• TOPIC 3

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 0:02 ]


    Hi. This makes no sence.

    Max

    Ik ging voorzichtig de gang op. Ik was een beetje verlegen want ik had enkel mijn boxershort aan. Op de gang zag ik iemand staan die naar een deur wees. "Euh hallo?" vroeg ik een beetje twijfelachtig.

    [Cait^^]


    Allting handlar om relativitet

    Melinda
    Ergens heel ver weg hoorde ik de stem van Eric. Ik besloot het te negeren. Ik had het niet zo op voor 11 uur opstaan, ik deed het dan ook niet vaak. Ik opende mijn ogen een klein beetje. Gister, gister avond, ik was te laat naar bed gegaan, dat was zeker. "Melinda, kom." Hoorde ik al een stuk dichterbij. Ik kreunde even ongelukkig en draaide me om. "Ik wil nog niet opstaan." Zei ik en duwde mezelf omhoog. Daarna ging ik op mijn knieen zitten. "Gedemorgen, let niet op mij en mijn afschuwlijke uiterlijk." Zei ik half lachend en tapte uit bed. Ik oakte wat kleren uit mijn kast en pakte mijn make-up. "Ïk ga eerst douche." Snel glipte ik de badkamer in. Met mijn haar zo dat het droog bleef, ging ik douche. Na zo een tien minutjes kwm ik onder de douche vandaan. Ik wreef even over mijn slaap en ging met en handdoek om me heen tegen de deur aanstaan. "Zeg, zie jij toevallig dat groene tasje in mijn kast? Kan je die aangeven?" Ik was thuis niet gewend ondergoed mee te nemen naar de badkamer, aangezien ik mijn eigen badkamer had, maar die had ik nu niet.

    Chris
    Ik werd wakker van Eric, maar bleef wel met mijn ogen dicht liggen. Misschien kon ik ng even slapen. Toen Cait zo een beetje in mijn oor schreeuwde was ik zeker, ik kon niet meer slapen. Ik stond langzaam p en liep naar de badkamer. Ik poetste mijn tanden en deed gewoon een spijkerbroek met een shirt en vest aan. Het zat lekker en ik vond het ook wel goed zo. Ik pakte mijn muts n zette die op. Even mijn haar doen en ik was klaar. Snel liep ik de trap af naar de eetkamer. "Goedemorgen." Zei ik vrolijk en ging aan tafel zitten. Ik pakte een broodje en een pot pindakaas. Ik had niet zo een honger, maar oke


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jay
    Ik liep de eetkamer binnen en zei iedereen gedag.
    ik liep meteen door naar de keuken waar ik een bakje pakte en er alle soorten fruit in deed die ik luste en zag.
    ik liep terug naar de eetkamer en ging ergens zitten.

    (wie wilt er naast Jay zitten?)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Caitlynn Millers
    Ietwat geschrokken draaide ik me om. 'Oh, hai!' Ik loop naar de jongen toe, die alleen in boxer staat en er niet verkeerd uit ziet. 'Ik ben Cait.'Ik bijt even op mijn lip en kijk naar de grond, maar kijk hem dan toch weer aan. Ik wist niet echt wat te zeggen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Max

    Het meisje kwam naar me toe gelopen, ze vertelde dat ze Cait heette. Ze leek me wat verlegen en ik voelde me meteen op mijn gemak bij haar. "Ik ben Max," stelde ik mezelf voor, " mijn kamergenote doucht al heel lang en ik moet echt dringend plassen, kan ik bij jouw op de wc gaan?" ik hoopte maar dat die laatste zin niet te fout over kwam, maar ik moest écht dringend.


    Allting handlar om relativitet

    Alex
    Terwijl Camille aan het douchen was oefende ik nog een beetje met dansen. Ik zette een random liedje op en deed wat moves. Twintig minuten later kwam Camille terug. '' Zo zo.'' Zeg ik bespottend als ze zegt dat ze haar recordtijd heeft verbroken. Ik kijk op mijn horloge en zie de tijd. '' We hebben nog een half uur maar volgens mij kunnen we al ontbijten dus zullen we gaan?'' Vroeg ik haar terwijl ik mijn handen in mijn zakken stak.

    Damian
    Voordat ik haar kon inhalen glipte ze de badkamer in. Ik grijnsde en ging op bed zitten. Weetjewat, ik ging wel 's Avonds douchen. Ik stond op en kleed mij om. Op het moment dat ik klaar was hoorde ik haar stem achter de deur vandaan komen. Ik stond op en liep naar de kast. Groen tasje, groen tasje hmm.. Ik vond de tas en klopte op de deur. '' Ik heb m hier... doe maar open, ik kijk niet. '' Ik draaide me om en toen ik de deur voelde opengaan stak ik mijn arm naar binnen tot ze het tasje aanpakte. Toen trok ik snel mijn arm weer terug.


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina

    Ik deed de douchekraan dicht en stapte de douchecabine uit. Snel , voordat Max of iemand anders eraan kwam - deed ik mijn kleren aan. Ik liep doodnormaal weer terug naar de kamer. Ik liet mezelf op het bed vallen en pakte een pak koekjes uit mijn koffer. Zelf had ik er veel meegenomen , gewoon als ik geen zin had om naar beneden te gaan. Rustig at ik mijn koekje op en wachtte tot Max terugkwam. Die moest toch ooit zijn kleren aandoen. Ik grinnikte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Camille
    Ik knik.
    'Klinkt goed, ik heb honger,' zeg ik, ik open de deur en houd de deur open voor Alex.
    'De eerste opdracht, nerveus?' vraag ik aan Alex, ik ben best nerveus om eerlijk te zijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Caitlynn Millers
    Ik lach stralend naar hem. 'Tuurlijk kan dat, mijn kamer is daar.' Ik wijs naar de kamerdeur. Chris was er net al uitgelopen, dus die was er niet meer. Ik liep de kamer binnen en ging op het bed zitten. Azer plofte meteen naast me neer, en ik keek hem ietwat verbaasd aan. Meestal was hij er niet bij als ik met maar een iemand praatte, en hij was ook snel weer verdwenen. Ik keek Max aan en gebaarde loom naar de deur.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Melinda
    Ik luisterde even of ik iets hoorde aan de andere kant van de deur. Ik hoorde Damian zeggen dat hij niet zou kijken en schudde lachend mijn hoofd. Dat was de tweede keer. "Dankje." Zei ik toen ik de deur open deed en het tasje aan pakte. Snel kleedde ik mij aan en deed wat make-up op. Mijn haar deed ik weer los en kame het even door. zo ditkon er wel me door, vond ik. Ik liep de badkamer weer uit en keek Damian schuldig aan. "Sorry, ik had je eerst moeten laten." Zei ik met een kleien glimlach en haalde mijn schouders op. "En zin in de eerste opdracht?"

    (Trouwens iemand voor Chris? Hij is aan het ontbijten...)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Max

    Cait toonde me waar de wc was en ik slenterde naar de deur. Terwijl ik aan het plassen was, dacht ik aan Cait; gedroeg ze zich nu raar of lag dat aan mij? Misschien is ze gewoon nog verlegen ofzo, ik moest me maar niet teveel gaan inbeelden. Toen ik klaar was met plassen bedankte ik Cait en ging mijn eigen kamer nog maar eens opzoeken. Toen ik binnenkwam was Jaymina al uit de badkamer. "Eindelijk!" riep ik haar toe "We hebben nog maar 10 minuten!"


    Allting handlar om relativitet

    Caitlynn
    Als ik hoor dat Max hiernaast roept dat we nog maar tien minuten hebben ren ik zo snel als mogelijk de trap af, en houdt halt bij waar me moeten zijn. 'Sorry, ben ik laat?' ik was wel nieuwsgierig naar wat de opdracht was.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    BlueHope schreef:
    Melinda
    Ik luisterde even of ik iets hoorde aan de andere kant van de deur. Ik hoorde Damian zeggen dat hij niet zou kijken en schudde lachend mijn hoofd. Dat was de tweede keer. "Dankje." Zei ik toen ik de deur open deed en het tasje aan pakte. Snel kleedde ik mij aan en deed wat make-up op. Mijn haar deed ik weer los en kame het even door. zo ditkon er wel me door, vond ik. Ik liep de badkamer weer uit en keek Damian schuldig aan. "Sorry, ik had je eerst moeten laten." Zei ik met een kleien glimlach en haalde mijn schouders op. "En zin in de eerste opdracht?"

    (Trouwens iemand voor Chris? Hij is aan het ontbijten...)


    Jay wel ik typ meteen een stukje

    Jay
    Ik zag een jongen naast me ontbijten.
    ,, Hoi, hoe heet je ik ben Jay''vroeg ik de jongen en at gewoon veder van m'n fruit.
    ben eigenlijk wel benieuwd wat ik erin had gedaan want ik lette helemaal niet op.
    ik zag appel, peer, ananas, perzik en mango. lekker


    live your life, it is beautiful as it is!

    Alex
    '' Ik ook'' Zeg ik enthousiast. Ze opent de deur voor mij ''dankje'' zeg ik. Samen lopen we naar beneden richting de ontbijtzaal. '' Nerveus? Tjah, een beetje, en jij?'' vraag ik haar terwijl we naar binnenliepen. Ik liep naar een lege tafel en ging tegenover haar zitten. ''Zal ik eten halen voor ons?''

    Damian
    Toen ze zich verontschuldigte hield ik mijn schouders op. '' Oh, geen probleem joh. Ik douche vanavond wel. '' Ik stond op en liep even naar de spiegel. Ik deed m'n muts op en wreef in mijn ogen. Wauw, wat was ik moe. '' Ik heb er best wel zin in. Ik ben wel zenuwachtig, dat moet ik toegeven, maar ik heb er wel zin in!'' Ik glimlachtte en draaide me om naar haar. '' En jij? Al bang?''


    Hi. This makes no sence.

    Jaymina

    Ik kijk op als Max opeens de kamer binnenstormt. "Eindelijk! We hebben nog tien minuten!" Riep hij en verdween in de badkamer. "Wees snel! Ik wacht wel even , anders moet je alleen komen en dat is zielig" grinnik ik. Even kijk ik op mijn horloge. "Nog vijf minuten!" Riep ik hard. Dat hij het heeft gehoord , weet ik niet.

    (Verhuisd naar mijn mobiel..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.