• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Charlotte Rosaya.
    Na een paar seconde laat verbreekt Joeri het contact tussen onze lippen, waarna we elkaar gewoon aanstaren, en ik merk dat Joeri begint te blozen. Hoe schattig. 'Ja! Natuurlijk, wat dacht je dan?' Grijnzend kijk ik hem aan. 'Dan doen we het samen, het maakt me niets uit. Ik vnid het allemaal best,' langzaam komt hij weer op me afgelopen, drukte zijn lippen tegen die van mij aan, op het moment dat ik wilde reageren haalde hij zijn lippen alweer van die van mij af. Ik merkte dat ik het best wel jammer vond, hoe snel kon je eigenlijk iemand leuk vinden? Want volgens mij ging dit vrij snel, en eigenlijk had ik er ook niet zo heel veel ervaring mee. Met zijn hand pakt hij die van mij vast, ik glimlach naar hem, en verstrengel onze vingers.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Joeri Miller
    'Daar gaat ie!' Roep ik, en ik spring. Ik trek haar mee en midden in de val raak ik kort haar wang aan. De rest van de tijd ben ik in gedachten verzonken. Hoe gaan we belanden? Hopelijk raakt ze niet gewond. Wow, ik ben eigenlijk nog nooit zo bezorgd geweest tijdens een sprong, maar dat komt ook doordat ze mee springt. Als het water komt voel ik al eerder dan het moment dat ze het water raken de tinteling in mijn voeten. Het gevoel voelt vertrouwd. Ik kijk nog heel even snel rond en maak me dan klaar voor het water. Net als altijd is het een klein moment van paniek als je steeds verder het water in gesleurd word. Mijn hand klemt zich stevig om de hare en ik zwem met de andere zo snel als het kan naar boven.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Charlotte Rosaya.
    Gelijk spring ik achter Joeri aan, terwijl ik stevig zijn hand vast houd. Ik sluit mijn ogen, en voordat ik het merk zijn we al in het water beland. Ik doe niets als we in het water belanden, laat mijn ogen gesloten, alsof het goed zo is. Joeri trekt me terug richting boven, en proestend kom ik boven het water. Ik knijp zachtjes in zijn hand en kijk hem glimlachend aan. 'Dat was geweldig!' Ik veeg wat haren weg uit mijn gezicht, en pak met mijn linkerhand ook Joeri's linkerhand, zodat we zeg maar elkaar beide handen vast hebben. Ik bijt op mijn lip, en druk dan toch weer zachtjes mijn lippen tegen die van hem aan, wat ben ik toch slecht in mezelf te beheersen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sylvesti schreef:
    Jacob Jonathan Trevor 'Trev'
    Ik rolde met mijn ogen toen hij het over de drank had. Ik had nog een aantal flessen in mijn tas zitten, maar daar plande ik niet op om ze binnekort te openen. De drank maakte me anders en dat wilde ik niet meer laten gebeuren. Ik zuchtte en liet mezelf anast Fred op het bed vallen "Ik dacht hetzelfde. Blijkbaar verandert er veel in een paar jaar." Ik was ook veel verandert. Ik was echt de grootste kneus ooit toen ik in de brugklas voor de leeuwen werd ghegooit. Daar was ik wel vanaf, grotendeels. Ik was veel losser geworden om mensen en vooral veel vrijer om mijn echte ik te laten zien. Dat had ook veel rare acties en situaties opgelevert, maar ik had er maar van weinigen echt spijt gehad. "Zullen we anders naar de kampwinkel lopen?" Daar was vaak wel wat te doen, en anders iets vreemds te kopen waarmee we zouden kunnen klieren. ik hoopte alleen niet dat ook die saai en oud was geworden, wat waarschijnlijk toch wel was.


    Austin Davers

    Ik knik even, 'Heel veel' mompel ik. Alles was echt anders, deze camping was eerst geweldig er was van alles te doen en het zag der mooi uit, en nu? Hij stelt voor op naar de kampwinkel te lopen en ik knik. Daar was altijd wel wat leuks te vinden maar ik weet niet of dat nu ook nog zo is. 'Als die ook niet oud en saai geworden is' zeg ik en grinnik even. Hopelijk zou der daar gewoon wat leuks zijn waar we ons mee konden vermaken. Anders zouden we een keer van de camping af en dan naar wat winkels toe om wat leuks te halen. Maar ja dan hadden we nu nog steeds niks te doen. Ik loop richting de deur van het huisje en open die om vervolgens naar buiten te lopen en even om me heen te kijken, nee mooi was het niet. In de brugklas zag alles er hier nog mooi uit, de huisjes gewoon mooi. Best raar dat dat in een paar jaar zo veranderd is. Ik vraag me eigenlijk ook wel af waarom het zo veranderd is.

    Jacob Jonathan Trevor 'Trev'
    Ik grinnekte een beetje en liep toen achter hem aan naar buiten. Deze hele camping was nu oud en vervallen terwijl het in de brugklas zo mooi en geweldig was. Wat kon tijd dingen erg veranderen zeg. Net als onze vriendschappen. Over de tijd waren die grotendeels ook verwatert. Niemand wilde dat dat gebeurde, maar je kon er niet omheen dat het toch zo was. Ik slentede met hem mee over het pad richting de kampwinkel. Toen die in zicht kwam zuchtte ik hopeloos. Van de ooit zo belangrijke kampwinkel was niks meer over. De plek waar we altijd vreemde dingen kochten was nu vervallen: een van de ruiten was stuk, de verf bladderde van de muren en binnen was het donker. "Ik denk dat we beter gewoon in het bos kunnen gaan zitten, want hier wordt ik nou niet echt vrolijker van." Als dit symbolisch moest zijn voor onze vervlogen onbezonne kinderjaren was dat goed gelukt. Alles was anders en we konden er niks aan doen.


    Bowties were never Cooler

    [Slade -> Dinaggo.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    jaimyhoi --> Jaimes


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Stilte...]


    Bowties were never Cooler