• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Zelfs de eigenaar van de RPG Tania doet dat bijna nooit.


    Haha inderdaad, naja als mensen zich eraan irriteren moeten ze het zeggen dan ga ik er beter opletten. Bij mezelf en bij de anderen (:

    Btw. daar ga ik wel ff wat van zeggen, alsjeblieft niet te veel offtopic. x

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 18:24 ]


    Hi. This makes no sence.

    Dragneel schreef:
    Wuh, ik snap er even niks meer van.
    Wat ik wel weet is dat Noah en Summer even met niemand praten?
    Zijn ze nog steeds in de eetzaal? Zo ja, wie wil even bij ze komen? :3

    Tania schreef:
    (...)

    Haha inderdaad, naja als mensen zich eraan irriteren moeten ze het zeggen dan ga ik er beter opletten. Bij mezelf en bij de anderen (:

    Btw. daar ga ik wel ff wat van zeggen, alsjeblieft niet te veel offtopic. x


    Wat is dan het minimalen?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Tania schreef:
    (...)

    Haha inderdaad, naja als mensen zich eraan irriteren moeten ze het zeggen dan ga ik er beter opletten. Bij mezelf en bij de anderen (:

    Btw. daar ga ik wel ff wat van zeggen, alsjeblieft niet te veel offtopic. x

    [Misschien is een praattopic dan handig?
    Ik ben bezig met wiskunde, dus ik heb een hele tijd niet gereageerd.:'D]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xClove schreef:
    Caitlynn
    Ik kijk van Azer naar Chris, en ik lach naar de laatste. Azer was 19 toen hij was gestorven, verschrikkelijk jong dus, en een is een jaar ouder dan mij. Ik laat Chris' pols los en Azer is weg.Ik kijk Chris aan. 'Zullen we gaan eten?' ik houd mijn hoofd schuin en haal een hand door mijn haar. Ik had inmiddels best wel honger, dus mijn maag knorde.


    [Sorry dat ik steeds mezelf quote, maar de rpg gaat nogal snel. Dan hoeft Bluehope/Savannah het ook niet op te zoeken (: ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dragneel schreef:
    (...)


    Je kan naar Damian komen?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:13 ]


    Hi. This makes no sence.

    Memoria schreef:
    (...)
    [Misschien is een praattopic dan handig?
    Ik ben bezig met wiskunde, dus ik heb een hele tijd niet gereageerd.:'D]


    In het rollentopic kan je offtopic praten c;


    Hi. This makes no sence.

    xClove schreef:
    (...)

    [Sorry dat ik steeds mezelf quote, maar de rpg gaat nogal snel. Dan hoeft Bluehope/Savannah het ook niet op te zoeken (: ]


    (Zeg maar Savannah/Sav hoor^^ En bedankt, het gaat idd een beetje snel)

    Chris
    Ik kijk een beetje verbaasd naar de jongen en knik maar een beetj. Ik had geen idee wat hier aan de hand was, maar het was zeker wel interessant. Ik kijk naar Cait en zucht. "Ja, laten we gaan eten, ik heb honger." Zeg ik op momotoon en loop richting de eetkamer. Ik vond het heel cool om eengeest te zien, maar ik was altijd al bang voor geesten enzop geweest, dus wist ik niet wat ik er van moet vinden. Ik schuif een stoel naar achter en gebaar dat Cait er op kan gaan zitten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caitlynn
    'Dankje.' ik glimlach naar hem en ga zitten op de stoel. Ik kijk om me heen, en zie flink wat mensen. Er zijn zo te zien ook flink wat eigendunken, en mijn gezicht vertrekt even. Alsof ik hem heb opgeroepen stormt Azer weer naar binnen. Ik lach zacht om zijn acties en volg hem nauwkeurig. Hij haalt wat geintjes uit bij de mensen die ik net benoemde als eigendunken, fluit op zijn vingers en Finn komt binnengestormd. Ik lig nu echt half in een deuk, en om het Chris te laten begrijpen pak ik hem weer bij zijn pols en laat zien wat de twee allemaal uitspoken. Sommige meisjes zitten te gillen alsof ze door honderden spinnen omgeven zijn.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mensen, ik ga geen 3 keer quoten; mag ik even een samenvatting + zijn ze nog in de eetzaal?

    Dragneel schreef:
    Mensen, ik ga geen 3 keer quoten; mag ik even een samenvatting + zijn
    ze nog in de eetzaal?

    Matthew en Felicia zijn niet meer in de eetzaal, maar kunnen daar wel naar terug keren. Jessica is echter wel in de eetzal alleen ^^)


    •*• Lululu •*•

    Dragneel schreef:
    Mensen, ik ga geen 3 keer quoten; mag ik even een samenvatting + zijn ze nog in de eetzaal?


    Ze zijn nog in de eetzaal, Jaymina en Jay zijn (al) een stelletje geworden, en Azer, een geest-vriend-geval van Caitlynn zet momenteel de eetzaal op stelten. zo goed?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Oké, bedankt, ik ga wel even naar Jessica toe. Ik stuur Noah wel.

    Noah
    Oké, Felicia ben ik al kwijt aan god weet wie. Ach, ik ken tenminste iemand. Even iemand anders proberen.
    Ik loop naar een meisje (Jessica) toe en ga naast haar zitten. 'Hai,' zeg ik.

    [Sorry, twee regels, ik ben met vanalles bezig en mijn inspiratie staat momenteel op 0.]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:39 ]

    Matthew
    Ze had me verteld dat ze met Jay op de kamer zat. Ik mocht hem niet zo. Hij z ag er uit alsof hij haar ieder moment kon bespringen. Ik voelde een grote steek van jaloezie, aangezien ik nniet bij haar op de kamer zat.Maar dat was natuurlijk niet zo aardig van me aangezien de paar woorden die Summer en ik gewisseld hadden, best gezellig waren. Ze leuk me een leuke meid. 'Als iemand zou zeggen dat Jay me wil verkrachten, zou ik het zo geloven.' zei ze toen plotseling. Ik wou er net op reageren maar toen trok ze haar hakken uit en zei: 'Nu wil ik jouw zien dansen'. Ik keek om me heen en zag een muziek installatie staan. IK liep er naartoe en koos een nummer uit.'Ik ben lang niet zo goed als jij hoor'riep ik nog snel voordat de muziek begon. Ik voelde de muziek in mij, en ik begon vanzelf te dansen. Ik kreeg vanzelf een grote grijns op mijn gezicht en ik danste verder. Ik houd van dansen, het is iets van mij alleen. Ik was bijna vergeten dat Felicia er ook nog was. Toen de muziek stopte keek ik naar Felica, wachtend op haar mening. Ergens werd ik bang, dat ze het niet goed zou vinden. Dat ze het nutteloos vind net zoals mijn vader.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 19:42 ]


    •*• Lululu •*•

    Jessica
    Na een tijdje alleen aan tafel te hebben gezeten kwam er een jongen naar me toe lopen. Hij had piekzwart haar en een caphuchon op. Hij leek me wel aardig, iemand die graag alleen is.'Hai'zegt de jongen. Ik draai me volledig om naar de vreemdeling.'Hoi, ik ben Jess, en jij bent?'vroeg ik toen maar nieuwsgierig. Ik was best wel benieuwd wat voor talent hij had, het was nou niet bepaald te raden zoals bij Matthew. Aan zijn spieren kon je namelijk zien dat hij een danser was. Deze jongen had wel spieren, maar ik geloofde nou niet dat dit een danser zou zijn, daar had hij een appart postuur voor.Ik keek hem met een grote glimlach aan en keek vragend naar hem.


    •*• Lululu •*•