• Het eerste topic is daar :] Finally :3

    Vandaag is het de dag van de audities. De jongens zitten in de zaal achter zo'n bureau wat je ook bij X-Factor ziet enzo. De meiden, de auditanten dus zijn in de hal en worden opgeroepen. De meiden doen auditie en krijgen later te horen welke rol ze zullen spelen in de film. In real life, weten we dit natuurlijk al, maar je rpg. rol nog niet.

    Film
    - Avianna Dawn Lockwood ==> Tegenspeler: Niall Horan
    - Darlene Mary Marshell ==> Tegenspeler: Louis Tomlinson
    - Candice Rose McFly ==> Tegenspeler: Harry Styles
    - Jane May Rivers ==> Tegenspeler: Zayn Malik
    - Daney Ceira Wakefield ==> Tegenspeler: Liam Payne

    Rollen

    Jongens
    - Niall James Horan ~ xNialldos
    - Louis William Tomlinson ~ xHazzaStyles
    - Harry Edward Styles ~ quin98
    - Zayn Javadd Malik ~ Depay
    - Liam James Payne ~ 0o7

    Meisjes
    - Jenessa Roselynn Valentine ~ CxStylinson ==> Auditie nummer: 0567
    - Mackenzie Lou Arretez ~ Curlies ==> Auditie nummer: 0629
    - Sunshine Caroline Cleveland ~ Rider ==> Auditie nummer: 0688
    - Lola Lily Spring ~ JustMyselfx ==> Auditie nummer: 0794
    - Luna Kim Stevens ~ AgentP ==> Auditie nummer: 0932

    De jongens delen de meiden in, in drie groepen : Door, misschien, en niet

    Als je nog niet bent geweest zit je in de ontvangsthal, ben je al wel geweest zit je in een van de drie hallen. Aan het einde van de auditie is het aan de jongens om te zeggen naar welke kamer je moet gaan. Je kunt de kamers herkennen aan het led-lampje boven de deur. Het is de bedoeling dat alle meiden(Deze vijf dan) door gaan. Dat kan door ze naar kamer groen te laten gaan, of oranje. Naar rood kan ook, maar dan dien je er voor te zorgen dat ze toch in groen komt. Ben je in groen, ben je door naar de volgende ronde. In oranje, moet je nog een keer het podium op. Rood spreekt voor zich.

    Voor de auditie, heeft de organisatie, vijf scripten gemaakt. De meiden hebben dan ook allemaal een eigen. Dat script verzin je zelf als je een meisje speelt.

    In je eerste reactie is het de bedoeling dat je aankomt in de ontvangsthal..

    Ik hoop dat alles duidelijk is, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :3

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 17:08 ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Niall James Horan

    Wauw, dat was echt heel goed. En lelijk is ze zeker niet. Hopelijk wordt zij mijn tegenspeelster! Dat zou echt geweldig zijn, want ze past echt goed bij de persoon die ik in gedachten had voor mijn tegenspeelster.
    'Wauw, Jenessa, dat was echt heel erg goed! Ik voelde echt de boosheid en de pijn in me kruipen! Ik ben er echt helemaal beduusd van! Van mij krijg je een groen lampje, wat mij betreft ben je dus door. Als je nu meer groene lampjes krijgt ben je door, krijg je meer rode, dan is het jammer. Krijg je meer oranje lampjes, dan ben je op het randje en moet je nog een keer vandaag op het podium verschijnen. Dus nu is het aan de andere jongens om op de knopjes te drukken en hun meningen te geven' leg ik uit. Tot nu toe was het nog niet heel vaak voor gekomen dat mensen zich totaal voor paal zetten, dat is dan echt lullig om mensen af te wijzen, omdat het negen van de tien keer fans zijn. En dat is echt het moeilijkste wat er is, je fans teleur stellen.


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    quin98 schreef:
    [ik moet nog steeds met Hazz schrijven, ik reageer zo wel als Niall heeft gereageerd op de auditie met een reactie daarop van Hazz?]


    [Ja is goed}


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [*awkward silence* Dat moest even :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [*awkward silence* Dat moest even :Y) ]


    [Yeup....]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Harry Edward Styles

    Vol bewondering kijk ik naar de auditie, alle emotie die ze der inlegde, geweldig gewoon. Het is niet normaal hoe goed ze dat kon. Mijn keuze was dan ook snel gemaakt, een groen lampje, zeker weten! Niall legt ondertussen uit hoe het werkt aan Jenessa en ik kijk even om me heen. Ik besluit dat ik ook nog even kort wat ga zeggen. ´Jenessa, dat was echt geweldig! Alle emotie´s wist je perfect over te brengen, van mij krijg je echt een groen lampje!´ zeg ik tegen haar met een glimlach en maak mijn lampje groen. Ik was blij dat we nu echt een goede hadden, ik vond het echt niet leuk mensen te moeten afwijzen. Al helemaal niet als ze daarna ook nog begonnen te huilen. Daar kon ik dan gewoon echt niet tegen.

    [Zal ik nu het stukje posten?]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Zal ik nu het stukje posten?]


    Euh weet niet ik moet ff bedenken hoe ik dit ga regelen... Ik moet echt slimmer gaan zijn of zo... ]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    Louis William Tomlinson

    Een vrolijke glimlach verschijnt op mijn gezicht en kijk haar aan. 'Ik riep het vanaf het begin al en je kan niet zeggen dat het niet waar was' zeg ik vrolijk, maar dringt dan door dat de jongens natuurlijk niet weten wat er in de hal is gebeurd. Ik trek een zo serieus mogelijk gezicht en begin dan met mijn normale verhaal. 'Tsja Nessa wat moet ik hier nog over zeggen? Alles wat ik te vertellen heb weet je al dus van mij betreft zeg ik er niet heel veel meer over. Je weet ik sinds het begin al in je geloofde en riep toen ook al dat je geweldig was. Deze rol is echt prefect voor je en dit stuk was nog beter dan dat je net speelde. Dus het zal niet zo vreemd zijn dat het lampje van mij ook groen zal zijn' zeg ik met een glimlach. Mensen afwijzen is dus iets wat niet leuk is om te doen, maar in dit geval ook zeker niet nodig.

    ( Ik heb hier nog heel snel een reactie van Lou..(: en nu ga ik eten voor er weer boze ouders naar boen komen xD)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Le me is koken en eten, tot over like, 30 á 45 minuten :3]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    JustMyselfx schreef:
    (...)

    [is het leuk als Lola en Luna aan de praat raken? :3 x]


    {-late reactie- ja is goed (:}


    Do what people say you can't.

    [Ik ben weer aanwezig]


    Whoever is trying to bring you down, is already below you

    [Goed, ik ga even kijken hoe ik een goede eerste reactie voor Zaynieee kan zetten..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lola Lily Spring

    Ik loop terug naar de zaal. Ik heb de beker van Niall nog steeds in mijn hand. Er gaat een rilling door me heen. Ik kijk om me heen. Ik zie twee knappe meisje bek vechten. Tja, dat krijg je als je meer dan honderd meisje in één zaal stopt. Niet iedereen kan het even goed met elkaar vinden. Ik haar ruzie. Een van de meisjes staat boos op en loopt weg. Ze is echt boos, dat kan je zien. Ik zie dat ergens anders gaat zitten en haar telefoon uit haar zak haalt. Kom op Lola! Neem nu eens het initiatief! Ze je angst en verlegeheid op zij en neem een praatje! Misschien heb je er dan een nieuwe vriendin bij? Ik loop op het meisje af en ga voor haar staan. Ze merkt het niet, te druk bezig met haar telefoon. "Hi..." mompel ik ze kijkt op en glimlacht naar me.

    [en is het wat? :3 x]


    It hurts because it mattered † - John Green

    Zayn Malik
    Er kwamen zoveel meisjes voorbij, en bij allemaal had ik niet echt iets toe te voegen aan het commentaar van de andere jongens. Ik zuchtte toen ik voor de zoveelste keer op een kleur knopje drukte en staarde wat doods voor me uit. Weer een meisje, Jenessa, kwam op en deed haar script. Voor de eerste keer vandaag werd ik helemaal in de tekst gezogen en zat ik stil toe te kijken. Wauw, wat was zij goed zeg.
    Vrolijk drukte ik op het groene knopje toen ze klaar was en grijnsde haar aan.
    'Wauw, wat een actrice ben jij zeg! Jij krijgt sowieso een groen knopje!' zei ik vrolijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Luna Kim Stevens

    Ik plofte neer op een stoel aan de andere kant waar ik ook maar geen haar van Mackenzie zie. Ik haalde mijn telefoon uit mijn broekzak en klikte wat rond.
    Ik merkte niet dat er een meisje voor me kwam staan. Pas toen ze ''Hi.'' mompelde keek ik op en glimlachte.
    ''Hoi.'' zei ik. Nu maar hopen dat zij niet zo'n bitch was. Ik keek naar de stoel naast mij die nog vrij was en toen weer naar het meisje.
    ''Je mag wel zitten hoor.'' ging ik verder. Snel stopte ik mijn mobiel weer in m'n broekzak en klopte op de stoel.
    Ik stelde me voor. ''Ik ben Luna.'' En glimlachte weer.

    {ja hoor (c:}


    Do what people say you can't.