• Vijf jaar later...
    One Direction is al een lange tijd terug in Engeland. Ze hebben nieuwe albums gemaakt en maken zich nu klaar voor de wereldtour. Maar de meisjes in Miami zijn ze niet vergeten...
    De ene schrijft, de ander belt... De ene ziet alleen maar vriendschap en de ander is tot over zijn of haar oren verliefd. Wat gebeurt er als de meiden samen afspreken om de jongens vlak voor hun tour een onverwachts bezoek komen brengen? Gaat de tour door en verloopt alles vrij soepel of wordt het een, complete chaos?

    -Harry Edward Styles. quin98
    -Liam James Payne. quin98
    -Louis William Tomlinson. xHazzaStyles
    -Zayn Jawaad Malik. xHazzaStyles
    -Niall James Horan. xNialldos


    -Sienna Amelia Lakes. CxStylinson
    -Elena Olivia Britt. xNialldos
    -Stephanie Rosanna Swift. CxStylinson

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Daar kan ik verder niets meer aan toevoegen. Je merkt het soms ook echt aan hoe ik praat xD)


    [Gut echt waar ?!? Ik schreef in mijn RPG, op die fiets, dat is dus blijkbaar ook Rotterdams 0.0 Wauw, dat heb je hè als beide oma's en 1 opa plus vader uit R'dam komen hè hahah. Ach arme Cath en Quinty :3 opgescheept met twee Rotterdammers xD]

    [Die mekaar(<--- rotterdams) dan ook nog eens kennen xD]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 16:16 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    xNialldos schreef:
    (...)

    [Gut echt waar ?!? Ik schreef in mijn RPG, op die fiets, dat is dus blijkbaar ook Rotterdams 0.0 Wauw, dat heb je hè als beide oma's en 1 opa plus vader uit R'dam komen hè hahah. Ach arme Cath en Quinty :3 opgescheept met twee Rotterdammers xD]


    ( Nee niet echtxD Of toch wel. Haha dat is het inderdaad en bij mijn heel mijn hele familie uit Rotterdam, Ahh inderdaad maar het valt niet heel erg op..er zijn maar bepaalde momenten)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    (...)

    ( Nee niet echtxD Of toch wel. Haha dat is het inderdaad en bij mijn heel mijn hele familie uit Rotterdam, Ahh inderdaad maar het valt niet heel erg op..er zijn maar bepaalde momenten)


    [Nee dat valt echt niet op --' *Eugum* En dit wordt weer een praattopic.... Als jij je nou weer even in Zayn gaat inleven, is iedereen blij :)]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Javadd Malik

    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als ze een kus op mijn mond drukt. Ik had haar echt gemist.
    'Je wilt niet weten zoveel ik jou heb gemist' zeg ik zacht als ze me opnieuw een knuffel geeft.
    Ik grinnik zacht door Niall die het tasje met voedsel pakt, maar als snel veranderd het in een verbaasde blik als hij na haar reactie het voedsel opzij legt. 'Je verricht hier echt wonderen' zeg ik en ga op de bank zitten als ze de andere ook een knuffel geeft.
    Door het gegil dat ineens vanaf buiten klinkt word duidelijk dat Hazz en Lou er ook zijn. 'Die zijn buiten bij de fans en kunnen elk moment komen.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elena

    Ik grinnik even en tuur even in de verte.
    'Nee wil ik dat niet Malik? Oké dan. Ja weet ik, of Niall is gewoon aardig. Mmm, zal ik hen ook laten schrikken? Nee, ik heb geen zin om weer op te staan, ik zit net zo lekker' zeg ik wanneer ik tegen hem aan kruip. Ik neem een slok van mijn koffie en ga toch weer verzitten om de koffie van Louis en Harry op de tafel klaar te zetten met twee muffins.
    'Zo, zijn jullie nu blij met me?' vraag ik als er een glimlach om mijn mond verschijnt en ik weer tegen Zayn aan kruip.
    'Trouwens, ik hoop dat ze snel komen, ik ga geen nieuwe koffie voor ze halen, dan zoeken ze het maar uit. Mee eens?' grinnik ik. Dit kan nog eens heel erg leuk worden. Zou ik eigenlijk wel kunnen blijven? Ik geloof niet dat Zayn bepaald serieus is als ik naar ze sta te kijken en gezellig mee luister. Pech, ik blijf lekker.

