• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Noem me maar Demi :) En ja

    Oké hier samenvatting:

    Allison en Trev zijn erg dronken en nu zijn ze aan het zoenen en meer in een van de huisjes, volgens mij die van Trev.
    Aimee, Celeste, Lauren en Cameron lopen door het bos om het bos te verkennen, maar maken nu plannen om misschien met de auto naar de stad te gaan, alleen die sleutels moeten ze bij Trev vragen.
    Austin en Esméé zijn een plan aan het verzinnen om Denise in het water te gooien, volgens mij loopt Austin nu op Denise af of nog niet.
    Verder zit Jayden nog steeds alleen en hebben Bryani en Charlotte een gesprek samen.
    David en Zoë gaan hotdogs maken, want die hebben hele erge honger.

    Dat was het. Over in het water gooien staat volgens mij op blz 5 wat ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Omg, Celes wil wel heel graag mee. ;D Wil ze dat wel zien? XD]


    [Nu doe je net alsof ik hier degene ben die perv is! x) wat Cece wil boeit me niets, ik wil actie :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Nu doe je net alsof ik hier degene ben die perv is! x) wat Cece wil boeit me niets, ik wil actie :Y)]

    [Whaha, je bent ook gwn perv Jaimzz, net zoals mij. XD whaha! We zijn gwn beide perv. ;D Ja, ja, zeg maar dat je actie wil. ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik begon te grijnzen, "Uhm, ik heb zo'n klein vermoeden dat jij er bij hebt, is het niet ?" vroeg ik lachend. Ik keek naar het hout dat hij in mijn handen stak. "Als ik straks een splinter heb, dan mag jij hem eruit halen hoor" zei ik doodserieus. Ik keek naar hoe hij bukte waardoor ik even vreemd keek. "Oh, wacht, ik snap het !" zei ik lachend waarna ik al het hout in 1 arm legde en ik ietwat onhandig op zijn rug kroop. Ik sloeg mijn benen stevig om hem heen, dan hadden die jaren paardrijden toch nog iets opgeleverd, en klemde mijn ene arm stevig om zijn nek.
    "Als ik je wurg dan is het nu waarschijnlijk het juiste moment om dat te zeggen, ik wil niet dat ik hier straks als moordenaar word genoemd terwijl dat echt mijn bedoeling niet is". Ik legde mijn kin op zijn linkerschouder aangezien daar mijn arm niet lag en keek naar zijn gezicht. Hij kon mij dan waarschijnlijk niet zo zien, maar ik hem alleszins wel.

    Cameron Alexander Robinson

    Ik zucht even kort "Nou en die zijn toch allemaal druk met elkaar en ik wil graag naar de stad" zeg ik met een kleine zeurdige toon en kijk even naar Lauren, "Ik ga nu naar Trev en vraag om de autosleutels en dan zien maar of jullie mee gaan" deel ik ze mee en haal een hand door mijn haren. Als Celeste zegt dat ze mee wilt stem ik in en lopen we weg van Aimee en Lauren "Ik ga wel eerst een shirt aantrekken" en loop door naar mijn eigen huisje waar ik snel een zeegroenig t-shirt over mijn hoofd trek en dan samen met Cece door loop naar Trev zijn huisje. Ik klop zachtjes op de deur en duw hem dan open en kijk even geschikt maar met een glimlach op mijn gezicht naar wat ik zie, Trev heeft geen shirt aan, Ally heeft ook al geen shirt aan of wat dan ook dus die ligt half naakt op Trev. Ze waren druk aan het zoenen en ze liggen op de bank en ik zie verspreid drank flessen liggen en schiet opeens in de lach waarom wist ik eigenlijk niet maar ik kijk ze maar even aan. "Ik kwam dus de autosleutels halen maar volgens mij zijn jullie nogal al druk bezig met dingen" grinnik ik en kijk nog even naar het stel. Ik had geen enkel idee dat ze elkaar leuk vonden of misschien was het eerder de drank die er mee te maken had.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    ( Perviess <3)


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Naomz, ik ben niet perv x)]

