• Deze RPG is in principe een vervolg op; My school's Glee club. die dood is gelopen.

    Toen kwam er iemand op het idee er nieuw leven in te blazen;
    Vijf jaar later. Iedereen is opgegroeid, nog samen of uit elkaar. Heeft een super baan of juist helemaal niet. Heeft kinderen of studeert nog verder. Woont in een groot huis of in een klein huisje in een achterbuurt.

    Dit speelt zich dus af na hun schooltijd en dezelfde personen.
    -Natuurlijk mag je meedoen, maar doe dan wel een goed verleden met hoe het was op die school en wat die allemaal heeft meegemaakt.-

    Wil je meedoen? Klik dan hier.

    ===================
    Nieuwe mensen;
    -
    -
    -

    De al bestaande mensen;
    - Levi Unknown Ninuturu
    - Michael Thomas Brown Boira
    - Charlotte Suavez Roane
    - Mary Elizabeth Santiago Colfer
    - Kyle Noah Morgan. KellyBelly
    - William Irial Smelting Roane
    - Arion O'Leary Roane
    - Donna Banu Ganj Heimersson - Jalili Boira
    - André Sean Stenvers KellyBelly
    - Maya Hart AroonCat
    - Dimitry Hart AroonCat
    -

    Jongeren/Kinderen;
    -Diederik Jared Morgan - Mengelmoes
    -Nathan Connor Finley - quin98
    ===================
    Regels;
    *Schrijf gelieve meer dan 5 regels.
    *Ga niet aanstellen of juist niets doen.
    *Speel alleen je eigen personage, niet die van andere.
    *Géén perfecte personen.
    *Wees beleefd -in RPg hoeft dat niet persé-
    *Personen hoeven elkaar niet persé meer te kennen, het kan zijn dat ze elkaar niet meer herkennen of niet willen kennen.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 15:39 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 31 dec 2012 - 16:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Dat hangt ervan af wat jij allemaal wil als dessert. Jij ook koffie, liefje?"
    "Hm?" vraag ik met een mond vol ei. Wanneer het tot me doordringt dat ze vroeg of ik koffie wilde knik ik enthousiast. In tegenstelling tot Mary heb ik niet het geduld om een ei op te lepelen. Bij mij is het pellen en proppen. Ik weet niet hoe het komt, waarschijnlijk heb ik dat van mijn vader. Die had een ei ook altijd in twee seconden doen verdwijnen. Dat moet haast wel, want nu ik erover nadenk doet Auryn dat ook.
    Ik haal verontschuldigend even mijn schouders op terwijl ik rustig verder knabbel. Mijn moeder maakte s zondags altijd heerlijke, gepocheerde eieren, al heb ik er geen flauw idee van hoe je die maakt. Wanneer mijn mond leeg is, neem ik een tas koffie van Mary aan en neem er kleine slokjes van. Ik trek even een zuur gezicht en voel me dan een heel stuk wakkerder.
    "Oeh, babe. Sterke koffie. Lekker. Jij wilt er zeker van zijn dat ik niet weer in slaap val, niet?" zeg ik met een lief lachje.
    Ik druk mijn lippen tegen haar voorhoofd aan en neem dan tevreden weer slokjes van mijn koffie. Langzaam maar zeker lijkt elk spoortje van slaap uit mijn lichaam verdwijnt. Ik neem nog een sneetje toast dat ik op mijn gemakje opeet. Ondertussen kan ik niet anders dan met fonkelende oogjes naar Mary kijken. Ze verwent me, meer dan ze zelf beseft.

    Irial

    "Als jij naar je werk bent dan maak ik ondertussen het huis een beetje aan kant zodat het weer netjes is voor als we ineens onverwacht bezoek krijgen of zo." Ik trek een pruillip als Kyle overeind staat. Ik was helemaal nog niet uitgeknuffeld.
    "Ik ga een ontbijtje maken, nog voorkeuren? Of zal ik je verassen?"
    Ik ga zelf ook maar recht zitten en haal een hand door mijn haren om ze voor mijn ogen vandaan te halen. Vervolgens rek ik me uit terwijl een geeuw mijn lichaam verlaat. Ik gooi het deken weer op het bed. Slaperig wrijf ik even over mijn borstkas.
    "Gewoon wat yoghurt," antwoord ik met een kleine glimlach. Ik sta op en geef Kyle een klein kusje. "Is er nog pompelmoes? Anders doe ik wel even wat boodschappen nadat ik Diederik's fiets opgehaald heb."
    Ik loop naar de kleerkast en kies voor mezelf snel wat. Veel kan ik niet fout doen gezien mijn broeken voornamelijk jeans of zwart zijn. Voor Kyle kies ik een makkelijke jeansbroek, met een paars t-shirt en een zwarte cardigan. Ik vind paars zo mooi bij zijn zwarte haren passen.
    Ik leg de kleren naast hem op bed en ga naar de kast om wat ondergoed voor ons beiden te nemen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    "Hm?"
    Ik verslik me haast weer in het eerste hapje toast wanneer ik hem zie kijken met een mond vol ei. Na al die tijd ben ik het nog steeds niet gewoon dat hij een ei zo eet. Misschien moet ik er eens aan denken hem herop te voeden.
    "Oeh, babe. Sterke koffie. Lekker. Jij wilt er zeker van zijn dat ik niet weer in slaap val, niet?"
    Vrolijk schud ik mijn hoofd en kijk hem giechelend aan.
    "Jij kent me," zeg ik grinnikend.
    Ik breek een stukje van mijn toast af en kijk hem lachend aan.
    "Mondje open, lieverd."
    Ik stop het stukje brood in zijn mond en wacht tot hij het braafjes heeft opgegeten. Vervolgens druk ik een klein kusje op zijn lippen.
    "Ik wilde je daarnet nog iets zeggen, maar ik weet het al niet meer," zucht ik.
    Ik haal een hand door mijn haren en leg de toast neer. Ik haal mijn schouders even op en neem een slok van mijn koffie. Met een schuin hoofd kijk ik hem aan en doe alsof ik nadenk, om er weer op de komen.
    "Oh ja," zeg ik grinnikend. Ik druk nog een kusje op zijn lippen voordat ik verderga.
    "Ik hou van je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Levi
    Er schijnt een vel licht in mijn ogen, ik grom boos omdat iemand me uit mijn slaap houd. Was ik dan in slaap gevallen? Wat was er eigenlijk gebeurt? Ik ga rechtop zitten en wrijf in mijn ogen, "Goedemorgen" zegt een man tegen me, "Wat is dan ook goed aan is" brom ik terug, waardoor de man begint te lachen. Ik knipper met mijn ogen om aan het licht te wennen, "ben je weer bij zinnen?" Ik kijk de agent een beetje vreemd aan, hij was er gisteravond ook, maar wat- "Ik ben een beetje alles kwijt denk ik, kwa geheugen" zeg ik tegen de agent, terwijl ik over een grote blauwe plek wrijf op mijn arm. "Je was ook goed dronken, misschien komt het later wel terug, wat wij er van denken is dat je dronken gevoerd bent door het meisje dat bij ze zat, of ze heeft iets in je glas gedaan. Maar goed, we vonden je op de wc, we hebben daar ook een man gevonden die het loodje heeft gelegd door drank, denken we ze zijn hem nog aan het onderzoeken. Je was in ieder geval goed dronken, je kon niet meer op je benen staan en je babbelde een eind weg." Ik wrijf even in mijn nek "maar goed, je mag nu gaan, we hebben je mee genomen zodat je eruit kon komen en niet lastig gevallen kon worden, of bestolen." "Ja bedank daarvoor" Ik sta op, rek me uit en geef de agent een hand. "Wil je een kop koffie?" vraagt hij vriendelijk "Bedankt voor alles, maar ik kan beter gaan, ik moet nog wat belangrijke dingen regelen.
    De agent had me naar buiten gebracht, man, ik herinner me echt bijna niks meer, ik weet Lizzy nog, ik weet dat ze me zoende, ze moet wel degelijk iets in mijn glas hebben gedaan op dat moment. Ik check onder mijn vest, mijn pistolen en de rest was er nog, alles was er nog, gelukkig, ik kijk even rond, deze centrale stond ergens dicht bij de achterbuurt, mooi, dan kon ik mijn geld gaan ophalen.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Maya

    Ik zucht en knipper voor de zoveelste keer terwijl ik naar het plafond staar.
    Mijn arm steekt, dat was de plek waar Dave me open haalde toen André naar binnen kwam stormen.
    Meteen wat ik onder de dekens gekropen, en Dave was ontsnapt.
    Ik kwam het bed pas weer uit toen ik van een vrouwelijke agent kleding kreeg, en ik zeker wist dat Johnny en Amanda veilig waren.
    Ik zucht nogmaals en stap uit mijn bed, het voelt raar om te weten dan André in een kamer hiernaast slaapt.
    Als ik gedouched heb en aangekleed ben slof ik naar beneden, waar ik Sarona meteen begroet.
    Ik begin aan een ontbijtje, en zet dat daarna meteen op tafel.
    Ik zak neer in de bank en kijk even naar de snee in mijn arm, en ik krimp in mekaar bij de gedachte dat André later geweest zou zijn.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 20:44 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Diederik

    "Ja ik kan wel alleen zijn als hij dat goed vindt en anders ga ik gewoon terug naar huis," zegt Nathan en ik glimlach naar hem. Ik denk niet dat Kyle het goed zou vinden, en zo wel, dan zou ik Irial nog over moeten halen, al zou hij er niet zo moeilijk om doen. Hij zou eerder naar Kyle kijken om te zen of hij het toe zou staan. Ach, ik probeer wel wat.
    Ik neem rustig de laatste hap van het broodje ei in mijn mond en kauw er langzaam op. Ik volg Nathan zijn blik naar de klok en ik zie dat de lessen over een half uur beginnen. Ik ben erg blij dat Nate vijf minuten van school af woont en dat we echt pas op het laatste moment weg hoeven. Kijk, Kyle en Irial wonen minstens twintig minuten van school af en dan zou ik nu moeten zijn vertrokken om nog ruim op tijd te zijn.
    "Man mijn rug doet echt een beetje zeer, dat matras is hard, Nate," grinnik ik en ik neem een slokje drinken. "Naja, het is nog beter dan op de bank slapen, wat ik straks bij Kyle en Irial moet gaan doen," zeg ik dan en ik sta op om vervolgens de spullen naar de keuken te brengen.

    Kyle

    Ik kijk met een glimlach toe hoe Irial recht gaat zitten, zijn haar uit zijn gezicht haalt, zich uitrekt, geeuwt en vervolgens opstaat en de deken op het bed gooit. Ik kijk toe hoe hij over zijn borstkas wrijft.
    "Gewoon wat yoghurt," antwoord hij met een kleine glimlach. Ik ontvang een lekker kusje als hij opgestaan is. "Is er nog pompelmoes? Anders doe ik wel even wat boodschappen nadat ik Diederik's fiets opgehaald heb." Ik kijk toe hoe Irial kleren voor zichzelf en mij pakt en ik glimlach.
    "We hebben er nog één, en ik ga wel mee naar de winkel, ik moet tenslotte ook nog wat voor Vin kopen," glimlach ik en ik kijk naar Irial. "Weet jij iets? In ieder geval wel een klein bosje bloemen met Gebera's. Maar ik wil er nog iets bij doen," zeg ik dan en ik sla van achter mijn armen om Irial heen, bij de kast.
    Gerbera's waren Vincent, en ook mijn favoriete bloemen. De ronding die aangeeft dat hij altijd door blijft gaan en de kleuren die hij kan hebben. Het is gewoon een mooie mooi. Ik druk een kusje tussen Irial zijn schouderbladen in. "Hm?"