    [Ik moet zo koken, dus ik ga zo..]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:42 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [ik reageer zo even]

    [Wahaha ik zag nu pas dat ik 'ik neem een slok van mijn muffin' had geschreven xD heb het even aangepast xd]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Javadd Malik

    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Nee dat wil je inderdaad niet en dan heb ik er verder niets meer over te zeggen. natuurlijk is hij aardig, maar alsnog verricht je wonderen. Doe maar niet, want dit is goed zo' zeg ik en sla mijn armen om haar heen. Ik trek een pruillip als ze toch weer gaat verzitten om de koffie op de tafel klaar te zetten.
    'Ik ben altijd blij met je' zeg ik met een vrolijke glimlach en druk een kus op haar wang als ze weet tegen me aan kruipt.
    'Dat hoop ik en laat je trouwens geen nieuwe koffie voor ze halen, Jij blijft gezellig hier en uit dit antwoord blijkt el dat ik er mee eens ben' antwoord ik lachend. Dit word echt gezellig. Ik kijk haar vragend aan als ze diep in gedachten is. 'Waar denk je aan?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xHazzaStyles schreef:
    Louis William Tomlinson

    'Waar heb ik die woorden toch eerder gehoord of iets wat er op leek?' zeg ik en kijk hem met een bedenkelijke blik aan. 'Het is een lastige keuze, maar denk dat ik dat inderdaad ook niet zou doen. Maar ja het is nu makkelijk gezegd' zeg ik dan en knik. 'Lief is het zeker en ben ze ook heel erg dankbaar voor alles.' Met een onschuldige glimlach haal ik mijn schouders op. 'Wie weet en misschien hoor je wel helemaal niets' zeg ik. Vrolijk loop ik een stukje door en deel dan ook weer handtekeningen uit. 'Waar vraag ik het eigenlijk nog?' vraag ik en grinnik dan. Vervolgens pak ik een stift en zet mijn handtekening op het hoesje van de telefoon waarna ik ze beide overhandig aan Harry. 'Dan zit er niets anders op dan dat wij het moeten regelen, want het is ook zielig en op een schuldgevoel zitten we beide niet te wachten toch?'


    Harry Edward Styles

    Ik kijk naar Louis en ik haal mijn schouders op. 'geen idee' zeg ik en grinnik even. 'Het is inderdaad nu wel makkelijk te zeggen en eerlijk gezegd zou ik het ook niet zeker weten' zeg ik en kijk even bedenkelijk. Ik denk dat ik het niet zou doen maar ik weet het niet. 'Ik ook, ze zijn echt geweldig' zeg ik met een glimlach. 'Ik wil wat van je horen Tomlinson! Anders dan ga ik je dwingen' zeg ik lachend en kijk hem aan. Ik loop rustig veder terwijl ik wat handtekeningen uitdeel en foto's maak. 'Geen idee, we denken altijd hetzelfde dus je kon er eigenlijk al vanuit gaan' zeg ik lachend en kijk even naar de twee hoesjes die ik van Louis krijg. Ik zet er gauw mijn handtekening op en geef ze weer terug. 'Ja misschien kunnen we een kleine fan meeting of zo hier doen maar ik denk dat we dat binnen moeten regelen, over binnen gesproken, ik denk dat we daar zo wel heen moeten. Waarschijnlijk zijn de andere der al' mompel ik en kijk Louis aan waarna ik nog een paar foto's maak.

    Elena

    'Jee, ik kan wonderen verrichten! Nu voel ik me bijzonder' lach ik. 'Ik blijf toch wel hier binnen, aangezien de zon niet zo warm is, ook al schijnt ie wel.Fijn om te horen dat je altijd blij met me bent' zeg ik als ik hem in zijn buik prik. Een herinnering van de vakantie in Miami komt weer boven. Ik weet alles nog precies, en het is al ruim vijf jaar geleden! Die regen was koud, echt koud. Bij deze gedachte krijg ik dezelfde rilling als die ik kreeg toen ik buiten in de regen met Zayn was. Na die vakantie had ik hem spijtig genoeg een lange tijd niet gesproken of gezien. Ik vernam eigenlijk alleen nog maar wat via de media, op Twitter of op televisie.
    'Eugh, ik denk nergens aan hoor' probeer ik zo serieus mogelijk zeggen. Ik ken Zayn langer dan vandaag, die gaat het dus uit me trekken. Ik heb echt geen zin om dat uit te leggen. Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en kijk omhoog wat me oogpijn bezorgt.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    'Als je het niet weet hoe moet ik het dan weten?' vraag ik en lach dan weer. 'Het is allemaal anders nu we aan deze kant staan en ik zou het ook niet weten' zeg ik en grinnik bij het zien van zijn bedenkelijke blik. 'Het is ook iets waar je nu niet over moet nadenken.' Ik knik terwijl ik nog een paar foto's maak. 'Wat ben je van plan dan Styles? En ken je ook lang genoeg dus ben niet bang voor je' zeg ik lachend en loop vrolijk naar een paar fans toe. Dit soort momenten en gesprekken zorgen ervoor dat je nog vrolijker word. 'Ja dat is wel weer waar' zeg ik lachend en kijk hoe hij zijn handtekening op de hoesjes zet. Ik geef daarna de hoesjes weer terug aan degene van wie ik ze had afgepakt en loop weer naar Harry. 'Ik hou van jou en je ideeën Hazz' zeg ik zacht en druk een kus op zijn wang. 'Misschien is dat inderdaad een goed plan en de kans dat de andere er al zijn is best groot.' Na die woorden loop ik voor de laatste weer naar de fans en deel nog een paar handtekeningen uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Javadd Malik