    Celeste Annabel Twice
    Ik ga met Cam mee, ik wil namelijk ook wel naar de stad toe. Dan heb ik toch tenminste nog íets te doen. Want hier is verdacht weinig te doen. Behalve zwemmen in het meertje. Hoewel we natuurlijk wel samen dingen kunnen doen. Ik loop met Cam mee naar zijn huis eerst. 'Hm, het was wel goed uitzicht zonder shirt,' zeg ik met een lachje op mijn lippen. We lopen dan door en komen bij Trev's huisje aan en mijn mond valt even open van wat ik zie maar die sluit ik al snel weer. Ik kijk dan even naar Cam. 'Hm, leuke bezigheid om te doen, veel anders is hier toch niet te doen,' zeg ik met een korte grinnik. Het zou me niets verbazen als wij ze niet eens opvallen. 'Heb jij dat weleens gedaan?' Vraag ik dan nieuwsgierig aan Cam. Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lauren komt er ook aan:) ]

    Lauren Aria Lockwood

    Ik zie Cameron en Celeste weglopen en bijt op mijn lip. Ik zat even te twijfelen en keek naar Aimee. 'Zullen we maar gewoon meegaan dan,' vraag ik haar. Ik trek haar al achter me aan, want ik ging haar niet alleen achterlaten in dit bos. Straks verdwaald ze nog of loopt er een enge man rond. ik zie Cameron en Celeste net het huisje van Trev in lopen en laat Aimee los. Ik loop achter Cameron en Celeste aan en kijk even overdonderd naar Allison en Trev. Oké dit wilde ik niet zien... 'Ja we kwamen voor de autosleutels.' Ik pak ze als ik ze zie liggen en loop snel weer naar buiten. 'Veel plezier nog,' schreeuw ik nog maar even naar binnen. Met een kleine grinnik spring ik van de kleine veranda en wacht geduldig op Cameron en Celeste voordat we konden gaan. Allison en Trev... Zo dat was snel... Ik kijk even om en wacht een beetje ongeduldig. Ik was wel blij dat ik niet bij dat awkward moment was nu. Ik lach even en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Moet ik nu weer reageren >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ja :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Pineapples schreef:
    Cameron Alexander Robinson

    Ik zucht even kort "Nou en die zijn toch allemaal druk met elkaar en ik wil graag naar de stad" zeg ik met een kleine zeurdige toon en kijk even naar Lauren, "Ik ga nu naar Trev en vraag om de autosleutels en dan zien maar of jullie mee gaan" deel ik ze mee en haal een hand door mijn haren. Als Celeste zegt dat ze mee wilt stem ik in en lopen we weg van Aimee en Lauren "Ik ga wel eerst een shirt aantrekken" en loop door naar mijn eigen huisje waar ik snel een zeegroenig t-shirt over mijn hoofd trek en dan samen met Cece door loop naar Trev zijn huisje. Ik klop zachtjes op de deur en duw hem dan open en kijk even geschikt maar met een glimlach op mijn gezicht naar wat ik zie, Trev heeft geen shirt aan, Ally heeft ook al geen shirt aan of wat dan ook dus die ligt half naakt op Trev. Ze waren druk aan het zoenen en ze liggen op de bank en ik zie verspreid drank flessen liggen en schiet opeens in de lach waarom wist ik eigenlijk niet maar ik kijk ze maar even aan. "Ik kwam dus de autosleutels halen maar volgens mij zijn jullie nogal al druk bezig met dingen" grinnik ik en kijk nog even naar het stel. Ik had geen enkel idee dat ze elkaar leuk vonden of misschien was het eerder de drank die er mee te maken had.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik heb nog steeds mijn ogen gesloten en open ze als ik geluid hoor en het komt niet van ons. Met mijn ladert zatte kop duurt het dan ook even voordat ik me besef wat er zo juist misschien wel gebeurt is. Ik kijk op en kijk dan met een wazige blik naar de deur en schrik dan en sla snel mijn armen voor mijn borsten. 'Holy shit Cameron, Celeste! Wat doen jullie hier?!' roep ik dan weer wat meer beseffend wat er nu echt is gebeurt, nog steeds voel ik de alcohol door mijn lichaam razen, dus echt verstandig zou ik niet kunnen handelen, of iets, want mijn verstand lijkt wel uitgeschakeld. Ik kijk even de kamer rond en zie alle flessen alcohol, waarvan al 2 flessen whiskey op zijn door ons 2 en kijk dan naar Trev en dan weer naar Cameron en Celeste en giechel dan weer. 'Ook een drankje?' vraag ik dan weer met dubbele tong en het is duidelijk te zien dan ik ladder zat ben. Morgen zou ik hier zo'n spijt van krijgen, als ik het me nog zou kunnen herinneren... Maar nu kan het me allemaal echt niet schelen. YOLO! Is het niet....

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:00 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( Hahha lolz >< okee nouja dan ga ik maar weer schrijven )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Cameron Alexander Robinson

    Het duurt een tijdje voordat Ally het door heeft wat er gebeurd is en ik sla haar aanbod af "Nee het is oke Al" zeg ik maar en zie dat Lauren de sleutels van de auto al gepakt heeft "Wij hebben waar we voor kwamen" grinnik ik en trek Cece mee weg van het huisje nadat ik hem dicht had gedaan en kijk haar dan even vragend aan "Hoebedoel je trouwens, Heb ik wat al eens gedaan" ik kijk haar nog even aan en loop dan achter Lauren en Aimee aan met de auto sleutels en kijk voor me uit "Ik wil rijden" zeg ik dan opeens "Want ik ben 18" grijns ik en pak de sleutels van Lauren af en ga weer naast Cece lopen en glimlach even naar haar "Oh en over je opmerking van daarnet jij mag ook wel vaker je shirt uit doen" glimlach ik zoetjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Celeste Annabel Twice
    Wanneer Ally begint met praten weet ik waarom ze zo aan het zoenen zijn. Ze zijn beiden dronken, midden op de dag. Dat zou ik ook wel kunnen doen, dat is me weleens gebeurd. Hoewel dat dan meestal een dag doortrekken is van de nacht stappen ervoor. Cam trekt me weer mee naar buiten en ik schud mrt een lachje mijn hoofd. Wat zijn ze toch bezig die Trev en Ally. Ach ja, je eigen keuze. Cam vraagt dan wat ik bedoel met mijn vraag. 'Hm, zo dronken zijn en dan iemand staan te zoenen waarvan je het waarschijnlijk de volgende dag niet eens meer kan herinneren,' antwoord ik. Lauren heeft de sleutels en ik glimlach naar haar. 'Ik ben net zeventien maar ik wíl wel rijden,' zeg ik dan. Wat maakt mij die leeftijdsgrens dan uit? Niets. Hij glimlacht dan naar me na zijn laatste woorden. 'Hm, ik heb hier mijn bikini onder aan dus dat zou niet zo raar zijn maar ik denk niet dat het je om de bikini gaat.' Wel om mijn borsten. Maar ja, Cam is een jongen. Wat wil je anders?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lauren Aria Lockwood

    Ik kijk Cameron verontwaardigd aan en loop vlug achter hem aan. 'Prima. Dan wijs ik de weg wel, voordat je met je hoofd verkeerd rijdt.' Ik steek plagerig mijn tong naar hem uit en luister naar wat hij zegt tegen Celeste. Had ik iets gemist? Ach hij was een jongen. Ik loop gewoon zwijgend naar ze en trek de deur van het busje open, terwijl ik op de bijrijdersstoel ga zitten. Ik leun achterover en zet mijn zonnebril op. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd en wacht tot Cameron wegrijdt. ik kijk even naar Celeste en glimlach naar haar. 'Ik denk dat we met die twee maar geen zuipspelletjes moeten doen,' lach ik. 'Of wel. Kan wel lachen zijn.' Ik bijt op mijn lip en kijk ze grijnzend aan. Ik richt mijn blik naar buiten en wacht af.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 20:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne