• Schrijf hier wat jullie gebruiken om naar school te gaan.
    (rugzak, handtas, schoudertas,......)

    #Ik zou misschien ook een handtas willen gebruiken maar ik denk niet dak ik al men gerief daar in krijg!? ( Overdag heb ik een kluisje, maar s'avonds moeten toch men vakken waarvoor ik huiswerk heb er in kunnen! ;D
    Dus voor degene die een handtas gebruiken, krijgen jullie er alles goed in?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:00 ]

    Rugzak, ik snap echt niet hoe sommige mensen alles in zo'n klein handtasje kunnen hebben. Plus met een rugzak heb ik het gewicht verdeeld. (:


    There is nothing more badass than being yourself

    Handtas maar mijn handtassen zijn wel iets groter dan de gemiddelde handtas dus.


    Physics is awesome

    Zo'n Dakine rugzak :')


    Has no one told you she's not breathing?

    soort schoudertas

    Ushkowitz schreef:
    Rugzak, ik snap echt niet hoe sommige mensen alles in zo'n klein handtasje kunnen hebben. Plus met een rugzak heb ik het gewicht verdeeld. (:

    dat snap ik ook niet! ;d

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 19:19 ]

    Rugzak, zit beter en daar kan alles in en het heeft met de evenwicht te maken,

    Rugzak. Ik ga niet mee met de 'handtas-menigte'. Bijna ieder meisje bij mij op school heeft wel een handtas. Ik vind een rugzak veel makkelijker.


    Destroy what destroys you.

    Rugzak.


    Something in you, lit up heaven in me.

    Schoudertas. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    b114 schreef:
    (...)

    Waarrom ben je weer een rugzak gaan gebruiken?
    # srry! Ik ben nieuwsgierig! ;DxD


    Vond ik gewoon leuker :3
    Veel handtassen staan zo tuttig en dat past niet zo bij mijn stijl.


    i put the fun in funeral

    Ik heb een gewone rugzak. Ik had in de eerst een oude rugzak die ik gebruik voor snowboarden, daar pastte niets in. Toen had ik in de tweede een grote converse handtas maar dat was zó zwaar en irritant, want die boeken gingen door elkaar liggen in mijn tas. Nu heb ik een gewone Eastpak rugzak c:

    Handtas, heb ook een Eastpak, maar die heb ik al zo lang niet meer gebruikt, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik had tot dit jaar altijd een handtas, en daar paste altijd alles in, handtassen gaan alleen wel sneller kapot als je er steeds veel boeken in doet :x Sinds begin dit jaar heb ik een rugzak, en dat is echt zó veel fijner, vooral voor je schouders en rug + ze gaan niet snel kapot als je er vaak veel boeken in moet :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Schoudertas van Invito (die je ook als handtas kan dragen), maar wil eigenlijk een rugtas zodat mn laptop er in past.


    As travars

    ohfucklarry schreef:
    Hand/schoudertas.


    If we had not a soul, music would have created it.