    'Dat kan je inderdaad en je bent bijzonder ook al kon je dat niet' zeg ik lachend. 'Oh dus beter gezegd ben ik geen reden dat je hier blijft? Natuurlijk ben ik altijd blij met je' zeg ik en begin harder te lachen als ze in mijn buik prikt. Ik kijk haar aan en weet gewoon dat ze met haar gedachten bij de vakantie van Miami zit. Het mag dan wel vijf jaar geleden zijn, maar de herinneringen blijven geweldig. 'Het was de beste vakantie van mijn leven en komt omdat ik jou heb leren kennen' zeg ik zacht en sla mijn armen nog strakker om haar heen. De tijd erna was alleen wat minder. Door de drukke tijden hadden we weinig contact en de media maakt sommige dingen gewoon moeilijk door hun roddels. Maar gelukkig is daar weer verandering in gekomen en de media die schrijven maar wat ze willen. 'Je denkt wel ergens aan, maar je wilt het gewoon niet vertellen' zeg ik glimlachend. 'Zeg maar wanneer wel, want heb geen zin om door te vragen' voeg ik er nog aan toe en druk nog een kus op haar lippen. 'Ben nog steeds blij dat je er weer bent.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik had een hele reactie getypt op mijn pc, die is nu uit en ik weet niet of ik er nog op kan, waarschijnlijk ben ik hem kwijt... Ik moet nu aan mijn hw en miss reageer ik nog]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Elena

    'Danku danku. Zayn, jij bent de rede dat ik hier überhaupt naar toe ben gekomen. Die vakantie was gewoon fantastisch, om twee redenen. De eerste, ik heb One Direction ontmoet, en ik heb de "echte" jij leren kennen. En even tussen door kan jij gedachten lezen of zo? Je had het wel goed'. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht als hij me strakker tegen zich aan trekt.
    'Waarom wil je überhaupt nog doorvragen als je het al hebt geraden' lach ik bijdehand. Ik pak zijn handen vast om mijn nog steeds koude handen op te warmen. Er zou natuurlijk weer een hele hype ontstaan over het feit dat ik naar de studio ben gegaan. Wauw, wat bijzonder. De jongens zijn ook maar mensen, net zoals dat ik dat ben.
    'Ik ben ook blij dat ik je weer kan zien' zeg ik zacht waarna ik mijn voorhoofd tegen die van hem druk een een kus op zijn mond geef. Ik voel me een beetje bekeken door de twee naast ons. Hoewel Niall heeft volgens mij een hevige zoen-sessie met zijn voedsel en Liam, ja dat weet ik niet. Misschien is het een beetje onpasselijk om zo te zitten maar goed.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Zayn Javadd Malik

    'Het is graag gedaan. Het is fijn om te horen dat dat zo is en ik zou willen dat je hier kon blijven. Over die vakantie zijn zoveel dingen te zeggen, maar het komt er allemaal op neer dat het geweldig was. Wat er wel niet kan gebeuren als je ze ontmoet en ben blij dat de 'echte' ik je ook bevalt. Maar nee ik kan geen gedachten lezen en nu ben ik dus in de war' zeg ik met een vrolijke glimlach. 'Ik ken je gewoon te goed en weet dus wat je denkt' voeg ik er nog aan toe.
    'Omdat ik nog niet wist dat het goed was en nu wil ik ook niet doorvragen' zeg ik lachend en kijk even naar onze handen. 'Je zult altijd houden dat zulke dingen gebeuren. De fans vinden je net zo geweldig als dat ik je vind en daarbij snappen ze niet dat wij ook maar mensen zijn die doen wat ze leuk vinden' zeg ik zacht.'Is er geen manier om je vaker te zien, want weer zo'n lange tijd hou ik echt niet vol' zeg ik net zo zacht en mijn glimlach word alleen maar breder.
    Eigenlijk trek ik me niets meer aan van de andere twee en als ze er problemen mee hebben horen we het wel weer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer