• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ja hoor ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry dat ik nog niet geantwoord heb ! Maar eergisteren heeft die stomme pony, half-paard, mij ervan gegooid door even doodleuk op zijn voorpoten te gaan staan en ja, niet gezond ;s De vriendin van me broer die wil nu persé dat ik naar haar ga om op haar paarden te rijden zodat ik niet bang blijf. Makkelijker gezegd dan gedaan --" Ik reageer zodra ik terug ben, maar maandag starten wel mijn examens, dus misschien dat ik tegen 's avonds dan altijd kan antwoorden, maar dat weet ik niet ;s Zeker niet op dinsdag wss want dan moet ik Latijn leren ...]

    quin98 schreef:
    Austin Davers

    Hij knikte al dat hij afleiding nodig had, hmm wat zou ik is verzinnen. 'Ik dacht aan wat er is gebeurt' zeg ik en kijk even naar Fred die bijna ligt te slapen. 'Moet die niet eens naar binnen voordat die echt inslaap valt?' vraag ik en kijk Fred aan. Ik bedenk even wat we kunnen doen maar eigenlijk weet ik niet gelijk iets. 'Wat wil je eigenlijk gaan doen?" vraag ik dan. Volgens mij was er nu weinig te doen hier op de camping, ik had wel een bal bij me dus we zoden kunnen voetballen. Zwemmen kon ook nog maar of er nog veel meer was? Waarschijnlijk niet. Als Trev niks wist konden we wel even gaan kijken bij de receptie of der wat te doen was. Ik dacht eerst aan om naar het stadje te gaan maar volgens mij was het busje al weg. Deze camping was ook echt heel erg veranderd, in de brugklas was het hier echt geweldig, nu is het oud en verlaten.


    Jacob Jonathan Trevor 'Trev'

    Ik grinnekte even en keek naar fred. "Daar zijn we volges mij nu te laat voor." Ik zag zijn tong een stukje uit zijn mond hangen en de tennisbal tussen zijn tanden uitrollen. Ik ga naast hem op mijn knieen zitten en pak de bal op. "Kom jochie, naar binnen." Ik zie hem een keer knipperen, maar meer gebeurt er niet. Ik kijk even op naar Austin die vraagtof ik iets wist. "Als jij me helpt Fred in mijn bed te leggen kunnen we misschien daarna het bos in ofzo." Ik woelde even door Fred's dikke zachte vacht terwijl ik opstond. Ik keek even naar Austin. "Eerlijk gezegt heb ik geen idee wat te doen. Ik weet alleen dat hij hier niet alleen buiten kan blijven." Ik haalde een hand door mijn haar. Ik voelde me gewoon zo dom. Mijn hondje was de enige op wie ik echt durfde te vertrouwen, zelfs meer, veel meer, dan op mezelf. Ik was namelijk niet te vertrouwen als ik eenmaal een flinke slok op had. Dan kon er echt van alles gebeuren.


    Bowties were never Cooler

    Cameron Alexander Robinson

    Ik kijk haar lachend aan en zie haar onschuldige gezicht "Oh ga je nu echt de ik-ben-zo-onschuldig gezicht op me af vuren" afkeurend schud ik mijn hoofd "Cece ik dacht dat je me beter kende dan dat" grijns ik en kijk even rond. Lachend steek ik mijn tong naar haar uit "Ja nou misschien had ik wel een vriendin tussen door of een paar...." grinnik ik en neem nog een slok van mijn becardi cola. "Pfff, ik hou gewoon van eten jaaaa.... en trouwens jullie kunnen zelf toch ook denken ik weet niet of jullie allemaal ook honger hebben hoor" verontwaardigt kijk ik haar even aan. Na een tijdje krijg ik eindelijk mijn kass tosti en verlekkerd kijk ik er na. Vlug doe ik er wat ketchup bij en neem een hapje "Omnomnomnom" grijns ik kleintjes en eet rustig verd.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Joeri
    'Nee, dat is het,' Grijns ik, en ik sta ook op. 'Klifduiken is niks meer of minder dan gewoon van de klif af springen, maar na een tijdje word het ongelooflijk saai.' Leg ik uit. 'Maar een boswandeling kan echt leuk zijn, soms zie je hier vossen of edelherten.' Zeg ik om te zorgen dat ze er zin in heeft. Ik hoop dat we echt een dier tegenkomen, maar niet de wolf. Alleen ik weet dat ie hier rondzwerft, en mijn vader mag dat niet weten. De wolf is niet gevaarlijk, je moet hem alleen niet pesten. Daar zijn al meerdere moorden door gepleegd. Nou ja, ik vind het gewoon zelfmoord, maar die mensen die zijn aangevallen blijven voet bij stuk dat ze hem niet aan het pesten waren. Daardoor gelooft mijn vader niet in de wolf, hij zegt tegen mijn dat ik niet bang hoef te zijn omdat het stuk voor stuk leugenaars zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Iemand een idee wat ik met Allison kan doen?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Austin Davers

    Ik grinnik even en knik dan. 'te slap om hem zelf te tillen' vraag ik lachend en geef hem een duwtje. Ik kijk naar Fred en bijt even op mijn lip. Ik kijk naar Trev en grinnik even. 'We kunnen hem toch gewoon naar binnen tillen en in je bed liggen want volgens mij is die niet van plan op te staan' zeg ik lachend en til Fred voorzichtig op. Hij was eigenlijk best wel zwaar. 'Open jij de deur van het huisje dan til ik hem naar binnen en leg hem in je bed' zeg ik terwijl ik al langzaam richting het huisje loopt. Pff Fred was best zwaar om zo even op te tillen. 'Dus we gaan zo het bos in?" vraag ik aan Trev terwijl ik gewoon doorloop omdat ik het liefst ook niet meer met Fred in mijn armen loop.

    Charlotte Rosaya.
    'Hm, ik wil het best wel eens uitproberen dan. Is het gevaarlijk?' Met een twinkeling in mijn ogen keek ik hem aan, sowieso als het gevaarlijk zou zijn, ging ik het doen, heerlijk. 'Dan doen dat gewoon er na...' Ik grinnikte even. 'Of wil je liever alleen een boswandeling doen? Mij maakt het niets uit, namelijk, ik vind alles goed...' Oh, damn, volgens mij klonk dat laatste echt heel verkeerd. Ik haalde even een hand door mijn haar heen, en beweegde mijn voeten door het warme zand heen, dat voelde altijd zo heerlijk aan, vroeger als ik verplicht was om mee te gaan naar het strand, was ik altijd met het zand bezig, ik ging nooit in het water.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 15:15 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jacob Jonathan Trevor 'Trev'
    Ik rol mijn ogen naar hem. "Hij is best zwaar ja." Ik zie Austin hem optillen. Hij lijkt het er lastig mee te hebben. "Ik zei toch." Ik stak mij tong naar hem uit en deed de deur van het huisje open. Binnen lagen de 3 lege drankflessen door de kamer versprijd, de glazen stonden op het kastje en de bank was duidelijk doorgebroken. Oops.... Ik moest nog wel even opruimen. Ik deed de deur naar de slaapkamer open toen hij vroeg of we echt naar het bos gingen. "Is er dan iets anders hier te doen?" Ik had geen zin om weer te gaan zwemmen ofzo. Ik trok een shirt uit mijn tas en trok die aan toen ik er langs liep. De hele dag zonder shirt blijven lopen hielp ook niet... En het begon redelijk koud te worden.


    Bowties were never Cooler

    Austin Davers

    Ik kijk Trev aan als ie ze toch uitsteekt en ik grinnik even. 'Ach ik wed dat die bij jou al gevallen was' zeg ik lachend en loop naar binnen waardoor ik even hoofdschuddend om me heen kijkt. 'Jullie hebben wel wild gedaan' mompel ik en blik even op de bank die gebroken is en daarna op de flessen drank op de grond. 'En dan ook nog is zonder mijn wat te geven hé' zeg ik en kijk hem hoofdschuddend aan. 'Ik had ook wel wat gelust' zeg ik lachend en bedenk me ook dat er nog wel wat flessen in mijn koffer zitten maar ik vond het een beetje lullig nu te gaan drinken. Ik neem aan dat Trev zelf niet wou drinken en om zelf dan wel te gaan drinken. In je eentje is ook niet gezellig dus ik doe het gewoon niet. 'Nou niet echt, op zwemmen na maar daar heb ik niet zoveel zin in' zeg ik en leg Fred dan op zijn bed neer. Ik zucht even, 'Ik dacht echt dat we op een geweldige camping zouden komen' zeg ik lachend en stop mijn handen in mijn zakken. Waarschijnlijk was het ook niet echt geweldig in het bos maar ja we moesten hier iets doen.

    Lifeisajoke schreef:
    [Sorry dat ik nog niet geantwoord heb ! Maar eergisteren heeft die stomme pony, half-paard, mij ervan gegooid door even doodleuk op zijn voorpoten te gaan staan en ja, niet gezond ;s De vriendin van me broer die wil nu persé dat ik naar haar ga om op haar paarden te rijden zodat ik niet bang blijf. Makkelijker gezegd dan gedaan --" Ik reageer zodra ik terug ben, maar maandag starten wel mijn examens, dus misschien dat ik tegen 's avonds dan altijd kan antwoorden, maar dat weet ik niet ;s Zeker niet op dinsdag wss want dan moet ik Latijn leren ...]

    [Doe maar rustig aan hoor.(: ik heb het zelf ook heel druk.]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jacob Jonathan Trevor 'Trev'
    Ik rolde met mijn ogen toen hij het over de drank had. Ik had nog een aantal flessen in mijn tas zitten, maar daar plande ik niet op om ze binnekort te openen. De drank maakte me anders en dat wilde ik niet meer laten gebeuren. Ik zuchtte en liet mezelf anast Fred op het bed vallen "Ik dacht hetzelfde. Blijkbaar verandert er veel in een paar jaar." Ik was ook veel verandert. Ik was echt de grootste kneus ooit toen ik in de brugklas voor de leeuwen werd ghegooit. Daar was ik wel vanaf, grotendeels. Ik was veel losser geworden om mensen en vooral veel vrijer om mijn echte ik te laten zien. Dat had ook veel rare acties en situaties opgelevert, maar ik had er maar van weinigen echt spijt gehad. "Zullen we anders naar de kampwinkel lopen?" Daar was vaak wel wat te doen, en anders iets vreemds te kopen waarmee we zouden kunnen klieren. ik hoopte alleen niet dat ook die saai en oud was geworden, wat waarschijnlijk toch wel was.


    Bowties were never Cooler

    Joeri Miller
    'Dan gaan we klifduiken!' Zeg ik vrolijk, en ik trek haar mee. Het is niet lang lopen naar de lage klif, want eerst gaan we van de "babyklif" Hij is niet gevaarlijk, niet dat er baby 's vanaf springen. Mijn ogen glinsteren. Ik heb er gewoon heel erg veel zin in. Plus, ik vind Charlotte leuk, maar dat wist ik al langer. De hele tijd zit ik te denken over mijn move, want ooit moet die komen. Ik begin rustiger te lopen en voel met mijn hand naar de hare. De warmte voelt fijn, en ik merk dat we er al bijna zijn. 'Voor mij is dit klifje niks, maar voor als je doodgaat... Ik vind je echt leuk,' Zeg ik, en ik probeer er humor in te brengen zodat als ze nee zegt ik kan lachen en zeggen dat het een grapje is, zoals altijd. Maar nu lukt het niet, ik meen het te serieus. Maar het zal wel weer gewoon net als de andere keren worden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlotte Rosaya.
    Joeri trekt me mee richting de klif, ik glimlach vrolijk naar hem, en voel de goede zenuwkriebels in mijn buik, dat heb ik altijd als ik iets leuks of spannends ging doen. 'Je moet me wel helpen, hoor,' mompel ik zachtjes. Ik voel mijn wangen langzaam rood worden waarna Joeri zijn zin heeft uitgesproken. Zou hij het menen? Er was maar een manier om daar achter te komen, eigenlijk... 'Hm, jij bent ook niet verkeerd...' Uitdagend kijk ik hem aan, waarna ik zijn hand vast pak en hem in mijn richting trek, heel even laat ik mijn blik over zijn gezicht glijden, en ze blijven hangen bij zijn lippen. Ik bijt op mijn lip, voordat ik hem in zijn ogen aankijk en uiteindelijk mijn lippen heel zacht en voorzichtig tegen die van hem aandruk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Joeri Miller
    Ik geniet van de aanraking van onze lippen. Na een kort tijdje laat ik los en kijk ik haar aan. Omdat ik niks te zeggen weet ga ik maar blozen. Ik wend mijn gezicht af en glimlach naar de grond omdat die niet naar me kijkt. 'Dus, gaan we springen?' Vraag ik als ik mezelf weer helemaal herpakt heb. 'Samen is het veel minder eng,' Merk ik op, en ik loop weer naar haar toe. Heel eventjes laat ik mijn lippen naar de hare toe, maar ik haal ze snel weer weg. Niet dat het niet fijn was, want dat was het zeker, maar als ik te verliefd word heb ik ook te veel liefdesverdriet. Wel pak ik met mijn hand de hare en kijk ik haar stralend aan. Ik geniet van haar aanwezigheid. Het is alsof niks op de wereld scheelt behalve zij. Ze is nu mijn wereld.


    Spoiler alert: you will save yourself