• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:17 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Celeste Annabel Twice
    'Ik ben niet de enige die van een feestje houd en geloof me Cam, ik zal je dronken voeren,' grijns ik licht. Ik stap uit en knik na Cam zijn woorden. 'Ja dat is wel waar. Toen was je nog schattig en onschuldig Cameron,' grinnik ik. Ik was toen pas net vijftien. Ik ben een van de jongste uit de groep. De enajongste. Maar het boeit me niets, ik doe gewoon waar ik zin in heb, wanneer ik er zin in heb. Lauren haakt haar arm door die van mij en Cam heen maar ik duw haar grinnikend weg. 'Man dat is veel te warm,' lach ik. Ik pas mijn topje aan en leg er een knoop in onder mijn borsten dat het net een topje is. En een blote buik is niet zo spectaculair. 'Ik weet toevallig nog wel waar de supermarkt is!' Zeg ik vrolijk. 'Kom maar mee, want ik wil drank en eten.' En ik begin in de goede richting te lopen.


    [Here you go Erzsi ^^ en Aimee loopt achter ze :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Okeee thank uou Jaimsy ^^ )

    Cameron Alexander Robinson

    "Noem je nou een feestbeest" zeg ik verontwaardigt en kijk haar met een grijns aan "Nee hoor ik zal er nu voor opletten, als jij mij opeens iets aansmeert moet ik me dit moment herinneren en bedenken dat het drank is" zachtjes lach ik om wat Cece zegt "Ja lieve kleine ik" zeg ik met een kleine pruillip. Lachend fluit ik naar Celeste als ze haar shirt anders doet en grinnik kort, en klop zachtjes op haar hoofd "Kleine schattige Cece" grijns ik. We beginnen dan langzaam te lopen richting de supermarkt en ik slaak een zucht van bevredeging als we er eindelijk aankomen en trek iedereen mee naar binnen, eindelijk drank en eten en ander drinken ik dacht al dat ik dood ging. Ik pak een mandje zodat we niet alles in onze armen hoefde te houden en glimlach even als we langs de drank komen en blijf bedenkelijk staan "Wat willen we hebben" vraag ik aan iedereen en kijk ze even aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Austin Davers

    Je hebt geluk dat je mijn vriendje bent, anders had ik je nu bont en blauw geslagen,' zegt ze en ik grinnik even. 'Dan ben ik nu nog blijer dat ik je vriendje ben' zeg ik met een knipoog en glimlach daarna. Ze maakt een tut-tut geluidje als ik zeg dat ik geen idee heb en ik moet er even kort om lachen. 'Meneertje inspiratieloos, goed, we gaan wel eerst gewoon een aardig praatje maken.' zeg ik en ik en grinnik. 'Zegt de mevrouw die zelf ook geen idee heeft' zeg ik lachend en loop daarna met haar mee naar het meisje toe.'Bonjour, jou kennen we nog niet,Ik ben Esmée en dit is mijn vriendje, Austin ' zegt Esmée teen het meisje en ik schud even lachend mijn hoofd omdat ze de nadruk legt op mijn. 'Wordt er iemand jaloers?' fluister ik licht lachend in haar oor en kijk daarna met een glimlach naar het meisje. 'Hoi, Ik ben Denise.' zegt ze en ik knik. 'Hello' zeg ik met een glimlach. 'Leuk jullie te ontmoeten, I guess.' zegt ze daarna zacht en ik kijk haar nep verontwaardigt aan. 'Dat weet je toch zeker, het is toch leuk ons te ontmoeten wie wil dat nou niet' zeg ik en schiet daarna in de lach. 'Oké sorry ik ga even serieus doen' zeg ik daarna en kijk Denise aan. 'Dus met wie ben jij op de camping?' vraag ik dan aan haar.

    Denise Melinda ChambersI
    k rolde met mijn ogen toen hij zei dat het luk wasom hun te ontmoeten. Al dat gegiegel en lach, ik werd er misselijk van.Hoe konden mensen de hele dag zo opgewekt zijn. Net warenze ookal zo vrolijk, toenze in het water stonden, net als de rest van die groep trouwens. Ergens irriteerde ik me aan die eeuwige glimllachen op hun gezicht, maar oke."Ik ben hier met mijn broertje en tante." Zei ik schouderophaalend. Ergens hoopte ik dat dit nu genoeg was, gewoon een heel simpel, maar kort gesprek was goed genoeg, helaas werd een gesprek meestal wat langer dan twee minuten. Ik voelde me verplicht om hun ook te vragen met wie ze hier waren. Het zou beleefd zijn en misschien ook wel goed als ik ooit een keer vrienden wilde gaan maken. Had ik die nodig? Nee. Maar toch, ze warn misschien niet zoals ik, ze kondenbest nog wel meevallen. "Met wie zijn jullie hier?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Esmée Sophia Marie Duboix
    'Wordt er iemand jaloers?' fluistert Austin licht lachend in mijn oor en ik duw hem lachend van mij vandaan terwijl ik mijn hoofd schud.
    'Hoi, ik ben Denise,' stelt het meisje zichzelf voor. Ze lijkt even te twijfelen, maar schudt dan toch mijn hand. Austin stelt zich ook voor.
    Zowel Austin en ik kijken verontwaardigd als ze "I guess" aan haar zin toevoegt.
    'Dat weet je toch zeker, het is toch leuk ons te ontmoeten wie wil dat nou niet?' vraagt Austin en ik schiet -net als hij- in de lach. Helaas zegt hij dat hij weer serieus gaat doen, ik vind zijn bui zo ook wel leuk.
    'Ik ben hier met mijn broertje en tante,' zegt Denise. Ik mag haar nu al eigenlijk niet, ik heb haar heus wel met haar ogen zien rollen. Dat pik ik niet. Toch hou ik mijn glimlach op.
    'Wij zijn hier met een hele groep. Vrienden van vroeger.' Ik ben te lui om al die namen op te noemen. 'Het is de bedoeling dat onze band weer sterker wordt, maar ik heb mijn handen vol aan Austin.' Voor een tweede keer sla ik zachtjes tegen zijn achterwerk en druk een kusje op zijn wang.
    'Waarom heb jij je haar blauw geverfd?' vraag ik dan direct en kijk haar recht aan. 'Volgens mijn moeder verven mensen alleen hun haren in rare kleuren wanneer ze aandacht tekort komen.'


    everything, in time

    Denise Melinda Chambers
    Ik lachte even en haalde mijn schuders op. "Mijn oom zou een groot deel van mijn tante haar erfenis aan het goede doel geven als ik mijn haar blauwzou verven. Hij is niet zo vrijgevig van zichzelf." Zei ik zacht en keek vanuit mijn ooghoeken naar de twee. Zo ongelofelijk klef met zijn tweeën. Ik ging zoecht nog kotsen het liest over hun heen. Toch zette ik een glimlach op. Geen neppe, maar een gemeende. Hij kwam voort uit de gedachte dat ze zo welweg zouden gaan. Ik had mijn gesprek voor vandaag wel weer gehad. "Leuk. Ik hoop dat het banden ook echt een beetje gaat lukken. Het lijkt me erg leuk om oude vrienden weer terug te zien, maar daar kan ik momenteel niet echt over oordelen." Ging ik verder en richtte mijn blik weer op het water.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Aimee Skye Rosefield

    We lopen de supermarkt in. Cameron pakt een mandje en we lopen naar de drank. Zonder naar te denken pak ik een fles wiskey. "Daar heb ik zin in" zeg ik en ik stop hem in het mandje. Ik had echt zin om helemaal los te gaan. Ik was tenslotte op vakantie. Dan ga ik me echt niet inhouden houden, hoor. "Ik keek nog even het schap door. Ik beet even op mijn lip en keek toen naar de rest. Ik pakte nog een fles wiskey. "Daar kan ik de avond wel mee doorkomen, den ik" zeg ik dan en twijfel nog even. Eigenlijk wou ik nog wel wat, geen wiskey maar iets lichters of zo. Dan hoefde ik morgen niet ook nog een keer naar de supermarkt. Misschien had ik nog wel wat over van vandaag dan kon ik twee dagen door.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    DreamWishes schreef:
    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Zo halverwege de zoen voel ik zijn handen langs mijn lichaam omlaag glijden naar mijn bikinibroekje en grijns even tegen zijn lippen en voel hem Dan voorzichtig en onhandig de knoopje losknopen en al snel vliegt ook mijn bikinibroekje ergens door de kamer en ik giechel even. Dan zie ik hem even wat naar achter leunen en naar mijn lichaam kijken en giechel weer even. 'Do you Like what you see?' vraag ik dan zwoel in zijn oor, maar wel met duidelijk dubbele tong en giechel weer even en laat dan ook mijn handen afdwalen en begin langzaam zijn zwembroek omlaag te trekken en grijns als die uiteindelijk ook uit is en ga dan weer plagerig met mijn nagels krassend over zijn huid omhoog, langs de binnenkant van zijn bovenbeen en vlak langs zijn geslachtsdeel, gewoon om hem gek te maken, te plagen. Met mijn zatte kop deed ik dan ook alles zonder er ook maar even bij na te denken. We zijn nu beide naakt en giechel weer even en bijt dan zacht, speels op zijn onderlip en druk dan mijn naakte lichaam dicht tegen zijn naakte lichaam. En viel de hormonen en alcohol nu echt als een gek door me heen razen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Trev
    Ik grijnsde een beetje half. "I do" mompelde ik met een even duidelijke dubbele tong terug. Ik leun voorover en voel al snel haar handen op mijn zwembroek liggen. Met wat moeite krijgt ze hem uit en ik karatetrap hem ook de kamer door. Ik voel haar nagels eerst langs de binnenkant van mijn been gaan. Ze zou toch niet... Ja hoor. Ik kan een zacht kreuntje niet onderdrukken. Ookal zijn we dan bijden echt ladder en ladder zat zij weet echt wel waar ze mee bezig is. Ik voel haar op mijn lip bijten en daarna haar lichaam dicht tegen het mijne. Ik sloeg snel mijn armen om haar middel en drukte haar nog iets dichter tegen me aan. Ik wilde haar gewoon zo dicht mogelijk tegen me aan hebben. Ik zoen haar weer en leg haar ondretussen weer plat op haar rug op de bak neer. Met een van mijn knieen probeer ik haar benen wat uit elkaar te schuiven. Dat ging echt nog niet zo makkelijk als het in de films altijd leek. De bank was eigenlijk wat te krap en dat we dronken waren hielp zeker niet mee. Ik had het wel vaker dronken gedaan, en niet dronken, maar dan meestal in een bed of op de grond. Een bank was nog nooit gebeurt, dus ik wist ook helemaal niet hoe het zou gaan.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2012 - 21:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Lifeisajoke schreef:

