• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Aria Lockwood

    'Volgens mij gaan ze ons hier echt alcohollisten vinden,' grijns ik en pak een fles bacardi en nog meer van dat soort dingen. Ik leg ze er allemaal in en grinnik even. Dan kijk ik naar Aimee, Cameron en Celeste. 'Ik denk dat we wel genoeg drank hebben,' grinnik ik. ik kijk om me heen naar de supermarkt. 'Zullen we nu dan wat eten score?' Ik grijns en bijt op mijn lip, voordat ik ze allemaal achter me aantrek naar al het lekkere eten. Ik pak zakken chips, lekker snoep en bijt dan op mijn lip. Ik ging het zelf toch niet eten. Ik begon dingen te pakken die ik niet lekker vind. Des te makkelijker om niet mee te willen eten. Ik kijk ze aan. 'Haal maar weg wat jullie niet lekker vinden,' glimlach ik en kijk ze aan. Een hongerig gevoel ging door me heen, ik had sinds vanochtend niet meer gegeten. Ik sla automatisch mijn armen om mijn buik heen. Alsof ik wilde zeggen dat mijn buik niet moest zeuren.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aimee Skye Rosefield

    We werden meegetrokken door Lauren naar het eten en ik keek even verlekkerd rond. Ik pakte nog een reep chocolade. "Ik ben niet zo van de chips dus dat zullen jullie op moeten eten." zeg ik en ik stop mijn handen in mijn zakken. Ik zag kauwgom staan en kon het niet laten om een pakje te pakken. "Sorry, ik leef op frisse adem" zeg ik dan en leg het in het mandje. Ik loop terug naar het beging van de winkel en pak nog een mandje. Ik loop weer terug naar Cameron, Lauren en Celeste. Ik stop wat drank en zakken chips in mijn mandje om de last te delen. Ook omdat het mandje propvol was. Ik keek nog even rond. "Willen jullie verder nog iets?" vraag ik en ik kijk wat voor drank we hebben. Ik zie dat we pure bacardi hebben. "We moeten nog cola voor de bacardi" zeg ik dan en ik loop naar het schap met de frisdrank. Ik pak een fles cola en doe die in mijn mandje. Vervolgens loop ik weer terug naar hun en kijk ze even aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    0o7 schreef:
    Joeri

    Ik loop weer naar het meer, dat stomme opstel komt later wel. Ik heb mijn surfplank niet meegenomen, bang dat ik afga of zo. Ik zie dat het strand bijna leeg is, op twee mensen na. 'Hey, ik ben Joeri,' Zeg ik, en ik ben bang dat het echt stom klinkt. Mijn gedachten schieten weer naar de mensen van net. Het meisje, was ze echt zo mooi of is het gewoon gefantaseerd? Tenminste, ik denk dat ze een stelletje zijn, zo zag het eruit. Ik besluit dat ik echt een vriendin nodig heb. Ik kijk naar de twee meiden, allebei best knap. Zal ik er voor gaan? Ach ja, ik kan het proberen.


    [Heeft hij het nu over Allison en Jacob? XD En ze zijn geen koppel, whaha, ze zijn alleen maar lader zat en hebben sex zonder dat ze het echt beseffen, niks mis mee, heel normaal! Whaha! XD Dat gaat wat worden als ze weer nuchter zijn... ;P Oehh, Joeri is op vrouwenjacht! Charlotte en Bryani kunnen maar beter oppassen! ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik giechel weer, maar als hij dan in me glijdt, maken de giechels al snel plaats voor kreunen. Ik voelde hem stoten en sloot mijn ogen en beet op mijn lip om de kreunen een beetje tegen te houden, wat maar moeilijk ging. Mijn ademhaling is inmiddels ook al versnelt en omdat het toch geen zin heeft open ik mijn ogen weer kijk hem aan en stop met het bijten in mijn lip en kreun weer. De bank kraakte erg onder ons en binnen een past seconden zakte die dan ook door zijn poten en ik schrik even, maar Trev besteedde hier duidelijk geen aandacht aan en bleef ongestoord doorstoten. Ik kreunde weer en sloeg mijn benen rond zijn middel en mijn armen rond zijn nek en mijn lippen vonden de Zijne al snel weer en ik druk ze er ruw op en bijt dan weer in zijn onderlip. Ik sluit mijn ogen dan weer en geniet van alles, de alcohol, het gevoel van gebot dat door me heens stroomt, alles. Ik kreun weer, maar dit wordt nu gedemd door onze lippen op elkaar. Ik wist dat we niet slim bezig waren, nou wist, op het moment zelf niet, maar achteraf zeker wel. Alle alcohol en dan samen sex hebben op een bank zonder condoom, nee niet bepaalt het slimste wat je kan doen, maar op dit moment kan het me allemaal echt geen ene ruk meer schelen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Trev
    Ik voelde dat ze haar benen om mijn middel sloeg en niet veel later vonden haar lippen de mijnen weer. Ze zoent ruwer dan eerst, maar het voelt zo goed. Ik kreun tegen haar lippen en krijg daarvoor ook weer een kreun terug. De combinatie van alcohol, hormonen en nu sex maakte me wild, ik genoot hiervan, al zou ik het morgenochtend waarschijnlijk dom vinden van mezelf.Ik haal mijn lippen even van de hare af en geef haar een zuigzoen recht in haar nek. Nuchter had ik vrij weinig met zuigzoenen, maarja, je moest toch je merkje achter laten op het meisje, dacht mijn dronken hoofd. Mijn bewegingen werden ruwer en sneller. Ik begon zachtjes te hijgen. Tussen het hijgen door kwam af en toe een kreun. Dronkensex was vaak een van de beste, omdat je dan dingen durft die je anders niet zou doen, maar tegelijkertijd ook weer het minst prettig, A omdat je geen controle over jezelf hebt en B omdat het vaak uitliep op vervelende situaties achteraf. Maarja, nu was nu en nu was ik bezig met haar. Als iemand nu zou binnen komen zouden we het echt niet merken. De bank kraakte namelijk nogsteeds als een gek en zelf waren we nou ook weer neit echt stil. Ik hoopte voor de anderen maar gewoon dat ze niet binnen zouden komen, want wie wilde ons nou weer zo zien? Ik kreunde nogmaals wat harder en zoende haar toen weer op haar zachte naar drank smakende lippen.


    Bowties were never Cooler

    Celeste Annabel Twice
    Ik lach om Lauren haar opmerking. 'Gelukkig doe ik altijd graag wat ik zelf wil zonder dat anderen het goedkeuren,' grijns ik terug. Zo ben ik gewoon, als ik iets wil doen dan doe ik dat ook. Easy as hell. Eigenlijk verbaasd Lauren me als ze praat over eten scoren. Ze is namelijk zo dun de laatste tijd. En er zit een verschil tussen dun en slank. Zij is dun, ik ben slank. Maar dat komt mede doordat ik gewoon zoveel kan eten als ik wil omdat het er toch niet aan komt. Ik kijk verlekkerd naar al het eten. 'Jummie!' Zeg ik daarom ook. 'Ik vind alles lekker dus dat komt wel goed Lau,' glimlach ik naar haar. Ik zie haar haar armen om haar buik heen slaan maar ik doe alsof ik het niet zie. Aimee heeft kauwgom, chocolade en een nieuw mandje gepakt. 'Frisse adem is altijd fijn hoor Aims,' zeg ik tegen haar. En ik begin marsmallows te pakken en ook lolly's. Daarna kijk ik nog even rond en vind daar gummibeertjes. 'OMG! Die zijn lekker,' zeg ik. Ik pak er drie zakken van en dump dan alles in Aimee's mandje. 'En Cam, is er nog iets in deze winkel wat je wilt hebben?' Vraag ik aan hem. 'O wacht! Ik wil voor nu een lekker ijsje. Die eet ik dan wel onderweg op!' En ik sprint naar de andere kant van de winkel om in de vrieskoeling te kijken. Ik pak een lekker Twix-ijsje. En ik loop ermee terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [hellow(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    0o7 schreef:
    Joeri

    Ik loop weer naar het meer, dat stomme opstel komt later wel. Ik heb mijn surfplank niet meegenomen, bang dat ik afga of zo. Ik zie dat het strand bijna leeg is, op twee mensen na. 'Hey, ik ben Joeri,' Zeg ik, en ik ben bang dat het echt stom klinkt. Mijn gedachten schieten weer naar de mensen van net. Het meisje, was ze echt zo mooi of is het gewoon gefantaseerd? Tenminste, ik denk dat ze een stelletje zijn, zo zag het eruit. Ik besluit dat ik echt een vriendin nodig heb. Ik kijk naar de twee meiden, allebei best knap. Zal ik er voor gaan? Ach ja, ik kan het proberen.


    Charlotte Rosaya.
    Samen met Bryani hebben we weer even wat herinneringen opgehaald van vroeger, als er na een paar minuten een jongen voor ons komt staan. 'Hey, ik ben Joeri,' stelt hij zichzelf voor. Ik glimlach naar hem. 'Charlotte, en dit hier is Bryani,' ik duw met mijn hand tegen Bryani's schouder aan. Ik bijt op mijn lip en kijk naar hem, het is best een knappe jongen. Oh god, daar gaan we weer. Bijna iedereen die ik tegen kwam vond ik vrij wel hartstikke leuk, maar nog nooit is het een serieuze relatie geworden met iemand, eigenlijk heb ik nog nooit een echte relatie gehad. Wat beschamend. 'Wat brengt jou hier?' Glimlachend kijk ik hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lifeisajoke schreef:

    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik begon te grijnzen, "Uhm, ik heb zo'n klein vermoeden dat jij er bij hebt, is het niet ?" vroeg ik lachend. Ik keek naar het hout dat hij in mijn handen stak. "Als ik straks een splinter heb, dan mag jij hem eruit halen hoor" zei ik doodserieus. Ik keek naar hoe hij bukte waardoor ik even vreemd keek. "Oh, wacht, ik snap het !" zei ik lachend waarna ik al het hout in 1 arm legde en ik ietwat onhandig op zijn rug kroop. Ik sloeg mijn benen stevig om hem heen, dan hadden die jaren paardrijden toch nog iets opgeleverd, en klemde mijn ene arm stevig om zijn nek.
    "Als ik je wurg dan is het nu waarschijnlijk het juiste moment om dat te zeggen, ik wil niet dat ik hier straks als moordenaar word genoemd terwijl dat echt mijn bedoeling niet is". Ik legde mijn kin op zijn linkerschouder aangezien daar mijn arm niet lag en keek naar zijn gezicht. Hij kon mij dan waarschijnlijk niet zo zien, maar ik hem alleszins wel.

    David Jonathan Williams

    Ik trek een pruilmond, ik haat splinters.'Is goed hoor, maar jij dan ook de mijne.' ik steek mijn tong naar haar uit, of hoever dat ook mogelijk is. Zoë legt haar kin op mijn schouder waarna ik weer begin te lopen. Al na drie minuten loop ik met Zoë op mijn rug weer bij de hutten rond, waarna ik buk zodat Zoë van mijn rug kan stappen. Ik draai me naar haar toe en met een grijns kijk ik haar aan.'Kom maar op met die hot dogs.' Op dot moment zie ik niemand van de anderen rond lopen, die zullen ook wel ergens rondswerven. Terwijl ik de blokken hout van Zoë overneem loop ik naar een plek toe waar we zo gaan eten. Niks beter dan in de openlucht eten. Ik loop ook even snel mijn hut binnen zodat ik een lucifer pak, die ik mee naar buiten neem.'Zoë, pak jij de hot dogs?' Zo erg was de vakantie nu weer niet, het wordt nog wel leuk.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Cameron Alexander Robinson

