• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    xClove schreef:
    (...)

    Caitlynn
    Als ik naar beneden ben gekomen, vraagt hij of mijn gave spiritueel is. Ik knik. 'Wacht, ik kan het je laten zien.' Ik riep Azer op in mijn hoofd, de geest die meestal bij me blijft en die ik het beste ken in de "andere wereld". Als ik mijn ogen open, staat hij voor me. Hij lacht zijn typische scheve lachje en heeft dezelfde kleding aan als altijd, en zoals gewoonlijk loopt hij op blote voeten. Zijn haar is stijl en donker. Ik pak Chris voorzichtig bij zijn pols. Als het goed is kon hij Azer nu zien. 'Chris, dit is Azer.' Azer lacht naar hem en steekt zijn hand uit. Als normaal hebben geesten een vastere vorm als ik erbij ben, dus hij is massief. Zij het niet ijskoud.


    [Sorry, post nog wel eens onder schooltijd, dus is snel weg :') ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Ik keek hem met -bijna- open mond aan. ''Je-je vindt mij leuk?'' Ik voelde mezelf weer voor de zoveelste keer rood worden. ''Je bent best wel leuk , dus maak je maar geen zorgen.'' glimlachte ik. Wacht wat?! Ja ja , het was waar - maar waarom heb ik het gezegd?


    Jay

    ,, Ow oke'' zei ik toen ze zei dat ik best leuk ben. Ik vond het jammer dat ze me niet leuk leuk vond
    ,, Maar met wie deel je een kamer?'' vroeg ik geïnteresseerde


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jaymina

    Ik zag dat zijn blik een beetje van vrolijk naar teleurgesteld veranderde , dus ik drukte een kus op zijn wang en glimlachte. ''Ik zit op een kamer met Max.'' glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Chris
    Met grote ogen kijk ik naar de man die zojuist verschenen is. Ik wist niet wat ik ervan moest denken, ik wist geeneens of ik niet inslaap was gevallen. Ik kijk een beetje twijfelend naar de hand en schud hem vervolgens. Ijskoude rillingen gingen door mij heen en ik bibberde even. "Koud." Fluister ik en lach even naar de man. Oke, dit was toch zeker wel een beetje eng. Ik bedoel, kom op, er verscheen net een man uit het niets, dat was gewoon raar. "Wow." Weet ik nog uit te brengen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Ik zag dat zijn blik een beetje van vrolijk naar teleurgesteld veranderde , dus ik drukte een kus op zijn wang en glimlachte. ''Ik zit op een kamer met Max.'' glimlachte ik.


    Jay

    ,, Dus jij slaapt met Max? Ik met Felicia, Maar ik denk dat ze me nog niet zo mag omdat ze waarschijnlijk denkt dat ik haar wil verkrachten dat helemaal niet zo is. Ik ben helemaal niet op haar allen op jou'' zei ik maar toen ik nadacht over met ik net zei. Sloeg ik een hand voor m'm mond en werd langzaam roze.


    live your life, it is beautiful as it is!

    --

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Ik moet nu even eten, maar iemand waar straks Melinda of Dan naast kan gaan zitten??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jaymina

    Ik grinnikte bij zijn reactie. ''Laat me eens raden , je was eerst wel op haar?'' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en lachtje licht. ''Ik ga Max leuk naar de bank sturen. Heb ik heel dat bed voor mezelf'' glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Caitlynn
    Ik kijk van Azer naar Chris, en ik lach naar de laatste. Azer was 19 toen hij was gestorven, verschrikkelijk jong dus, en een is een jaar ouder dan mij. Ik laat Chris' pols los en Azer is weg.Ik kijk Chris aan. 'Zullen we gaan eten?' ik houd mijn hoofd schuin en haal een hand door mijn haar. Ik had inmiddels best wel honger, dus mijn maag knorde.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Ik grinnikte bij zijn reactie. ''Laat me eens raden , je was eerst wel op haar?'' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en lachtje licht. ''Ik ga Max leuk naar de bank sturen. Heb ik heel dat bed voor mezelf'' glimlachte ik.


    Jay
    ,, Ja ik was eerst op haar uiterlijk maar nu echt niet meer. Hebben jullie maar 1 tweepersoons bed? wij niet. vet fijn want ander gaat Felicia echt niet slapen terwijl ze haar rust zo nodig hebt.'' zei ik terwijl ik haar in haar mooie ogen keek waarin ik hele maal verzonk.


    live your life, it is beautiful as it is!

    BlueHope schreef:
    (Ik moet nu even eten, maar iemand waar straks Melinda of Dan naast kan gaan zitten??)


    Ze kan wel weer naar Damian komen?


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina

    Ik zuchtte. ''Ja , we hebben maar één tweepersoonsbed. Helaas van wel.'' mompelde ik. Ik keek in zijn mooie ogen en op een moment wou ik mijn lippen stevig op de zijne drukken , maar dat gaat natuurlijk niet zo snel. Ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer. ''Zullen we even naar boven gaan? Daar hebben we wat privacy en kunnen we meer vertellen.'' grijnsde ik.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 17:26 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Ik zuchtte. ''Ja , we hebben maar één tweepersoonsbed. Helaas van wel.'' mompelde ik. Ik keek in zijn mooie ogen en op een moment wou ik mijn lippen stevig op de zijne drukken , maar dat gaat natuurlijk niet zo snel. Ik zuchtte en sloeg mijn ogen neer. ''Zullen we even naar boven gaan? Daar hebben we wat privacy en kunnen we meer vertellen.'' grijnsde ik.


    Jay

    ,, Naar boven? Met jou altijd'' zei ik met een grote glimlach op m'n gezicht. O ik zou zo graag haar zoenen. dan is dat m'n eerste kus!


    live your life, it is beautiful as it is!

    [Oh god , nu maak ik haar echt een player (-_-) Maar jah , who cares. Iedereen heeft zo'n iemand nodig xd[

    Jaymina
    Ik glimlachte even bij het zien van zijn glimlachende gezicht. ''Maar dan moet jij wel wat meer uit je schulp kruipen , hea?'' zei ik grijnzend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Oh god , nu maak ik haar echt een player (-_-) Maar jah , who cares. Iedereen heeft zo'n iemand nodig xd[

    Jaymina
    Ik glimlachte even bij het zien van zijn glimlachende gezicht. ''Maar dan moet jij wel wat meer uit je schulp kruipen , hea?'' zei ik grijnzend.
    ??? wat bedoel ermee?


    live your life, it is beautiful as it is!