    André

    Ik heb totaal geen idee hoe laat het is wanneer ik mijn ogen open maar ik weet wel dat ik vandaag een dagje vrij heb door wat er gister is gebeurd. Ik geeuw een keer en rek me uit. Vervolgens ga ik aan de rand van het bed zitten en rek me helemaal uit. Vervolgens sta ik op en zie ik op de stoel in de kamer mijn kleren liggen. Ik loop er heen en trek ze aan. Ik open de deur van de slaapkamer en loop de trap af naar beneden. Daar zie ik in de woonkamer Maya aangekleed en wel zitten, ik loop rustig naar de bank toe en plof naast haar neer. "Hallo mooie prinses," zeg ik en ik sla mijn armen om haar heen, dan druk ik een kus op haar wang.
    Ik pak voorzichtig haar arm vast en kijk naar de snee in haar arm. Ik ben zo blij dat ik haar heb kunnen redden gisteravond. Ik zou ook bericht krijgen als ze die gozer te pakken zouden hebben. Hij vluchtte op een aparte manier maar het lukte hem en dat is erg kut.
    Ik laat Maya haar arm weer los en druk nog een kus op haar wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Arion

    "Jij kent me." Ik grinnik even met haar mee en kijk toe hoe ze met haar toast zit te prutsen. Al snel wordt het me duidelijk waarom.
    "Mondje open, lieverd."
    Braafjes open ik mijn mond en sluit hem net iets te vroeg zodat haar vingers ook even in mijn mond zitten. Met onschuldige ogen kijk ik haar aan en wanneer haar vingers weg zijn, kauw ik het stukje rustig weg waarop ik volgens mij beloond word met een kusje.
    "Ik wilde je daarnet nog iets zeggen, maar ik weet het al niet meer."
    Ik kijk haar geïnteresseerd aan terwijl ik nog een stukje van mijn eigen toast af bijt om het vervolgens op te knabbelen. Het duurt even en ik ben niet zeker of ze een grapje maakt of het serieus meent, daarvoor ben ik nog net niet wakker genoeg.
    "Oh ja. Ik hou van je."
    Ik lach zachtjes en til het dienblad van het bed af om het er naast weer neer te zetten. Ik sla mijn beide armen om Mary heen en trek haar rustig naar me toe om vervolgens zachtjes mijn lippen op de hare te drukken. Er kruipt een kleine glimlach op mijn lippen maar ik weiger op te houden met zoenen. Ondertussen laat ik één arm om Mary vandaan glijden en trek het deken omhoog terwijl ik haar mee onderuit trek zodat we onder de lakens terecht komen.
    "Hoeveel?" fluister ik lachend tegen haar lippen aan.
    Ik maak mijn lippen los van de hare om haar plagerige, veel te kleine kusjes in de hals te geven.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya

    Ik kijk op naar André ''Hey goedenmorgen'' zeg ik tegen André en glimlach zacht.
    ''Ik heb een ontbijtje voor ons gemaakt'' zeg ik dan en knik naar de tafel waar alles op staat.
    Ik druk een kus op André zijn lippen en sta op, waarna ik opsta en naar de keuken loop.
    Ik maak wat drinken klaar en zet dat ook op tafel, zonder ergens bij na te denken.
    Als alles echt gereed sta loop ik weer naar de keuken, en zet ik mijn handen op het aanrecht.
    Ik laat mijn hoofd hangen en zucht uitbundig, terwijl ik mijn ogen dichtknijp.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 20:48 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ar... niet besturen doos xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (ik bestuur niet? wat anders, ze zitten aan tafel en dan stilte? ofzoow? anders kom ik ook niet veel verder hé xP)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Irial

    "We hebben er nog één, en ik ga wel mee naar de winkel, ik moet tenslotte ook nog wat voor Vin kopen. Weet jij iets? In ieder geval wel een klein bosje bloemen met Gerbera's. Maar ik wil er nog iets bij doen."
    Ik haal een hand door mijn haren en laat het puntje van mijn tong over mijn piercing gaan terwijl ik nadenk. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht en heel even weet ik helemaal niet meer waar ik over aan het denken was als ik Kyle's armen om mijn middel voel glijden. Ik laat mijn handen eroverheen glijden terwijl ik in gedachten de draad weer probeer op te pikken. Helaas gunt Kyle me dat blijkbaar niet en heeft hij besloten me af te leiden door een kusje tussen mijn schouderbladen te drukken. "Hm?"
    Ik huiver even en leun wat achterover zodat ik hem wat meer tegen me aanvoel. Het duurt een paar seconden voor ik me weer kan herinneren wat hij me precies gevraagd had. Genietend van Kyle's warmte en nabijheid, sluit ik mijn ogen.
    "Eeeehm..." breng ik uit terwijl ik iets probeer te bedenken. "Je kan een beer meedoen. Maar die wordt wel nat. Of we kunnen een mooie lantaarn kopen en er een kaars in stoppen," stel ik dan voor. "Of er bestaan van die stenen met mooie opschriften op."
    Ik ben geen held als het op kerkhofbezoekjes aankomt, ik heb zelf nog niemand verloren en ik vind het soms moeilijk mezelf in Kyle's schoenen te stellen als het daarop aankomt. Maar ik doe mijn best.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Ik voel zijn armen om me heen sluiten en kus hem lachend terug. Vervolgens legt hij het laken om ons heen en heb ik weer een excuus om dichter tegen hem aan te kruipen.
    "Hoeveel?" fluistert hij zachtjes.
    Mijn lippen vormen zich tot een grijns, en net wanneer ik wil antwoorden, voel ik zijn lippen in mijn hals. Het gevoel doet me genietend mijn ogen sluiten en af en toe kan ik het niet laten even te giechelen. Mijn handen glijden over zijn rug en met mijn vingertoppen streel ik zachtjes over zijn huid. Ik merk dat ik op deze manier nooit een antwoord zal kunnen geven op zijn vraag, aangezien zijn lippen me steeds weer afleiden, dus ik besluit het heft even in eigen handen te nemen. Ik leg mijn vingers onder zijn kin en til zijn hoofd wat op, zodat ik hem recht in de ogen kan aankijken met een dolverliefde blik.
    "Enorm veel," zeg ik zacht en druk een kusje op zijn lippen.
    "Zielsveel," nog een kusje, "of misschien wel meer," fluister ik er met een kleine grijns achter.
    Ik leg mijn armen om zijn hals en plaats liefdevol mijn lippen op de zijne terwijl ik me dieper in de kussens laat zakken en ervoor zorg dat hij half op me ligt. Ik bijt zachtjes op zijn onderlip terwijl ik hem liefdevol in de ogen kijk. Mijn ene hand verlaat zijn hals, en ik voel hoe zijn haren tussen mijn vingers glijden wanneer ik mijn hand erdoor laat strelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AroonCat schreef:
    Maya

    Ik kijk op naar André ''Hey goedenmorgen'' zeg ik tegen André en glimlach zacht.
    ''Ik heb een ontbijtje voor ons gemaakt'' zeg ik dan en knik naar de tafel waar alles op staat.
    Ik druk een kus op André zijn lippen en sta op, waarna ik opsta en naar de keuken loop.
    Ik maak wat drinken klaar en zet dat ook op tafel, zonder ergens bij na te denken.
    Als alles echt gereed sta loop ik weer naar de keuken, en zet ik mijn handen op het aanrecht.
    Ik laat mijn hoofd hangen en zucht uitbundig, terwijl ik mijn ogen dichtknijp.


    Aangepast ;)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Kyle

    Irial leunt wat naar achter en ik glimlach.
    "Eeeehm... Je kan een beer meedoen. Maar die wordt wel nat. Of we kunnen een mooie lantaarn kopen en er een kaars in stoppen. Of er bestaan van die stenen met mooie opschriften op." noemt Irial op en ik denk na. Hij noemde wel een aantal leuke dingen op. Een lantaarn is wel een leuk idee, maar dan moet je om de zoveel tijd de kaars vervangen. De stenen met mooie opschriften vind ik dan toch net iets leuker.
    "Ik denk dat ik zo een steen neem," glimlach ik en ik druk nog een kusje op Irial zijn wang. Ik laat hem dan langzaam los, omdat ik het gewoon niet wil. Maar ik wil niet dat Irial zo direct moet haasten. "Nou, ik ga je ontbijtje maken," glimlach ik en ik druk nog een kusje op zijn wang. Ik kleed me strakjes wel aan. Ik loop rustig de slaapkamer uit en rek me al lopend even uit. Heerlijk zo een zonnige morgen.
    In de keuken aangekomen pak ik een schaaltje uit de kast en zet die op het aanrecht. Vervolgens loop ik naar de koelkast en pak het pak yoghurt. Ik doe nog wat flakes in het schaaltje en doe de yoghurt erbij. Als ik klaar ben zet ik het schaaltje op de eettafel en loop terug naar de keuken. Rustig begin ik voor mezelf ontbijt te maken.

    André

    ''Hey goedenmorgen,'' glimlacht Maya.
    ''Ik heb een ontbijtje voor ons gemaakt," zegt ze dan en ik volg haar blik naar de tafel. Met een glimlach kijk ik terug naar Maya. Ik ben even overdonderd van het lekkere kusje dat ik kreeg en mijn glimlach word groter. Oh, haar kusjes zijn magisch. Ik sta op als zij dat ook doet en ik neem plaats aan de tafel. Ik kijk op als ik Maya uitbundig hoor zuchten en ik sta dan toch weer op. Rustig loop ik naar haar toe en sla mijn armen om haar middel, van achter.
    "Ben je een beetje bijgekomen?" vraag ik zachtjes en ik leg mijn kin op haar schouder. Ik praat zachtjes omdat ik gewoon best wel medelijden heb en ik ook, net zoals Maya zelf, wenste dat dat gister niet gebeurd zou zijn. Het was zwaar geweest, maar ik ben zo blij dat ik haar hier nu nog mag zien.
    Ik druk een zacht kusje op haar wang en wacht rustig op antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nathan

    'Man mijn rug doet echt een beetje zeer, dat matras is hard, Nate,' grinnikt Diederik en ik grinnik even. 'Ach joh mietje!' zeg ik lachend en kijk hem aan. 'Naja, het is nog beter dan op de bank slapen, wat ik straks bij Kyle en Irial moet gaan doen,' zegt Diederik en ik knik even. 'Slaapt inderdaad niet echt geweldig maar als je die bank zat ben kom je maar gewoon weer een keer op dat harde matras van mij slapen' zeg ik en grinnik even. Ik loop Diederik achterna en zet mijn bord op het aanrecht neer. Ik loop rustig terug en besluit daarna me tanden maar te gaan poetsen. Ik loop naar boven en poets gauw mijn tanden. Als ik daarmee klaar ben loop ik weer naar beneden en plof op de bank neer. Nog tijd genoeg om even lekker op de bank te hangen. Ik zet de tv aan en begin een beetje te zappen. Helaas zijn er vooral alleen maar saaie programma's waardoor ik de tv weer uitzet en opsta. 'Zullen we vast richting school gaan?' vraag ik aan Diederik en kijk hem aan. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in school maar het moest hé. Het liefst lag ik nu nog lekker te slapen

    Maya

    'Ben je een beetje bijgekomen?' vraagt André me, medeleven is te horen in zijn stem.
    Hij drukt een zacht kusje op mijn wang, terwijl hij geduldigt wacht op mijn antwoord.
    Ik slik en een traan loopt van mijn wang naar beneden, die uiteen spat op het aanrecht.
    'Nou ja, het was een grote schok voor me om Dave terug te zien, na al die tijd-'
    Midden in de zin breekt mijn stem en ik laat mijn hoofd weer hangen.
    Ik bal mijn handen tot vuisten en ik knijp mijn ogen harder dicht als er meer tranen over mijn wangen glijden.
    Ik kan gewooon niet geloven dat Dave me al die dingen aan doet.
    Zelfs na alles van vroeger.
    Hij weigert me ooit nog met rust te laten, altijd als hij mij ergens ziet ben ik de pineut.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »