• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Damian
    Ik luisterde naar haar terwijl ze mij aankeek en toen ze uiteindelijk stilviel fronste ik. Ik zwaaide in haar gezicht en plotseling ging ze weer verder. ze zei dat we konden beginnen. Ik lachtte, dat was echt random. Ik pakte wat ingredienten en begon te snijden. Ik deed alles wat zij mij opdroeg. Want ik wist dat als ik dat niet zou doen dat alles zou gaan falen. Na een half uur stond alles goed op en keek ik haar aan. '' Dat ging best goed, toch?''


    Hi. This makes no sence.

    [Zijn er nog mensen die gaan schrijven? Anders sluit ik ook af, morgen wordt een spannende dag ^^ ]


    Allting handlar om relativitet

    Melinda]
    Ik zuchtte soms even, maar maakte het wel allemaal schoon. Na een tijdje waren we een soort van klaar en glimlach ik even naar Damian, Weer begin ik te staren, maar dit keer heb ik het iets sneller door. Ik kijk weer weg en open mijn mond. "Ja, dat ging nog heel goed. Zie je wel dat je kan koken." Zei ik zacht en pakte vast een bord. Mat en het meisje deden het ook heel goe den daar was ik blij mee. "ZegDamian, kan je mij ergens mee helpen of mij iets vertellen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Matthew
    " we kunnen eerst vanillie doen, dan aardbei, en dan chocolade, en kunnen we het versieren " hoorde ik iemand in de verte zeggen. Maar dat hoorde ik niet. Ik werd namelijk erg afgeleid door Max die Felicia knuffelde.Ik voelde een steek van jaloezie, ik moest dat zijn. Ik draaide me om en besefte nu pas dat Jaymina iets gezegt had.
    " Sorry, wat zei je daarnet?" vroeg ik verontschuldigint.


    •*• Lululu •*•

    Jaymina

    Ik schudde lachend mijn hoofd. ''Ik weet wel dat je naar dat meisje en Max kijkt.'' grinnikte ik. ''Je hoeft niet jaloers te zijn. Ik heb al een keer betrapt met kijken naar jou.'' zei ik glimlachend. ''Ik zweer het. En wat ik zei is of we eerst met vanille beginnen , aardbei dan chocolade. Daarna kunnen we het versieren met fondant , marsepein of glazuur. Kies maar'' zei ik. Ik zuchtte even. Dit ging nog heel wat worden..

    [goeiemorgen..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Matthew
    Ik voelde me helemaal warm vanbinnen worden, waarschijnlijk had ik nu knalroze wangen. Ik glimlachtte voorzichtig , ik pakte de vanilleijs en begon aan het werk. Nadat ik klaar was kon Jaymina het aardbeien ijs erop doen, en daarna de chocolade.
    ( ik moet over vijf min. Naar school, ik ga vanmiddag naar de bios met een vriendin, dus ik kan morgen weer reageren. Matthew kan een beetje bestuurt worden, bij Jess lijkt het me geen probleem aangezien niemand reageert. Bye !!
    X)


    •*• Lululu •*•

    [Bye , ik moet naar school tot 15.15 , dan moet ik huiswerk maken dus waarschijnlijk ben ik pas vanavond weer op Q ! ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Damian
    Ik glimlachtte terug en keek toen naar het eten wat opstond. Het zag er inderdaad best redelijk uit, tot mijn verbasing. Toen Mel mij de vraag stelde keek ik op naar haar. '' Ik kan je altijd helpen, of naja dat wil ik. En wat moet ik je dan vertellen?'' Vroeg ik haar een beetje verward. Ik pakte de snijplanken die we gebruikt hadden en deed ze in de vaatwasser. Toen draaide ik me weer om naar Mel.

    {Ben denk ik rond half vier terug en anders vanavond of tussendoor als ik tijd heb x )

    [ bericht aangepast op 16 nov 2012 - 8:43 ]


    Hi. This makes no sence.

    [Wat is de opdracht en met wie zit Cait in het team? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mallory schreef:
    Jessica
    Waar blijft minn team nou, ik kan ze nergens vinden. We hebben maar een uur, ik wil niet verliezen doordat ze niet opkomen dagen. Ik dacht dat ik Jay zag, maar hij was plotseling verdwenen
    ( waar blijft mijn team ;))


    Jay
    Ik zocht naar m'n team en zag een meisje die volgens mij Jessica heete ,, Hoi ik ben Jay ben jij Jessica?'' vroeg ik twijfelend.


    live your life, it is beautiful as it is!

    xClove schreef:
    [Wat is de opdracht en met wie zit Cait in het team? ]


    (We moeten koken^^ en ze zit met Dan, alex en Camilie)

    Melinda
    Ik keek hoe hij de de twee snijplankjes in de vaatwassser zette. Ik maakte een klein sprongetje om op het aanrecht te kunnen gaan zitten. Ja, zo groot was ik nu ook weer niet. "Umh, nou, ik vroeg me iets af." Begon ik een beetje twijfelend. Ik wist niet goed hoe ik het moest vragen en of hij wel een goed antwoord zou hebben. "Weet je, laat maar. Ik vraag het later wel." Besloot ik te zeggen. Vrolijk bleef ik op het aanrecht zitten en pakte alvast alles voor het avondeten en borden voor het voorgerecht. "Dus, nu de borden mooi maken "


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mallory schreef:
    Matthew
    Ik voelde me helemaal warm vanbinnen worden, waarschijnlijk had ik nu knalroze wangen. Ik glimlachtte voorzichtig , ik pakte de vanilleijs en begon aan het werk. Nadat ik klaar was kon Jaymina het aardbeien ijs erop doen, en daarna de chocolade.
    ( ik moet over vijf min. Naar school, ik ga vanmiddag naar de bios met een vriendin, dus ik kan morgen weer reageren. Matthew kan een beetje bestuurt worden, bij Jess lijkt het me geen probleem aangezien niemand reageert. Bye !!
    X)


    [Ik ben er eerder dan verwacht.. Nou ja , ik ga zo wel schoolwerk maken.. x]

    Jaymina

    Ik keek goedkeurend hoe Matthew de taart maakte. ''Je bent echt verliefd he?'' grinnikte ik en stootte hem aan met mijn elleboog. Ik ging verder met de aardbei ijs en daarna de chocolade. Even glimlachte ik , de resultaat was wel goed.. Vond ik tenminste - maar de jury.. ''Nu kiezen.. Fondant , marsepein of.. Glazuur!'' riep ik blij en keek vragend naar Matthew.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    damian
    Melinda gedroeg zich een beetje raar. Ik vroeg me af wat er mis was. Ze wist toch wel dat ze alles kon vertellen aan mij? Ookal kende ze me nog niet zo lang, ze kon me alles vertellen. Ik vertelde toch niets door.. “oke. Is goed“ zei ik glimlachend. Ik stopte alles in de vaatwasser wat nodig was en keek haar toen aan. “Je kan me allea vertellen, dat weet je he?“ zei ik terwijl ik op haar knie leunde. “Echt waar. Alles. Ik lach je heus niet uit“


    Hi. This makes no sence.

    Melinda
    Ik zuchtte. Ik ging mezelf ooit haten voor dit, of juist heel erg dankbaar zijn. "Nou, als je gewoon hier in het huis om je heen kijkt he? Dan zieje allemaal mensen die iemand leuk vinden en verliefd zijn." Begon ik en keek even naar de muur. Dit ging raar klinken, waarschijnlijk kinderlijk, misschienheel ergdom,maaroke.hij zeidat hij mij niet uit zou lachen. "Maar dan sta ik hier envraag mij af: Hoe voelt het om verliefd te zijn?" Eerlijk, na wat er gebeurt was met Gary had ik in het geheel niet meer naar jongens omgekeken, voor mijn twaalfde was ik ook nooit zo van de jongens en in die vierjaar dat ik wel geïnteresseerd was had ik nog nooit iemand echt leuk leuk gevonden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    damian
    Melinda‘s vraag was apart maar ik nam het wel serieus. “Dat verschilt per persoon. Voor sommige mensen is het vreselijk, voor anderen weer een hel. Voor mij was het geweldig. Gewoon weten dat iemand om je geeft, dat je iemand hebt. Ik zorgde goed voor mijn vriendin, ik hield zoveel van haar. Maar helaas, zei niet van mij kennelijk. “ ik slikte en keek naar Melinda. “ liefde is vaag“


    Hi. This makes no sence.