noten te spelen van Bad Romance, maar dan de versie van Artist Vs. Poet en dan acoustisch. Ik lachte soms als iets goed ging of juist helemaal fout. Ik besloot maar weer naar binnen te gaan. Het werd koud. Ik voelde nog louder aan dan normaal endat was niet goed. Vrolijk liep ik de trap op Bad romance nog zingend en liep mijn kamer binnen. Ik zwaaide vrolijk en een beetje verlegen naar Damian. Daarna zette ik zacht zingend mijn gitaar weg

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:35 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia Kiara Mancini
    Eric riep dat we terug naar onze kamers moesten en meteen veranderde mijn stemming van vrolijk naar droevig en misschien wel een tikkeltje bang.
    'Ik wil niet.' zei ik als een klein kind met een preullip tegen Matthew.
    'Kom je mijn superman spelen als Jay me wil verkrachten?' zei ik toen ik hem grijnzend aankeek. Niet dat ik dat van Jay verwachtte, maar zijn eerste indruk was gewoon niet zo goed en ik had echt gekke scenarios in mijn hoofd op dit moment.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jessica
    'Ik drum, maar ik betwijfel of ik met dat deze wedstrijd ga winnen'antwoord hij.
    Dus hij drumt, wat interessant. Dat had ik nou niet verwacht. Ik heb mensen altijd al interssant gevonden. Ik wilde altijd van iedereen weten wat hij of zij deed. Ik zou de jongen graag een koortje horen drummen. Drummen is een heel speciaal talent, niet veel mensen beofenen het.
    'Iedereen heeft evenveel kans met deze wedstrijd geloof me maar nou. Het maakt niet uit of je tekent, drumt danst of zingt het gaat hier om talent. En ik weet zeker dat jij dat hebt dus dan heb je vast wel een kans', antwoorde ik. Eric zei dat we naar onze kamers moesten gaan aangezien we er morgen weer vroeg uitmoesten.'Oh. Nou, ik zie je dan wel weer.' zei Noah. 'Welterusten'antwoorde ik, maar ik betwijfelde het alsof hij mij gehoord had aangezien hij al weg was gelopen. Noah was heel anders dan je dacht. Hij was dan wel misschien een beetje gesloten, maar hij was een hele aardige jongen datw as wel gebleken uit ons gesprek. Noah zal waarschijnlijk een hele goede vriend kunnen worden, want mijn type is hij nou niet bepaald. Maar ja, alles kan hier veranderen, en uiterlijk zegt niet alles. Ik sta langzaam, roep wat zoals'Welterusten' naar de rest en loop vervolgens naar mijn kamer toen. Ik open de deur en zie dat David er nog niet is. Ik merk opeens dat ik wel erg moe ben dus ik kleed me snel om een ga dan in bed liggen, douchen doe ik morgenochtend wel. Gelukkig hebb ik al mijn kleren al in mijn kast gestopt.Ik denk nog even na over deze geweldige dag, en over de aardige mensen die ik heb ontmoet. Tot nu toe is iedereen erg aardig hier, besluit ik tevreden. De vermoeidheid neemt het van me over, waarna ik langzaam wegzak en wordt meegevoerd naar dromenland.


    •*• Lululu •*•

    BlueHope schreef:
    Melinda
    Ik keek even op toen ik Eric zijn stem hoorde. Hij verzocht ons terug naar de kamers te gaan. Ik zat buiten. Al een tijdje. Ik was op mijn gitaar aan het spelen, lekker in mijn eentje.Ik had het niet zo op grote onbekende groepen, dus was ik ook niet zomaar ergens bij gaan zitten. Dat was gewoon niet zoals mij, mensen kwamen normaal altijd op mij af, maar ja. Ik probeer met moeite de laatste noten te spelen van Bad Romance, maar dan de versie van Artist Vs. Poet en dan acoustisch. Ik lachte soms als iets goed ging of juist helemaal fout. Ik besloot maar weer naar binnen te gaan. Het werd koud. Ik voelde nog louder aan dan normaal endat was niet goed. Vrolijk liep ik de trap op Bad romance nog zingend en liep mijn kamer binnen. Ik zwaaide vrolijk en een beetje verlegen naar Damian. Daarna zette ik zacht zingend mijn gitaar weg


    Damian
    '' Hey!'' Zei ik toen ik de kamer binnenliep en Melinda zag zitten. Ze was er kennelijk al, had ik moeten weten, dan was k ook eerder gegaan. '' Werd je ook gek van de drukte?'' Vroeg ik haar. Ik kwam naast haar zitten en keek naar haar gitaar, het was een mooie gitaar, echt een superleuke. Ik deed mijn schoenen uit en trok mijn benen op. Toen kroop ik richting de kast naast het bed en trok er mijn lievelingsvest uit. Snel trok ik hem aan en kroop ik terug naar Melinda. '' Zover ik je gehoord heb vind ik dat je goed speelt. '' Zei ik enthousiast.


    Hi. This makes no sence.