• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cameron Alexander Robinson

    Ik kijk haar aan met een glimlach en knik lachend "Ja volgens mij is me dat wel meerdere keren gebeurt waarbij ik de volgende ochtend altijd hele erge boze berichten krijg omdat meestal die mensen niet zo dronken zijn als ik" grinnik ik en speel een beetje met de sleutels in mijn hand "Nouhouuu ik wil rijden" zeg ik en kijk Cece met grote puppy ogen aan. Ik kijk haar aan en steek mijn handen in de lucht "Wat denk je dan dat ik bedoelde" roep ik ontschuldig maar knipoog onopvallend naar haar voordat ik aan de bestuurderskant ga zitten en weg rij. Ik zet de radio hard aan en doe de ramen naar beneden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    (wat is er gebeurt?)


    Bowties were never Cooler

    [ik reageer zo :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Okeee :3 )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Celeste Annabel Twice
    Hij zegt dat het hem weleens gebeurd is en ik grinnik dan. Mij ook weleens, maar nog nooit met iemand uit onze vriendengroep. 'En dan moet je gewoon een ander meisje uitkiezen wat zelf ook dronken is. Eerst haar dronken voeren,' lach ik. Alsof Cam tips nodig heeft. Denk het totaal niet. Ik stap ook in. 'Ja ja je mag al rijden Cam, en ik ben het ermee eens dat Lauren navigeert! Want daar ben ik slecht in.' Ik ga op de stoel achter Lauren zitten zodat ik Cam kan zien en Lauren ook. Ik zag de knipoog van Cam daarstraks wel. Dat doet me wel lachen. 'En ja Lauren, dat lijkt me eigenlijk wel grappig om mee te doen met zuip spelletjes. Waarom vanavond niet?' Stel ik dan voor. 'Gelijk een manier om weer hechter te worden.' Ik grijns lichtjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Cameron Alexander Robinson

    Zachtjes lach ik als Cece me nog wat dingen zegt en kijk strak voor me uit naar de weg een fluit zachtjes met de muziek mee, "Nou volgens mij zijn Ally en Trev als close genoeg" grijns ik en hang lichtjes wat terug in de stoel voordat ik even omkijk naar Celeste en de aanwijzingen opvolg van Lauren "Maar Cece dan wil jij vast meteen flesje draaien doen ofzo nadat hij leeg is, dan word iedereen ook wel hechter" grinnik ik zachtjes en kijk een beetje om me heen om te kijken wat ik me nog herinner wat eigenlijk vrij weinig is en rij door met een glimlach op mijn gezicht terwijl ik een beetje met mijn arm uit het raam hang en geniet van het koele briesje.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sylvesti schreef:
    (wat is er gebeurt?)


    [Celeste, Cameron en Lauren kwamen de kamer binnen terwijl Ally en Trev Tsja, bezig waren. XD ze wilden de autosleutels, lees maar vorige pagina, je kan reageren op Ally, doe maar wat je wilt. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [done]

    Jacob Jonathan Trevor "Trev"
    Ik ging per direct rechtop zitten toen ik een paar mensen het huisje in hoorde stormen, waarschijnlijk niet stormen, maar het kraakte zo luid dat het daar wel op leek. Ik keek ze wat wazig na. Pas toen ze al even weg waren riep ik ze na: "Wel voorzichtig doen!" mijn sterkte dubbele tong maakte het niet veel duidelijker. Toen boog ik me weer over Ally en schoof met mijn handen haar armen van haar borsten af. Mijn brein en hormomen hadden nogsteeds de overhand. Wat er net was gebeurt was alweer bijna uit mijn herrindering verdwenen. Lang leven de drank! Ik gaf een kus op elk van haar tepels voor ik weer een tongzoen begon. De bank klaagde hevig en ik hoorde Fred rondrennen. Tja, die vermaakte zich ook wel zonder dat ik oplette. Ik concentreerde me weer op Ally. Meestal had ik nog wel wat controle over mezelf als ik zat was, maar nu helemaal niet meer. Dat kwam waarschijnlijk gewoon omdat ik een jongen was die samen met een meisje half naakt op elkaar lagen.Morgen kon ik hier zo'n spijt van hebben, maar nu kon het me niks schelen. Ik zette mijn handen naast haar hoofd neer en zoende haar nog wat ruwer. Suptiel was ik nou eenmaal niet dronken.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Denise Melinda Chambers
    Twijfelend stond ik naarhet groepje te kijken. Een aantal liepen weg. Ik bleef staan. Ik ademde rustig en soms bewoog ik mijn hand even. Ik wist ook niet waarom. zo keek ik hoe er een paar weg gingen. Ik ging er maar bij zitten. Zoerg vond ik het niet om hier te zitten. Ja, je broek werd vies, so? Ik staarde eenbeetje voor me uit. Het was altij zo geweest. Hele groepen vrienden en dan had je mij. Ik had het nooit erg gevonden om een beetje een loner te zijn, vooral niet als ik al de tranen zag die 'vrienden' veroorzaakten. Ik vond het prima, waarschijnlijk was ik beter af alleen, maar het zou fijn geweest zijn alser soms even iemand met mij kwam praten. Gewoon praten. Geen nare opmerkingen over mijn haar of mijn stijl. Geen opmerkingen over mijn kleurlenzen of wat dan ook. Dan zou het al eenstuk fijner zijn om met iemand te praten. Ik keek op mijn horloge, maar had nog geen zin om op te staan en terug te gaan. Ik vond het leuk om naar het water te staren, maar zwemmen deed ik niet zo graag, vooralvanwegemijnhaar. Ik kon er wel me zwemmen, maar dan werd het toch minder blauw en dat wilde ik niet. Daarom ging ik ook nooit mee en als ik mee moest bleef ik aan dekant zitten. Maar nu ik in mijn eentje zat zat ik hier wel vrijwillig,vooral omdat er niemand was die mij zou dwingen het waer in te gaan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lauren Aria Lockwood

    Ik lach even en let half op de weg en half niet. Ik kijk om naar Celeste en dan naar Cameron. 'Flesje draaien,' zeg ik lachend en bijt op mijn lip. Ik kijk naar buiten. 'Of doen, durf en de waarheid. Dat kan ook wel lachen worden.' Ik grinnik even bij een herinnering van een tijdje geleden. Dat liep toen echt uit de hand. Ik bijt op mijn lip en kijk weer voor me uit. 'O hier naar rechts,' zeg ik snel. Ik doe ook mijn raam omlaaag en zucht even diep. 'Maar we kunnen inderdaad vanavond zoiets doen. Lijkt me leuk. Of we beginnen de vakanties rustig. Kan ook.' Ik kijk even opzij naar Cameron en dan achterom naar Celeste. 'Of we gaan nacht zwemmen.' Ik grijns even. 'Wat deden we hier een paar jaar geleden eigenlijk?' Ik kijk ze vragend na. Ik kan me herinneren dat het heel leuk was, maar wat deden we dat het zo leuk maakte? Ik kan het even neit zeggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sylvesti schreef:
    [done]

    Jacob Jonathan Trevor "Trev"
    Ik ging per direct rechtop zitten toen ik een paar mensen het huisje in hoorde stormen, waarschijnlijk niet stormen, maar het kraakte zo luid dat het daar wel op leek. Ik keek ze wat wazig na. Pas toen ze al even weg waren riep ik ze na: "Wel voorzichtig doen!" mijn sterkte dubbele tong maakte het niet veel duidelijker. Toen boog ik me weer over Ally en schoof met mijn handen haar armen van haar borsten af. Mijn brein en hormomen hadden nogsteeds de overhand. Wat er net was gebeurt was alweer bijna uit mijn herrindering verdwenen. Lang leven de drank! Ik gaf een kus op elk van haar tepels voor ik weer een tongzoen begon. De bank klaagde hevig en ik hoorde Fred rondrennen. Tja, die vermaakte zich ook wel zonder dat ik oplette. Ik concentreerde me weer op Ally. Meestal had ik nog wel wat controle over mezelf als ik zat was, maar nu helemaal niet meer. Dat kwam waarschijnlijk gewoon omdat ik een jongen was die samen met een meisje half naakt op elkaar lagen.Morgen kon ik hier zo'n spijt van hebben, maar nu kon het me niks schelen. Ik zette mijn handen naast haar hoofd neer en zoende haar nog wat ruwer. Suptiel was ik nou eenmaal niet dronken.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik giechel en kijk weer naar Trev, die ook duidelijk met dubbele tong spreekt net zoals mij. Toen boog hij zich weer over mij en schoof mijn armen van mijn borsten en giechelde weer even. Toen hij dan kusjes gaf op mijn tepels rilde ik even en sloot mijn ogen en beet zacht op mijn lip en voelde lichte opwinding. Dan open ik toch mijn ogen weer en kijk weer naar Trev. Wat er net was gebeurt was ik inmiddels al weer vergeten en Trev volgensmij ook, de alcohol en de hormonen hadden bij ons beide nu duidelijk de overhand genomen, geen twijfel mogelijk. Hij begint dan weer een tongzoen en ik open mijn mond en al snel spelen onze tongen een spel. Ik hoor even de hond, maar besef er geen aandacht aan, ik was zelfs vergeten dat die nog hier was. Dan zet hij zijn handen naast mijn hoofs en ik voel dan dat hij me ruwer begint te zoenen en ik doe hetzelfde. Ik wist dat we nu dom bezig waren door de alcohol en we hier morgen spijt van zouden krijgen, maar beide besteden we daar nu geen aandacht aan.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:30 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [OMG, Ally en Trev zijn het gesprek van de dag, ik laat Ally wel meedoen met flesje draaien, is ze goed in. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ikreageer zo :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Hahha omg dit gaat nog leuk worden >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Pineapples schreef:
    ( Hahha omg dit gaat nog leuk worden >< )


    [Wat precies, whaha! XD Want er gaan nog waarschijnlijk zo veel leuke dingen gebeuren. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp