• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik lach even zacht en schud mijn hoofd. "Nee, ik heb mijn eten zo snel mogelijk opgegeten enben naar buiten gevlucht. Daar is het nog kouder." Zeg ik en haal mijn schouders op. Ik open de kast deur en pak er een korte broek uit met een topje. Normaal sliep ik in mijnondergoed, maar dat kon ik nu niet doen. Of ik kon het wel, maar ik wilde het ergens liever niet. Gewoon niet. Niks mis mee toch. Ik lag mijn 'pyjama' aan het voeten eindd en ging naast Damian zitten. "Maar beneden is het erg mooi en volgens mij hebben ze wel een kachel. Welk huis heeft nou geen kachel? Wat moet je dan gaan doen? Elkaar warm houden?" Zeg ik half lachend. Ik trek mijn schoenenuit en zwaai mijn benen op het bed. Ik was te lui om naar de badkamer te lopen, dus ik deed het zo wel.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sarah
    Hij klonk niet heel positief en ik snapte goed dat hij niet heel erg overtuigd was door mij. Ik zuchtte en stond weer op. Tijd om mijn make up af te halen. Ik voelde me soms een grote mislukkeling. Ik wist dat mijn arrogantie en alles gewoon een act was. Ik was eigenlijk hel lief, tenminste, soms. Alle make up en strakke jurkjes droeg ik alleen maar om mezelf meer zeker te voelen. Ik pakte een make up remove doekje en hield mijn make up er af. Alles eraf. Van de foundation tot de mascara, alles eraf. Vol schaamte liep ik weer teurg naar de kamer, ik hoopte dat ik er niet uitzag als een debiel. '' Denk er maar over na...'' Zei ik toen zachtjes.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:13 ]


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina

    Ik schrok op door de stem van Max en dat zijn telefoon op de grond viel. Zelf reikte ik naar mijn nachtlampje. Ik glimlachte waterig naar hem. "Sorry van mijn make up." Mompelde ik. Ik zag er vast niet uit , uitgelopen mascara. Foundation weggevaagd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian
    TOen ze mij antwoordde lachtte ik ook. '' Als ik dat geweten had was ik meteen naar de kamer gegaan. Ik vond het veel te druk beneden, al heb ik wel twee aardige mensen leren kennen. Ik denk dat je ze ook wel mag. '' Ze maakte de opmerking over het warmhouden, ik lachtte. ''Tjah, wie weet, misschien is dat hun doel wel. ''Toen ik zag dat ze van plan was om haar pyama aan te doen stond ik op. '' Oh, ehm, ja ga jij je maar hier omkleden. Ik laat je wel even, ik ben dan in de badkamer. ik trok een joggingbroek en een shirt uit de kast en liep naar de badkamer. In de badkamer gooide ik een plens water in mijn gezicht en poetstte ik mijn tanden alvast. Een paar minuten later hoorde ik niets meer vanuit de kamer en nam ik aan dat Melinda klaar was met omkleden. '' Mel?'' Vroeg ik. ''Ben je klaar?'' Ik deed de deur open en liep naar binnen.


    Hi. This makes no sence.

    Max

    "Heb je geweend? Scheelt er iets?" vroeg ik bezorgd aan Jaymina. Ik hoopte maar dat ik oké was, of dat ik haar kon helpen. "Je hoeft het mij niet te vertellen hoor, maar ik ben normaal de jongen waar iedereen alles aan vertelt, dus ik ben het best gewoon." probeerde ik haar gerust te stellen.


    Allting handlar om relativitet

    ( het is trouwens Matthew ;) )


    •*• Lululu •*•

    Melinda
    ''Tjah, wie weet, misschien is dat hun doel wel." Zei hij. Ik moest lachen. Misschien wel. Kon eigenlijk best, daar zag ik die mensen van deze talentenjacht nog wel voor aan. Niet dat ik er heel veel problemen mee zou hebben, maar ik had liever een warme kachel. Damian zei dat hij de badkamer wel zou nemen en ik me hier op kon kleedde.Ik glimlachte en knikte. Toen hij de badkamer deur had dichtgedaan stond ik op en trok mijn shirt over mijn hoofd. Mijn broek lag ik naast mijn shirt op een hoopje op mijn koffer. Ik zette mijn spijgel, ja ik had een eigen spiegel mee genomen, neer en begn mijn make-up eraf te halen. Ik trok mijn shorte aan enpakte mijn borstel. Mijn haarkammen was niet veel werk, maar moest wel even gedaan worden. De badkamer deur gingopen en ik keek op. "Umh, nee, ben nog nie helemaal klaar. Weet je, ik denk dat ik beter eerst mijn shirtje had kunnen aantrekken en dan mijn make-up eraf had moeten halen." Zei ik bedenkelijk terwijl ik mijnarmen om me heen sloeg en naar mijn shirtje liep. Ik trok hem snel aan en legde mijn borstel weg. "Dus, ik ben nog niet moe, of niet moe moe"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel
    Ik trok de deur open en toen ik haar naar haar shirt zag grijpen slikte ik ongemakkelijk. Oeps. Ik hield snel mijn hand voor mijn ogen en keek weg. '' Oh shit sorry. Ik kijk niet, trek maar snel aan. '' Toen ze het shirt had aangetrokken liep ik naar binnen en kwam ik naast haar zitten. Ik keek naar haar en glimlachtte. Dit was iets wat ik lang niet gezien had. Een meisje die ook mooi was zonder make up. Toen ze zei dat ze nog niet moe was knikte ik. '' Ik ook niet, naja, eigenlijk wel. Ik wil gewoon niet slapen, totaal geen zin in. '' Ik besefte ineens dat ik iets vergeten was. Mijn lenzen. '' Oh wacht. Ik ben zo terug, ik ben wat vergeten. Ik stond snel op en liep naar de badkamer. Ik deed mijn lensen uit en deed mijn bril op. Oh, genant. Ik liep terug en bedekte mijn ogen. ''Oke, niet lachen. dit is vreselijk, ik weet het. ''


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina

    Ik knikte. "Ik mis mijn familie en ik doe me anders voor dan ik ben. Ik haatmijn leven" gefrustreerd goiide ik mijn gezicht in mijn kussen. Meerdere tranen lieoen weer over mijn wangen. "Ik haat het"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ( Waar is Felicia?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Max

    Ik schrok even van Jaymina's antwoord. "Maar waarom doe je je anders voor dan? Je moet zijn wie je écht vanbinnen bent, anders kan je helemaal niet gelukkig zijn." Ik wreef over haar rug met mijn hand om haar te kalmeren.


    Allting handlar om relativitet

    Jay

    Ik dacht dat ik iemand hoorde huilen en ging opzoek naar het geluid.
    toen ik het geluid op z'n hardst hoorde zag ik dat het de kamer van Jaymina en Max was.
    Ik liep teug naar m'n kamer pakte het kettinkje en klopte op de deur.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Melinda
    Een beetje twijfelend ging ik zitten Damian kwam naast mij zitten. Ik had een best wel grote glimlach op mijn gezicht. Ik was momenteel zo blij dat ik met een jongen die gewoon weg keek op eenkamer zat. Het wasleif en gewelig en schattig tegelijk. Hij keek me glimlachend aan en ik keek een naar de grond. Hij had ook geen zin om te slapen, maar was blijkbaar weliets vergeten. Toen hij terug kwam had hij een bril op. Ik had er ook een, voor lezen, maar ik kon niet goed verweg zien en kleine letters waren moeilijk. Maar hij had er dus altijd een nodig, nam ik aan. "Ik moest wel lachen, maar dat is gewoon glimlachen. Hij staat je wel goed. Je kan het hebben." Zei ik met een schuin hoofd. De bril stond hem echt goed, niet veel mensen waren even knap met bril als zonder. Maar de meeste zag je alleen maar met, dus ja. "wet je, ik wil vragen of we een spelletje kunnen doen, mar ben bang dat je net als mijn vrienden en vriedinnen een hatelijk spel voorsteld." Zei ik eelrijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    MissClove schreef:
    ( Waar is Felicia?)

    ( die speelt superman met Matthew ^^)


    •*• Lululu •*•

    Jaymina

    Ik knikte. "Natuurlijk is dat." Ik hoorde iemand op de deur kloppen. "Wacht , nee niet opendoen. Ik wil gaan slapen." Mompelde ik. Toen hoorde ik nog een klop.ik kreunde ellendig. "Ik ga nergens heen." Zei ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I don't want you to die, I want you to suffer.