    Zoë Valerie Chamberlain.

    Ik begon te grijnzen, "Uhm, ik heb zo'n klein vermoeden dat jij er bij hebt, is het niet ?" vroeg ik lachend. Ik keek naar het hout dat hij in mijn handen stak. "Als ik straks een splinter heb, dan mag jij hem eruit halen hoor" zei ik doodserieus. Ik keek naar hoe hij bukte waardoor ik even vreemd keek. "Oh, wacht, ik snap het !" zei ik lachend waarna ik al het hout in 1 arm legde en ik ietwat onhandig op zijn rug kroop. Ik sloeg mijn benen stevig om hem heen, dan hadden die jaren paardrijden toch nog iets opgeleverd, en klemde mijn ene arm stevig om zijn nek.
    "Als ik je wurg dan is het nu waarschijnlijk het juiste moment om dat te zeggen, ik wil niet dat ik hier straks als moordenaar word genoemd terwijl dat echt mijn bedoeling niet is". Ik legde mijn kin op zijn linkerschouder aangezien daar mijn arm niet lag en keek naar zijn gezicht. Hij kon mij dan waarschijnlijk niet zo zien, maar ik hem alleszins wel.

    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik giechel weer even en kijk hem aan, met een soort wazige blik, veel besef is er nu echt niet meer. Als hij dan ook kreunt giechel ik weer en bijt op mijn lip. Ik haat het echt dat ik altijd om alles giechel als ik dronken ben, en vaak dingen doe waarvan ik morgen of straks de helft niet meer van zal weten, dit is duidelijk een van die voorbeelden. En tsja, als ik dronken ben grijp ik me gewoon aan alles vast wat los en vast zit. Dan voel ik zijn armen rond mijn lichaam en giechel weer licht als hij me dan nog dichter tegen zich aandrukt. Hij zoent me dan weer en legt me dan weer goed plat neer op de bank, hij schuift dan met zijn knieen mijn benen iets uit elkaar. Ik twijfel even, iets in me zei, schreeuwde, dat ik dit niet moest doen, maar ik negeerde het de alcohol en hormonen hadden het nu daadwerkelijk overgenomen en mijn lichaam wilde het ook graag. Dan kijk ik hem weer met die wazige blik aan en giechel en druk dan mijn lippen weer op de zijne en laat mijn nagels weer over zijn lichaam krassen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [OMG, ik zie het echt al voor me hoe Trev en Ally morgen zijn, als ze beseffen wat er allemaal gebeurd is. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dat wordt echt of super geschokt zwangerschapstest etc. Ofwel hij krijgt een hele harde klap in z'n gezicht, ofwel bijde]


    Bowties were never Cooler

    [Waarschijnlijk wel! XD Maar uiteindelijk zegt ze wel sorry voor de klap! Whaha! Het was namelijk ook haar eigen fout, zij lokte het ook uit. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Bijden hun fout]


    Bowties were never Cooler