• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin Davers

    'Ja, het is niet te koud' zegt Denise en het klinkt al gelijk een stuk vrolijker dan eerst ook kijkt ze nu veel vrolijker dan dat ze eerst deed. Het zag der ook niet echt nep uit dus misschien meende ze dit wel gewoon. 'Dus welk huisje zitten jullie?' vraagt ze terwijl ze haar hoofd iets schuin houdt. Hmm welk huisje zat ik ook alweer? Esmée had het me net nog verteld maar ik kwam er niet zo snel op. Na even nadenken weet ik het weer, of in iedergeval denk ik dat ik het weet. 'Volgens mij zit ik zelf in huisje 4 maar Esmée zit daar niet bij, die zit in huisje 5' zeg ik met een glimlach en weet nu eigenlijk wel bijna zeker dat het klopt. Met wie ik sliep wist ik eigenlijk nog niet maar dat zal ik wel zien, het zal vast wel gezellig zijn. Het waren allemaal vrienden dus dat werd wel gewoon gezellig. 'En welk huisje zit jij?' vraag ik en zwem daarna even een klein rondje om vervolgens haar weer aan te kijken.

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Kreunen blijven mijn mond constant verlaten en hetzelfde geldt voor Trev. Ik geniet van de alcohol, hormonen en genot dat door me heentrekt. Dan haalt hij zijn lippen weer van de mijne en zet ze in mijn nek en plaats een zuigzoen en ik kreun weer zacht. Nu kon iedereen het zeker zien, of tsja, erachter komen dat er iets is gebeurd, maar nu boeit het me niet veel. Dan grijns ik even en zet ook mijn lippen in zijn nek en doe hetzelfde en zet ook een zuigzoen, wie zegt dat alleen jongens hun teken moeten achterlaten, zo dacht ik dan nu. Ik voel dan hoe hij zijn bewegingen nog ruwer en sneller maakt en mijn kreunen worden harder en mijn ademhaling versnelde weer, beide waren we nu aan het hijgen. Ik moet toegeven, dit voelde geweldig, al het genot, de sex en de alcohol, gewoon alles maakte me nu gek, het zorgde er helemaal voor dat ik gewoon nu echt niet meer logisch kon nadenken en in een soort waas was, als iemand nu zou binnenkomen, dan zou ik het waarschijnlijk niet eens doorhebben, zou iemand iets tegen me zeggen, zou ik het nu waarschijnlijk in eerste instantie niet begrijpen, dit alles maakte me gewoon zo gek dat al mijn gedachtes bijna waren uitgeschakeld. Ik kreun dan weer en zet mijn nagels in stevig en de huid van zijn rug. 'Ik kijk hem even aan bijt hard om mijn lip en sluit dan mijn ogen weer. 'Harder.' kreun ik dan, als ik merk dat mijn hoogtepunt steeds dichterbij komt en open dan mijn ogen weer en kijk hem aan en in mijn ogen is duidelijk de lust te zien in combinatie met de alcohol.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (ik reageer na het eten, goed?)


    Bowties were never Cooler

    [Sure! Is iedereen hier ook zo verveeld? XD En ik ga straks naar Twilight!!!! ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Twilight!! Die wil ik ook nog zien ga binnenkort erheen ^^]

    [Ik vanavond! :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben lekker al geweest vanmiddag :P

    En Naoomz, je gaat heel erg schrikken en janken! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [leuk.... Whaha. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [mijn zus heeft me gisteravond al gezien en wil nu de hele tijd bijna alles verklappen dus ik moet hem snel gaan kijken xD]

    [Als ik een film heb gezien en mijn vriendinnen nog niet, dan kan ik ook nooit mijn mond houden... XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oehhh, dadelijk begint de film, ik ben dus weg rond kwart over 7, maar weet niet wanneer ik weer terug ben.. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [veel plezier ^^]

    [Trev? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Kreunen blijven mijn mond constant verlaten en hetzelfde geldt voor Trev. Ik geniet van de alcohol, hormonen en genot dat door me heentrekt. Dan haalt hij zijn lippen weer van de mijne en zet ze in mijn nek en plaats een zuigzoen en ik kreun weer zacht. Nu kon iedereen het zeker zien, of tsja, erachter komen dat er iets is gebeurd, maar nu boeit het me niet veel. Dan grijns ik even en zet ook mijn lippen in zijn nek en doe hetzelfde en zet ook een zuigzoen, wie zegt dat alleen jongens hun teken moeten achterlaten, zo dacht ik dan nu. Ik voel dan hoe hij zijn bewegingen nog ruwer en sneller maakt en mijn kreunen worden harder en mijn ademhaling versnelde weer, beide waren we nu aan het hijgen. Ik moet toegeven, dit voelde geweldig, al het genot, de sex en de alcohol, gewoon alles maakte me nu gek, het zorgde er helemaal voor dat ik gewoon nu echt niet meer logisch kon nadenken en in een soort waas was, als iemand nu zou binnenkomen, dan zou ik het waarschijnlijk niet eens doorhebben, zou iemand iets tegen me zeggen, zou ik het nu waarschijnlijk in eerste instantie niet begrijpen, dit alles maakte me gewoon zo gek dat al mijn gedachtes bijna waren uitgeschakeld. Ik kreun dan weer en zet mijn nagels in stevig en de huid van zijn rug. 'Ik kijk hem even aan bijt hard om mijn lip en sluit dan mijn ogen weer. 'Harder.' kreun ik dan, als ik merk dat mijn hoogtepunt steeds dichterbij komt en open dan mijn ogen weer en kijk hem aan en in mijn ogen is duidelijk de lust te zien in combinatie met de alcohol.


    Trev
    Ik voelde haar lippen nu in mijn nek. Zo te voelen kreeg ik ook een zuigzoen. Morgen zou dus iedereen zien dat we elkaar gedaan hadden, dat zou redelijk genant zijn... Maar nu maakte het me geen ene iets uit. Ik ga nog iets harder en ruwer verder. Mijn ademhaling is nu echt heel zwaar en mijn hoogtepunt zit eraan te komen. Ik voel niet veel later haar nagels in mijn rug zinken. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek als ik weer kreun, niet van pijn, maar van genot. Hiermee maar ze het alleen maar beter. Ik hoor haar harder kreunen en dat doe ik dan ook. Ik ga nog harder. Nu zit ik zo'n beetje op het hardste en snelste tempo wat ik in mijn ladder zatte staat voor elkaar krijg. Ik zie de lust en alcohol branden in haar ogen. Ik grijns een beetje tijdens het hijgen en kreunen. In mijn ogen is hetzelfde aan de hand. Liefde is dit zeker niet. Dit is lust, niks meer. Lust voor sex en alcohol, veroorzaakt door alcohol en puberhormonen... Ik drukte haar nog wat dichter tegen me aan waardoor haar borsten plat tegen mijn borstkas werden geduwt. Ik stoot hard en ruw door. Ik ben echt heel dicht bij klaarkomen, maar het laatste stukje was altijd het moeilijkst. Daarbij wilde ik haar nog horen smeken voor genade, al zou dat echt niet gebeuren in onze bezopen status.


    Bowties were never Cooler

    Denise Melinda Chambers
    Ik haal derug van mijn hand even langs mijn rug om te voelen of de puntjes van mijn haar niet in het water zaten. "Volgens mij zit ik zelf in huisje 4 maar Esmée zit daar niet bij, die zit in huisje 5." Zei hij glimlachend.Hij kon dus wel gewoon glimlachen. Natuurlijk kon hij dat, ieder mens kon dat, nou bijna. huisje vier wasvolgens mij niet zo een heel mooi huisje, al was de hele camping vrij vervallen en oud. Ik kwam hier ieder jaar, dus ik zag hoe alles er langzaam slechter uit kwam te zien. "En welk huisje zit jij?" Vroeg hij. Ik lachte even. "16. Elk jaar opnieuw. Het is één of andere tik van mijn familie om op deze camping in huisje 16 te zitten." Ik haalde mijn schouders even op als teken dat het niet echt en heel belangrijk detail was. Het was gewoon een klein dingetje wat ik eraltijdbij vertelde als ik vertelde in welk huisje ik zat, het ging bijna automatisch. "Ik wil mij nergens mee bemoeien en ik bedoel dit zeker niet slecht. Maar horen jullie niet nu bij julie vrienden te zijn inplaats van met mij te praten? Want, ja, weet je, dit was toch om te banden. Ik bedoel er niks mee hoor." Zei ik met mijn haar spelend.


    We've lived in the shadows for far too long.