    Lauren, Celeste en Aimee pakken allemaal dingen en ik voel het mandje steeds zwaarder worden, ik loop een beetje achter de meisjes aan en zucht opgelucht als Aimee de helft ongeveer uit mij mandje pakt en het in een ander mandje stopt. Ik kijk nog een beetje rond en pak nog een fles vodka en kijk Celeste aan met een kleine glimlach "Volgrens mij hebben jullie alles al gepakt" grijns ik als antwoord op haar vraag. "Zullen we dan maar afrekenen' vraag ik en kij kze alle drie even aan voordat ik begin te lopen naar een kassa en onderweg een magnum uit de koeling haal, gewoon omdat het kan en omdat het lekker is. Snel leg ik alle dingen op de kassa band en kijk even naar Celeste "Wie heeft het geld eigenlijk"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.


    [Reageer zo, even kleren aandoen xp]

    Aimee Skye Rosefield

    Ik zie Cameron opgelucht zuchten als ik ongeveer dehelft uit zijn mandje neem. Ik glimlach even naar Celeste die vervolgens marsmallows en lolly's in mijn mandje doet. Samen met kauwgom zijn marsmallows mijn grote verslaving. Thuis brand ik ze dab altijd boven het vuur. Ze zijn echt heerlijk. "Ik heb het geld." geef ik Cameron als antwoord. Ik keek even naar de prijzen van het snoep. Dat was in iedergeval een stuk goedkoper dan in Nederland. Celeste komt aanlopen met een twix-ijsje en ik grinnik. "Naar de kassa dan maar?" zeg ik meer dan ik het vraag en begin er heen te lopen. Bij de kassa begin ik mijn mandje uit te laden en zet em dan op het stapeltje bij de andere mandjes.

    (Heb ik 5 zinnen of meer? Ik zit op me ipod dus kan ik dat niet zien..)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin Davers

    Esmée kijkt me even boos aan maar ik negeer het. Ik weet dat ze vindt dat ik te aardig doe terwijl Denise helemaal niet aardig tegen ons is maar toch, ik ga niet gelijk raar doen of zo.'Non,Laat me nog één poging doen' zegt ze en ik zucht even. 'Ga je gang' mompel ik terwijl ze al naar Denise toe draait. Jij kunt hier toch ook vrienden maken? Ga anders mee zwemmen, het weer is perfect,' bied Esmée aan en ik grinnik even. Die glimlach was echt te nep. Waarom wou ze der eigenlijk perse het water in hebben. "Nou, ik mag eigenlijk niet zwemmen, vanwege mijn haar. Maar als mijn haar droog blijft zou het wel kunnen denk ik' zegt Denise twijfelend en ik glimlach even. 'Mooi' zeg ik met een glimlach. Ik haal mijn hand even door mijn haar en loop dan grijnzend naar Denise toe. Ik til erop en ren naar het water. Ik was niet van plan erin te gaan gooien dat vod ik lullig voor der haar. 'Rustig ik zorg dat je haar niet nat wordt' zeg ik lachend zodat ze daar niet over zou gaan schreeuwen. Ik kom bij het water en laat haar net boven het water hangen. Ik grinnik even en laat er daarna er rustig inzakken aar wel zo dat der haar niet nat wordt of zo. 'Het water is lekker hé' zeg ik grijnzend en laat mezelf daarna in het water zakken.

    Denise Melinda Chambers
    De jongen glimlachte eng, het zou kunnen dat hij Austin heette. Nu hoefde ik me alleen nog maar de naam van het meisje te herinneren. Wat niet zo heel erg moelijk ging worden, hoopte ik. "Mooi" Zei de jongen. Hem mocht ik wel, hij was niet zo gemaakt, nep. De jongen haalde zijn hand door zijn haar en liep naar mij toe. Even keek ik een beetje awkward om me heen. Het beviel me gewoon niet zo. Mensen liepen niet zomaar op je af. Hij tilde mij op en liep naar het water, of rende eigenlijk. Ik begon 'nee' te roepen. Straks gooide hij me in het water. "Rustig ik zorg dat je haar niet nat wordt." Zei hij en ik stopte met schreeuwen. Ik kneep mijn ogen dicht en wachtte totdat ik in het water zou vallen. In plaats daarvan voelde ik hoe ik langzaam het water in zakte. Ik opende mijn ogen weer en keek even naar het water. Hij had me echt niet erin gegooid. "Het water is lekker hé." De grijns op zijn gezicht was er nog steeds en voor heel even vroeg ik mij af of hij ook iets anders kon dan grijnzen. "Ja, het is niet te koud." Zei ik al een stuk vrolijker. Ik deed een poging om vrolijker te kijken en ookal lukte dat aardig, ik kon nou eenmaal niet zo heel vrolijk kijken op het moment. "Dus welk huisje zitten jullie?" Vroeg ik met een schuin hoofd.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sylvesti schreef:
    Trev
    Ik voelde dat ze haar benen om mijn middel sloeg en niet veel later vonden haar lippen de mijnen weer. Ze zoent ruwer dan eerst, maar het voelt zo goed. Ik kreun tegen haar lippen en krijg daarvoor ook weer een kreun terug. De combinatie van alcohol, hormonen en nu sex maakte me wild, ik genoot hiervan, al zou ik het morgenochtend waarschijnlijk dom vinden van mezelf.Ik haal mijn lippen even van de hare af en geef haar een zuigzoen recht in haar nek. Nuchter had ik vrij weinig met zuigzoenen, maarja, je moest toch je merkje achter laten op het meisje, dacht mijn dronken hoofd. Mijn bewegingen werden ruwer en sneller. Ik begon zachtjes te hijgen. Tussen het hijgen door kwam af en toe een kreun. Dronkensex was vaak een van de beste, omdat je dan dingen durft die je anders niet zou doen, maar tegelijkertijd ook weer het minst prettig, A omdat je geen controle over jezelf hebt en B omdat het vaak uitliep op vervelende situaties achteraf. Maarja, nu was nu en nu was ik bezig met haar. Als iemand nu zou binnen komen zouden we het echt niet merken. De bank kraakte namelijk nogsteeds als een gek en zelf waren we nou ook weer neit echt stil. Ik hoopte voor de anderen maar gewoon dat ze niet binnen zouden komen, want wie wilde ons nou weer zo zien? Ik kreunde nogmaals wat harder en zoende haar toen weer op haar zachte naar drank smakende lippen.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Kreunen blijven mijn mond constant verlaten en hetzelfde geldt voor Trev. Ik geniet van de alcohol, hormonen en genot dat door me heentrekt. Dan haalt hij zijn lippen weer van de mijne en zet ze in mijn nek en plaats een zuigzoen en ik kreun weer zacht. Nu kon iedereen het zeker zien, of tsja, erachter komen dat er iets is gebeurd, maar nu boeit het me niet veel. Dan grijns ik even en zet ook mijn lippen in zijn nek en doe hetzelfde en zet ook een zuigzoen, wie zegt dat alleen jongens hun teken moeten achterlaten, zo dacht ik dan nu. Ik voel dan hoe hij zijn bewegingen nog ruwer en sneller maakt en mijn kreunen worden harder en mijn ademhaling versnelde weer, beide waren we nu aan het hijgen. Ik moet toegeven, dit voelde geweldig, al het genot, de sex en de alcohol, gewoon alles maakte me nu gek, het zorgde er helemaal voor dat ik gewoon nu echt niet meer logisch kon nadenken en in een soort waas was, als iemand nu zou binnenkomen, dan zou ik het waarschijnlijk niet eens doorhebben, zou iemand iets tegen me zeggen, zou ik het nu waarschijnlijk in eerste instantie niet begrijpen, dit alles maakte me gewoon zo gek dat al mijn gedachtes bijna waren uitgeschakeld. Ik kreun dan weer en zet mijn nagels in stevig en de huid van zijn rug. 'Ik kijk hem even aan bijt hard om mijn lip en sluit dan mijn ogen weer. 'Harder.' kreun ik dan, als ik merk dat mijn hoogtepunt steeds dichterbij komt en open dan mijn ogen weer en kijk hem aan en in mijn ogen is duidelijk de lust te zien in combinatie met de alcohol.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp